Daagquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast, what the fuck. Jij kijkt zeker SBS6?
Denk dat dat inderdaad het laatste is wat mee zou moeten tellen, ze zien iig alweer veel meer kinderen dan ze nu doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af. Wel zielig als ze dan niet tegelijkertijd met hun vriendjes mogen. Van de andere kant, als dat het ergste is...
jij woonde toch op een bankje?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
Hey Foqueville in de OP.
Waar woonde ik ook al weer? In de ambtswoning van de burgemeester toch?
Huh? Ik weet van niksquote:
geloof dat ik heb gelezen dat die open gaatquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom vraagt niemand of de IKEA weer opengaat, dit is van levensbelang voor me.
jij zou toch uitkeringtrekken?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh? Ik weet van niks
Ik was geclaimd dacht ik
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze weer open zouden gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom vraagt niemand of de IKEA weer opengaat, dit is van levensbelang voor me.
Volgende week waren ze van plan toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Nee joh, ik ben de adviseur van de burgemeesterquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
Hey Foqueville in de OP.
Waar woonde ik ook al weer? In de ambtswoning van de burgemeester toch?
Mental image.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef kwiwi het volgende:
Lol, "dat virus pakt ook niet z'n rugzakje en loopt boos weg"
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daaromquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ik heb gelezen dat die open gaat
ikea mag gewoon open zijn van markiemarkquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
oh dat heb ik gemist :pquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daarom.
Was hun eigen keuze he.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daarom.
Irma moet dikke bonussen krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Irma moet echt dood op zijn na zo'n persco.
Dacht ik wel ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Er zijn toch helemaal geen winkels verplicht gesloten in NL? Is toch allemaal eigen initiatief?
Klopt voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Er zijn toch helemaal geen winkels verplicht gesloten in NL? Is toch allemaal eigen initiatief?
Irma is wel BN'er na deze crisisquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Irma moet echt dood op zijn na zo'n persco.
Whehehequote:
Jep.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo traag (op mobiel)?
Zal wel weer druk zijn op CORquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Ja ze hebben weer een overbelaste server.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil wel bij je op bezoek hoorquote:
desktopquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Koentjuhquote:
Zekerquote:
wat is een VSO?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
Lol bedenk me net dat er grote kans is dat ik vanaf 11 mei mijn VSO dienst weer mag draaien. De enige dienst die ik niet gemist heb.
ik werk gelukkig nog op kantoor, maar ik verwacht dat de baas morgen gaat zeggen dat het bedrijf volgende week helemaal dicht is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:58 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik had me ingesteld op nog steeds weken thuiswerken en geen uitjes enzo, dus geen verrassing zo die persconferentie. Maar ben toch een beetje down nu.
Heb gelukkig nog extra pure paaseitjes
kluun zal blij zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
Tandartsen en mondhygiënisten mogen open
Premier Rutte kreeg zonet ook de vraag of tandartsen en mondhygiënisten weer open kunnen, wat ook is geadviseerd door het OMT. Rutte verraste enigszins met zijn antwoord: "Tandartsen en mondhygiënisten mochten openblijven, die hebben zichzelf gesloten, zij konden al open."
Andere contactberoepen, zoals masseurs, nagelsalons en kappers, mogen voorlopig nog niet worden uitgeoefend.
Kantoor is bij ons al weken dichtquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk gelukkig nog op kantoor, maar ik verwacht dat de baas morgen gaat zeggen dat het bedrijf volgende week helemaal dicht is.
wat een KUT werktijden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voorschoolse opvang. Werken van 7:30-8:45 en dan daarna om 14:45 weer beginnen.
Ja heb echt een hekel aan die dienst. Daarom doe ik die alleen op dinsdag. En meestal ga ik als ik dan thuis kom mijn bed nog even in.quote:
nee, ik denk echt verstandelijk beperkt.quote:
ze hadden het er vandaag over dat de 4 atv dagen naar volgende week wilden schuiven en dan maar de hele week de deur dicht.quote:
Wordt de opvang nou gratis voor schoolgaande kinderen waarbij beide ouders een vitaal beroep hebben?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb echt een hekel aan die dienst. Daarom doe ik die alleen op dinsdag. En meestal ga ik als ik dan thuis kom mijn bed nog even in.
Dat is het al, ongeacht beroepen, voor de mensen die al klant bij ons zijn. Of je nu wel of niet van de noodopvang gebruik maakt. De overheid betaalt het gewone tarief maar omdat wij iets duurder zijn betaalt de stichting de rest.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt de opvang nou gratis voor schoolgaande kinderen waarbij beide ouderen een vitaal beroep hebben?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb echt een hekel aan die dienst. Daarom doe ik die alleen op dinsdag. En meestal ga ik als ik dan thuis kom mijn bed nog even in.
Oké topquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is het al, ongeacht beroepen, voor de mensen die al klant bij ons zijn. Of je nu wel of niet van de noodopvang gebruik maakt. De overheid betaalt het gewone tarief maar omdat wij iets duurder zijn betaalt de stichting de rest.
oh wel als 't goed betaald..quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo inderdaad, dat zou ik letterlijk voor geen goud doen
Dit dusquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:58 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik had me ingesteld op nog steeds weken thuiswerken en geen uitjes enzo, dus geen verrassing zo die persconferentie. Maar ben toch een beetje down nu.
Heb gelukkig nog extra pure paaseitjes
terras zie ik ook nog niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:11 schreef Koen66 het volgende:
Langzamerhand komt bij velen ook het besef dat dit een verloren zomer gaat worden, geen festivals, geen vakanties. Hooguit een druk 1.5 meter terras, ooit
https://twitter.com/bosalbert/status/1252647000371269632quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Er waren er meer die zich ergerden aan de NOS journalist![]()
KLB / Je altijd verslaggever worden
KLB / Die journalist
KLB / NOS journalist die vragen stelt
KLB / De NOS-verslaggever Albert Bos met zijn kutvragen.
Ik heb geen twitterquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://twitter.com/bosalbert/status/1252647000371269632
liever de mensen die 't ook nog tegen m durven te zeggen
ooit gehad, moet je niet willen.quote:
Briljante reactiesquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon op t linkje klikkendan zie je de reacties.
Wij werken allemaal gewoon hoor. Het is zelfs nog drukker dan normaal. Maar ik wil liever naar kantoorquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik denk echt verstandelijk beperkt.
heel, heeeeel beperkt.
[..]
ze hadden het er vandaag over dat de 4 atv dagen naar volgende week wilden schuiven en dan maar de hele week de deur dicht.
of zich vind ik het niet erg, al had ik liever gewoon werk gehad.
Paaseitjesquote:
Jup.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:11 schreef Koen66 het volgende:
Langzamerhand komt bij velen ook het besef dat dit een verloren zomer gaat worden, geen festivals, geen vakanties. Hooguit een druk 1.5 meter terras, ooit
Bij mij is het niet dicht geweest (in ground zero Tilly nog wel), alleen 1,5e week dat bijna iedereen thuis ging werken maar daar waren ze het niet mee eens en verplichtten iedereen om naar kantoor te komen of om (onbetaald) verlof op te nemen. Daar was ik het niet mee eens dus mag ik nu op zoek naar iets nieuwsquote:
zo blij dat ik die al hebquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup.
Ik ga een mobiele airco aanschaffen. Ga er vanuit dat ik het grootste deel van de zomer thuis moet werken
"Meneer Rutte, wordt u nou ook niet KNETTERGESCHIFT van al die nitwits hier met die kakdomme vragen? Hmm?quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het niet dicht geweest (in ground zero Tilly nog wel), alleen 1,5e week dat bijna iedereen thuis ging werken maar daar waren ze het niet mee eens en verplichtten iedereen om naar kantoor te komen of om (onbetaald) verlof op te nemen. Daar was ik het niet mee eens dus mag ik nu op zoek naar iets nieuws
Wtf.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het niet dicht geweest (in ground zero Tilly nog wel), alleen 1,5e week dat bijna iedereen thuis ging werken maar daar waren ze het niet mee eens en verplichtten iedereen om naar kantoor te komen of om (onbetaald) verlof op te nemen. Daar was ik het niet mee eens dus mag ik nu op zoek naar iets nieuws
Waarom?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk gelukkig nog op kantoor, maar ik verwacht dat de baas morgen gaat zeggen dat het bedrijf volgende week helemaal dicht is.
Nog iets waar ik moet letten?quote:
Zelfde hier, alleen IT en de office manager zijn op kantoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wtf.
Wij worden weggestuurd als je naar kantoor komt en je hoor niet bij de aangewezen groepen die wel mogen komen (handhaving, ICT)
Wat een verstand
Hier ook gewoon komen tenzij driedubbel bevestigd door de directeur dat je een risicogroep bent.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wtf.
Wij worden weggestuurd als je naar kantoor komt en je hoor niet bij de aangewezen groepen die wel mogen komen (handhaving, ICT)
Wat een verstand
Haha ja zo ver was ik al wel jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neem een raam afdichting set erbij.. en euh. verder geen idee eigenlijk.
Jup, was sinds half januari weer deeltijd op kantoor aan het werk na ruim 1,5 jaar revalidatie. Begin maart ziek geworden dankzij medicijnen en antibiotica, paar weken vanuit huis gewerkt en toen ik weer op kracht was begon de 'intelligente lockdown' dus bleef ik gewoon fulltime thuiswerken. Maar dat willen ze dus niet en ik wil nu niet naar kantoor dus ja dan maar zo.quote:
Bij ons is iedereen IT en werkt iedereen thuisquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfde hier, alleen IT en de office manager zijn op kantoor.
Bizar joh. Nou ja voor zo'n bedrijf wil je ook niet meer werkenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, was sinds half januari weer deeltijd op kantoor aan het werk na ruim 1,5 jaar revalidatie. Begin maart ziek geworden dankzij medicijnen en antibiotica, paar weken vanuit huis gewerkt en toen ik weer op kracht was begon de 'intelligente lockdown' dus bleef ik gewoon fulltime thuiswerken. Maar dat willen ze dus niet en ik wil nu niet naar kantoor dus ja dan maar zo.
Aanvechten he! Wat denken ze wel niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, was sinds half januari weer deeltijd op kantoor aan het werk na ruim 1,5 jaar revalidatie. Begin maart ziek geworden dankzij medicijnen en antibiotica, paar weken vanuit huis gewerkt en toen ik weer op kracht was begon de 'intelligente lockdown' dus bleef ik gewoon fulltime thuiswerken. Maar dat willen ze dus niet en ik wil nu niet naar kantoor dus ja dan maar zo.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bizar, zulk onbegrip. Maar goed, zal je als bedrijf ook de loyaliteit van werknemers kosten. Of gewoon direct de hele werknemer.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nou was ik sowieso een 'bijzonder geval', 2 jaar geleden werd het bedrijf overgenomen door het huidige bedrijf waar ik toen al het idee had om daar zo snel mogelijk te vertrekken. Toen kreeg ik een week na de overnameborrel mijn ongeluk en heb ik dus heel die overgang gemist waardoor het ook niet lekker werkte met bepaalde collega's. Dus daar weggaan stond sowieso al in de planning, alleen de timing is nu niet heel erg handigquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bizar, zulk onbegrip. Maar goed, zal je als bedrijf ook de loyaliteit van werknemers kosten. Of gewoon direct de hele werknemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |