Toch vervelend als je dan net in die laatste week van de oorspronkelijke vakantie een weekje Zeeland hebt geboekt.quote:Op maandag 20 april 2020 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wie gaat dat toegeven? Ook als hij daarna wordt mishandeld door zn vader want hij is toch een prima vader en de thuissituatie is prima. Dat lijkt mij een sterk staaltje wensdenken.
[..]
Ik denk dat niemand pleit voor het afschaffen van de zomervakantie. Maar inkorten kan mijns inziens best.
Is het echt de bedoeling dat school een uitlaatklep is? Zou dat niet een plek moeten zijn waar je dingen leert, ik noem maar iets.quote:Op maandag 20 april 2020 23:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat het nu veel erger is. De hele dag op elkaars lip, school biedt dan die broodnodige uitlaatklep.
[..]
Ik lees het zo dat een eventuele heropening pas na de meivakantie gaat zijn.
Geniet jij nu nog maar van 2 weken lockdown in huis, kunnen daarna de 'proefkonijntjes' de kastanjes voor je uit het vuur halen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:20 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit. Het is gokken met levende proefkonijntjes.
Een school heeft vele functies. Van leerfabriek tot sociale vaardigheden aanleerplek tot uitlaatklep. Daar is mijns inziens niet perse wat mis mee.quote:Op maandag 20 april 2020 23:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Is het echt de bedoeling dat school een uitlaatklep is? Zou dat niet een plek moeten zijn waar je dingen leert, ik noem maar iets.
Gewoon altijd apenjungle of hoe heet dat in de gymzaal.quote:Op maandag 20 april 2020 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
Zomervakantie inkorten.![]()
Staan ze er wel bij stil dat er straks veel klassen onbemand zijn? En dat er geen invallers te vinden zijn?
Dit gaat wat worden hoor.
Thuis blijvenquote:Op maandag 20 april 2020 23:41 schreef RipCity het volgende:
Geen evenementen tot september of oktober. Wat gaan mensen in vredesnaam doen de hele zomer..
Eens, maar je moet toch toegeven dat het ook een plek is waar sommigen hun kinderen dumpen. En die schreeuwen nu het hardst.quote:Op maandag 20 april 2020 23:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een school heeft vele functies. Van leerfabriek tot sociale vaardigheden aanleerplek tot uitlaatklep. Daar is mijns inziens niet perse wat mis mee.
Dit. Gelukkig heb wij als gezin 3 weken vrij tijdens de bouwvak dit jaar. Neem aan dat ze bouwvak de kinderen de zomervakantie wel geven.quote:Op maandag 20 april 2020 23:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Toch vervelend als je dan net in die laatste week van de oorspronkelijke vakantie een weekje Zeeland hebt geboekt.
Wij pakken standaard de laatste 2 weken van de zomervakantie vrij met de kinderen. Zou echt heel zuur zijn als de boel ingekort gaat worden.
Ik ben ook benieuwd of tripjes naar Frankrijk, Spanje Italië en Griekenland kunnen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:41 schreef RipCity het volgende:
Geen evenementen tot september of oktober. Wat gaan mensen in vredesnaam doen de hele zomer..
Dat was wel het allerleukste vroegah bij de gym.quote:Op maandag 20 april 2020 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gewoon altijd apenjungle of hoe heet dat in de gymzaal.
Ja het gaat een hele saaie zomer worden zo. Zeker als ook nog de horeca langer dicht moet blijven.quote:Op maandag 20 april 2020 23:41 schreef RipCity het volgende:
Tot dat dat verboden werd. Een keer drie breuken in een les meegemaakt 😂quote:Op maandag 20 april 2020 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Meen je niet, maar breuken zijn goed tochquote:Op maandag 20 april 2020 23:47 schreef Kirumba het volgende:
[..]
Tot dat dat verboden werd. Een keer drie breuken in een les meegemaakt 😂
Apenkooiquote:Op maandag 20 april 2020 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
FOK! weer groot makenquote:Op maandag 20 april 2020 23:41 schreef RipCity het volgende:
Op zich een prima advies. Het enige deel/doel ervan wat ik niet helemaal begrijp is het volgende:quote:Op maandag 20 april 2020 22:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ren-weer-naar-school
Is dit voor de gezondheid van kinderen? Om het virus express te verspreiden of?quote:Ook adviseren de deskundigen om kinderen tot 12 jaar drie keer per week te laten sporten, zonder de anderhalve meter in acht te nemen.
Ik denk om een beetje aan de behoeftes van jongeren tegemoet te komen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Op zich een prima advies. Het enige deel/doel ervan wat ik niet helemaal begrijp is het volgende:
[..]
Is dit voor de gezondheid van kinderen? Om het virus express te verspreiden of?
Die man beweegt zijn ogen best apartquote:Op maandag 20 april 2020 23:54 schreef MissionPhailed het volgende:
Trumpstream weer aan de gang. Nu een stereotiep militair figuur aan het woord:
Jongeren haaaaaten sporten. Behalve paar jochies.quote:Op maandag 20 april 2020 23:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk om een beetje aan de behoeftes van jongeren tegemoet te komen.
"2020 c’est cuit" Het geluid in Frankrijk ziet er voor buitenlanders niet goed uit.quote:Op maandag 20 april 2020 23:45 schreef Kirumba het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd of tripjes naar Frankrijk, Spanje Italië en Griekenland kunnen.
Is er vanuit die landen al stelling genomen over aankomende zomer
Het wordt een druk dagprogramma om bij te houden..... Thx4tipquote:Op maandag 20 april 2020 23:54 schreef MissionPhailed het volgende:
Trumpstream weer aan de gang. Nu een stereotiep militair figuur aan het woord:
Ik denk thuiswerken zo lang dat kan als devies, tot na de zomervakantiequote:Op maandag 20 april 2020 23:56 schreef Frank_Underwood het volgende:
Dat een heropstart van de economie nodig zal zijn, staat buiten discussie. Maar laten we niet vergeten dat we geen vaccin/medicatie hebben om het virus te bestrijden.
Hoe kijken jullie aan tegenover het aspect thuiswerken? Voelt ieder zich comfortabel om gelijk maar weer naar kantoor te gaan? Op kantoor is 1.5 meter afstand verre van gegarandeerd.
Vraag me af wat het kabinet over kantoorwerk/thuiswerken zal besluiten. Ik werk liever nog wel thuis...
Waarom zou het kabinet besluiten dat advies op te heffen? Lijkt me een van de maatregelen met de minste impact en het meeste resultaat.quote:Op maandag 20 april 2020 23:56 schreef Frank_Underwood het volgende:
Vraag me af wat het kabinet over kantoorwerk/thuiswerken zal besluiten. Ik werk liever nog wel thuis...
Wat een schade zal dat voor die landen zijn maar uiteraard terecht.quote:Op maandag 20 april 2020 23:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
"2020 c’est cuit" Het geluid in Frankrijk ziet er voor buitenlanders niet goed uit.
De mensen die ik spreek, schrijven het toeristenseizoen op hun verloren buik. Heeft ook nauwelijks prioriteit in het momentele beleid en grote evenementen en samenkomsten worden sws afgeblazen. Mogelijk kan je hier of daar nog terecht in een kleinschalige locatie maar verwacht daar niet te veel van.
Het beste wat je kan doen, net als in Frankrijk, vakantie in eigen land opzoeken en nog beter in je eigen woonplaats.
Mee eens en dat nodeloze heen en weer vliegen kan ook wel wat minder. En Brussel/Straatsburg kunnen we ook wel afschaffen, compleet debiel.quote:Op maandag 20 april 2020 23:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou het kabinet besluiten dat advies op te heffen? Lijkt me een van de maatregelen met de minste impact en het meeste resultaat.
Thuiswerken zal één van de maatregelen zijn die het langs aangehouden gaat worden. Het heeft minimale impact, terwijl het voor heel veel minder verspreiding zorgt (zowel in OV als op kantoor).quote:Op maandag 20 april 2020 23:56 schreef Frank_Underwood het volgende:
Dat een heropstart van de economie nodig zal zijn, staat buiten discussie. Maar laten we niet vergeten dat we geen vaccin/medicatie hebben om het virus te bestrijden.
Hoe kijken jullie aan tegenover het aspect thuiswerken? Voelt ieder zich comfortabel om gelijk maar weer naar kantoor te gaan? Op kantoor is 1.5 meter afstand verre van gegarandeerd.
Brussel straatsburg zal wel nooit gebeuren. Zeurt iedereen al 10 jaar om en 0.0 resultaat. Echt meest schandalige verplaatsing is dat op deze aardkloot.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mee eens en dat nodeloze heen en weer vliegen kan ook wel wat minder. En Brussel/Straatsburg kunnen we ook wel afschaffen, compleet debiel.
Eerder al, niemand gaat dat vol houden, maar voor de bûhne gaat die poppenkast nog wel even door.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:21 schreef Elan het volgende:
Ik krijg helemaal de kriebels van die termen als nieuw normaal en anderhalve meter samenleving.
Zodra er een vaccin is gaan we toch weer gewoon stoppen met al die maatregelen??
Als er een oplossing is gaan wij inderdaad gewoon stoppen met de maatregelen. Probleem is dat het nog wel even kan duren voordat het zo ver is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:21 schreef Elan het volgende:
Ik krijg helemaal de kriebels van die termen als nieuw normaal en anderhalve meter samenleving.
Zodra er een vaccin is gaan we toch weer gewoon stoppen met al die maatregelen??
Natuurlijk. Die termen zijn bedoeld voor de overbruggingsperiode, dus de komende 1 à 2 jaar. Ik ga er volledig van uit dat het daarna weer business as usual wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:21 schreef Elan het volgende:
Volgens mij is dat inderdaad het idee. En we moeten hopen dat het virus niet muteert.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die termen zijn bedoeld voor de overbruggingsperiode, dus de komende 1 à 2 jaar. Ik ga er volledig van uit dat het daarna weer business as usual wordt.
Het is ook gewoon logisch nadenken. Sommige users hier doen net alsof het nooit meer gaat veranderen en grijpen dat aan om te zeiken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die termen zijn bedoeld voor de overbruggingsperiode, dus de komende 1 à 2 jaar. Ik ga er volledig van uit dat het daarna weer business as usual wordt.
Niet iedereen kan goed met macht omgaan, Rutte is er laks mee. Hij zal niet willen dat het zo lang mogelijk aanblijft maar hij is te machtsgeil om te bedenken dat het volk (wij) eronder lijden. Tegen de tijd dat wij echt gaan lijden zit hij allang in Brussel met 1 of ander debiele functie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is ook gewoon logisch nadenken. Sommige users hier doen net alsof het nooit meer gaat veranderen en grijpen dat aan om te zeiken.
Alsof Rutte staat te springen om deze maatregelen voor de lol zo lang mogelijk aan te houden .....
Sowieso 8!!! weken voor zoiets... Terwijl er oneindig aantal mankracht beschikbaar is nu.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:32 schreef Kyran het volgende:
Ik ben vast wel weer een azijnzeiker, maar ik snap dus echt niet dat het onderzoek die begin mei klaar moest zijn nu pas begin juni klaar is. Je zou toch denken dat ze alle mogelijke mankracht in dat onderzoek zouden stoppen om de scholen en opvang z.s.m. weer te kunnen hervatten, zodat de ouders ook weer effectiever kunnen werken etc.
Nu duurt dat onderzoek opeens acht i.p.v. vier weken. Ben vast wel weer te kort door de bocht, maar toch .....
Nee man, Rutte doet juist zijn best om niet allerlei maatregels op te dringen. Alles is hier nog zoveel mogelijk op vrijwillige basis en de overheid gaat constant uit van gezond verstand van de burgers. Die gast heeft echt wel wat beters te doen dan geilen op maatregelen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet iedereen kan goed met macht omgaan, Rutte is er laks mee. Hij zal niet willen dat het zo lang mogelijk aanblijft maar hij is te machtsgeil om te bedenken dat het volk (wij) eronder lijden. Tegen de tijd dat wij echt gaan lijden zit hij allang in Brussel met 1 of ander debiele functie.
Mja, er zit wel een verschil tussen wat Rutte tijdens een persconferentie zegt en wat er vervolgens op de website van de rijksoverheid staatquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee man, Rutte doet juist zijn best om niet allerlei maatregels op te dringen. Alles is hier nog zoveel mogelijk op vrijwillige basis en de overheid gaat constant uit van gezond verstand van de burgers. Die gast heeft echt wel wat beters te doen dan geilen op maatregelen.
Communicatie is vanaf het begin al moeilijk gebleken jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, er zit wel een verschil tussen wat Rutte tijdens een persconferentie zegt en wat er vervolgens op de website van de rijksoverheid staat
Neequote:Op dinsdag 21 april 2020 00:41 schreef RipCity het volgende:
Moet je in Nederland trouwens ook verplicht handschoenen aan als je gaat tanken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |