Als ik daarna nog in leven ben zal ik onbesmette broodjes voor je halenquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kom pas kaiserbroodjes eten als deze op zijn
Je overleeft het wel. Kwiwi's zijn redelijk resistent tegen het virusquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik daarna nog in leven ben zal ik onbesmette broodjes voor je halen
Daarna je klauwen wassen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je zo'n handscanner aanraken die 100 man op een dag meeneemt.
Ik nam aan dat je ene aarbei kocht om hem om je rietje te doen bij het drinken van een verfrissend drankje.quote:
@Mikeytt leer hier vanquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
For old times' sakeToen er nog werk gemaakt werd van een KLB topic.
Die aarbei is gigantisch, dus zie ik door de vingers.quote:
Nee daar gebruik ik die banaan voor. Gewoon een rietje door de banaan jassen en in je cocktail stoppen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je ene aarbei kocht om hem om je rietje te doen bij het drinken van een verfrissend drankje.
Ja en je boodschappen?quote:
Pardon?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee daar gebruik ik die banaan voor. Gewoon een rietje door de banaan jassen en in je cocktail stoppen.
Akkoord met de klacht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:17 schreef kwiwi het volgende:
Vanochtend loopt jullie favoriete kwiwi lekker naar de supermarkt, helemaal gezond na 6 weken zolderkamerisolatie![]()
Eenmaal bij de winkel aangekomen doet het automatische "stop/go" systeem om mensen mondjesmaat binnen te laten het al niet, waarna een medewerker - als er uiteindelijk na 15 minuten niemand meer in de winkel is - maar eens komt kijken wat er aan de hand isMaar dat terzijde.
Nou, eindelijk binnen, lekker winkelen... Kaiserbroodjes en milka koeienvlekjes chocolade in het mandje voor mijn dagelijkse bazenontbijt
En dan gebeurt het... Eenmaal bij de kassa aangekomen, niest de caissičre in zijn plastic handschoen en gaat vervolgens door met het scannen van m'n boodschappen![]()
Ik zeg: "Hallo, zou je handen niet even ontsmetten en nieuwe handschoenen aandoen?".
Caissičre: "Hoezo, ik nies toch in m'n handschoenen? Dan ben ik beschermd."
JEZUS CHRISTUS ACHTERLIJKE PANNENKOEK
Ergo, rip aan mijn nabestaanden
[ afbeelding ]
Wie fucking hoeren hel ben jij nou weer!!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kom pas kaiserbroodjes eten als deze op zijn
Buda, aangenaam. En jij?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wie fucking hoeren hel ben jij nou weer!!!!!
Weet je zeker dat je die niet ergens anders in sopt?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee daar gebruik ik die banaan voor. Gewoon een rietje door de banaan jassen en in je cocktail soppen.
Hoe is dat?quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:21 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben al dood. Ik zal je welkom heten als je je bij ons voegt.
Ok you got me..quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die niet ergens anders in sopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan wel weer een voordeel van doodgaanquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:36 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Stuk saaier dan ik verwacht had, om eerlijk te zijn. Wel sneller internet, dat is weer mooi.
Maar ook geen puntige knieënquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:04 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Lekker ding zeg. Alleen geen tieten.
Ik heb gewoon geen zin om zelf boodschappen te doen als het ook gebracht kan worden.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja want die persoon die jouw spullen inpakt niest nooit
Haal je alles uit de supermarkt dan?quote:Op woensdag 22 april 2020 04:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om zelf boodschappen te doen als het ook gebracht kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |