SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
idd of altijd het gevoel hebben al het geld uit te moeten geven, omdat het in deze tijd anders wel aan andere dingen op was gegaan.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:17 schreef Spanky78 het volgende:
Ik snap dat ook niet, mensen die geen enkele financiële tegenslag kunnen opvangen. Vaak ook degenen die als eerste op een vlucht naar Thailand zitten om lekker te feesten.
Heb ik momenteel ook last van met die lockdown. Toch nog even dat mooie shirtje kopen enzo.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
idd of materialistisch alles moeten kopen omdat het geld brand in je zakken.
Ik herken me hier heftig in.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
idd of altijd het gevoel hebben al het geld uit te moeten geven, omdat het in deze tijd anders wel aan andere dingen op was gegaan.
Sommige mensen hebben dat. Ik vind het juist lekker als ik het niet hoef uit te geven. Gevoel van luxe dat ik eigenlijk al we tevreden ben.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik herken me hier heftig in.
Overigens hebben wij gewoon een gezonde NIBUD proof buffer
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:26 schreef the_critic het volgende:
Je leeft maar 1 keer.. Gezonde buffer is nodig uiteraard, maar een vakantie naar Thailand is op je 30e leuker dan op je 60e gok ik zo.
60000 spaargeld is leuk, maar niet perse nuttig ofzo
Just my humble opinion
Ja.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:28 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Ik vind kamperen de allerleukste vakantie die er is. Lekker wandelen in de bergen en kneuterig stokbrood eten.
Vliegtuigen en hotels associeer ik met werk. En buiten zijn in de natuur met vrije tijd. Dat laatste is toevallig lekker goedkoop.
Ik heb dat ook, paar jaar terug naar Thailand geweest (heerlijk eten) 2018 naar Indonesië en afgelopen zomer 3 weken Cote d'Azur tussen de olijfbomen. Racefiets mee, heerlijk op de camping, eigenlijk kwamen we daar meer uitgerust van terug dan Azië. Nu genieten wij in Azië ook vollop en vooral het eten, maar een auto vakantie naar een camping is voor mij toch wel echt vakantie.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:28 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Ik vind kamperen de allerleukste vakantie die er is. Lekker wandelen in de bergen en kneuterig stokbrood eten.
Vliegtuigen en hotels associeer ik met werk. En buiten zijn in de natuur met vrije tijd. Dat laatste is toevallig lekker goedkoop.
Ben met je eens dat je er zeker niet een fijne vakantie om moet laten etc, maar je moet gewoon zorgen voor een goede buffer en daarnaast genieten. Het is nu niet zo dat wij op het geld zitten, regelmatig weekendjes weg, vakanties, afgelopen jaar een nieuwe keuken en badkamer laten plaatsen etc. Maar ik ga nu ook niet meer uitgeven omdat we nu extra geld overhouden door festivals die niet doorgaan, restaurants die dicht zijn etc.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:26 schreef the_critic het volgende:
Je leeft maar 1 keer.. Gezonde buffer is nodig uiteraard, maar een vakantie naar Thailand is op je 30e leuker dan op je 60e gok ik zo.
Just my humble opinion
Eens, maar de helft aan spaargeld is wel gezond. Mijn mening is dat je minimaal 6 maanden aan spaargeld vrij opneembaar moet hebben liggen voor tegenslagen.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:26 schreef the_critic het volgende:
Just my humble opinion
Mag ik vragen waarom je die schoonmaakster niet laat komen? Goed voor haar inkomen en scheelt jezelf schoonmaken.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Eens, maar de helft aan spaargeld is wel gezond. Mijn mening is dat je minimaal 6 maanden aan spaargeld vrij opneembaar moet hebben liggen voor tegenslagen.
Maar deze periode is voor mij wel een periode dat ik flink veel geld over hou, geen kosten voor Kdv/bso voor de kinderen, geen schoonmaakster die langskomt, geen lunch op de zaak, geen lunch/diner bij restaurants. Blijft best wel wat geld over opeens
jammer dat ik het weer weggooi aan een derailleur slopen...
Same here. De mooiste vakanties die ik heb gehad waren fietsvakantiesquote:Op woensdag 22 april 2020 10:28 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
we zitten thuis met 5 mensen (vrouw en 3 kinderen). Dat is bijna onmogelijk om fatsoenlijk te organiseren thuis, ik ga niet ieder half uur van verdieping wisselen.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je die schoonmaakster niet laat komen? Goed voor haar inkomen en scheelt jezelf schoonmaken.
Ik probeer mijn dochter al een paar jaar te interesseren in een dag of drie samen fietsen en onderweg kamperen. Maar ze vindt het nog te vermoeiend. Ze loopt gelukkig we 1200 meter onhoog een berg opquote:Op woensdag 22 april 2020 10:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Same here. De mooiste vakanties die ik heb gehad waren fietsvakanties
Ach, bij mij een dakkapel, verbouwing van de zolder en een nieuwe badkamerquote:Op woensdag 22 april 2020 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit jaar komen zonnepanelen in verband met de nieuwe elektrische auto (toch nog wat meer uitgaven sparen naast de verminderde brandstofkosten). Daarnaast komen er airco's omdat ik waarschijnlijk deze zomer thuis moet zijn en niet in de caravan met airco kan verblijven. En dan komt er nog een nieuwe keuken.
Geld moet rollen.
Ik heb mijn dochter jaren tevergeefs geprobeerd mee te krijgen op fietsvakantie.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn dochter al een paar jaar te interesseren in een dag of drie samen fietsen en onderweg kamperen. Maar ze vindt het nog te vermoeiend. Ze loopt gelukkig we 1200 meter onhoog een berg op
Netjes, hier 3 jaar terug 3400wp op het dak gelegd en afgelopen september nog 2800wp op het garagedak zelf bijgelegd. Dagelijks nu 40kwh aan stroom binnen harken. Mooie investering, doet iig meer dan op de spaarrekening.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit jaar komen zonnepanelen in verband met de nieuwe elektrische auto (toch nog wat meer uitgaven sparen naast de verminderde brandstofkosten). Daarnaast komen er airco's omdat ik waarschijnlijk deze zomer thuis moet zijn en niet in de caravan met airco kan verblijven. En dan komt er nog een nieuwe keuken.
Geld moet rollen.
Grappig ik probeer MissPatty ook warm te krijgen voor bikepacking maar dat lukte nog niet, totdat ze laatst op de racefiets opperde om binnenkort op de fiets ergens heen te gaan, hotel te nemen en daarna weer terug. Dus het begin is erquote:Op woensdag 22 april 2020 10:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn dochter al een paar jaar te interesseren in een dag of drie samen fietsen en onderweg kamperen. Maar ze vindt het nog te vermoeiend. Ze loopt gelukkig we 1200 meter onhoog een berg op
Mijn laatste echte vakantie was naar Thailandquote:Op woensdag 22 april 2020 10:17 schreef Spanky78 het volgende:
Ik snap dat ook niet, mensen die geen enkele financiële tegenslag kunnen opvangen. Vaak ook degenen die als eerste op een vlucht naar Thailand zitten om lekker te feesten.
Hier ben ik het wel mee eens. Je moet brood kunnen blijven vreten als je allebei je baan kwijt raakt om wat voor reden dan ook. En in jouw geval je koters naar school kunnen sturen en een "normaal" leven kunnen geven. En een noodreparatie aan de wasmachine of auto kunnen opvangen.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:26 schreef the_critic het volgende:
Just my humble opinion
Tsja, totaal verkeerde prioriteiten denk ik dan. Het valt mij ook op dat als er een tv programma is over mensen met weinig geld er altijd geld is om naar het cafe te gaan, een auto voor de deur staat om naar de supermarkt 500 meter verderop te gaan, shaq op tafel ligt en er meerdere huisdieren rondlopen. Klinkt een beetje bot van mij, maar wil je arm zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit. Beetje offtopic, maar laatst was in het nieuws dat 70% van de Nederlanders niet eens meer dan 2500 euro spaargeld heeft. Viel bijna van mijn stoel. Als wij nu beide zonder werk komen te zitten en geen recht hebben op WW of bijstand, kunnen we het financieel 2.5 jaar volhouden. Toch wel een fijn idee in deze tijd.
Ik schommel tussen de 90 tot 160 kwh per maand dus die zonnepanelen laat ik nog maar even zitten. En ik heb er de ruimte niet echt voor op het dak.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:16 schreef Blik het volgende:
Ik heb al 7 jaar 3000 wp op het dak liggen, 2 jaar geleden al terugverdiend, inderdaad een mooi rendement
Een heer draagt die tassen toch wel voor zijn vrouw?quote:Op woensdag 22 april 2020 11:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Grappig ik probeer MissPatty ook warm te krijgen voor bikepacking maar dat lukte nog niet, totdat ze laatst op de racefiets opperde om binnenkort op de fiets ergens heen te gaan, hotel te nemen en daarna weer terug. Dus het begin is er. Het idee dat er dan ook tassen op haar fiets moeten, vindt ze weer wat minder
Hier zit natuurlijk nog een wereld aan vakanties tussen. Mijn laatste vakanties; Peru, Toscane, Vietnam passen zitten wat dat betreft in het midden. Veel natuur, goede hostels of agriturismos, heerlijk manquote:Op woensdag 22 april 2020 10:52 schreef Spanky78 het volgende:
Sowieso geniet ik zeg heel erg van een beetje basic vakanties. Daarnaast ook heel leuk om met de kinderen op een onbewoond eiland in Zweden te slapen. Wildkamperen, vuurtjes bouwen. Ik vind dat vele malen leuker dan wachten tot de volgende stouwmaaltijd in een all inclusive resort.
Ik kom deze zomer wel een keer op de fiets langs met een pak diepvrieshamburgers, spekfakkels en 3 smaken Calvé saus. Kenne we lekker samen barbeknoeien.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:54 schreef kaasplankje het volgende:
Wij gewoon weerin de caravan op 't Groot Hitland.
Omdat vliegen veel te goedkoop isquote:Op woensdag 22 april 2020 12:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
Heb vorig jaar in Vietnam in een hostel geslapen van ¤1,73 per nacht inclusief ontbijt. Zag er allemaal heel netjes uit. Was zo goedkoop omdat het net open was. De rest van de hostels kostte ook gemiddeld +/- 5 euro per nacht.
Volgens mij worden vakanties naar dat soort landen wel eens overschat hoeveel het kost. Als je een beetje handig bent met een goedkoop vliegticket vinden en hostels prima vindt dan is het goedkoper om 3 weken in Zuid-Oost Azië te zitten dan 2/3 week Spanje.
Camping in Elzas (Colmar) geboekt voor 3 weken van zomer. Ik ga er van uit dat dit niet doorgaat.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou het heeeel fijn vinden als het gewoon weer mag en geaccepteerd is om ergens in de nazomer met je auto naar een Franse of Duitse camping te rijden en daar een weekje te fietsen en vakantievieren.
Ik heb nog hoop dat ons huisje in de Vogezen begin juni, wat we eigenlijk voor de 3 ballons geboekt hadden, gewoon door kan gaan. Ik bedoel, als je met een groep mensen die geen symptomen hebben in een huisje zit, en je gaat daar gewoon fietsen is dat niet anders dan de lockdown nu vanuit huis.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Camping in Elzas (Colmar) geboekt voor 3 weken van zomer. Ik ga er van uit dat dit niet doorgaat.
Een groep mensen die geen familie is, is al verboden uiteraard.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop dat ons huisje in de Vogezen begin juni, wat we eigenlijk voor de 3 ballons geboekt hadden, gewoon door kan gaan. Ik bedoel, als je met een groep mensen die geen symptomen hebben in een huisje zit, en je gaat daar gewoon fietsen is dat niet anders dan de lockdown nu vanuit huis.
Huishouden bedoel je, maar goed.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een groep mensen die geen familie is, is al verboden uiteraard.
Twee jaar terug roadtrip door Zweden gedaan, dat is wel heel mooi jaquote:Op woensdag 22 april 2020 12:17 schreef Gripper het volgende:
Je kunt eventueel nog (zuid) Zweden overwegen, zolang daar alles soepeler blijft dan in de rest van Europa.
Goed aan te reizen, 1100-1200 km. Mooie natuur, lekker spelen aan kraakheldere meren en in bossen, vuurtjes stoken en er een broodje op bakken. Vinden kinderen geweldig.
Fietsen iets minder spannend, heuvelachtig zoals de Ardennen op zn best. Wil je echte bergen, dan moet je eigenlijk naar de Noorse kust.
Wat natuurlijk fabelachtig mooi is. Ik wil nog altijd een keer hierheen :
https://cyclingtips.com/2015/04/roadtripping-norway/
Ik mag 't hopen voor je.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:18 schreef Leonos het volgende:
Ik ga eind juni naar Camping C&P Buitensport
Evenementen zijn al afgelast tot 1 september. Dat zal ook voor samenscholing tellen anders hadden ze de evenementen niet hoeven te verbieden.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Huishouden bedoel je, maar goed.
Nu nog wel, maar wellicht in juni niet meer. Het hangt er ook vanaf hoe het met de ziekenhuizen gaat dan natuurlijk, je wilt in het geval dat er iets gebeurt ook niet in een situatie komen dat ze je niet helpen in het buitenland.
Ik weet wel dat de realistische kans erg klein is, maar we kunnen het tot eind mei cancelen dus we houden nog een sprankje hoop.
Volgend jaar ga ik oslo trondheim doenquote:Op woensdag 22 april 2020 12:17 schreef Gripper het volgende:
Je kunt eventueel nog (zuid) Zweden overwegen, zolang daar alles soepeler blijft dan in de rest van Europa.
Goed aan te reizen, 1100-1200 km. Mooie natuur, lekker spelen aan kraakheldere meren en in bossen, vuurtjes stoken en er een broodje op bakken. Vinden kinderen geweldig.
Fietsen iets minder spannend, heuvelachtig zoals de Ardennen op zn best. Wil je echte bergen, dan moet je eigenlijk naar de Noorse kust.
Campings zijn open, alleen sanitair blokken zijn dicht. Hoewel mijn caravan alles heeft, is het toch wel handiger om in een gebouwtje te douchen dan in dat kleine hokje in de caravan.quote:
Het ziet er wel koud uit.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:17 schreef Gripper het volgende:
Evenveel vermogen, eerlijk gezegd, alleen nu in de vorm van materiele activaquote:Op woensdag 22 april 2020 12:43 schreef kanovinnie het volgende:
inb4 400 euro minder vermogen dan gister
Lekker snel.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:43 schreef kanovinnie het volgende:
Powermeter is binnenEn gemonteerd zonder problemen
En het is lekker weer
![]()
Ik ga eens even kijken hoe weinig vermogen ik heb
Oef, scherp!quote:Op woensdag 22 april 2020 12:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Evenveel vermogen, eerlijk gezegd, alleen nu in de vorm van materiele activaTenzij je powermeter in één dag al 400 euro gedeprecieerd is.
Oh, 400 euro minder vermogen, maar wel 1000 watt ander vermogen. Heel even dan, maar vermogen is vermogen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:43 schreef kanovinnie het volgende:
inb4 400 euro minder vermogen dan gister
Daar heb je ook zeker gelijk in. En het is vanaf mijn luxe positie makkelijk oordelen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:45 schreef Z het volgende:
Sommige mensen verdienen gewoon ook bijna niks. Één inkomen, twee kinderen, et cetera. Dan valt er ook niet zoveel te sparen.
Dat, plus dat er best veel onderzoek is dat aantoont dat armoede/schaarste je hersens beïnvloedt. Je bent dan niet meer in staat om verstandige langetermijnbeslissingen te maken, vandaar dat deze mensen vaak hun schaarse geld in loten, sigaretten en te dure spullen stoppen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:45 schreef Z het volgende:
Sommige mensen verdienen gewoon ook bijna niks. Één inkomen, twee kinderen, et cetera. Dan valt er ook niet zoveel te sparen.
Powermeters?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat, plus dat er best veel onderzoek is dat aantoont dat armoede/schaarste je hersens beïnvloedt. Je bent dan niet meer in staat om verstandige langetermijnbeslissingen te maken, vandaar dat deze mensen vaak hun schaarse geld in loten, sigaretten en te duren spullen stoppen.
3 seconden gemiddelde. Dat is het veld wat Wahoo pakt als de leds je vermogenszone aangeeft.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:48 schreef kanovinnie het volgende:
Naar welke vermogensvelden kijken jullie tijdens 't fietsen?
Ik zou 3 en 10s avg in je scherm nemen. In het begin zal 3s avg wel wat veel op en neer schieten, dat is wennen. Ik focus eigenlijk meeste op 10s avg en stuur dat bij met de 3s avg.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:48 schreef kanovinnie het volgende:
Naar welke vermogensvelden kijken jullie tijdens 't fietsen?
Ik heb nu 3 en 20, want wahoo heeft geen 10.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zou 3 en 10s avg in je scherm nemen. In het begin zal 3s avg wel wat veel op en neer schieten, dat is wennen. Ik focus eigenlijk meeste op 10s avg en stuur dat bij met de 3s avg.
Oja en power include zeros en cadance not include zeros.
Ik heb 5 powermeters man, zonder tel je echt niet meer mee.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Holly cow jullie zijn tegenwoordig echt geobsedeerd door die wattages...ik was altijd al mr Recreatief maar jullie kleppen nu als profs ongeveer. Zoiets als de podcast van Laurens ter Dam als hij sommige mensen langs heeft.
ik zie nog geen insta post?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:43 schreef kanovinnie het volgende:
Powermeter is binnenEn gemonteerd zonder problemen
En het is lekker weer
![]()
Ik ga eens even kijken hoe weinig vermogen ik heb
Vast niet het laagste in het draadje hoor. Degene die hun FTP weten zullen gemiddeld genomen ook een hogere FTP hebben. Die zijn natuurlijk serieuzer met hun sport bezig.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:05 schreef the_critic het volgende:
[..]
Met deze cijfers alleen dikke pensionados inhalen... Moet je wel dik boven de 100kg zitten..
Mijn FTP zit nu op 255 (en geen 60kg) haha.. Laagste in dit draadje geloof ik.. (en rijd als natte krant omhoog, maar haal ook pensionados zonder overgewicht in hoor)
Voor mij precies hetzelfde. Ik hoef op m’n vakantie niet van hot naar her te reizen en doe het liefst iets kneuterigs. Dat reizen doe ik voor m’n werk bij vlagen al genoeg.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, paar jaar terug naar Thailand geweest (heerlijk eten) 2018 naar Indonesië en afgelopen zomer 3 weken Cote d'Azur tussen de olijfbomen. Racefiets mee, heerlijk op de camping, eigenlijk kwamen we daar meer uitgerust van terug dan Azië. Nu genieten wij in Azië ook vollop en vooral het eten, maar een auto vakantie naar een camping is voor mij toch wel echt vakantie.
met de vrienden van de champignon?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik oslo trondheim doen
Wanneer je in Zuidwest Friesland of gemeente het Hogeland woont geen uitdagingquote:Op woensdag 22 april 2020 13:10 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.bicycling.com(...)m-de-kerk-challenge/
Soort tegeltjes sparen!
Dit. Toen ik eind 2014 met een powermeter begon was eigenlijk de algemene mening dat het iets voor profs is en je niet voor je plezier met een powermeter kunt rijden. Sinds ik dat ding heb is mijn plezier alleen maar vergroot, ik kan na een periode precies meten waar ik vooruit ga en tijdens een klim perfect pacen.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat het powermeten populair is geworden door Zwiften, je merkt indoor dat het toch een stuk effectiever is om blokjes op vermogen te trainen en dan wil je dat buiten ook.
En dat LtD daar geen behoefte aan heeft en liever zonder statistieken door de duinen rost mag natuurlijk ook, maar er zijn genoeg serieuze en minder serieuze fietsers die daar wel plezier en voldoening uit halen.
Een beleving dan?quote:Op woensdag 22 april 2020 14:08 schreef the_critic het volgende:
[..]
Kou is geen emotie.. Angst blijheid verdriet etc wel
Niet serieus opvatten.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:08 schreef the_critic het volgende:
[..]
Kou is geen emotie.. Angst blijheid verdriet etc wel
Nou, kou kan zo'n intense beleving zijn dat het bijna emotioneel wordt. Iedereen herkent wel dat gevoel van een natte/kille winterse rit, of een plotselinge hagelbui tijdens de afdaling vanaf een grote col in je dunne zomerse pakje. Waarin je half onderkoeld thuiskomt en het huilen je soms nader staat dan het lachen.quote:
En die kleine momentjes van warmte tijdens de rit dan, net dat stukje volle zon, of dat korte springplankje waar je alles eruit perst voor wat warmte. of de oplopende temperatuur naarmate je meer richting dal niveau gaat.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, kou kan zo'n intense beleving zijn dat het bijna emotioneel wordt. Iedereen herkent wel dat gevoel van een natte/kille winterse rit, of een plotselinge hagelbui tijdens de afdaling vanaf een grote col in je dunne zomerse pakje. Waarin je half onderkoeld thuiskomt en het huilen je soms nader staat dan het lachen.
Ik had er effe geen zin inquote:
1538. Beest.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Echt mooi jongens, ik heb een extra grafiekje in strava wat me helemaal niet zegt
Tip voor iedereen, kalibreer van te voren je powermeter. Dat staat ook heel duidelijk in het boekje, maar eigenwijze sukkels als ik vergeten dat dan toch
Ja dat is dus een hoax. Je moet even naar het wel gekalibreerde stukquote:
Op Strava weet niemand dat.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja dat is dus een hoax. Je moet even naar het wel gekalibreerde stukkijken
Oh, dacht al wie is die rare vogel die ik volg. Ben jij dusquote:Op woensdag 22 april 2020 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
236 w (Dr. A. Coggan formula)quote:Op woensdag 22 april 2020 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 22 april 2020 15:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh, dacht al wie is die rare vogel die ik volg. Ben jij dus
Op strava kijkt ook niemand naar de watts data alleen naar de gemiddelde snelheidquote:
Landis op de 2e plek... Onverdacht? Hahahahahahaquote:Op woensdag 22 april 2020 16:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe classificeren we deze prestatie?
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:11 schreef the_critic het volgende:
[..]
Landis op de 2e plek... Onverdacht? Hahahahahaha
Horen die wattages bij de Alp d'Huez?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe classificeren we deze prestatie?
Landis ging ook hele dag op pad natuurlijk. Dus kan me best voorstellen dat hij daarmee niet de hoogste score heeft.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:16 schreef Patroon het volgende:
[..]![]()
Dus eigenlijk was dat een dikke prutser die zelfs met doping onverdachte waardes trapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |