Ik ben destijds al mijn koekjesrecepten kwijtgeraakt en volgens mij heb ik geen nieuwe opgeslagen dus ik ben blanco voor deze challange.quote:Op zondag 26 april 2020 19:13 schreef minilot het volgende:
Keuzestress. Ik blijk, net gechecked, alleen al online nog honderdéénenveertig koekjesrecepten opgeslagen te hebben die ik nog eens wil maken. En dan nog alle bakboeken in mijn kast. Aaaaaaa!
Ik ga maar alvast een schifting maken op basis van de koekjes waar mijn peuter veel mee kan helpen, want dat vindt -ie erg leuk
https://heelhollandbakt.o(...)/utrechtse-spritsen/quote:De Bergmans Utrechtse botersprits is een echt Utrechts koekje, naar het 128-jaar oude recept van Pieter Bergman uit 1888.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:43 schreef minilot het volgende:
Kanshebber: koek met rum en dadel!
https://ladyandpups.com/2(...)tes-and-rum-cookies/
Het hoeven toch ook geen zoete koekjes te zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:28 schreef Lonaa het volgende:
Ugh. Ik ben dus niet zo een zoetekauw. In mijn "opgeslagen recepten" heb ik voornamelijk hartig, maar dat wat er staat of wat ik nog een keer wil maken is baklava (geen koekje), spekkoek (geen koekje), verschillende taarten, cakes en bars.![]()
De meeste koekjes vind ik maar saai. Dus uh, ik zoek nog even verder
Ik zat al naar cheddar/bacon koekjes te kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:25 schreef Yinny het volgende:
[..]
Het hoeven toch ook geen zoete koekjes te zijn?
Kaaskoekjes, viskoekjes, aardappelkoekjes, pestokoekjes...
Ik ga hartige madeleines maken. Nooit gedaan, recept voor maar 10 koekjes (ik ben alleen, dus moet ze wel opetenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:25 schreef Yinny het volgende:
[..]
Het hoeven toch ook geen zoete koekjes te zijn?
Kaaskoekjes, viskoekjes, aardappelkoekjes, pestokoekjes...
Dit klinkt echt niet lekkerquote:Op woensdag 29 april 2020 21:02 schreef Sorella het volgende:
Oe ik heb 1 keer koekjes met spek en gedroogde banaan er in gemaakt, was niet zo geslaagd want veels te veel spek erin gedaan, ik ga het zondag weer proberen nog een keer te maken.
Gaat op zoek naar het recept, gevonden het is een heston recpet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |