SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
Zonder wrijving geen glans
Ik vind het niet erg om nog een keer te komenquote:Op maandag 20 april 2020 12:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Je bent al langs geweest met je kusje
(reactie op je vorige post)
Wat een bikkel, wat een beest ben je tochquote:
👊quote:
Niet teveel veren in mijn reet stekenquote:Op maandag 20 april 2020 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een bikkel, wat een beest ben je toch
Ach joh, je kunt best wel wat hebben heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet teveel veren in mijn reet steken
Kom maarquote:Op maandag 20 april 2020 12:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om nog een keer te komen
quote:Op maandag 20 april 2020 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, je kunt best wel wat hebben heb ik van horen zeggen.
Is zijn anus zo uitgerekt dan?quote:Op maandag 20 april 2020 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, je kunt best wel wat hebben heb ik van horen zeggen.
Van al die 'veren' die dagelijks in je reet worden geproptquote:
Is dat codetaal voor flink geschapen negerlullen?quote:Op maandag 20 april 2020 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van al die 'veren' die dagelijks in je reet worden gepropt
Waren het maar flink geschapen negerlullenquote:Op maandag 20 april 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat codetaal voor flink geschapen negerlullen?
quote:Op maandag 20 april 2020 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waren het maar flink geschapen negerlullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan het zo gek niet bedenken heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]Wat stopt hij dan allemaal nog meer in z'n holletje?
Ja ik heb de post al wat ge-edit!quote:Op maandag 20 april 2020 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan het zo gek niet bedenken heb ik van horen zeggen.
Jep, nog steeds thuis. Het went zelfs al een beetje. Heb jij nog genoeg te doen of ligt t meeste een beetje stil?quote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoestie? Nog lekker thuis aan het werk of hoe?
E-learning gaat goed, het aanleveren van brandblussers e.d. loopt ook door. Dus dat is positief. Rest is wel even klote.quote:Op maandag 20 april 2020 14:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, nog steeds thuis. Het went zelfs al een beetje. Heb jij nog genoeg te doen of ligt t meeste een beetje stil?
Ja das in elk geval wel iets! Fijn dat er wat continuïteit isquote:Op maandag 20 april 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
E-learning gaat goed, het aanleveren van brandblussers e.d. loopt ook door. Dus dat is positief. Rest is wel even klote.
Verder hoop ik dat er wel iets versoepeld gaat worden maar ook dat we niet te ver doorslaan daarin.quote:Op maandag 20 april 2020 14:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja das in elk geval wel iets! Fijn dat er wat continuïteit is
Ja, zal wel heel rustig afbouwen zijn. basisscholen open na de meivakantie ofzoquote:Op maandag 20 april 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat er wel iets versoepeld gaat worden maar ook dat we niet te ver doorslaan daarin.
Mee eens.quote:Op maandag 20 april 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat er wel iets versoepeld gaat worden maar ook dat we niet te ver doorslaan daarin.
Ja zoiets denk ik ook.quote:Op maandag 20 april 2020 15:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, zal wel heel rustig afbouwen zijn. basisscholen open na de meivakantie ofzo
Zal denk ik veel afhangen van het aantal IC bedden. 700 of minder op IC + 2 weken en dan versoepelen of zoiets.quote:Op maandag 20 april 2020 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens.
Mijn vrouw wil bijvoorbeeld echt aan rijlessen beginnen om zo meer kans te maken op een andere baan, maar om alles vanaf 1 juno vrij te gaan geven is ook niet echt verstandig natuurlijk.
Ja die heb ik ook maar ben bang dat het nooit meer terug komt als ik het eraf haalquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook maar ben bang dat het nooit meer terug komt als ik het eraf haal
Hahaha!quote:Op maandag 20 april 2020 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook maar ben bang dat het nooit meer terug komt als ik het eraf haal
Hoezo dat danquote:Op maandag 20 april 2020 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Laten groeien tot je struikelt?quote:Op maandag 20 april 2020 15:31 schreef Amee het volgende:
Voordeel van lang haar, geen kapper nodig hebben.
Heb laatst weer eens al m'n haren geteld en het zijn er minder gewordenquote:
Ahw.... wil je dan een paar grijze haren van mij hebben?quote:Op maandag 20 april 2020 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Heb laatst weer eens al m'n haren geteld en het zijn er minder geworden
Misschien moet ik dat ook proberenquote:
Hahaquote:Op maandag 20 april 2020 15:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw.... wil je dan een paar grijze haren van mij hebben?
Ja hoop ik ook, jarig in die week.....anders maar De Beren laten thuisbezorgenquote:Op maandag 20 april 2020 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk mag je weer iets meer tegen die tijd.
Oeh lekker!quote:Op maandag 20 april 2020 15:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook, jarig in die week.....anders maar De Beren laten thuisbezorgen
Hier in het pand waar ook een bioscoop zit......kun je voor de film lunchen of na de film dineren....of dineren voor de avondfilmsquote:Op maandag 20 april 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit een hele leuke tent van ze in Bleiswijk
Leuk!quote:Op maandag 20 april 2020 16:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier in het pand waar ook een bioscoop zit......kun je voor de film lunchen of na de film dineren....of dineren voor de avondfilms
quote:Op maandag 20 april 2020 16:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eindelijk weer......duurde te lang deze keer hoor......
Lolquote:Op maandag 20 april 2020 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee joh dat zijn juist helden
quote:Op maandag 20 april 2020 16:48 schreef noodgang het volgende:
Tijd om rollercoaster tycoon weer eens te installeren
Sinaasappelsap, verder idd!quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Gupureerde broccoli met aardappelschijfjes en een glas limonade?
quote:
Haha okee dan!quote:Op maandag 20 april 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
De kok had hier gisteren gepureerde broccoli gemaakt met de aardappelen er doorheen. Vandaar.
Zou ontslaan.quote:Op maandag 20 april 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
De kok had hier gisteren gepureerde broccoli gemaakt met de aardappelen er doorheen. Vandaar.
Nope.quote:Op maandag 20 april 2020 18:31 schreef stokj het volgende:
@:Haags_kwartiertje Haga heb je weleens bij Rukshana gegeten of bij Dudok tegenover Binnehof?
Is een keer de moeite waard. Toen ik voor de verre werkbezoeken niet met de dienstauto wou ging ik met de diensttrein en wachtte ik op het hoofdstation altijd in de stationsrestauratie. Daar hadden ze een parkiet op een stok zitten die soms over je heen vloog en af en toe een veer in je eten liet vallen.quote:
Thanks voor de tipquote:Op maandag 20 april 2020 19:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Is een keer de moeite waard. Toen ik voor de verre werkbezoeken niet met de dienstauto wou ging ik met de diensttrein en wachtte ik op het hoofdstation altijd in de stationsrestauratie. Daar hadden ze een parkiet op een stok zitten die soms over je heen vloog en af en toe een veer in je eten liet vallen.
Brand? Weet sowieso van een flinke brand vlakbij Deurne en ik woon vlakbij vliegbasis Gilze-Rijen dus hier ook al helikopters gezien....quote:Op maandag 20 april 2020 21:13 schreef ToT het volgende:
Continu sirenes hier en er vloog net een chinook over.
WTF?
Dan zal Zulu straks ook wel langs je huis vliegen.quote:Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Brand? Weet sowieso van een flinke brand vlakbij Deurne en ik woon vlakbij vliegbasis Gilze-Rijen dus hier ook al helikopters gezien....
Graag 2 nasischotels voor het gelukkige koppel, 3 bami rund voor de vleeseters, 5 porties groenteballen voor de hond van ToT en 1 dawet. Ohja, en schaafijs als toetje.quote:
Hoever heeft de tamtam gereikt? Haha!quote:Op maandag 20 april 2020 22:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zijn jij en Engine nu een item?
Gefeliciteerd.
Whaha!quote:Op maandag 20 april 2020 22:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Gezien de publieke toegankelijkheid van dit forum op internet: WERELDWIJD!!!
DAT MAG DUS NIET HE !!!quote:Op maandag 20 april 2020 22:14 schreef stokj het volgende:
Ik heb medelijden met deze scheidsrechter...
Zijn buikomvang is zo groot dat het net lijkt alsof hij moeite heeft met rennen om een goede waarneming te maken.
Wie gaan er neuken?quote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef Fernweh het volgende:
Maar gefeliciteerd wanneer krijgen we beschuit met muisjes?
Ahwquote:Op dinsdag 21 april 2020 05:27 schreef ToT het volgende:
En ik ben hier een grote menselijke zakdoek voor mini-ToT.
Beterschap!quote:Op dinsdag 21 april 2020 05:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn medicijn werkt duidelijk wel wat, maar niet genoeg.
Ennieweej, hoestie daar?
Okee dan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 05:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beterschap!
Gaat wel lekker. Onderweg naar kantoor.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 05:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.
Godver, het ventje was net ontiegelijk vrolijk toen ik nog probeerde te slapen!Echt lachend met zijn hoofdje op het matras bouncen...
Sneu wel Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 05:57 schreef ToT het volgende:
Menneke is weer aardig overstuur.Zijn mama is net weer naar het werk gegaan.
Gelukkig is hij nu een beetje afgeleid met Tik Tak.
Maatje!quote:
👊quote:
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ohquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:17 schreef stokj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mijn doelgroepquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Hm, is ze niet aantrekkelijk voor jou?
Hoe oud is die inmiddels? 2024 jaar?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:17 schreef stokj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh maar daar heb je toch foto 1 of 2 voor?
Die wilt gewoon meerquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat gezicht van die knul...
Ja ikke wel maat.. Mini feestje van gemaaktquote:
Veel bier erbij?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ikke wel maat.. Mini feestje van gemaakt
Ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:30 schreef engine het volgende:
[..]
0 om precies te zijnquote:
quote:
Neef!quote:
Zekerquote:
Van harte! Hoop dat je hebt genoten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:30 schreef engine het volgende:
[..]
Absoluutquote:
Korfbalquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Debiteuren crediteuren, dat mag dus niet ..Google maar
Dat is juist makkelijk, bedragen van de ene kant naar de andere kant brengen. In Excel gaat dat makkelijk en de financiele controller doet dat alsof het huup huup barbatruck is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Debiteuren crediteuren, dat mag dus niet ..Google maar
Alsnog gayquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Daarom moet je niet naar de mannen kijken maar naar de vrouwen.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas niet op dat tijdstip voor mij, ik heb om 12:00 uur een virtuele audiëntie.
Helaas een uur, deze wijf wilt altijd een uur kletsen en lachen. Normaal gesproken als we elkaar op locatie zien en als ik opsta of mijn aantekeningenboekje dicht doe dan weten mensen dat ze moeten ophouden en oprotten.quote:
Meteen afkappen dat soort mensen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas een uur, deze wijf wilt altijd een uur kletsen en lachen. Normaal gesproken als we elkaar op locatie zien en als ik opsta of mijn aantekeningenboekje dicht doe dan weten mensen dat ze moeten ophouden en oprotten.
Maar via de virtuele omgeving kan ik niet opstaan. Hoogstens de verbinding verbreken maar dan kunnen ze denken dat er technische issues zijn en haal ik me misschien nog meer onnodige hoofdpijn op de hals
Precies.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:47 schreef stokj het volgende:
Ik ga proberen om het af te kappen na 15 minuten, want lunch gaat toch echt voor.
Bank heb je al dusquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Druk met meubels zoeken online. Haha!
Nu even op de bank.![]()
En de jouwe?
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:38 schreef Filosoofert het volgende:
* linkdumpen vandaag ofniet @:noodgang *
Gewoon voor de woonkamer en eetkamer. Wil andere bankquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:41 schreef engine het volgende:
[..]
Bank heb je al dus
Wat voor meubels zoek je?
Ja wel prima. Niet zoveel te doen en daarom teveel koffie gedronken. Zenuwachtig nu
Ah wel leuk nieuwe spullen uitzoekenquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:45 schreef Amee het volgende:
[..]
Gewoon voor de woonkamer en eetkamer. Wil andere bank![]()
Zenuwachtig omdat koffie? 🤔
Dutje doenquote:
Online kunnen je niet erop zitten om te weten of het comfortabel zit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ah wel leuk nieuwe spullen uitzoeken
Let je wel op comfort ook?m'n ouders hadden een keer nieuwe banken. Moeders vond het prachtig maar je kon er helemaal niet lekker op liggen. Nooit begrepen.
Ja krijg van die trekjes als trillen, voet tikken enzo van teveel koffie. Ken je dat niet?
Is er geen showroom waar je een keer langs kunt gaan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:54 schreef Amee het volgende:
[..]
Online kunnen je niet erop zitten om te weten of het comfortabel zit.![]()
Nee, dat ken ik niet. Ik drink dan ook nooit meer dan een kopje in de ochtend. Waarom neem je geen water of thee? Niet goed als je ervan trilt.
Alle winkels zijn dicht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is er geen showroom waar je een keer langs kunt gaan?
Ja nu overgestapt op water. Maar heb dat best snel. Als het hele sterke koffie is soms al van een grote kop.
Dat wijf heeft toch een uur vol gepraat. Na 10 minuten viel de verbinding weg en ik dacht 'mooi, kan ik gaan lunchen'. Totdat ik er op werd gewezen dat ze weer een Skype sessie had opgestart en wachtte op mij.quote:
Lekker bezig maat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat wijf heeft toch een uur vol gepraat. Na 10 minuten viel de verbinding weg en ik dacht 'mooi, kan ik gaan lunchen'. Totdat ik er op werd gewezen dat ze weer een Skype sessie had opgestart en wachtte op mij.
G E N O Tquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Stokbrood met vegetarische worst en een croissant en een glas melk.
Nee gewoon normale tijdquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:02 schreef Amee het volgende:
[..]
Alle winkels zijn dicht.
Ben je vroeg thuis vandaag dan?
Lekker man..even hardgelopen vannochtend, zaterdag 60km gefietstquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:27 schreef stokj het volgende:
Ha die @:Geerd Geerdje, hoe gaat het met je?
HOMOquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker man..even hardgelopen vannochtend, zaterdag 60km gefietst
Pppuuuzzzzzquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:58 schreef puzziepie het volgende:
@:Geerd!! Check dit dan![]()
Jij loopt toch vaak bij Het Engelse Werk?![]()
https://www.destentor.nl/(...)bij-zwolle~a6fc4bee/
Flamingo's aan de Costa Del Zwol![]()
Lol idd even over de hanzeboog en oudeijsselbrug terug door het engelse werk gelopen ..niet gezien,,naja ook niet opgelet natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:58 schreef puzziepie het volgende:
@:Geerd!! Check dit dan![]()
Jij loopt toch vaak bij Het Engelse Werk?![]()
https://www.destentor.nl/(...)bij-zwolle~a6fc4bee/
Flamingo's aan de Costa Del Zwol![]()
Ik zag het pas net op FB in een berichtquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol idd even over de hanzeboog en oudeijsselbrug terug door het engelse werk gelopen ..niet gezien,,naja ook niet opgelet natuurlijk
Ik ook volgende keer ff opletten..quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag het pas net op FB in een bericht...
![]()
Ben benieuwd of ze er nog zitten
Wat is je favoriete ijs?quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor mij is het altijd goed weer voor ijs
Echt wel!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die zijn wel lekker ja.
Ik vind ze allemaal lekker op de cola smaak na . al eet ik die uiteindelijk ook welquote:
Op gegeven moment heb ik wel het idee dat ze allemaal hetzelfde smakenquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal lekker op de cola smaak na . al eet ik die uiteindelijk ook wel
quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op gegeven moment heb ik wel het idee dat ze allemaal hetzelfde smaken
quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik heb wel mijn voorkeur , maar ik snap wat je bedoelt
![]()
Van hetzelfdequote:Op dinsdag 21 april 2020 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik ga er weer van tussen![]()
Fijne dag nog
Ahaquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest naar de huisarts voor een injectie
Is goed, doe het wel veilig hequote:Op dinsdag 21 april 2020 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik rond nog even wat dingen af thuis op kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |