Daagquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast, what the fuck. Jij kijkt zeker SBS6?
Denk dat dat inderdaad het laatste is wat mee zou moeten tellen, ze zien iig alweer veel meer kinderen dan ze nu doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af. Wel zielig als ze dan niet tegelijkertijd met hun vriendjes mogen. Van de andere kant, als dat het ergste is...
jij woonde toch op een bankje?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
Hey Foqueville in de OP.
Waar woonde ik ook al weer? In de ambtswoning van de burgemeester toch?
Huh? Ik weet van niksquote:
geloof dat ik heb gelezen dat die open gaatquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom vraagt niemand of de IKEA weer opengaat, dit is van levensbelang voor me.
jij zou toch uitkeringtrekken?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh? Ik weet van niks
Ik was geclaimd dacht ik
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze weer open zouden gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom vraagt niemand of de IKEA weer opengaat, dit is van levensbelang voor me.
Volgende week waren ze van plan toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Nee joh, ik ben de adviseur van de burgemeesterquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
Hey Foqueville in de OP.
Waar woonde ik ook al weer? In de ambtswoning van de burgemeester toch?
Mental image.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef kwiwi het volgende:
Lol, "dat virus pakt ook niet z'n rugzakje en loopt boos weg"
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daaromquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ik heb gelezen dat die open gaat
ikea mag gewoon open zijn van markiemarkquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
oh dat heb ik gemist :pquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daarom.
Was hun eigen keuze he.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daarom.
Irma moet dikke bonussen krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Irma moet echt dood op zijn na zo'n persco.
Dacht ik wel ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Er zijn toch helemaal geen winkels verplicht gesloten in NL? Is toch allemaal eigen initiatief?
Klopt voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Er zijn toch helemaal geen winkels verplicht gesloten in NL? Is toch allemaal eigen initiatief?
Irma is wel BN'er na deze crisisquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Irma moet echt dood op zijn na zo'n persco.
Whehehequote:
Jep.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo traag (op mobiel)?
Zal wel weer druk zijn op CORquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Ja ze hebben weer een overbelaste server.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil wel bij je op bezoek hoorquote:
desktopquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Koentjuhquote:
Zekerquote:
wat is een VSO?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
Lol bedenk me net dat er grote kans is dat ik vanaf 11 mei mijn VSO dienst weer mag draaien. De enige dienst die ik niet gemist heb.
ik werk gelukkig nog op kantoor, maar ik verwacht dat de baas morgen gaat zeggen dat het bedrijf volgende week helemaal dicht is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:58 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik had me ingesteld op nog steeds weken thuiswerken en geen uitjes enzo, dus geen verrassing zo die persconferentie. Maar ben toch een beetje down nu.
Heb gelukkig nog extra pure paaseitjes
kluun zal blij zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
Tandartsen en mondhygiënisten mogen open
Premier Rutte kreeg zonet ook de vraag of tandartsen en mondhygiënisten weer open kunnen, wat ook is geadviseerd door het OMT. Rutte verraste enigszins met zijn antwoord: "Tandartsen en mondhygiënisten mochten openblijven, die hebben zichzelf gesloten, zij konden al open."
Andere contactberoepen, zoals masseurs, nagelsalons en kappers, mogen voorlopig nog niet worden uitgeoefend.
Kantoor is bij ons al weken dichtquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk gelukkig nog op kantoor, maar ik verwacht dat de baas morgen gaat zeggen dat het bedrijf volgende week helemaal dicht is.
wat een KUT werktijden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voorschoolse opvang. Werken van 7:30-8:45 en dan daarna om 14:45 weer beginnen.
Ja heb echt een hekel aan die dienst. Daarom doe ik die alleen op dinsdag. En meestal ga ik als ik dan thuis kom mijn bed nog even in.quote:
nee, ik denk echt verstandelijk beperkt.quote:
ze hadden het er vandaag over dat de 4 atv dagen naar volgende week wilden schuiven en dan maar de hele week de deur dicht.quote:
Wordt de opvang nou gratis voor schoolgaande kinderen waarbij beide ouders een vitaal beroep hebben?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb echt een hekel aan die dienst. Daarom doe ik die alleen op dinsdag. En meestal ga ik als ik dan thuis kom mijn bed nog even in.
Dat is het al, ongeacht beroepen, voor de mensen die al klant bij ons zijn. Of je nu wel of niet van de noodopvang gebruik maakt. De overheid betaalt het gewone tarief maar omdat wij iets duurder zijn betaalt de stichting de rest.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt de opvang nou gratis voor schoolgaande kinderen waarbij beide ouderen een vitaal beroep hebben?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb echt een hekel aan die dienst. Daarom doe ik die alleen op dinsdag. En meestal ga ik als ik dan thuis kom mijn bed nog even in.
Oké topquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is het al, ongeacht beroepen, voor de mensen die al klant bij ons zijn. Of je nu wel of niet van de noodopvang gebruik maakt. De overheid betaalt het gewone tarief maar omdat wij iets duurder zijn betaalt de stichting de rest.
oh wel als 't goed betaald..quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo inderdaad, dat zou ik letterlijk voor geen goud doen
Dit dusquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:58 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik had me ingesteld op nog steeds weken thuiswerken en geen uitjes enzo, dus geen verrassing zo die persconferentie. Maar ben toch een beetje down nu.
Heb gelukkig nog extra pure paaseitjes
terras zie ik ook nog niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:11 schreef Koen66 het volgende:
Langzamerhand komt bij velen ook het besef dat dit een verloren zomer gaat worden, geen festivals, geen vakanties. Hooguit een druk 1.5 meter terras, ooit
https://twitter.com/bosalbert/status/1252647000371269632quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Er waren er meer die zich ergerden aan de NOS journalist![]()
KLB / Je altijd verslaggever worden
KLB / Die journalist
KLB / NOS journalist die vragen stelt
KLB / De NOS-verslaggever Albert Bos met zijn kutvragen.
Ik heb geen twitterquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://twitter.com/bosalbert/status/1252647000371269632
liever de mensen die 't ook nog tegen m durven te zeggen
ooit gehad, moet je niet willen.quote:
Briljante reactiesquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon op t linkje klikkendan zie je de reacties.
Wij werken allemaal gewoon hoor. Het is zelfs nog drukker dan normaal. Maar ik wil liever naar kantoorquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik denk echt verstandelijk beperkt.
heel, heeeeel beperkt.
[..]
ze hadden het er vandaag over dat de 4 atv dagen naar volgende week wilden schuiven en dan maar de hele week de deur dicht.
of zich vind ik het niet erg, al had ik liever gewoon werk gehad.
Paaseitjesquote:
Jup.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:11 schreef Koen66 het volgende:
Langzamerhand komt bij velen ook het besef dat dit een verloren zomer gaat worden, geen festivals, geen vakanties. Hooguit een druk 1.5 meter terras, ooit
Bij mij is het niet dicht geweest (in ground zero Tilly nog wel), alleen 1,5e week dat bijna iedereen thuis ging werken maar daar waren ze het niet mee eens en verplichtten iedereen om naar kantoor te komen of om (onbetaald) verlof op te nemen. Daar was ik het niet mee eens dus mag ik nu op zoek naar iets nieuwsquote:
zo blij dat ik die al hebquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup.
Ik ga een mobiele airco aanschaffen. Ga er vanuit dat ik het grootste deel van de zomer thuis moet werken
"Meneer Rutte, wordt u nou ook niet KNETTERGESCHIFT van al die nitwits hier met die kakdomme vragen? Hmm?quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het niet dicht geweest (in ground zero Tilly nog wel), alleen 1,5e week dat bijna iedereen thuis ging werken maar daar waren ze het niet mee eens en verplichtten iedereen om naar kantoor te komen of om (onbetaald) verlof op te nemen. Daar was ik het niet mee eens dus mag ik nu op zoek naar iets nieuws
Wtf.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het niet dicht geweest (in ground zero Tilly nog wel), alleen 1,5e week dat bijna iedereen thuis ging werken maar daar waren ze het niet mee eens en verplichtten iedereen om naar kantoor te komen of om (onbetaald) verlof op te nemen. Daar was ik het niet mee eens dus mag ik nu op zoek naar iets nieuws
Waarom?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk gelukkig nog op kantoor, maar ik verwacht dat de baas morgen gaat zeggen dat het bedrijf volgende week helemaal dicht is.
Nog iets waar ik moet letten?quote:
Zelfde hier, alleen IT en de office manager zijn op kantoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wtf.
Wij worden weggestuurd als je naar kantoor komt en je hoor niet bij de aangewezen groepen die wel mogen komen (handhaving, ICT)
Wat een verstand
Hier ook gewoon komen tenzij driedubbel bevestigd door de directeur dat je een risicogroep bent.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wtf.
Wij worden weggestuurd als je naar kantoor komt en je hoor niet bij de aangewezen groepen die wel mogen komen (handhaving, ICT)
Wat een verstand
Haha ja zo ver was ik al wel jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neem een raam afdichting set erbij.. en euh. verder geen idee eigenlijk.
Jup, was sinds half januari weer deeltijd op kantoor aan het werk na ruim 1,5 jaar revalidatie. Begin maart ziek geworden dankzij medicijnen en antibiotica, paar weken vanuit huis gewerkt en toen ik weer op kracht was begon de 'intelligente lockdown' dus bleef ik gewoon fulltime thuiswerken. Maar dat willen ze dus niet en ik wil nu niet naar kantoor dus ja dan maar zo.quote:
Bij ons is iedereen IT en werkt iedereen thuisquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfde hier, alleen IT en de office manager zijn op kantoor.
Bizar joh. Nou ja voor zo'n bedrijf wil je ook niet meer werkenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, was sinds half januari weer deeltijd op kantoor aan het werk na ruim 1,5 jaar revalidatie. Begin maart ziek geworden dankzij medicijnen en antibiotica, paar weken vanuit huis gewerkt en toen ik weer op kracht was begon de 'intelligente lockdown' dus bleef ik gewoon fulltime thuiswerken. Maar dat willen ze dus niet en ik wil nu niet naar kantoor dus ja dan maar zo.
Aanvechten he! Wat denken ze wel niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, was sinds half januari weer deeltijd op kantoor aan het werk na ruim 1,5 jaar revalidatie. Begin maart ziek geworden dankzij medicijnen en antibiotica, paar weken vanuit huis gewerkt en toen ik weer op kracht was begon de 'intelligente lockdown' dus bleef ik gewoon fulltime thuiswerken. Maar dat willen ze dus niet en ik wil nu niet naar kantoor dus ja dan maar zo.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bizar, zulk onbegrip. Maar goed, zal je als bedrijf ook de loyaliteit van werknemers kosten. Of gewoon direct de hele werknemer.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nou was ik sowieso een 'bijzonder geval', 2 jaar geleden werd het bedrijf overgenomen door het huidige bedrijf waar ik toen al het idee had om daar zo snel mogelijk te vertrekken. Toen kreeg ik een week na de overnameborrel mijn ongeluk en heb ik dus heel die overgang gemist waardoor het ook niet lekker werkte met bepaalde collega's. Dus daar weggaan stond sowieso al in de planning, alleen de timing is nu niet heel erg handigquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bizar, zulk onbegrip. Maar goed, zal je als bedrijf ook de loyaliteit van werknemers kosten. Of gewoon direct de hele werknemer.
grüessechquote:
Nee inderdaad, timing is niet super. Maar ja, beter dan ziek worden omdat zij geen begrip tonen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nou was ik sowieso een 'bijzonder geval', 2 jaar geleden werd het bedrijf overgenomen door het huidige bedrijf waar ik toen al het idee had om daar zo snel mogelijk te vertrekken. Toen kreeg ik een week na de overnameborrel mijn ongeluk en heb ik dus heel die overgang gemist waardoor het ook niet lekker werkte met bepaalde collega's. Dus daar weggaan stond sowieso al in de planning, alleen de timing is nu niet heel erg handig
oosten versus westenquote:
ik werk in bernquote:
Nou op zich was het over het algemeen geen slechte werkgever, heeft ook een hoop geregeld voor me tijdens de revalidatie en alles. Denk alleen dat er nu door geldproblemen zulke beslissingen opeens worden genomen (de helft van het bedrijf is volledig afhankelijk van export die er nu niet meer is). Dus ik zal niet de laatste zijn gok ik.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, timing is niet super. Maar ja, beter dan ziek worden omdat zij geen begrip tonen.
Moet zeggen dat deze pandemie wel gelijk de goede en slechte werkgevers/managers aan het licht brengt.
Richting noordpool toch??quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja rustagh.
mijn 'weekend' is alweer bijna ten einde, volgende week weer aan het werk.
Is dat niet een beetje hetzelfde met wat Limburgs (welke vorm dan ook) is voor veel Nederlanders??quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Berner Düütsch heb ik wel moeite mee om te verstaan.
Ik denk het ja, maar versta zelf limburgs, achterhoeks en fries dus ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hetzelfde met wat Limburgs (welke vorm dan ook) is voor veel Nederlanders??
mijn team is erg internationaal, maar mijn medewerkers bij mijn klant is bern en omgeving, tot in Wallis, dat is helemaal een dramaquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Berner Düütsch heb ik wel moeite mee om te verstaan.
LImburgs versta ik ook vaak wel .Fries totaal niet, maar dat wordt ook gezien als officiele taal ..quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk het ja, maar versta zelf limburgs, achterhoeks en fries dus ik weet het niet zeker
Ik had ooit friese schoonouders die weigerden nederlands tegen me te spreken "want dan leer je het nooit"quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
LImburgs versta ik ook vaak wel .Fries totaal niet, maar dat wordt ook gezien als officiele taal ..
persoonlijk vindt ik dat er tussen diep-donker limburgs en schwytzerdütsch overeenkomsten zittenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hetzelfde met wat Limburgs (welke vorm dan ook) is voor veel Nederlanders??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef crv het volgende:
[..]
persoonlijk vindt ik dat er tussen diep-donker limburgs en schwytzerdütsch overeenkomsten zittenNou daar zeg je wat, maar mijn limburgs helpt wel met zwitsersduitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
serieus, ik vindt er best wel woorden overeenkomen, met name in het baslerquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat, maar mijn limburgs helpt wel met zwitsersduits
Wat kwamen er toch pareltjes langs bij MbHquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest denken aan dit fragment van 3:00 tot 3:17
Nog steeds hoorquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat kwamen er toch pareltjes langs bij MbH
Koenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ooit friese schoonouders die weigerden nederlands tegen me te spreken "want dan leer je het nooit"
quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook zo vaak gehad toen ik in Weert op school zat. Beginnen ze Limburgs tegen me te praten, ik gewoon Nederlan ds met duidelijke Brabantse tongval terug. Reactie in het LImburgs, ik weer in het NL, Reactie weer in Limburgs... Totdat ze na 5 minuten er achter kwamen dat ik echt geen Limburgs spreek![]()
Ja,dat kijk ik dus niet zo vaak . Trouwens ook niet echt toen het nog bij de NPO zat, keek het vooral doordat hier op FOK! de filmpjes werden geplaatst..quote:
Wat is dat danquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat kwamen er toch pareltjes langs bij MbH
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Kwamen de raarste hobby;s voorbij. Wat me vooral is bij gebleven is een man die erg veel fietsen had en er zelfs tegen praatte...quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat danIk heb dat programma nooit gezien.
Probleem is dat ze niet ophouden als ze beseffen dat je het verstaat, ik heb ook altijd gewoon Nederlands gesproken in limburg.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook zo vaak gehad toen ik in Weert op school zat. Beginnen ze Limburgs tegen me te praten, ik gewoon Nederlan ds met duidelijke Brabantse tongval terug. Reactie in het LImburgs, ik weer in het NL, Reactie weer in Limburgs... Totdat ze na 5 minuten er achter kwamen dat ik echt geen Limburgs spreek![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk wel uit, denkt iedereen ineens dat ik C heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Same shit, different day
SC hopper present
lukt het thuiswerken bij jouw een beetje ?quote:
Ik zit redelijk rustig op m'n zoldertje en word er goed met rust gelaten. Mis alleen collega's en dat verknalt het werkplezier ietwatquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
lukt het thuiswerken bij jouw een beetje ?
die mis ik ook wel, maar goed, ik was het al gewend om lang thuis te moeten werken en kan er goed mee omgaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit redelijk rustig op m'n zoldertje en word er goed met rust gelaten. Mis alleen collega's en dat verknalt het werkplezier ietwat
Ik doe ook nu zoveel mogelijk m'n best om te beginnen om 7 uur en max een uur of 4 echt wel te nokkenquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:09 schreef crv het volgende:
[..]
die mis ik ook wel, maar goed, ik was het al gewend om lang thuis te moeten werken en kan er goed mee omgaan.
buiten dat ik veels te veel uren maak
ik begin om 06:00 (vandaag zelfs 05:30)quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe ook nu zoveel mogelijk m'n best om te beginnen om 7 uur en max een uur of 4 echt wel te nokken
quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
ik begin om 06:00 (vandaag zelfs 05:30)enben vandaag vroeg gestopt 16:30
standaard, maar ik doe mijn werk graag. leidt een succesvol, goed en leuk teamquote:
Ja al was deze wel heel extreem. Zo ver ik weet kwamen er ook genoeg "normale" mensen aan bod. Alleen was de hobby vaak uniek/apartquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt een tik van de molen gehad
Dat is dan wel fijn jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
standaard, maar ik doe mijn werk graag. leidt een succesvol, goed en leuk team
quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:20 schreef crv het volgende:
[..]
bedankt voor de waarschuwing
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is afgelopenquote:
Was bij dat programma met matige tieners, Dreamschoolquote:
Weet je het zekerquote:
Ha pubers waarschuwen voor de gevaarlijke witte man dus.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was bij dat programma met matige tieners, Dreamschool
Nu weer KPN reclame over de corona ellende, voor de 1000e keerquote:
Ftfyquote:
Dat tongetjequote:Op dinsdag 21 april 2020 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo zo, vijf politiewagens die het centrum van Dordrecht inscheuren.
Zelfs dat is beter te pruimen als die SSquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu weer KPN reclame over de corona ellende, voor de 1000e keer
Spanning ende sensatie in de grote stadquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is ook vrij moeilijk om nieuwe reclames te maken met 1.5 m afstand. Maar een beetje afwisseling mag wel ja..quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu weer KPN reclame over de corona ellende, voor de 1000e keer
Einde diensttijd ?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Spanning ende sensatie in de grote stad
Zit je veilig?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zojuist een zesde politiewagen en er hangt een heli boven het centrum. En aangezien de wagens allemaal een iets andere route namen, proberen ze iemand in te sluiten,
Heb je die met mij ook gezien Bos?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja al was deze wel heel extreem. Zo ver ik weet kwamen er ook genoeg "normale" mensen aan bod. Alleen was de hobby vaak uniek/apart
Maar zoals al gezegd was ik geen vaste kijker, andere mensen kunnen dat misschien beter oordelen dan ik. Ik oordeel dan ook echt alleen de filmpjes die ik heb gezien..
Ook mogelijkquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ze zijn met warme patat op weg naar het bureau in het centrum
Dat zal hoogstens warme friet geweest zijn dus dat denk ik nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ze zijn met warme patat op weg naar het bureau in het centrum
Dordrecht is een grensgebied, maar doorgaans serveren ze hier patatquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal hoogstens warme friet geweest zijn dus dat denk ik niet
Dan hoeven we dus voorlopig niet bang te zijn dat we jou op TV zienquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar ik stel wel intelligente vragen
Wat zou jouw eerste vraag zijn aan de MP?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar ik stel wel intelligente vragen
Ik had gevraagd of ze Zweden volgen en of het mogelijk is dat wij dat model overnemen als dat op de langere termijn blijkt te werken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zou jouw eerste vraag zijn aan de MP?
Zoals een docent op mijn journalistiekopleiding ooit zei: ik heb een prima hoofd voor de radio.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoeven we dus voorlopig niet bang te zijn dat we jou op TV zien
quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals een docent op mijn journalistiekopleiding ooit zei: ik heb een prima hoofd voor de radio.
Zweden springt er de laatste dagen toch sterk bovenuit qua sterfgevallen en de regering staat onder druk om strengere maatregelen te nemen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gevraagd of ze Zweden volgen en of het mogelijk is dat wij dat model overnemen als dat op de langere termijn blijkt te werken.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals een docent op mijn journalistiekopleiding ooit zei: ik heb een prima hoofd voor de radio.
Denk de laatste 2, jij dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de frituurpan, op Tinder of naakt op de loungeset.
De curve stijgt en ze doen het minder goed dan andere Scandinavische landen, maar beter dan Nederland. Even afwachten hoe het verder gaat. Daarom zei ik ook ‘op de langere termijn’.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zweden springt er de laatste dagen toch sterk bovenuit qua sterfgevallen en de regering staat onder druk om strengere maatregelen te nemen?
Ja en Zweden heeft een bijna gesloten economie, beetje appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De curve stijgt en ze doen het minder goed dan andere Scandinavische landen, maar beter dan Nederland. Even afwachten hoe het verder gaat. Daarom zei ik ook ‘op de langere termijn’.
Scandinavische landen hebben sowieso veel meer ruimte, minder bevolkingsdichtheid, plus dat die binnenvetters sowieso van hun personal space houden. Die socialsdistancen al van zichzelf. ALs je daar ook nog maatregelen bij gaat doen dan ben je al bijna klaar dusquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De curve stijgt en ze doen het minder goed dan andere Scandinavische landen, maar beter dan Nederland. Even afwachten hoe het verder gaat. Daarom zei ik ook ‘op de langere termijn’.
Ik las tinderbal.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat @:bitterbal tinderend op haar loungeset ligt, met de airfryer naast haar.
Ik denk dat wij niet veel afstandelijker zijn dan Zweden. En ja, Zweden is dunbevolkt, maar Stockholm is prima te vergelijken met grote delen van Nederland.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scandinavische landen hebben sowieso veel meer ruimte, minder bevolkingsdichtheid, plus dat die binnenvetters sowieso van hun personal space houden. Die socialsdistancen al van zichzelf. ALs je daar ook nog maatregelen bij gaat doen dan ben je al bijna klaar dus
Maar dat heeft toch niet zoveel te maken met het flatten the curve-verhaal?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en Zweden heeft een bijna gesloten economie, beetje appels met peren vergelijken.
Daar heb je een punt, Zweden zou makkelijk op slot kunnen zonder economische schade op te lopen, tenminste meer dan doorvoer- en exportland Nederland.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niet zoveel te maken met het flatten the curve-verhaal?
Ik vind het razend interessant wat Zweden probeert. Als het lukt, zou het het een alternatief kunnen zijn voor onze aanpak. Want ik vrees dat het draagvlak voor de lockdown langzaam weg-ebtquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, Zweden zou makkelijk op slot kunnen zonder economische schade op te lopen, tenminste meer dan doorvoer- en exportland Nederland.
Het probleem met NL vergeleken bij Zweden is toch wel dat wij niet zozeer zelf doen wat het beste is maar dat echt verteld moet worden bij de meesten. Bij de Zweden zit dat echt in de genen en opvoedingquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het razend interessant wat Zweden probeert. Als het lukt, zou het het een alternatief kunnen zijn voor onze aanpak. Want ik vrees dat het draagvlak voor de lockdown langzaam weg-ebt
Yep, genoeg minderheden daar ookquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat wij niet veel afstandelijker zijn dan Zweden. En ja, Zweden is dunbevolkt, maar Stockholm is prima te vergelijken met grote delen van Nederland.
Ja dat merk je en stiekem is de boodschap ook niet mis, alle evenementen tot 1 september opgeschort en bijvoorbeeld cafés komen daar pas weer achter, gaat nog even duren dus.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het razend interessant wat Zweden probeert. Als het lukt, zou het het een alternatief kunnen zijn voor onze aanpak. Want ik vrees dat het draagvlak voor de lockdown langzaam weg-ebt
Is er vandaag gezegd dat cafe's na evenementen komenquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat merk je en stiekem is de boodschap ook niet mis, alle evenementen tot 1 september opgeschort en bijvoorbeeld cafés komen daar pas weer achter, gaat nog even duren dus.
Maar logisch ook wel, kijk waar we staan twee maanden na de eerste besmetting in Tilburg, zolang er nog een enkel iemand besmettelijk is kunnen we binnen no time weer op bijna hetzelfde punt uitkomen en krijgen het effect van het oplaaien van een heidebrand.
Enige verschil is dat we nu iets beter voorbereid zijn.
Cafés gaan echt als aller- aller- allerlaatste open, dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is er vandaag gezegd dat cafe's na evenementen komen
Hier is het draagvlak al ff wegquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 21 april 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is er vandaag gezegd dat cafe's na evenementen komen
Jazeker! Geweldig!quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
En straks ook, aaaah mijnheer dus u wenst een avondje uit eten te gaan en een bioscoopje te pakken, dat kan hoor, over twee maanden hebben we een gaatje, vergeet u niet uw bloed en urine tijdig af te geven bij de GGD en op de dag zelf niet vergeten uw toiletpapier zelf mee te nemen en uw RIVM stempelkaart, dat is dan 350 euro.
Gewoon lekker een pluizige tarantula.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind ik wel. Misschien een kruisspin anders is het zo'n zwarte bal met oogjes.
Ja wel een semi vriendelijke spin danquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind ik wel. Misschien een kruisspin anders is het zo'n zwarte bal met oogjes.
Ok als ik een spin gemaakt heb noem ik hem Vincent. En Vincent lacht uitteraard.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wel een semi vriendelijke spin dan![]()
Vincent de vegetarische spin.
Daarom ook extra pluizig met schattige kraaloogjesquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol durft geen kind meer de tuin in.
Het is makkelijker om ze gewoon met die steen neer te tikken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met echte giftanden om de kinderen te leren dat spinnen gevaarlijk zijn?
Nooit bij stilgestaan maar wel logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cafés gaan echt als aller- aller- allerlaatste open, dat lijkt me logisch.
Vincent de lachende vriendelijke spinquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok als ik een spin gemaakt heb noem ik hem Vincent. En Vincent lacht uitteraard.
En die reclame van de Plusquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Weetje wat ik echt spuugzat ben? Al die Corona reclames, Sire die je ongevraagd tips geeft, al die borden langs de weg.
Die is wel cute. Van mijlenver afstand. Maar ben bang dat de kinderen dat nog niet zullen herkennen als spin?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ook extra pluizig met schattige kraaloogjes
[ afbeelding ]
Paar neven met wat kroegen en die hadden al rekening gehouden met najaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan maar wel logisch eigenlijk
Een Portiaquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ook extra pluizig met schattige kraaloogjes
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Opboksen met de lockdown hier in het dorp gaan alle kroegen open.
Anders moet je het aan @bitterbal vragen, die heeft altijd een duidelijke mening over spinnen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is wel cute. Van mijlenver afstand. Maar ben bang dat de kinderen dat nog niet zullen herkennen als spin?
Nee die zit gewoon te netflixen, gun dat meisje ook eens beetje rust, ze kan niet 24/7 hier in het topic zitten.quote:
of schurenquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die zit gewoon te netflixen, gun dat meisje ook eens beetje rust, ze kan niet 24/7 hier in het topic zitten.
Beetje Netflixen terwijl ze had moeten rondrennen in de Giftige Gerbil.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die zit gewoon te netflixen, gun dat meisje ook eens beetje rust, ze kan niet 24/7 hier in het topic zitten.
In d'r Dirndlquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje Netflixen terwijl ze had moeten rondrennen in de Giftige Gerbil.
Ja, maar Zweden keert het dus radicaal om. De oudjes houden we binnen en de rest mag, met een beetje afstand houden, gewoon zijn gang gaan. Als dat werkt, is dat beter vol te houden. Maar dat zal dus moeten blijkenquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat merk je en stiekem is de boodschap ook niet mis, alle evenementen tot 1 september opgeschort en bijvoorbeeld cafés komen daar pas weer achter, gaat nog even duren dus.
Maar logisch ook wel, kijk waar we staan twee maanden na de eerste besmetting in Tilburg, zolang er nog een enkel iemand besmettelijk is kunnen we binnen no time weer op bijna hetzelfde punt uitkomen en krijgen het effect van het oplaaien van een heidebrand.
Enige verschil is dat we nu iets beter voorbereid zijn.
Is voor de economie ook stukken beterquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar Zweden keert het dus radicaal om. De oudjes houden we binnen en de rest mag, met een beetje afstand houden, gewoon zijn gang gaan. Als dat werkt, is dat beter vol te houden. Maar dat zal dus moeten blijken
Misschien kunnen we vragen of Danny een bitterbalbot kan ontwikkelen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik hoor die (mijn) de Zweedse zienswijze daarover snapt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar Zweden keert het dus radicaal om. De oudjes houden we binnen en de rest mag, met een beetje afstand houden, gewoon zijn gang gaan. Als dat werkt, is dat beter vol te houden. Maar dat zal dus moeten blijken
Krijg je zo'n tweede Ab_haagsterhaus ...quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien kunnen we vragen of Danny een bitterbalbot kan ontwikkelen?
eyoquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je zo'n tweede Ab_haagsterhaus ...
BITTERBALGENOTquote:
Voor mij nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal is wel het glijmiddel van deze SC he?
En ik maar denken dat dit de zienswijze was van Anders Tegnell, maar jij hebt het dus bedachtquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik hoor die mijn zienswijze daarover snapt.
Ja nou hij vroeg het netjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit de zienswijze was van Anders Tegnell, maar jij hebt het dus bedacht
Algoritme ontwikkelen. Als jij wat zegt, een opmerking maken over je hoofd op een stok. Als Frantic verschijnt een vraag stellen over schuurpapier. Moet te doen zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je zo'n tweede Ab_haagsterhaus ...
Even de administratie er op nageslagen maar ik zie geen verzoekenquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Budapestenaar, heb jij een aanvraag hiervoor ontvangen?
Geef toe, ze is een bot he?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Algoritme ontwikkelen. Als jij wat zegt, een opmerking maken over je hoofd op een stok. Als Frantic verschijnt een vraag stellen over schuurpapier. Moet te doen zijn
Laten we Muck de strafmaat bepalen of kun jij dit af?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de administratie er op nageslagen maar ik zie geen verzoeken
mijn foutquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de administratie er op nageslagen maar ik zie geen verzoeken
Ik hoop dat het werkt in Zweden. Dan kunnen we wat krenten uit de pap pikken. Als de zomer goed losbreekt, ga je hier hele volksstammen echt niet binnen houdenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laten we Muck de strafmaat bepalen of kun jij dit af?
Lief.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Heb het gevoel dat ik haar een beetje moet beschermen.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Heb het gevoel dat ik haar een beetje moet beschermen.
Triangel Pollo lijkt me meer op zijn plaats.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Trias politica is ook in Foqueville de norm.
gewoon niet bezorgd, ligt nog op mijn bureau....quote:
Is dat de dagschotel in de Gevederde Gerbil vandaag?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Triangel Pollo lijkt me meer op zijn plaats.
Dan boeken we die dag morgen wel met terugwerkende krachtquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gewoon niet bezorgd, ligt nog op mijn bureau....
Proberen binnen te houden is erger dan vrijgeven.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het werkt in Zweden. Dan kunnen we wat krenten uit de pap pikken. Als de zomer goed losbreekt, ga je hier hele volksstammen echt niet binnen houden
Nee die is dicht vandaag.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat de dagschotel in de Gevederde Gerbil vandaag?
Tja, IC’s laten overstromen gaat me wel te ver hoor. Dan komt de rest van de zorg ook weer stil te liggen en dat kost ook levens. Het is een balanceeroefening. Eerst maar eens zien hoe de Zweden dat cheffen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Proberen binnen te houden is erger dan vrijgeven.
Het nsb gedrag begint al goed los te komen in NL.
Weetje als oudje en risicogeval moet je je afzonderen maar mensen die willen moeten het terras op kunnen. Dan maar volle ic’s gewoon op eigen risico.
Ja je had ook wel de deur in kunnen trappen, maar die had je zelf mogen betalen als burgemeester.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, daarom stond ik aan een dichte deur te rammelen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga slapen, moe
Heb de automaat op de brug aangezet
Truste allemaal![]()
Slaap lekker, Koen!quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga slapen, moe
Heb de automaat op de brug aangezet
Truste allemaal![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je er van genoten? Welkom terug!
Dat gaat dan helemaal niet gebeuren, tevens staan er nu plenty bedden leeg, tevens heeft nl ook grote noodhospitalen, tevens kan de reguliere zorg gewoon door, tevens kunnen ze mensen specifiek opleiden voor Corona behandeling op de nood IC.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, IC’s laten overstromen gaat me wel te ver hoor. Dan komt de rest van de zorg ook weer stil te liggen en dat kost ook levens. Het is een balanceeroefening. Eerst maar eens zien hoe de Zweden dat cheffen.
hoe kom je er bij dat we genoeg bedden hebben?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gaat dan helemaal niet gebeuren, tevens staan er nu plenty bedden leeg, tevens heeft nl ook grote noodhospitalen, tevens kan de reguliere zorg gewoon door, tevens kunnen ze mensen specifiek opleiden voor Corona behandeling op de nood IC.
Isoleren van de juiste mensen dat is de crux.
Precies, dit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
we zijn va 1100 ic's naar 2400 gegaan door het personeel van andere afdelingen te halen
Is zo toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je er bij dat we genoeg bedden hebben?
Ja bezopen toch? Ken al operatie medewerkers op een Zkh die arbeidstijd verkorting gekregen hebben. Geen operaties meerquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
we zijn va 1100 ic's naar 2400 gegaan door het personeel van andere afdelingen te halen
Tevens werkt het ziekenhuispersoneel al 12 uursdiensten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gaat dan helemaal niet gebeuren, tevens staan er nu plenty bedden leeg, tevens heeft nl ook grote noodhospitalen, tevens kan de reguliere zorg gewoon door, tevens kunnen ze mensen specifiek opleiden voor Corona behandeling op de nood IC.
Isoleren van de juiste mensen dat is de crux.
Hoe bedoel je krijg niet alles naar binnen. Hebben ze een olievat op je stoep gezet?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yesga het in 2 dagen doen want krijg niet alles naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |