Toch vervelend als je dan net in die laatste week van de oorspronkelijke vakantie een weekje Zeeland hebt geboekt.quote:Op maandag 20 april 2020 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wie gaat dat toegeven? Ook als hij daarna wordt mishandeld door zn vader want hij is toch een prima vader en de thuissituatie is prima. Dat lijkt mij een sterk staaltje wensdenken.
[..]
Ik denk dat niemand pleit voor het afschaffen van de zomervakantie. Maar inkorten kan mijns inziens best.
Is het echt de bedoeling dat school een uitlaatklep is? Zou dat niet een plek moeten zijn waar je dingen leert, ik noem maar iets.quote:Op maandag 20 april 2020 23:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat het nu veel erger is. De hele dag op elkaars lip, school biedt dan die broodnodige uitlaatklep.
[..]
Ik lees het zo dat een eventuele heropening pas na de meivakantie gaat zijn.
Geniet jij nu nog maar van 2 weken lockdown in huis, kunnen daarna de 'proefkonijntjes' de kastanjes voor je uit het vuur halen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:20 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit. Het is gokken met levende proefkonijntjes.
Een school heeft vele functies. Van leerfabriek tot sociale vaardigheden aanleerplek tot uitlaatklep. Daar is mijns inziens niet perse wat mis mee.quote:Op maandag 20 april 2020 23:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Is het echt de bedoeling dat school een uitlaatklep is? Zou dat niet een plek moeten zijn waar je dingen leert, ik noem maar iets.
Gewoon altijd apenjungle of hoe heet dat in de gymzaal.quote:Op maandag 20 april 2020 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
Zomervakantie inkorten.![]()
Staan ze er wel bij stil dat er straks veel klassen onbemand zijn? En dat er geen invallers te vinden zijn?
Dit gaat wat worden hoor.
Thuis blijvenquote:Op maandag 20 april 2020 23:41 schreef RipCity het volgende:
Geen evenementen tot september of oktober. Wat gaan mensen in vredesnaam doen de hele zomer..
Eens, maar je moet toch toegeven dat het ook een plek is waar sommigen hun kinderen dumpen. En die schreeuwen nu het hardst.quote:Op maandag 20 april 2020 23:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een school heeft vele functies. Van leerfabriek tot sociale vaardigheden aanleerplek tot uitlaatklep. Daar is mijns inziens niet perse wat mis mee.
Dit. Gelukkig heb wij als gezin 3 weken vrij tijdens de bouwvak dit jaar. Neem aan dat ze bouwvak de kinderen de zomervakantie wel geven.quote:Op maandag 20 april 2020 23:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Toch vervelend als je dan net in die laatste week van de oorspronkelijke vakantie een weekje Zeeland hebt geboekt.
Wij pakken standaard de laatste 2 weken van de zomervakantie vrij met de kinderen. Zou echt heel zuur zijn als de boel ingekort gaat worden.
Ik ben ook benieuwd of tripjes naar Frankrijk, Spanje Italië en Griekenland kunnen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:41 schreef RipCity het volgende:
Geen evenementen tot september of oktober. Wat gaan mensen in vredesnaam doen de hele zomer..
Dat was wel het allerleukste vroegah bij de gym.quote:Op maandag 20 april 2020 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gewoon altijd apenjungle of hoe heet dat in de gymzaal.
Ja het gaat een hele saaie zomer worden zo. Zeker als ook nog de horeca langer dicht moet blijven.quote:Op maandag 20 april 2020 23:41 schreef RipCity het volgende:
Tot dat dat verboden werd. Een keer drie breuken in een les meegemaakt 😂quote:Op maandag 20 april 2020 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Meen je niet, maar breuken zijn goed tochquote:Op maandag 20 april 2020 23:47 schreef Kirumba het volgende:
[..]
Tot dat dat verboden werd. Een keer drie breuken in een les meegemaakt 😂
Apenkooiquote:Op maandag 20 april 2020 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
FOK! weer groot makenquote:Op maandag 20 april 2020 23:41 schreef RipCity het volgende:
Op zich een prima advies. Het enige deel/doel ervan wat ik niet helemaal begrijp is het volgende:quote:Op maandag 20 april 2020 22:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ren-weer-naar-school
Is dit voor de gezondheid van kinderen? Om het virus express te verspreiden of?quote:Ook adviseren de deskundigen om kinderen tot 12 jaar drie keer per week te laten sporten, zonder de anderhalve meter in acht te nemen.
Ik denk om een beetje aan de behoeftes van jongeren tegemoet te komen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Op zich een prima advies. Het enige deel/doel ervan wat ik niet helemaal begrijp is het volgende:
[..]
Is dit voor de gezondheid van kinderen? Om het virus express te verspreiden of?
Die man beweegt zijn ogen best apartquote:Op maandag 20 april 2020 23:54 schreef MissionPhailed het volgende:
Trumpstream weer aan de gang. Nu een stereotiep militair figuur aan het woord:
Jongeren haaaaaten sporten. Behalve paar jochies.quote:Op maandag 20 april 2020 23:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk om een beetje aan de behoeftes van jongeren tegemoet te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |