Volgens mij mag het al gebruikt worden volgens het behandelplan van het RIVM.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Kijken hoe snel remdesivir goedgekeurd kan worden. Klinkt in ieder geval heel wat beter dan chloroquine.
Ze kunnen zo veel willen. Tenzij je het gaat afdwingen (en dat hebben ze al uitgesloten) zijn deze apps dood en begraven. Heb je die rapporten gezien?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:59 schreef _I het volgende:
[..]
Dat horen we morgen, of ze het laten varen of toch doorzetten. Er waren geen alternatieven, dus het lijkt me sterk dat ze het nu al loslaten.
Ik leid het leven zoals tijdens mijn studieperiode: eigen tempo, resultaatgericht en efficiëntie. Misschien is het ingegoten vanuit de universiteit, maar ik vind de zelfstandigheid en het beroep op eigen verantwoordelijkheid echt geweldig. Op de universiteit ben je ook niet verplicht om bij hoorcolleges aanwezig te zijn: een goede samenwerking en de resultaten zijn dat telt. En het thuiswerken lijkt bij mij dat gevoel op te roepen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:48 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Is mij deze week op gaan vallen, dat als ik weer naar kantoor zou moeten, ik ook mijn ritme weer zou moeten veranderen. Daarnaast mis ik de meeste collega's niet, dus na de crisis ga ik ander werk zoeken, want om weer fulltime bij die simpele zielen door te moeten brengen zie ik niet zo zitten ben ik nu wel achter gekomen.
Klopt, we mogen het gewoon voorschrijven, er zijn alsnog wel veel vraagtekens betreft het gebruik.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:59 schreef Viltje het volgende:
[..]
Volgens mij mag het al gebruikt worden volgens het behandelplan van het RIVM.
Ja, heb alles gezien en gelezen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze kunnen zo veel willen. Tenzij je het gaat afdwingen (en dat hebben ze al uitgesloten) zijn deze apps dood en begraven. Heb je die rapporten gezien?
wow scherpquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als je geen auto rijd dan boeit files of geen files je niet.
Fijn dan krijgen we de multinationals de bankiers met de 1 dood is een tragedie stalinistische motivationals.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:56 schreef trein2000 het volgende:
Interresante analyse: https://www.telegraaf.nl/(...)d&EMAIL_SK=SK5967795
Kernpunt: Het OMT moet een belangrijke adviseur blijven, maar er moet ruimte zijn voor een bredere invalshoek.
Dan nog rechtvaardigt dat zo’n debiele vraag waarom goed gedragingen beloont wordt niet. Daar gaat het niet om namelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De kritiek is dat er helemaal geen versoepeling komt, jullie vinden dit blijkbaar niet erg, maar heel veel ondernemers kunnen wel van het dak springen zoveel zorgen hebben zij.
Dus dit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Terecht, die gast moeten ze echt verbannen. Wat een drammerig kind was dat, nog nooit zoiets onprofessioneels gehoord. Verwachte hij een sticker van Rutte omdat hij zich zo goed aan de regels heeft gehouden, de afgelopen tijd, of wat?
En niet één keer die vraag stellen hè, er meermaals op terugkomen. Wat een mafkees.
Dit geldt ook voor kleine evenementjes!quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is precies de definitie van een evenement? Vanaf hoeveel mensen? Rutte noemde vooral grote evenementen, maar geldt dit ook voor kleine concertjes van 30 man waarbij afstand houden geen probleem is?
Sorry, ik ben maar een simpel rechtenstudentje. Deze tekst gaat mij boven de pet, wat staat hier?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Fijn dan krijgen we de multinationals de bankiers met de 1 dood is een tragedie stalinistische motivationals.
Heerlijk toch die open deuren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:01 schreef lighted het volgende:
[..]
wow scherp
en als je geen werk hebt..
en als je geen rijbewijs hebt..
en als je gedronken hebt..
en als je met pensioen bent..
Dat kan werken maar is dat het ook wanneer je dat permanent moet gaan slikken.... en in welke fase dan of met allerlei (neem maar aan) gevaarlijke bijwerkingen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
We moeten het van medicatie hebben, dat gaat veel sneller en zet meteen zoden aan de dijk.
Maar wat is feitelijk anders behalve het woon-werk verkeer? Er zijn dezelfde deadlines dus niet minder stresaquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:43 schreef Sucuk het volgende:
Ik hoop dat thuiswerken zo lang mogelijk zal blijven gelden.
Mijn ritme is nu echt totaal anders. Kan mij niet meer voorstellen om vijf dagen naar kantoor te gaan. De gedachte al. Snap niet hoe ik dat tot nu toe heb gedaan. En snap ook niet hoe ik het 5 dagen per week naar kantoor zou moeten volhouden tot mijn pensioen. Ben er echt anders over gaan nadenken tijdens dit nieuwe normaal. Ik leef maar één keer, en ik leef niet voor kantoor maar voor mijzelf.
Herkent iemand zich hierin?
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:02 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd hoe ouders en onderwijzers gaan reageren op de versoepeling van basisscholen. Voorheen was dit al een hekelpunt, ik zie hier nog niet echt verandering in. Volgens mij zijn onderwijzers en ook ouders nog steeds heel angstig en wantrouwend naar corona toe.
Evenementen waar een vergunning voor nodig is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is precies de definitie van een evenement? Vanaf hoeveel mensen? Rutte noemde vooral grote evenementen, maar geldt dit ook voor kleine concertjes van 30 man waarbij afstand houden geen probleem is?
verguningsplichtig of iet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik dacht dat het alleen nog "compassionate use" was, en dat Gilead dat inmiddels weer teruggedraaid had voor de Nederlandse markt omdat ze niet genoeg konden produceren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:00 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Klopt, we mogen het gewoon voorschrijven, er zijn alsnog wel veel vraagtekens betreft het gebruik.
Ik denk dat deze ondernemers, die het water tot aan hun lippen zien, hier heel anders naar kijken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:01 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dan nog rechtvaardigt dat zo’n debiele vraag waarom goed gedragingen beloont wordt niet. Daar gaat het niet om namelijk.
Ik vrees dat onderwijs in opstand gaat komen want, zoals ook bij de lockdown, "we zijn geen proefkonijnen".quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:02 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd hoe ouders en onderwijzers gaan reageren op de versoepeling van basisscholen. Voorheen was dit al een hekelpunt, ik zie hier nog niet echt verandering in. Volgens mij zijn onderwijzers en ook ouders nog steeds heel angstig en wantrouwend naar corona toe.
die krijgen toch al iets ervoor terug?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat deze ondernemers, die het water tot aan hun lippen zien, hier heel anders naar kijken.
Kan heel goed kloppen, heb het zelf nog niet geprobeerd om voor te schrijven, dus weet niet of het dan daadwerkelijk ook in de patiënt zou belanden. Heb er zelf moeite mee om 'experimentele' medicatie voor te schrijven aan patiënten die ze niet per sé nodig hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen nog "compassionate use" was, en dat Gilead dat inmiddels weer teruggedraaid had voor de Nederlandse markt omdat ze niet genoeg konden produceren.
Betreft evenementen, dat is gewoon hetzelfde als nu gebleven. vrijwel alles is van de baan tot 1 september. Best wel lang als je er over nadenkt. van maart tot september.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |