Ken jij zijn hit song ik ben te dik?quote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef phoenyx het volgende:
Kunnen we het wat minder over zijn eten hebben en wat meer over de muziek? Het is leuk genoeg geweest
Maakt niet uit, hij kan ontzettend veel nummers foutloos spelen. Hij heeft best wel veel talentquote:Op maandag 20 april 2020 17:06 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Ken jij zijn hit song ik ben te dik?
Jup, daar zou hij meer mee moeten doen.quote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij kan ontzettend veel nummers foutloos spelen. Hij heeft best wel veel talent
Vloggen ofzo?quote:Op maandag 20 april 2020 17:14 schreef diadakan het volgende:
[..]
Jup, daar zou hij meer mee moeten doen.
Toen was er nog hoop dat het zou kunnen helpenquote:Op maandag 20 april 2020 17:17 schreef Welvaert het volgende:
[..]
In dit soort topics in die tijd kreeg Bradge zelfs van mods nog ongezoute kritiek. Als je hem tegenwoordig één keer een beetje aanvalt of de discussie zoekt heb je al zo goed als een ban aan je broek hangen. Zoveel onnodig censuur tegenwoordig hier.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:47 schreef #ANONIEM het volgende:
(ik heb al meerdere fietsen gesloopt doordat ik teveel kracht zet als ik trap...)
quote:Op maandag 20 april 2020 17:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Toen was er nog hoop dat het zou kunnen helpen
Hij zou zo de tour winnen. Als ze maar een geschikte fiets voor hem konden makenquote:
Wasquote:Op maandag 20 april 2020 17:26 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Klassiekertje!
Maar dat soort excuses gebruikte ik ook toen ik veel te dik was
Hij zou het hoogste wattage trappen in de virtuele tourquote:Op maandag 20 april 2020 17:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij zou zo de tour winnen. Als ze maar een geschikte fiets voor hem konden maken
Neequote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef phoenyx het volgende:
Kunnen we het wat minder over zijn eten hebben en wat meer over de muziek? Het is leuk genoeg geweest
Turbodijen genot.quote:Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef Chia het volgende:
KLB / Geen fiets hebben.
Toen fietsen nog geen taboe was
Zielige boy ben je toch ook..quote:Op maandag 20 april 2020 17:20 schreef phoenyx het volgende:
Hij heeft mij zelfs zelf gebanned op zijn youtubekanaal terwijl ik ongeveer de enige ben die hem niet belachelijk maak, het is vrij vreselijk
Dit. Mensen, volg dit nou eens op. Je hoeft dit topic niet aan te klikken, je hoeft niet op mijn filmpjes te klikken, blijf lekker weg als je je toch al gaat opvreten (hihaho)quote:Op maandag 20 april 2020 17:27 schreef Faux. het volgende:
Jaaa en weer klaar met alle beledigingen. Kom nou. Wees eens respectvol of ga lekker een ander topic opzoeken.
Minder eten en meer bewegen? Of heb je echt een speciaal programma gevolgd?quote:Op maandag 20 april 2020 17:29 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Yup
Uiteindelijk is de knop omgegaan gelukkig
Zoek lekker een ander topic op waar je kan pseudomodden. Dit topic gaat over de vlogs van BradgeTV.quote:Op maandag 20 april 2020 17:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dit. Mensen, volg dit nou eens op. Je hoeft dit topic niet aan te klikken, je hoeft niet op mijn filmpjes te klikken, blijf lekker weg als je je toch al gaat opvreten (hihaho)
Braddie heet niet toevallig Wiggins van achter?quote:Op maandag 20 april 2020 17:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij zou het hoogste wattage trappen in de virtuele tour
Braddie chicken-Wigginsquote:Op maandag 20 april 2020 17:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Braddie heet niet toevallig Wiggins van achter?
Dit roep je toch gewoon over jezelf af johquote:Op maandag 20 april 2020 17:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dit. Mensen, volg dit nou eens op. Je hoeft dit topic niet aan te klikken, je hoeft niet op mijn filmpjes te klikken, blijf lekker weg als je je toch al gaat opvreten (hihaho)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |