mooiquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
5 juli gaan we los in Spielberg. 12 juli dan de tweede race eveneens in Oostenrijk. Aldus Marko op ons aller favoriete bron GPblog.
daarom anders was hij wel gebleven, je gaat niet naar een B team als je de #1 van een A team bentquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Laatste seizoen was Max op alle fronten beter. Dat kun je onmogelijk ontkennen. Het Q duel heeft hij dan ook ruimschoots gewonnen. In de races waar Ricciardo uitviel zat hij vaak al achter Max.
Het verschil zou ook alleen maar groter worden denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom anders was hij wel gebleven, je gaat niet naar een B team als je de #1 van een A team bent
eens al zal Ricciardo wel spijt hebben van z'n keuzequote:Op vrijdag 24 april 2020 13:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het verschil zou ook alleen maar groter worden denk ik.
Ik vraag het mij af.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens al zal Ricciardo wel spijt hebben van z'n keuze
Ik had meer van hem verwacht in z’n eerste jaar bij Renault. Kon zich niet vaak onderscheiden t.o.v. Hulkenberg. Ben ook wel benieuwd nu Ocon erbij is gekomen. Stokbrood in een Frans team, blijft Ricciardo eerste rijder?quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens al zal Ricciardo wel spijt hebben van z'n keuze
Over 2 seizoenen?quote:Op donderdag 23 april 2020 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook niet helemaal juist.4vs8.
Hij is snel, maar kan niet inhalen. Hij is wel te goed voor een Renault idd.quote:RIC is een uistekende coureur en is te goed voor Renault.
Tuurlijk. Maar in andere situaties is-ie niet altijd even creatief. We hebben 'm bij RBR soms rondenlang achter mensen vast zien zitten. Max heeft daar veel minder last van.quote:
En kan me ook voorstellen dat je dan een gok neemt door bij een ander team wel de nummer 1 te worden en er vanuit te gaan dat er stappen worden gemaakt. En uiteraard komt het betere financiële plaatje er dan ook bij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:26 schreef potjecreme het volgende:
Het gevoel om nummer 2 te zijn terwijl jij jezelf een 1 vind is ook niet houdbaar.
Ja, dat is wat je in Need for Speed deed in 2005. Op zowel amateur als professioneel niveau is het gewoon kansloos om een ongeluk te forceren tenzij je tegenstander inhoud/ aan de kant gaat en dit valt derhalve niet onder inhalen.quote:
Bij Red Bull had ie in ieder geval nog een paar podiums gepakt ipv punten gesprokkeld aan het eind van de top 10quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En kan me ook voorstellen dat je dan een gok neemt door bij een ander team wel de nummer 1 te worden en er vanuit te gaan dat er stappen worden gemaakt. En uiteraard komt het betere financiële plaatje er dan ook bij.
Of Renault dan de juiste gok is, is een 2e.. maar denk dat er ook niet zoveel andere opties waren en blijven bij Red Bull echt geen optie meer was.
Maar minder miljoenen geschraapt zo vlak voor het budgetplafond.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij Red Bull had ie in ieder geval nog een paar podiums gepakt ipv punten gesprokkeld aan het eind van de top 10
Hij zegt zelf dat het niet gaat om geld maar om de beker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar minder miljoenen geschraapt zo vlak voor het budgetplafond.
Maar zou dat echt zo belangrijk zijn geweest? Heb bij Ricciardo het gevoel dat hij in deze jaren vol voor de wereldtitel wil gaan en hij wist dat die kans bij Red Bull op dat moment niet groot was.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar minder miljoenen geschraapt zo vlak voor het budgetplafond.
Salarissen vd coureurs vallen niet onder het budgetplafond.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar minder miljoenen geschraapt zo vlak voor het budgetplafond.
Ja en er zijn altijd wel zijwegen te bedenken. Monster Energy betaalt bijvoorbeeld ook een deel van het salaris van Hamilton bij Mercedes.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Salarissen vd coureurs van niet onder het budgetplafond.
Als hij spijt heeft van zijn keuze dan is het dat hij niet voor McLaren heeft gekozen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En kan me ook voorstellen dat je dan een gok neemt door bij een ander team wel de nummer 1 te worden en er vanuit te gaan dat er stappen worden gemaakt. En uiteraard komt het betere financiële plaatje er dan ook bij.
Of Renault dan de juiste gok is, is een 2e.. maar denk dat er ook niet zoveel andere opties waren en blijven bij Red Bull echt geen optie meer was.
Op dit moment niet, maar er waren plannen om dat wel te gaan doen? Of waren er teambazen die dat graag zo hadden willen zien? Er staat me wel iets van bij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Salarissen vd coureurs vallen niet onder het budgetplafond.
Er waren plannen om daar een apart plafond voor in te stellen, maar blijkbaar is Toto daar nu opeens op tegen. In ieder geval voor de komende jaren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar er waren plannen om dat wel te gaan doen? Of waren er teambazen die dat graag zo hadden willen zien? Er staat me wel iets van bij.
https://f1-insider.com/en(...)-145-mio-budget-cap/quote:Same surprising turnaround for the salary cap for Formula 1 drivers. Marko: “At first he insisted on freezing an upper limit for driver salaries as early as 2021. Now he only wants to take this step from 2025.”
Kort samengevat: Mercedes is met Hamilton een contractverlenging van 3 jaar overeengekomen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er waren plannen om daar een apart plafond voor in te stellen, maar blijkbaar is Toto daar nu opeens op tegen. In ieder geval voor de komende jaren.
[..]
https://f1-insider.com/en(...)-145-mio-budget-cap/
quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:35 schreef daNpy het volgende:
Mensen die tickets gekocht hebben mogen zonder meerkosten alle wedstrijden die dit seizoen wél verreden worden vanaf de thuistribune kijken.
Heb je geld terug gekregen?quote:Op zondag 26 april 2020 00:21 schreef Drebbelman het volgende:
It all starts here![]()
[ afbeelding ]
Lijkt alweer zo lang geleden
Het enige wat je moet doen is de binnenkant dekkenquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, dat is wat je in Need for Speed deed in 2005. Op zowel amateur als professioneel niveau is het gewoon kansloos om een ongeluk te forceren tenzij je tegenstander inhoud/ aan de kant gaat en dit valt derhalve niet onder inhalen.
Dan rijdt ie er achterin en is het "he moved under breakingquote:Op zondag 26 april 2020 05:45 schreef XL het volgende:
[..]
Het enige wat je moet doen is de binnenkant dekken
Fijn!quote:Op zondag 26 april 2020 07:27 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Van de tickets wel ja, was erg snel geregeld.
twitter:Motorsport twitterde op maandag 27-04-2020 om 09:39:19Silverstone confirms this year's British GP will be held behind closed doors. #F1
https://t.co/nbukEdEKcn reageer retweet
Best crowd ever...quote:Op maandag 27 april 2020 09:56 schreef Tarado het volgende:
twitter:Motorsport twitterde op maandag 27-04-2020 om 09:39:19Silverstone confirms this year's British GP will be held behind closed doors. #F1
https://t.co/nbukEdEKcn reageer retweet
quote:
Ben benieuwd of het gaat lukken wat ze voor ogen hebben!quote:F1 CEO Chase Carey provides an update to fans on the latest developments on the 2020 F1 calendar, including a target start date and location…
Although this morning it was announced that the French Grand Prix, due to take place in late June, will not be going ahead, we are now increasingly confident with the progress of our plans to begin our season this summer.
We’re targeting a start to racing in Europe through July, August and beginning of September, with the first race taking place in Austria on 3-5 July weekend. September, October and November, would see us race in Eurasia, Asia and the Americas, finishing the season in the Gulf in December with Bahrain before the traditional finale in Abu Dhabi, having completed between 15-18 races.
We will publish our finalised calendar as soon as we possibly can.
We expect the early races to be without fans but hope fans will be part of our events as we move further into the schedule. We still have to work out many issues like the procedures for the teams and our other partners to enter and operate in each country.
The health and safety of all involved will continue to be priority one and we will only go forward if we are confident we have reliable procedures to address both risks and possible issues.
F1 Revised Calendar V3.jpg
F1 Revised Calendar V3.jpg
The FIA, teams, promoters, and other key partners have been working with us throughout these steps and we want to thank them for all their support and efforts during this incredibly challenging time. We also want to recognise the fact that the teams have been supporting us at the same time that they have been focusing enormous and heroic efforts to build ventilators to help those infected by COVID-19.
While we have been moving forward with our 2020 plans, we have also been working hard with the FIA and the teams to strengthen the long term future of Formula 1 through an array of new technical, sporting, and financial regulations that will improve the competition and action on the track and make it a healthier business for all involved, particularly as we engage the issues created by the COVID-19 pandemic.
All of our plans are obviously subject to change as we still have many issues to address and all of us are subject to the unknowns of the virus. We all want the world to return to the one we know and cherish, yet we recognise it must be done in the right and safest way. We look forward to doing our part by enabling our fans to once again safely share the excitement of Formula 1 with family, friends, and the broader community.
Our best wishes to all of you.
Chase
En de link naar het artikelquote:Op maandag 27 april 2020 10:36 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Nou het weekend van 3 t/m 5 juli wordt steeds zekerder.
Statement van F1/Carey:
[..]
Ben benieuwd of het gaat lukken wat ze voor ogen hebben!
eerst zien en dan geloven inderdaad maar ze hebben een plan en dat is gezien de omstandigheden al heel watquote:
Bahrain krijgt dus iig een plek op de kalender in December, benieuwd welke GPs er eventueel nog meer terugkeren op de kalender.quote:We’re targeting a start to racing in Europe through July, August and beginning of September
Het advies nu is om nog steeds zo veel mogelijk thuis te blijven. Interregionaal verkeer willen ze zo veel mogelijk beperken maar F1 gaat gewoon internationaal reizenquote:Op maandag 27 april 2020 11:35 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me ook af waar de teams nu uithangen, er zijn immers ook nog landen waar vliegverboden gelden.
Zoals al zo vaak gezegd; ook zonder publiek zijn er 1000en mensen gemoeid met een GP.quote:Blijf het ook onzin vinden dat een sport zonder publiek als evenement bestempeld wordt, dan ben je gewoon mensen hun entertainment voor niets aan het wegnemen.
Ook zonder publiek heb je nog steeds >2000 mensen aan crew die bij elkaar zitten.quote:Op maandag 27 april 2020 10:54 schreef VacaLoca het volgende:
Blijf het ook onzin vinden dat een sport zonder publiek als evenement bestempeld wordt, dan ben je gewoon mensen hun entertainment voor niets aan het wegnemen.
Dit.quote:Op maandag 27 april 2020 11:33 schreef Gehrman het volgende:
De lijken zijn nog warm en er moet alweer geracet gaan worden. Hopelijk gaan de teams er niet mee akkoord.
Sowieso zie ik dit Lewis echt niet gaan doen. Die was ook de eerste die zijn verantwoordelijk nam in Australië.quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 11:33 schreef Gehrman het volgende:
De lijken zijn nog warm en er moet alweer geracet gaan worden. Hopelijk gaan de teams er niet mee akkoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |