quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:20 schreef maan_man het volgende:
Jaap baseert zich nog altijd op China doet de WHO ook al lange tijd succesvol.
Alle evenementen waar je een vergunning voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef zipcon het volgende:
Wat wordt eigenlijk onder een "evenement" verstaan voor het verbod? Is een buurtfeest ook no-go? En een gezellige receptie op het werk? Allemaal verboden tot 1 september?
Zouden toch 17.000 per dag gaan testen? Volgens de cijfers halen ze nu amper de 4k per dag..quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Had wel verwacht dat Rutte meer in zou gaan op het testen.
Dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nja prima maar na 20 mei ben ik wel klaar met die schijt maatregelen.
Nee, geen makkie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Stel je dan eens voor nog een maand en nog 1! sterkte alvast
Makkie toch.. tis echt niet zo heel ingewikkeld..
Ik kan me er prima in vinden en houdt me relaxed..
Vergunningsbehoefende evenementen voorheenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef zipcon het volgende:
Wat wordt eigenlijk onder een "evenement" verstaan voor het verbod? Is een buurtfeest ook no-go? En een gezellige receptie op het werk? Allemaal verboden tot 1 september?
Aangezien de ziekte veroorzaakt wordt door een coronavirus klopt dat gewoon.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, 'het krona-virusssssssss' hoorde ik hem net nog zeggen.
uuuuuh versoepelen bij hen betekent dat kinderen 1 uurtje per dag buiten mogen spelenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef Breekfast het volgende:
Zelfs Italië durft de maatregelen al te versoepelen.
Waar vergunning voor nodig isquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef zipcon het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef Arkai het volgende:
Dit stuk van Jaap nu is toch totaal niet interessant? Alsof de uitleg nu begrip gaat kweken bij de mensen die onder de verlengde maatregelen te lijden hebben.
Die was er binnen een half jaar. Omdat het een influenza variant was.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
waarom? voor Varkensgriep was tog ook geen vaccin?
Het gaat niet om begrip, maar om extra toelichting van het beleidquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef Arkai het volgende:
Dit stuk van Jaap nu is toch totaal niet interessant? Alsof de uitleg nu begrip gaat kweken bij de mensen die onder de verlengde maatregelen te lijden hebben.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef Sfancta het volgende:
https://www.bild.de/news/(...)a-70173158.bild.html
WTF is dit
Waarschijnlijk door de CCP als proefkonijn gebruikt voor een medicijn.quote:Ein behandelnder Arzt sagte dem Sender, dass womöglich ein Medikament schuld an der dunkel gewordenen Haut sei. Beide Patienten hätten es zu Beginn ihrer Behandlung bekommen. Die Hautverfärbung sei eine der Nebenwirkungen des Medikaments.
Ben je zeker weten een vrouw? Want dan val je in een zeer beperkte gemeenschap die de tondeuse gebruikt.quote:
is ook wel kut natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hele zomer weg, geen feestjes enz.
Snap het allemaal wel en zag het ook aankomen maar kan er niet om lachen nee
Nieuwe zwarte pieten?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef Sfancta het volgende:
https://www.bild.de/news/(...)a-70173158.bild.html
WTF is dit
Nee, waar haal je dat in hemelsnaam uit?quote:
Mooi toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:19 schreef danos het volgende:
Pittig hoor, voor mensen zonder kinderen verandert dus niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |