Kun je nou echt je gejank niet voeren zonder de hele tijd flauw te doen over Jack?quote:
Waar heb je het over manquote:Op maandag 11 mei 2020 16:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Kun je nou echt je gejank niet voeren zonder de hele tijd flauw te doen over Jack?
(ik heb het netjes geprobeerd)
Nou dat, stel je niet zo aan. Met je sneue tandarts en olie. Grow up en voer op een normale manier een discussie als je ze geen goede match vindt voor het werk dat ze doen.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waar heb je het over manStel je niet aan.
Jack is gewoon vreselijk irritant.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:53 schreef fathank het volgende:
JackonTracks
Mensen zijn gewoon jelly dat ze geen mattie zijn met Mol die een tof baantje voor je fixed.
Het niveau van de Nederlandse formule 1 verslaggeving is bedroevend en dat van Jack Plooij is van een deerniswekkend niveau. Maar dat is nu niet iets wat volgens mij de rode draad van mijn posts is dacht ik zo. Maargoed, ontopic.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:44 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou dat, stel je niet zo aan. Met je sneue tandarts en olie. Grow up en voer op een normale manier een discussie als je ze geen goede match vindt voor het werk dat ze doen.
Ja, dat zijn ze vaak inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het 'goede nieuws' is dat ze volgens de tandarts wel gingen werken aan alternatieven. Dat zal dus wel Skype zijn. Krijgen we dezelfde schijtlollige interviews, maar dan met slecht beeld.
Leuk ook hoe ze in het F1-café neerbuigend deden over de officiële FOM-interviews. Alsof die slechter zijn dan die van de tandarts..
Je zegt t goed. Was.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:37 schreef potjecreme het volgende:
Was hier niet een kitesurfer?
Kitesurfer (28) overleden na ongeluk op strand Noord-Beveland
Jack is een ontzettende eindbaas.quote:
Op Fok wel ja en die was OK Faxie, maar vandaag geen idee.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:37 schreef potjecreme het volgende:
Was hier niet een kitesurfer?
Kitesurfer (28) overleden na ongeluk op strand Noord-Beveland
Weinig kritisch in ieder geval. En dat zal niet beter worden als er geen onafhankelijke media naar de GP's mag.quote:
Toch verrassend, en als hij dit seizoen weer klop krijgt van Leclerc is zijn erfenis toch bedoezeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 01:01 schreef danusz1986 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)zoen-weg-bij-ferrari
Las nergens, weet ff niet waar, dat Seb en Ricciardo ruilen van stoel. Maar snap niet goed wat beide er dan mee zouden bereiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:05 schreef aesop het volgende:
[..]
Toch verrassend, en als hij dit seizoen weer klop krijgt van Leclerc is zijn erfenis toch bedoezeld.
What next? McLaren met een Mercedes achterin? Of Mercedes zelf...als Hamilton de uitdaging bij Ferrari aandurft.
Misschien toch (terug) naar RBR? Of zou het puur om de centjes gaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Las nergens, weet ff niet waar, dat Seb en Ricciardo ruilen van stoel. Maar snap niet goed wat beide er dan mee zouden bereiken.
Zelf denk ik dat als Seb echt stopt bij Ferrari hij helemaal stopt.
https://www.gpfans.com/en(...)and-mclaren-reports/
dat zou zo maar eens kunnen al zullen die hem ook zeker niet betalen wat Ferrari doet/deed.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Misschien toch (terug) naar RBR? Of zou het puur om de centjes gaan?
Dat vermoeden heb ik ook. Gezien hoe relaxed hij zichzelf was de afgelopen jaren bij Ferrari, leuke vent, goede humor en een wat terug getrokken bestaan privé gezien.. ja, hij gaat er denk ik ook mee stoppen ipv elders nog te rijden. Zijn tijd bij Ferrari heeft hem niet gebracht wat hij voor ogen had, de nieuwe generatie F1 coureurs is er bij gekomen, hij is mans genoeg om toe te geven dat zij nu sneller zijn dan hem. En hij mag/kan nog met opgeheven hoofd de F1 verlaten, misschien een biografie uitbrengen en bij tijd eens meerijden in Porsche Supercup of WEC. Vooral dat laatste hoop ik op eerlijk gezegd !quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Las nergens, weet ff niet waar, dat Seb en Ricciardo ruilen van stoel. Maar snap niet goed wat beide er dan mee zouden bereiken.
Zelf denk ik dat als Seb echt stopt bij Ferrari hij helemaal stopt.
https://www.gpfans.com/en(...)and-mclaren-reports/
Haha, alsof Ferrari 20 miljoen gaat betalen voor een 2e rijder.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:46 schreef Sinister-D- het volgende:
De Aussies zitten er natuurlijk al vol op om Ricciardo in die Ferrari te proppen![]()
[ afbeelding ]
hij lijkt me wel een gegadigde hoor, Sainz valt me niet tegen sinds McLaren maar heeft niet de status die Ricciardo heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haha, alsof Ferrari 20 miljoen gaat betalen voor een 2e rijder.
Leclerc is sneller als Ric. Ferrari is een team wat structuur nodig heeft, geen idioten die elkaar van de baan rammen omdat ze zichzelf de snelste vinden. En dat gaat met Ric weer gebeuren, want dat is een geniepig mannetje (Leclerc ook, daar niet van).quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij lijkt me wel een gegadigde hoor, Sainz valt me niet tegen sinds McLaren maar heeft niet de status die Ricciardo heeft.
Sainz zal zich ook niet als 2e rijder gedragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leclerc is sneller als Ric. Ferrari is een team wat structuur nodig heeft, geen idioten die elkaar van de baan rammen omdat ze zichzelf de snelste vinden. En dat gaat met Ric weer gebeuren, want dat is een geniepig mannetje (Leclerc ook, daar niet van).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |