Terwijl ze zelf massaal kreperen. Toch te weinig gebeden dan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
Corona is een straf van God denken de griffo's hier.
Een straf voor voor de ongelovigen.
Alles staat geschreven. Religieuze mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat denk je van Mekka, dat is iets meer dan 100 man, hoop dat dat niet doorgaat dit jaar
Lekker!quote:
Nou inderdaad, die ramandan is iets waar ik mij meer zorgen over maak dan basisscholen die weer voorzichtig opstarten...quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Alles staat geschreven. Religieuze mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
Dat is een zeer mooie ontwikkeling.quote:
https://www.news.com.au/t(...)4379c240ea2bcfecf2c4quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom hebben wij nu maatregelen genomen.
Je bewering dat je op basis van dit onderzoek een vaccin kan vergeten is gewoon onzin, daar ging het mij om.
quote:The new coronavirus is able to quickly mutate and multiple strains could account for differing impacts around the world.
Research by China’s top scientists found new strains of the virus not previously reported.
Professor Li Lanjuan and her colleagues from Zhejiang University also found direct evidence that certain mutations could create strains deadlier than others.
The team took viral strains from 11 randomly chosen COVID-19 patients from Hangzhou and tested how efficiently they could infect and kill cells, the SCMP reports.
The researchers observed “diverse mutations” among the virus strains including one that generates 270 times as much viral load as the least potent type.
Strains of the virus that create high viral loads are more dangerous.
The deadliest strains have been detected in Europe and the US, which is one of the world’s worst-hit countries.
The weaker mutations still pose a threat to humans, with at least two Chinese patients becoming extremely unwell. One needed treatment in intensive care.
The study, published on Medrvix, showed “mutations can have a direct impact on the viral load”.
The researchers “observed abundant mutational diversity, including several founding mutations for different major clusters of viruses now circulating globally”.
Generic researchers have noticed differences between strains in different geographic areas.
The mystery of varying mortality rates was complicated by factors such as age, health conditions and a patient’s blood type.
Wat ik om me heen hoor is dat de moskeeën de deur wel dicht houden. Dus wel vasten tenzij zwak of oud en thuis biddenn. Lijkt me een prima oplossing als het echt zo is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:07 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die ramandan is iets waar ik mij meer zorgen over maak dan basisscholen die weer voorzichtig opstarten...
Ja zeker. Hoeveel daarvan zijn levend en hoeveel dood? Is dat bekend?quote:
Extreme moslims zijn al heel blij dat gezichtsbedekking als positief wordt beschouwd, en er geen handen meer worden geschut. Gasten lopen al al jaren voorquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat ik om me heen hoor is dat de moskeeën de deur wel dicht houden. Dus wel vasten tenzij zwak of oud en thuis biddenn. Lijkt me een prima oplossing als het echt zo is.
Hopelijk gaan ze niet massaal bij elkaar over de vloer in de avonden.
Laten we het hopen, gelovigen staan niet vaak bekend om hun rationele overwegingen...quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat ik om me heen hoor is dat de moskeeën de deur wel dicht houden. Dus wel vasten tenzij zwak of oud en thuis biddenn. Lijkt me een prima oplossing als het echt zo is.
Hopelijk gaan ze niet massaal bij elkaar over de vloer in de avonden.
Veel gaat gewoon online nu.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:13 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Laten we het hopen, gelovigen staan niet vaak bekend om hun rationele overwegingen...
quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ze zich weer rijk rekenen. Ze verwachten ook rond 1 mei 700 patiënten op de IC terwijl er nu ruim 1150 liggen, dus volgende ruime week 450+ minder patiënten.
Hoop dat het uitkomt natuurlijk, maar heb mijn twijfels.
Zit daar ook niet een weekendvertraging in? Want overledenen komen ook nu pas door terwijl die de afgelopen dagen zijn overleden. Weet dus niet of die -71 echt in 1 dag is geweest.quote:
Nou, echt hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan reguliere zorg ook weer rustig opgestart worden, dat lijkt me mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |