vooraf wel even ontstoffen zoveel mogelijkquote:Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Olie. dat gaat met een kwast dus dat trilt gelukkig niet zo
ja uiteraardquote:Op zondag 19 april 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
vooraf wel even ontstoffen zoveel mogelijk
open deuren, ik trap ze graag openquote:Op zondag 19 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja uiteraardstofzuig buiten en dan nog schrobben ;p
Ach ja, iedereen klust weleens. Beetje herrie hoort er bij. Twee huizen geleden ben ik eens twee dagen bezig geweest met een zware frees, wat een teringherrie maakte. Een dag later werd de buurman met een hartinfarct afgevoerdquote:Op zondag 19 april 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar eerst nog dat stuk schuren. ga ik morgen doen. Onderburen denken het niet te he horen. Balkonkastbuurman misschien wel en aan bovengnoom heb ik dikke schijt
heb mij wel beetje vergistr in de stof. was begonnen met de deur open. zit godverdomme nu ook overal binnenquote:
Hopen dat gnoom dna ook wordt afgevoerdquote:Op zondag 19 april 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen klust weleens. Beetje herrie hoort er bij. Twee huizen geleden ben ik eens twee dagen bezig geweest met een zware frees, wat een teringherrie maakte. Een dag later werd de buurman met een hartinfarct afgevoerd
quote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Geen bouwactiviteiten meer in Foqueville meer geweest?
Deze timingquote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef kwiwi het volgende:
Zo, nog even bijgebouwd zoals beloofd. @:Molo eenmaal huisje in de highlands + kabelbaan naar @:Koen66
[ afbeelding ]
Wedden dat je je dan schuldig voelt?quote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopen dat gnoom dna ook wordt afgevoerd
Eigenlijk moet er nog een SBB verbinding tussen jouw en mij komenquote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef kwiwi het volgende:
Zo, nog even bijgebouwd zoals beloofd. @:Molo eenmaal huisje in de highlands + kabelbaan naar @:Koen66
[ afbeelding ]
ja maar heb dan wel rust. Moet je wat voor over hebben ;Pquote:Op zondag 19 april 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat je je dan schuldig voelt?
quote:Op zondag 19 april 2020 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er nog een SBB verbinding tussen jouw en mij komen
Ik zet ‘m in de OP!quote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef kwiwi het volgende:
Zo, nog even bij gebouwd zoals beloofd. @:Molo eenmaal huisje in de highlands + kabelbaan naar @:Koen66
[ afbeelding ]
*gniffel*quote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb mij wel beetje vergistr in de stof. was begonnen met de deur open. zit godverdomme nu ook overal binnen
Kwiwi en ik nietquote:
Omdat de lage landen over een paar jaar onder water staanquote:Op zondag 19 april 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Waarom woont iedereen zo dadelijk in de Hooglanden behalve de Hooglander zelf?
quote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopen dat gnoom dna ook wordt afgevoerd
Wacht even, ligt Foqueville nu ineens in Zwitserland?quote:Op zondag 19 april 2020 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prive treintunnel van je chateau naar mijn lodge
[ afbeelding ]
Wat voor museum zat je aan te denken? Overigens, ik kwam er laatst achter dat er een theezakjes museum isquote:
Ik was het niet.quote:Op zondag 19 april 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijden ze nou over een dik varken heen?
We hebben de beste dingen uit alle landen geīmporteerd tochquote:Op zondag 19 april 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht even, ligt Foqueville nu ineens in Zwitserland?
Is Trijntje er ook, wat leuk.quote:Op zondag 19 april 2020 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben de beste dingen uit alle landen geīmporteerd tochTrijntje, een wijn chateau...
Een collectie hoofden. Vanaf het onstaan van Foqueville en de tijd er na?quote:Op zondag 19 april 2020 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor museum zat je aan te denken? Overigens, ik kwam er laatst achter dat er een theezakjes museum is
Dat zijn de beste.quote:Op zondag 19 april 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil wel een natuurhistorisch museum.
Hmmmm, okee.quote:Op zondag 19 april 2020 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben de beste dingen uit alle landen geīmporteerd tochTrijntje, een wijn chateau...
Ik dacht een ander Trijntjequote:Op zondag 19 april 2020 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trijntje van de Efteling, staat op de rails
kijk zo in de koelkast wat we nog hebbenquote:Op zondag 19 april 2020 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
Wat staat er de komende week op het menu van de guitige gerbil?
Dat plaatje is Aagjequote:Op zondag 19 april 2020 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trijntje van de Efteling, staat op de rails
Beetje Papoea trekjes jij.quote:Op zondag 19 april 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een collectie hoofden. Vanaf het onstaan van Foqueville en de tijd er na?
Geschimmelde Gerbil dus..quote:Op zondag 19 april 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk zo in de koelkast wat we nog hebben
Lijkt me echt gruwelijk boeiend, ontzettendquote:Op zondag 19 april 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tot we het eerste hoofd in de collectie hebben misschien een expositie over ledstrips?
quote:Op zondag 19 april 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me echt gruwelijk boeiend, ontzettend
Idd.. schijnt vast licht op nieuwe invalshoekenquote:Op zondag 19 april 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me echt gruwelijk boeiend, ontzettend
Londenquote:Op zondag 19 april 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
In het Natural History Museum London hebben ze een enorm diorama met parasolmieren, die is wel fascinerend.
Dank!quote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef kwiwi het volgende:
Zo, nog even bij gebouwd zoals beloofd. @:Molo eenmaal huisje in de highlands + kabelbaan naar @:Koen66
[ afbeelding ]
Als je maar verse dingen serveert in de graatmagere gerbil komt t vast goed.quote:Op zondag 19 april 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Durf je wel in de Gelukkige Gerbil te komen eten?
Wat staat daar op de kaart?quote:Op zondag 19 april 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Durf je wel in de Gelukkige Gerbil te komen eten?
nou ja we hebben natuurlijk een topchefquote:Op zondag 19 april 2020 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je maar verse dingen serveert in de graatmagere gerbil komt t vast goed.
sjiekquote:Op zondag 19 april 2020 22:48 schreef kwiwi het volgende:
De speciaal bestelde dakpannen voor de Burgemeester zijn ook eindelijk aangekomen
[ afbeelding ]
Verse hollandaise bij de asperges?quote:Op zondag 19 april 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wisselend. Vooral seizoensproducten.
Moet je daar wel kloppen omdat de bel het niet doet?quote:Op zondag 19 april 2020 22:48 schreef kwiwi het volgende:
De speciaal bestelde dakpannen voor de Burgemeester zijn ook eindelijk aangekomen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2020 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en dan komt er een klein wit hondje naar de deur.quote:Op zondag 19 april 2020 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet je daar wel kloppen omdat de bel het niet doet?
quote:Op zondag 19 april 2020 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Gemeenteraadslid Gerbil.quote:Op zondag 19 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie zitten er eigenlijk allemaal in de gemeenteraad?
Gelukkige gerbil jongensquote:Op zondag 19 april 2020 22:51 schreef kwiwi het volgende:
Is de gedrapeerde gerbil nog open? Heb best honger.
Zeker, ik schuifel zo even langs t afhaal loket van de getorpedeerde gerbilquote:Op zondag 19 april 2020 22:51 schreef kwiwi het volgende:
Is de gedrapeerde gerbil nog open? Heb best honger.
Nog niemand. We gaan zo snel mogelijk verkiezingen uitschrijvenquote:Op zondag 19 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie zitten er eigenlijk allemaal in de gemeenteraad?
En het buitenterras geschuurd.quote:Op zondag 19 april 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
vandaag zijn we gesloten omdat er een nieuwe keuken is geplaatst
Nieuwe keuken? Na een week? Zeg me niet dat je 'm af hebt laten branden en vergeten bent een rookmelder van de Walmart op te hangenquote:Op zondag 19 april 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
vandaag zijn we gesloten omdat er een nieuwe keuken is geplaatst
Met wat sojasaus was ook goed eetbaarquote:Op zondag 19 april 2020 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en dan komt er een klein wit hondje naar de deur.
ik bemoei mij niet met de keuken hoor.quote:Op zondag 19 april 2020 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nieuwe keuken? Na een week? Zeg me niet dat je 'm af hebt laten branden en vergeten bent een rookmelder van de Walmart op te hangen
Anderhalvemetergod dinsdagquote:Op zondag 19 april 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
Wat gaat komende week jullie brengen mensen?
Gelukkige gerbilquote:Op zondag 19 april 2020 22:56 schreef kwiwi het volgende:
Zo, afhaaleten van de gezapige gerbil is binnen. Neem het lekker mee naar bed. Slaap lekker dorpsgenoten
Hier ook vaak als ik langs de provinciale weg over het fietspad loop, dat ze dan lekker met 2 naast elkaar blijven fietsenquote:Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
en afstand houden kan men ook niet.. vanmiddag even uurtje wezen wandelen in duinen en gewoon 2 man breed blijven lopen he(niet even achter elkaar lopen ofzo)
*maakt notitie*quote:Op zondag 19 april 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Waarom moet ik nu denken aan vleermuis gekookt in cola met hagelslag.
Thuiswerkenquote:Op zondag 19 april 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
Slaap lekker in je berghutjequote:Op zondag 19 april 2020 22:56 schreef kwiwi het volgende:
Zo, afhaaleten van de gezapige gerbil is binnen. Neem het lekker mee naar bed. Slaap lekker dorpsgenoten
Drugs, dirty dancing and pounding techno music.quote:Op zondag 19 april 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
link?quote:Op zondag 19 april 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Door mijn nieuwe dakpannen ben ik geīnspireerd om op catawiki mee te gaan bieden op Zsolnay-porselein
quote:Op zondag 19 april 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drugs, dirty dancing and pounding techno music.
Ken je klassiekersquote:
Echt wel, stiekem vind je het wel leuk.quote:
nee ect nietquote:Op zondag 19 april 2020 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt wel, stiekem vind je het wel leuk.
En voor bitterbal extra veelquote:Op zondag 19 april 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom ook in Foqueville wonen dan?
Wij hebben voor iedereen werk
quote:Op zondag 19 april 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou dat was once upon a time in Hollywood.
Wat de fuck heb ik net gezien?
Ik heb geen werk hoor, wel een vrouw met 3 banenquote:Op zondag 19 april 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is er nog plek?quote:Op zondag 19 april 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja daar moeten we het nog even over hebben. ergens gaat er hier iets misquote:Op zondag 19 april 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen werk hoor, wel een vrouw met 3 banen
Een toffe filmquote:Op zondag 19 april 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou dat was once upon a time in Hollywood.
Wat de fuck heb ik net gezien?
Ja maar die weigert de helft van haar werk.quote:Op zondag 19 april 2020 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En voor bitterbal extra veel
Ok nu ga ik echt slapen.
Dit is gewoon moderne emancipatie, ik ben gewoon huisman, beetje op de grasmaaier rondcrossen op ons landgoed enzo.quote:Op zondag 19 april 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar moeten we het nog even over hebben. ergens gaat er hier iets mis
Jaquote:
Geen idee, maar anders kun je die overal wel voor een paar euro kopen.quote:Op zondag 19 april 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
die kan bevestigen of uncharted in de ps plus zit?
#cheapskatequote:Op zondag 19 april 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja
[..]
Geen idee, maar anders kun je die overal wel voor een paar euro kopen.
Speciaal Foquevillekussen voor de vrijgezelle dames, beschikbaar gesteld door de burgemeester.quote:
Watquote:Op zondag 19 april 2020 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
#cheapskate
Vond red dead 2 maar wat tegenvallen..
Ja toch wel.quote:
Nu kun je tenminste ongegeneerd een doos oranjetompoucen wegwerken zonder dat iemand het ziet.quote:
Kon er niet zo inkomen qua verhaal :’)quote:Op zondag 19 april 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Watdat is op Horizon: Zero Dawn na het beste spel op de PS4.
wtfquote:Op zondag 19 april 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toch wel.
Maar zeker niet zijn beste. Te vergezocht soms en pretentieus qt.
Realiseer me nu pas dat het over Charles Manson moord gaat.
Ja je moet er gewoon ruim de tijd voor nemen dat wel. Scheelde bij mij misschien ook wel dat die uitkwam toen ik vol in revalidatie zatquote:Op zondag 19 april 2020 23:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kon er niet zo inkomen qua verhaal :’)
Heb t wel gespeeld hoor en ben gekomen totdat ze naar die stad gingen.. toen ben ik gaan varen en verhuisd en is mn ps4 niet meer aan geweestquote:Op zondag 19 april 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet er gewoon ruim de tijd voor nemen dat wel. Scheelde bij mij misschien ook wel dat die uitkwam toen ik vol in revalidatie zat
Dat is nog niet eens tot de helftquote:Op zondag 19 april 2020 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb t wel gespeeld hoor en ben gekomen totdat ze naar die stad gingen.. toen ben ik gaan varen en verhuisd en is mn ps4 niet meer aan geweest
quote:Op zondag 19 april 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu kun je tenminste ongegeneerd een doos oranjetompoucen wegwerken zonder dat iemand het ziet.
Maar het kan natuurlijk gewoon dat het niet je genre of soort spel isquote:Op zondag 19 april 2020 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou kunnenlaatste missie die ik me kan herinneren was op een kerkhof
Als ze die dingen nou ook gewoon alleen hadden met de room zonder die teringzoete glazuur bovenkantquote:
Nja GTA en eh.. die laatste far cry geloof ik, in die yanken staat. Werd ik helemaal ingezogen.quote:Op zondag 19 april 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het kan natuurlijk gewoon dat het niet je genre of soort spel is.
Puddingbroodje een optie?quote:Op zondag 19 april 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze die dingen nou ook gewoon alleen hadden met de room zonder die teringzoete glazuur bovenkant
Ik heb mijn PS4 ook al te lang niet aangehad hoor, wilde hem laatst aanzetten om een blu-ray te kijken maar omdat die zolang niet was aangeweest is die de verbinding met de controllers kwijt en ik zou niet meer weten hoe je die moet verbindenquote:Op zondag 19 april 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja GTA en eh.. die laatste far cry geloof ik, in die yanken staat. Werd ik helemaal ingezogen.
Jij bent een man voor een cadzandse paptaart.quote:Op zondag 19 april 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze die dingen nou ook gewoon alleen hadden met de room zonder die teringzoete glazuur bovenkant
Usb kabel er in proppenquote:Op zondag 19 april 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn PS4 ook al te lang niet aangehad hoor, wilde hem laatst aanzetten om een blu-ray te kijken maar omdat die zolang niet was aangeweest is die de verbinding met de controllers kwijt en ik zou niet meer weten hoe je die moet verbinden
Assassin's Creed heb ik dan weer helemaal niks mee, paar versies geprobeerd, en dan is het een dag of 2 leuk en daarna ben ik er gewoon klaar mee omdat het niet meer boeit.quote:
Er zijn maar weinig dingen met appel die ik niet lekker vindquote:Op zondag 19 april 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit ja.
Deze week appel gondels bouwen denk ik
Dat werkte dus nietquote:
Die heb ik al veel te lang niet meer opquote:
Zat gisteren te kijken hoe je dus cider maakt.quote:Op zondag 19 april 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen met appel die ik niet lekker vind
O god, oké, dat is nķg erger dan een tompoucequote:Op zondag 19 april 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een hazelnoten gebakje van Brokking
Ik ook niet. Zeker twintig jaar nietquote:Op zondag 19 april 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik al veel te lang niet meer op
Spannend!quote:Op zondag 19 april 2020 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zat gisteren te kijken hoe je dus cider maakt.
Dat gaat zeker dit jaar nog eens gebeuren.
Dat ziet er uit als van die custardtaartjes die je in België veel zietquote:
Wtf.quote:Op zondag 19 april 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zeker twintig jaar niet
Twintig? Dat is niet goed hoor, ik heb ze al zeker een jaar niet meer op en dat vind ik al lang geledenquote:Op zondag 19 april 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zeker twintig jaar niet
Nee man, dan verander ik zelf in een puddingbroodjequote:Op zondag 19 april 2020 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wtf.
Ik heb die dingen bijna wekelijks
Dit is een cadzandse paptaart. Je hebt ook een Groese paptaart die is van ‘normaal’ deeg gemaakt. En eet je mer bruine suiker:quote:Op zondag 19 april 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als van die custardtaartjes die je in België veel ziet
quote:Op zondag 19 april 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twintig? Dat is niet goed hoor, ik heb ze al zeker een jaar niet meer op en dat vind ik al lang geleden
Als ik dat haal skip ik de lunchquote:Op zondag 19 april 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man, dan verander ik zelf in een puddingbroodje
Mja elke week appeltaart gaat mij wel een beetje de neus uithangenquote:Op zondag 19 april 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is niet mijn eerste keuze. Ik ga eerder voor een appeltaartje.
Ja ok ik vaak ook, maar soms is een roombroodje echt heerlijk.quote:Op zondag 19 april 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is niet mijn eerste keuze. Ik ga eerder voor een appeltaartje.
Ik zou er bijna voor gaan varenquote:Op zondag 19 april 2020 23:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja elke week appeltaart gaat mij wel een beetje de neus uithangen
Meh die suiker hoeft niet, het gaat mij puur om de room die zo lekker is.quote:Op zondag 19 april 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit is een cadzandse paptaart. Je hebt ook een Groese paptaart die is van ‘normaal’ deeg gemaakt. En eet je mer bruine suiker:
[ afbeelding ]
* FranticDJ eet m ook zonder.quote:Op zondag 19 april 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh die suiker hoeft niet, het gaat mij puur om de room die zo lekker is.
quote:Op zondag 19 april 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O god, oké, dat is nķg erger dan een tompouce![]()
Ik heb vroeger echt serieus gevraagd of mensen eens wat anders bij de koffie wilden halen dan steeds die dingen
Je had vroeger op de Singel bakkerij De Man. Die hadden de lekkerste saucijzenbroodjes in de hele wereldquote:
Een bolus met boter? Alsof die dingen nog niet genoeg calorieën bevattenquote:Op zondag 19 april 2020 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
* FranticDJ eet m ook zonder.
Net als dat ik een bolus zonder boter eet.
Bestaat dat nogquote:Op zondag 19 april 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind Nederlands gebak wel echt veel beter dan dat in Hongarije. Daar gebruiken ze van die vieze nep-room. Klopklop heet dat hier, geloof ik
Weet ik eigenlijk niet. In Hongarije wel. Daar heet het Hulala of zoiets. Dat heb ik zelfs weleens bij een dure ijssalon op mijn ijscoupe gekregenquote:
quote:Op zondag 19 april 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind Nederlands gebak wel echt veel beter dan dat in Hongarije. Daar gebruiken ze van die vieze nep-room. Klopklop heet dat hier, geloof ik
Afhankelijk van het moment, 's ochtends liever zoet, 's middags liever hartig.quote:Op zondag 19 april 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste jaren neig ik iets meer naar hartig
quote:Op zondag 19 april 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste jaren neig ik iets meer naar hartig
Ja.. naja je hebt tegenwoordig ook room bolussen van een fabrikant bakker. Met klop klopquote:Op zondag 19 april 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bolus met boter? Alsof die dingen nog niet genoeg calorieën bevatten
Klopklop klinkt eerder als iets waarmee @UitStraling zijn 'roombroodjes' maakt.quote:Op zondag 19 april 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is fap fapquote:Op zondag 19 april 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopklop klinkt eerder als iets waarmee @:UitStraling zijn 'roombroodjes' maakt.
Klopklop in 't mondjequote:Op zondag 19 april 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopklop klinkt eerder als iets waarmee @:UitStraling zijn 'roombroodjes' maakt.
Hmm, is dat niet Fapfap?quote:Op zondag 19 april 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite is een bolus ook niet veel meer dan een kaneelbroodje alleen dan nog 38x extra door de suiker gehaald. Maar dat mag je niet zeggen van Zeeuwen.quote:Op zondag 19 april 2020 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja.. naja je hebt tegenwoordig ook room bolussen van een fabrikant bakker. Met klop klop
Maar zijn niet beel adressen met goede bolussen. Vaak zijn ze veel te droog.
Ja wel meer. Bier, biefstuk, gelukkig ook veel lekkers. (De vrouwenquote:Op zondag 19 april 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, taart in Hongarije loopt elke keer weer op een teleurstelling uit
Ja, biefstuk kun je in Hongarije beter niet bestellen. Rundvlees is er slecht en ze houden in Hongarije niet van rood vlees, dus ze bakken ‘m lekker doorquote:Op zondag 19 april 2020 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wel meer. Bier, biefstuk, gelukkig ook veel lekkers.
Soort Zeeuwse baklava.quote:Op zondag 19 april 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite is een bolus ook niet veel meer dan een kaneelbroodje alleen dan nog 38x extra door de suiker gehaald. Maar dat mag je niet zeggen van Zeeuwen.
Van mij wel hoorquote:Op zondag 19 april 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite is een bolus ook niet veel meer dan een kaneelbroodje alleen dan nog 38x extra door de suiker gehaald. Maar dat mag je niet zeggen van Zeeuwen.
Vergeleken met baklava is een bolus een hartige snack.quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vergeleken met baklava is een bolus een hartige snack.
Bij de Griek in jouw oude hometown hebben ze tegenwoordig echt fucking lekkere baklavaquote:Op zondag 19 april 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Toch wel een paar keer baklava gegeten die echt lekker was.
Ja dat had je eerder moeten zeggen, vlg mij is ie nog niet verteerd.quote:Op zondag 19 april 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, biefstuk kun je in Hongarije beter niet bestellen. Rundvlees is er slecht en ze houden in Hongarije niet van rood vlees, dus ze bakken ‘m lekker door
Jezus, daar ben ik rond 1995 voor het laatst geweestquote:Op zondag 19 april 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Griek in jouw oude hometown hebben ze tegenwoordig echt fucking lekkere baklava
Ik minstens 1 keer per jaar want daar viert mijn opa zijn verjaardag altijdquote:Op zondag 19 april 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, daar ben ik rond 1995 voor het laatst geweest
Mijn schoonmoeder heeft een keer filet americain gemaakt van rul gebakken rundergehaktquote:Op zondag 19 april 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat had je eerder moeten zeggen, vlg mij is ie nog niet verteerd.
Wie koopt zoietsquote:Op zondag 19 april 2020 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Klopklop bestaat nog, de verpakking is al minimaal 20 jaar hetzelfde.
Zijn de porties wel goed nu? Toen wij er aten was het erg karig, zeker voor een griekquote:Op zondag 19 april 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik minstens 1 keer per jaar want daar viert mijn opa zijn verjaardag altijd
Lekker retroquote:Op zondag 19 april 2020 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Kijk die verpakking dan.[ afbeelding ]
Ja, zoiets wilde ik net opperenquote:Op zondag 19 april 2020 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Of zou dit gewoon nog de oorspronkelijke voorraad zijn, niemand koopt het ooit dus het ligt al 30 jaar in het schap.
Het zijn zeer ruime porties, beetje teveel zelfsquote:Op zondag 19 april 2020 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn de porties wel goed nu? Toen wij er aten was het erg karig, zeker voor een griek
Zoals het hoort bij een Griekquote:Op zondag 19 april 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn zeer ruime porties, beetje teveel zelfs
Ja superlieve eigenaresse nu ookquote:
Ik ga ook maar eensquote:
klinkt als een matige IT club daarquote:Op maandag 20 april 2020 07:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik hang weer aan de telefoon met IT, m'n dagelijkse telefoontje.. Het is blijkbaar teveel moeite om me een werkende laptop te geven
Mijn werkgever plakt er nog een verplichte vrije dag aan vast.quote:Op maandag 20 april 2020 07:45 schreef gianni61 het volgende:
blij dat volgend weekend weer 3 dagen is.
corona of niet, ik denk toch dat ik binnenkort een week vrij pak.quote:Op maandag 20 april 2020 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever plakt er nog een verplichte vrije dag aan vast.
Mijn werkgever jaagt er een week aan vrije dagen voor me doorheen in april en mei. Nog maar drie weken overquote:Op maandag 20 april 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
corona of niet, ik denk toch dat ik binnenkort een week vrij pak.
hier is wel gevraagd aan om vrij te pakken als er geen werk zou zijn, maar voorlopig heb ik nog werk zat.quote:Op maandag 20 april 2020 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever jaagt er een week aan vrije dagen voor me doorheen in april en mei. Nog maar drie weken over
hoe gingen de bezichtigingen?quote:Op maandag 20 april 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
corona of niet, ik denk toch dat ik binnenkort een week vrij pak.
de man die kwam kijken had nog 2 zonen die mee moesten, dus dat ging niet passen.quote:
ohhhquote:Op maandag 20 april 2020 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de man die kwam kijken had nog 2 zonen die mee moesten, dus dat ging niet passen.
de vrouw/meisje die kwam kijken was enthousiast en heeft zometeen nog een 2de afspraak, dan neemt ze haar vader mee.
en vanmiddag is er nog een 3de kijker
Elk spiertje lekker strak getrildquote:Op maandag 20 april 2020 07:57 schreef bitterbal het volgende:
hoop stiekem dat de lak vandaag niet komt. overal pijn
quote:Op maandag 20 april 2020 07:57 schreef bitterbal het volgende:
hoop stiekem dat de lak vandaag niet komt. overal pijn
ja hier ook. En doe ik ook graagquote:Op maandag 20 april 2020 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is wel gevraagd aan om vrij te pakken als er geen werk zou zijn, maar voorlopig heb ik nog werk zat.
Ik moet weer verder met een klus die vrijdag niet lukte, dus mijn humeur is nu al niet je van het. En ik heb mijn laptop nog niet eens aanquote:Op maandag 20 april 2020 07:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je je werkmail opent en je humeur meteen verpest is.
zehebben gezien dat je het terug hebt gezetquote:Op maandag 20 april 2020 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet weer verder met een klus die vrijdag niet lukte, dus mijn humeur is nu al niet je van het. En ik heb mijn laptop nog niet eens aan
voor de bezichtiging paste het welquote:Op maandag 20 april 2020 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhgoed zeg.
kon 1 van de zonen nie buiten blijven?
Ze willen dat we onszelf de dikke dood vreten.quote:Op maandag 20 april 2020 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zehebben gezien dat je het terug hebt gezet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de bezichtiging paste het wel
maar ze hebben dan gewoon een slaapkamer te weinig
Dit is een ding wat al weken speelt en waar al veel, heel veel contact over is geweest. En nu is het opeens mijn "schuld", want het staat niet in het systeem. Maar ik mag niets in het systeem zetten van diezelfde laag. (En het is een klus van anderhalve minuut werk.)quote:Op maandag 20 april 2020 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet weer verder met een klus die vrijdag niet lukte, dus mijn humeur is nu al niet je van het. En ik heb mijn laptop nog niet eens aan
Wel een kilo aangekomen ondertussen.quote:Op maandag 20 april 2020 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze willen dat we onszelf de dikke dood vreten.
Kreeg gisteren al het verzoek "zullen we iedere dag een stukje gaan rennen samen?"quote:Op maandag 20 april 2020 08:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een kilo aangekomen ondertussen.
dikkerdjequote:Op maandag 20 april 2020 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg gisteren al het verzoek "zullen we iedere dag een stukje gaan rennen samen?"
Om de dag is beter.quote:Op maandag 20 april 2020 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg gisteren al het verzoek "zullen we iedere dag een stukje gaan rennen samen?"
Intratuinpakje klinkt nog best spannend.quote:Op maandag 20 april 2020 08:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om de dag is beter.
Maar vanmiddag wel echt weer even sporten of in de tuin aan de gang, minimaal één van de twee. Hangt een beetje af van m'n Intratuinpakje ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |