Daagquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast, what the fuck. Jij kijkt zeker SBS6?
Denk dat dat inderdaad het laatste is wat mee zou moeten tellen, ze zien iig alweer veel meer kinderen dan ze nu doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af. Wel zielig als ze dan niet tegelijkertijd met hun vriendjes mogen. Van de andere kant, als dat het ergste is...
jij woonde toch op een bankje?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
Hey Foqueville in de OP.
Waar woonde ik ook al weer? In de ambtswoning van de burgemeester toch?
Huh? Ik weet van niksquote:
geloof dat ik heb gelezen dat die open gaatquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom vraagt niemand of de IKEA weer opengaat, dit is van levensbelang voor me.
jij zou toch uitkeringtrekken?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh? Ik weet van niks
Ik was geclaimd dacht ik
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze weer open zouden gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom vraagt niemand of de IKEA weer opengaat, dit is van levensbelang voor me.
Volgende week waren ze van plan toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Nee joh, ik ben de adviseur van de burgemeesterquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
Hey Foqueville in de OP.
Waar woonde ik ook al weer? In de ambtswoning van de burgemeester toch?
Mental image.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef kwiwi het volgende:
Lol, "dat virus pakt ook niet z'n rugzakje en loopt boos weg"
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daaromquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ik heb gelezen dat die open gaat
ikea mag gewoon open zijn van markiemarkquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
oh dat heb ik gemist :pquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daarom.
Was hun eigen keuze he.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daarom.
Irma moet dikke bonussen krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Irma moet echt dood op zijn na zo'n persco.
Dacht ik wel ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Er zijn toch helemaal geen winkels verplicht gesloten in NL? Is toch allemaal eigen initiatief?
Klopt voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Er zijn toch helemaal geen winkels verplicht gesloten in NL? Is toch allemaal eigen initiatief?
Irma is wel BN'er na deze crisisquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Irma moet echt dood op zijn na zo'n persco.
Whehehequote:
Jep.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo traag (op mobiel)?
Zal wel weer druk zijn op CORquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Ja ze hebben weer een overbelaste server.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil wel bij je op bezoek hoorquote:
desktopquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Koentjuhquote:
Zekerquote:
wat is een VSO?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
Lol bedenk me net dat er grote kans is dat ik vanaf 11 mei mijn VSO dienst weer mag draaien. De enige dienst die ik niet gemist heb.
ik werk gelukkig nog op kantoor, maar ik verwacht dat de baas morgen gaat zeggen dat het bedrijf volgende week helemaal dicht is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:58 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik had me ingesteld op nog steeds weken thuiswerken en geen uitjes enzo, dus geen verrassing zo die persconferentie. Maar ben toch een beetje down nu.
Heb gelukkig nog extra pure paaseitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |