Ik heb een paar jaar geleden een soundbar van Philips gekocht, ook bij Mediamarkt. Kostte niet al te veel, en heb er maar amper gebruik van gemaakt omdat ik door omstandigheden geen tv meer kon kijken, dus soundbar en tv liggen/staan nu in het rommelhok.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:19 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga even naar de MediaMarkt voor een soundbar. Iemand suggesties voor een bepaalde soundbar? Graag onder de 200 euro. #pauper
Geef dat ding dan aan Picoquote:Op woensdag 22 april 2020 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een soundbar van Philips gekocht, ook bij Mediamarkt. Kostte niet al te veel, en heb er maar amper gebruik van gemaakt omdat ik door omstandigheden geen tv meer kon kijken, dus soundbar en tv liggen/staan nu in het rommelhok.
verkoop het aan pico voor een vriendenprijsjequote:Op woensdag 22 april 2020 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een soundbar van Philips gekocht, ook bij Mediamarkt. Kostte niet al te veel, en heb er maar amper gebruik van gemaakt omdat ik door omstandigheden geen tv meer kon kijken, dus soundbar en tv liggen/staan nu in het rommelhok.
40-45 euro lijkt me eerlijk. Wat jij?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizzt z'n geld groeit niet op zijn rug.
Hij weet vast een mooi prijsje te maken
Even met @Zipportal overlegdquote:Op woensdag 22 april 2020 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
40-45 euro lijkt me eerlijk. Wat jij?
Offerte geldig tot 1 juno?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even met @:zipportal overlegd
34 euro exclusief verzendkosten
quote:Op woensdag 22 april 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon een kutmerk. Een kutmerk.quote:
Oh okquote:
Ik ga wel even naar de MediaMarkt, wil ook ff weten hoe het klinkt en zo.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pico kan hem voor een zacht prijsje overnemen, maar er zullen vast wel betere/modernere soundbars te vinden zijn. De mijne is bedraad en op de site van Mediamarkt en Philips kan ik alleen draadloze + bluetoothgevallen vinden, dusja.
Philips is nog steeds een goed merk.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, gewoon een kutmerk. Een kutmerk.
Vroegah maakten ze wel echt goede spullen. Had nog een tv uit de jaren '70 in mijn kamertje
Da's altijd verstandigquote:Op woensdag 22 april 2020 15:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga wel even naar de MediaMarkt, wil ook ff weten hoe het klinkt en zo.
Slechte ervaringen mee.quote:
Dan wil ik nu een link naar de trendrapportage hieromtrent.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee.
Stofzuiger was snel kapot, Senseo was snel kapot en sowieso kut.
En heb tien jaar geleden bij de Blokker gewerkt, meeste reparaties en retouren gingen naar Philips.
Ze zijn ergens rond 2000 flink slechter geworden met hun producten.
Dat is 10 jaar geleden man.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee.
Stofzuiger was snel kapot, Senseo was snel kapot en sowieso kut.
En heb tien jaar geleden bij de Blokker gewerkt, meeste reparaties en retouren gingen naar Philips.
Ze zijn ergens rond 2000 flink slechter geworden met hun producten.
Moet je hem per se vandaag hebben? Anders zou ik eens een kijkje nemen op de site van Teufel.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:19 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga even naar de MediaMarkt voor een soundbar. Iemand suggesties voor een bepaalde soundbar? Graag onder de 200 euro. #pauper
C:\system32\trendrapportage.exequote:Op woensdag 22 april 2020 15:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan wil ik nu een link naar de trendrapportage hieromtrent.
Philips verkoopt al jarenlang hun merkrecht aan vage bedrijven. Van alle elektrische apparatuur zijn volgens mij alleen nog tandenborstels en scheerapparaten in eigen beheer.quote:
Dan had ik een goede Philips TV.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Philips verkoopt al jarenlang hun merkrecht aan vage bedrijven. Van alle elektrische apparatuur zijn volgens mij alleen nog tandenborstels en scheerapparaten in eigen beheer.
Philips tv's zijn al jaren een verschrikking, met veel verschillende panelen in dezelfde type tv's. De ene tv heeft dan wel goed beeld, andere van hetzelfde type opeens niet.
Is dat nog steeds? Was vroeger zo'n lekker alternatief merk, maar die zijn ook een stuk commercieler geworden en daarmee prijstechnisch niet meer zo interessant als eerst.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je hem per se vandaag hebben? Anders zou ik eens een kijkje nemen op de site van Teufel.
@:Saind is het hier roerend mee eens.
Ik weet van niks.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had er tot een half uur geleden nog nooit van gehoord, maar ik kwam al snel tot deze conclusie inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:53 schreef Adames het volgende:
Oh nog een toevoeging dan
Soundbars zijn kut
die dingen snap ik ook nietquote:Op woensdag 22 april 2020 15:53 schreef Adames het volgende:
Soundbars zijn kut
als je goed geluid voor de kamer wil heb je voor dezelfde prijs betere boxen toch?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar sta ik niet van te kijken.
Eens. Krijg daar ook altijd veel calls over, zoek het zelf uit.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:53 schreef Adames het volgende:
Soundbars zijn kut
Heb vandaag tijd om naar de MediaMarkt te gaan en aangezien alles in mijn huis nu toch overal en nergens staat en alles nog aangesloten moet worden...quote:Op woensdag 22 april 2020 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je hem per se vandaag hebben? Anders zou ik eens een kijkje nemen op de site van Teufel.
@:Saind is het hier roerend mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |