Het nieuwtje is er ook een beetje vanaf nu ...quote:Op maandag 20 april 2020 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het langzamer gaan van het topic juist een indicator is dat het beter gaat
Juist.quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het groepje die hier in het begin altijd poste is weinig meer van over.
Ik merk zelf dat ik hier ook steeds minder graag kom. Zeker als het groepje betweters massaal aanwezig is. Constant scrollen door de reacties heen die kant nog wal raken wordt steeds vervelender.
Voorlopig heb ik het wel weer even gezien hier.
twitter:zermatt_tourism twitterde op maandag 20-04-2020 om 17:52:05Sweden and the Netherlands have chosen a courageous approach to the fight against Coronavirus. We keep our fingers crossed that it works out for them and wish them much strength and staying power. We hope to see them again soon. #Zermatt #Matterhorn
https://t.co/qFjiKuZNsE https://t.co/yXXX1L7UJg reageer retweet
Het is voornamelijk overgenomen door een grote groep KLB/VBL trollen idd.quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het groepje die hier in het begin altijd poste is weinig meer van over.
Ik merk zelf dat ik hier ook steeds minder graag kom. Zeker als het groepje betweters massaal aanwezig is. Constant scrollen door de reacties heen die kant nog wal raken wordt steeds vervelender.
Voorlopig heb ik het wel weer even gezien hier.
Zie je op straat ook. Niemand trekt zich nog van iets, iets aan.quote:Op maandag 20 april 2020 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het langzamer gaan van het topic juist een indicator is dat het beter gaat
We hebben het over de drukste winkelstraat van Nederland op het drukste moment van de week en misschien moeten we iets doen.quote:Op maandag 20 april 2020 18:15 schreef hooibaal het volgende:
Niet alleen ondernemers hebben een plan nodig voor binnen hun pand, ook de openbare ruimte vereist uiteraard aanpassingen.
[..]
Natuurlijk. Massabijeenkomsten zijn dan echt nog geen optie, al helemaal niet met mensen van alle landen op de aardkloot.quote:Op maandag 20 april 2020 19:12 schreef TLC het volgende:
Zelfs in Japan zijn er vraagtekens of er überhaupt een OS 2021 gaat komen
https://nos.nl/artikel/23(...)-spelen-in-2021.html
Er valt ook momenteel weinig nieuws te melden.quote:Op maandag 20 april 2020 19:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zie je op straat ook. Niemand trekt zich nog van iets, iets aan.
Het is zelf filerijden.
ja dat is wel weer mooiquote:Op maandag 20 april 2020 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
18:19
"Benzineverkoop met 80 tot 85 procent gedaald"
De verkoop van benzine in ons land is in de voorbije maand van coronamaatregelen met 80 tot 85 procent gedaald. Dat zegt Brafco, de Belgische federatie van brandstoffenhandelaars. De verkoop van diesel daalde met 25 à 30 procent.
Het gaat een beetje vervelen ja. Het zou tof zijn als er, om de zinnen een beetje te verzetten, effe een andere ramp of crisis tussendoor kwam ; Een tsunami, een jongen in een put, een cruiseschip op drift, een paar mensen in een kelder.... Gewoon effe wat andersquote:Op maandag 20 april 2020 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Het nieuwtje is er ook een beetje vanaf nu ...
Schietpartij in USA?quote:Op maandag 20 april 2020 19:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het gaat een beetje vervelen ja. Het zou tof zijn als er, om de zinnen een beetje te verzetten, effe een andere ramp of crisis tussendoor kwam ; Een tsunami, een jongen in een put, een cruiseschip op drift, een paar mensen in een kelder.... Gewoon effe wat anders
Roel van Velzen is 1,50 meterquote:Op maandag 20 april 2020 19:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dat is wel weer mooiAlleen ik rijd nu wel veel minder nu ik thuiswerk...
En ik met niemand kan touren van 1.5m
Dan kunnen we dus weer terug naar 130km/uquote:Op maandag 20 april 2020 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
De verkoop van benzine in ons land is in de voorbije maand van coronamaatregelen met 80 tot 85 procent gedaald. Dat zegt Brafco, de Belgische federatie van brandstoffenhandelaars. De verkoop van diesel daalde met 25 à 30 procent.
Dus de Belgen zullen wel weer snel de grens met Nederland open doenquote:Op maandag 20 april 2020 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
nice! Die maar even vragen. Wou laatst al vragen, maar zag 'm over 't hoofdquote:
Nu ga ik het toch eens vragen. Wie is dat in je UI?quote:Op maandag 20 april 2020 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus de Belgen zullen wel weer snel de grens met Nederland open doen
Echt zo, gebruik in dit tempo 1 tank per 3 maanden.quote:Op maandag 20 april 2020 19:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dat is wel weer mooiAlleen ik rijd nu wel veel minder nu ik thuiswerk...
En ik met niemand kan touren van 1.5m
Dan snap je toch ook niet dat ze over een paar maanden een heel wielercircus gaan houden in 3 landen die dagelijks zo'n 400 doden te betreuren hebben ?? in welke bubbel leven organistaties als de UCI en ASO en alle andere wielrenners die dit wel een goed plan lijkt ??quote:Op maandag 20 april 2020 19:15 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Natuurlijk. Massabijeenkomsten zijn dan echt nog geen optie, al helemaal niet met mensen van alle landen op de aardkloot.
Dat gaat ook niet gebeuren. Dat hebben ze alleen zelf nog niet door.quote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan snap je toch ook niet dat ze over een paar maanden een heel wielercircus gaan houden in 3 landen die dagelijks zo'n 400 doden te betreuren hebben ?? in welke bubbel leven organistaties als de UCI en ASO en alle andere wielrenners die dit wel een goed plan lijkt ??
Ik zelfs nog nietquote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Echt zo, gebruik in dit tempo 1 tank per 3 maanden.
Gezien de naam van de image zou ik gokken op Stalinquote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nu ga ik het toch eens vragen. Wie is dat in je UI?
Gewoon een knappe hipsterquote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nu ga ik het toch eens vragen. Wie is dat in je UI?
Dat gaat ook echt niet hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan snap je toch ook niet dat ze over een paar maanden een heel wielercircus gaan houden in 3 landen die dagelijks zo'n 400 doden te betreuren hebben ?? in welke bubbel leven organistaties als de UCI en ASO en alle andere wielrenners die dit wel een goed plan lijkt ??
Och, het is nog zo ook...quote:Op maandag 20 april 2020 19:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Gezien de naam van de image zou ik gokken op Stalin
https://rarehistoricalphotos.com/young-stalin-1894-1919/
haha hier 2 min ofzo.quote:Op maandag 20 april 2020 19:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zelfs nog niet.
Supermarkt is maar 10 min rijden.
Misschien kunnen we drukke, autoloze winkelstraten tijdelijk veranderen in een eenrichtingverkeer straat en aan het begin van de straat een medewerker neerzetten die de toegang regelt?quote:Op maandag 20 april 2020 19:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
We hebben het over de drukste winkelstraat van Nederland op het drukste moment van de week en misschien moeten we iets doen.
Tsjah je kunt ook overdrijven natuurlijk
Ja, inderdaad ik ga echt niet met 6 flessen water van 1 liter en nog vanalles te voet liggen zwoegen. En no way, dat ik meerdere keren op een week naar die broeihaard ga.quote:Op maandag 20 april 2020 19:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
haha hier 2 min ofzo.Is ook slecht om dat korte stukje met de auto te doen, maar ja... een week boodschappen meenemen op de rug of op de fiets, terwijl je een auto hebt....
Geen last van ik rijd Tesla.quote:Op maandag 20 april 2020 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Goed voor jou.quote:
Klinkt als een goed begin voor nieuwe onrust in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 20 april 2020 19:28 schreef crystal_meth het volgende:
Lol: staat 12 minuten online en ze hebben de titel al moeten veranderen van 8$ naar 5$:
Oil trades below $5 a barrel, hitting 30-year low
Hier 30 seconden. En 3 minuten naar mn werk.quote:Op maandag 20 april 2020 19:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zelfs nog niet.
Supermarkt is maar 10 min rijden.
Kom laten we onze troepen alvast die kant op sturen!!quote:Op maandag 20 april 2020 19:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Klinkt als een goed begin voor nieuwe onrust in het Midden-Oosten.
En het milieu natuurlijkquote:
Is er toch nog eens wat anders dan Corona in het nieuws.quote:Op maandag 20 april 2020 19:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Kom laten we onze troepen alvast die kant op sturen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Hier idemquote:Op maandag 20 april 2020 18:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Een 80jarige die griep krijgt heeft het ook niet makkelijk hoor.
En het is uiteindelijk de dubbele longontsteking waarbij het echt zwaar word, die kan je ook door griep ontwikkelen.
Ik ken trouwens niemand die chill slapend in zn bed dood is gegaan. Altijd wel een lijdensweg voorafgaand.
Lol, ik klik op een ander artikel, daar is de titel net veranderd van $5 naar $3.quote:Op maandag 20 april 2020 19:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Klinkt als een goed begin voor nieuwe onrust in het Midden-Oosten.
Kan de US of A ook weer eens de spierballen tonen.
Klopt. De mijne is 91 en is nu stervende, in het verpleeghuis aan corona. En niemand mag erbijquote:Op maandag 20 april 2020 18:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Alleen jonge oma's belanden op de IC.
Heel erg voor je, maar is niks om in zijn eentje die sterven gaat.quote:Op maandag 20 april 2020 19:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Klopt. De mijne is 91 en is nu stervende, in het verpleeghuis aan corona. En niemand mag erbij
$2 al nu, dit loopt echt uit de klauwenquote:Op maandag 20 april 2020 19:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, ik klik op een ander artikel, daar is de titel net veranderd van $5 naar $3.
https://www.npr.org/secti(...)as-demand-disappears
Het is vooral de Amerikaanse olie die zo ver zakt, omdat de VS geen opslagcapaciteit meer vrij hebben en het ook niet naar elders kunnen verschepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |