Ziet er goed uitquote:Op zondag 19 april 2020 17:57 schreef Fogel het volgende: [..] Ik hou helemaal niet van zoete meuk, maar deze zijn goddelijk! [ afbeelding ]
Niet nodig, ik heb Koos zijn mega penorquote:Op zondag 19 april 2020 18:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.partyking.no/gigantisk-penispute.html
Ook wat voor jou?
Ja, je ziet het aan die hele kat dat ie het fantastisch vind enzo.quote:
Echt genietenquote:Op zondag 19 april 2020 18:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, je ziet het aan die hele kat dat ie het fantastisch vind enzo.
Wat een kutbank...quote:
Wacht, wat?quote:Op zondag 19 april 2020 18:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
@:Gianni was toch fan van zulke banken?
Chesterfield... dat was zijn merk heeft ie ooit eens verteld geloof ik.quote:
whatspp doet weer kutquote:Op zondag 19 april 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat is het momenteel kut om buiten te lopen, overal zo'n heerlijke barbecuelucht
Dus nu moeten we hier verder praten?quote:
jeps.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poaahhhhquote:Op zondag 19 april 2020 18:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Chesterfield... dat was zijn merk heeft ie ooit eens verteld geloof ik.
Ga ook bbqen danquote:Op zondag 19 april 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat is het momenteel kut om buiten te lopen, overal zo'n heerlijke barbecuelucht
quote:Op zondag 19 april 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heb geloof ik geen kolen meer liggen en ook alleen maar vlees in de vriezer.quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op zondag 19 april 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op zondag 19 april 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
_____
quote:Op zondag 19 april 2020 18:42 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
_____
quote:Op zondag 19 april 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
_____
quote:Op zondag 19 april 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
godver weer weg., wat is er met die whatsapp web gaande laatste tijd
Hoe lang sta jij eigenlijk al droog?quote:
doen alle ouders :pquote:Op zondag 19 april 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Lekkere hapjes op de plaat. En gehuilie van me moedertje of ik niet wat meer groente moet etenMijn leven mag pas beginnen als mijn ouders de ogen dichtdoen denk ik. Word er doodziek van. Maar het is niet te stoppen want "ze bedoelt het toch goed". #FML
Dit is toch de normaalste zaak van de wereld en luister dan ook gewoon, dan ben je fitter en knapperquote:Op zondag 19 april 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Lekkere hapjes op de plaat. En gehuilie van me moedertje of ik niet wat meer groente moet etenMijn leven mag pas beginnen als mijn ouders de ogen dichtdoen denk ik. Word er doodziek van. Maar het is niet te stoppen want "ze bedoelt het toch goed". #FML
Dat moet je gewoon anders aanpakken, de volgende keer als je met ze gaat eten prop je jezelf helemaal vol met groenten dat ze zo schrikken dat ze het er niet meer over zullen hebben.quote:Op zondag 19 april 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie banken datquote:Op zondag 19 april 2020 18:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Chesterfield... dat was zijn merk heeft ie ooit eens verteld geloof ik.
Ze spammen met dit soort shit.quote:Op zondag 19 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon anders aanpakken, de volgende keer als je met ze gaat eten prop je jezelf helemaal vol met groenten dat ze zo schrikken dat ze het er niet meer over zullen hebben.
Ja, als je zo laat gaat lopen, zie ik je niet.quote:Op zondag 19 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon anders aanpakken, de volgende keer als je met ze gaat eten prop je jezelf helemaal vol met groenten dat ze zo schrikken dat ze het er niet meer over zullen hebben.
Mijn niet hoor. Eerder andersomquote:
En de kat?quote:Op zondag 19 april 2020 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken CHesterfield alleen als sigarettenmerk![]()
![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken CHesterfield alleen als sigarettenmerk![]()
![]()
In ossenbloedroodquote:Op zondag 19 april 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze roken ook goed. En lager teergehalte
Ja ik was allemaal ruzie aan het maken met de vriezerquote:Op zondag 19 april 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je zo laat gaat lopen, zie ik je niet.
Gewoon de föhn erop zetten.quote:Op zondag 19 april 2020 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was allemaal ruzie aan het maken met de vriezer
Ja, dat kan nog wel even durenquote:Op zondag 19 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik niet.quote:
Zo lastig is het toch niet om groenten te eten?quote:
mijn haar gaat verschrikkelijk pluizen van een fohn dus laat het gewoon zo drogenquote:Op zondag 19 april 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, met die lange manen van je?
"Geduld".quote:Op zondag 19 april 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, met die lange manen van je?
Zoiets?quote:Op zondag 19 april 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn haar gaat verschrikkelijk pluizen van een fohn dus laat het gewoon zo drogen
quote:Op zondag 19 april 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.facebook.com/uniladmag/videos/4100845613271800/
Komt goedquote:Op zondag 19 april 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich niet. Zolang je morgen niet denkt dat het Tweede Paasdag is
De ballenbak was de laatste toevoeging meen ik.quote:Op zondag 19 april 2020 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Is er alweer iets aangepast aan Focqville?
Ik heb er wel een, maar dat is vooral kastvulling.quote:
Hier nog in de kastquote:Op zondag 19 april 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kon gisteren geen paaseitjes meer vinden
Ik heb nooit een föhn gehadquote:Op zondag 19 april 2020 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar dat is vooral kastvulling.
Wij wel.quote:Op zondag 19 april 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kon gisteren geen paaseitjes meer vinden
Verontrustende foto dit welquote:
Je ex?quote:Op zondag 19 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nooit een föhn gehadAlleen samen met mijn ex, maar die heb ik nooit gebruikt.
Ik had vorige week lekkere eitjes bij de Hema. Maar die waren nu op.quote:
Hier vooral onkunde met het ding.quote:Op zondag 19 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nooit een föhn gehadAlleen samen met mijn ex, maar die heb ik nooit gebruikt.
Jij ziet liever deze?quote:
Misschien gebruikte de ex Buda wel, weet jij veel.quote:
O, dat is zo’n ding dat lijkt op wat er op een gieter zit, toch?quote:Op zondag 19 april 2020 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier vooral onkunde met het ding.Krulachtig haar, dus ik moet het eigenlijk ondersteboven met een diffuser doen. En da's matig.
Zoiets ja.quote:Op zondag 19 april 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is zo’n ding dat lijkt op wat er op een gieter zit, toch?
Mijn kapper vond dat ik een föhn moest gebruiken om volume in mijn haar te brengen.
quote:Op zondag 19 april 2020 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets ja.![]()
En als ik (of de kapper, die trapt er net zo hard in) het op de "normale" manier föhn dan ben ik net Hagrid.
Ja ik ook zo. Maar nu is het nog te lekker op het balkonquote:
Corona kapsel is bij jou standaard?quote:Op zondag 19 april 2020 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik niet dat je bij mij enorm veel verschil gaat zien.
Het is bij mij nu net op de lengte van 'ik moet binnenkort weer eens naar de kapper'.quote:Op zondag 19 april 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten ook nog een keer allemaal ons meest krankzinnige corona kapsel showen voordat de kappers weer open gaan vind ik
Ja bij mij ook. En dan had ik nog de mazzel dat ik net voor de paniek geweest was.quote:Op zondag 19 april 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is bij mij nu net op de lengte van 'ik moet binnenkort weer eens naar de kapper'.
dan moet je nog minimaal 3 maanden wachtenquote:Op zondag 19 april 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten ook nog een keer allemaal ons meest krankzinnige corona kapsel showen voordat de kappers weer open gaan vind ik
Leeft die nog ja?quote:Op zondag 19 april 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Jan Cremer praat weer over...Jan Cremer.![]()
https://www.ad.nl/show/ja(...)te-bereikt~a2ef8317/
Hoe is dat mogelijk. Die man moet tegen de 100 zijn of zo?quote:
Bijna 80.quote:Op zondag 19 april 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk. Die man moet tegen de 100 zijn of zo?
Misschien dat ik dan nu een keer een goed excuus heb om mijn haar eens te laten groeienquote:Op zondag 19 april 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. En dan had ik nog de mazzel dat ik net voor de paniek geweest was.
En je buikquote:Op zondag 19 april 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan nu een keer een goed excuus heb om mijn haar eens te laten groeien
Nee die is gelukkig nog steeds aan het krimpen.quote:
Bij mij ook. Eigenlijk vind ik langer haar wel tofquote:Op zondag 19 april 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is bij mij nu net op de lengte van 'ik moet binnenkort weer eens naar de kapper'.
#zinhebbenmagwelquote:Op zondag 19 april 2020 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
#blijfthuis
#doehetvoorons
#staysafe
#
Zoiets?quote:Op zondag 19 april 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij ook. Eigenlijk vind ik langer haar wel tof
Ja ik ook wel, maar heb geen zin in al die verzorging en kammen en allesquote:Op zondag 19 april 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij ook. Eigenlijk vind ik langer haar wel tof
Ik doe het dan gewoon á la Bitterbalquote:Op zondag 19 april 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar heb geen zin in al die verzorging en kammen en alles
Ja ik ga het ook niet fohnen, maar meer het kammen en lang wassen en allesquote:Op zondag 19 april 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe het dan gewoon á la Bitterbal
Meer zo?quote:Op zondag 19 april 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe het dan gewoon á la Bitterbal
Hmmquote:Op zondag 19 april 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook niet fohnen, maar meer het kammen en lang wassen en alles
Vooral wat langer. Ga twee/drie keer per jaar naar de kapper.quote:
Trots op je dat je zo je best doet wat meer te bewegen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een lekker (klein) avondwandeltje gedaan en ik ga nu even darten
Dat is fijnquote:Op zondag 19 april 2020 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Trots op je dat je zo je best doet wat meer te bewegen.
Die verf ik straks de bovenkant voor de 2e keer en dan moet het weer drogen en dan een keer de details zoals de stippen en ogen enzo.quote:Op zondag 19 april 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is fijnHoe gaat het met je stenen?
Morgen foto's dus?quote:Op zondag 19 april 2020 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die verf ik straks de bovenkant voor de 2e keer en dan moet het weer drogen en dan een keer de details zoals de stippen en ogen enzo.
Ik ook.quote:
Team workquote:Op zondag 19 april 2020 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook.
Dinsdag even naar de bouwmarkt voor het werk, heb een zak van 20 kilo kiezels nodig. Unitmanager komt het dan met de auto even ophalen. Kan dan gelijk nog een zakje cement meenemen.
Kom eraan!!quote:Op zondag 19 april 2020 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb voor jou ook wel een stukje, dus als je opschiet....
Oh ja werkenquote:Op zondag 19 april 2020 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen. Moet morgen echt werken, in plaats van in de tuin.
Logeerbed staat klaarquote:Op zondag 19 april 2020 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Diner bij de een, dessert bij de ander.. ik reis wat af om niet te hoeven koken
meestal eindigt dat in Bedquote:
Liefde van een man gaat door de maag hequote:Op zondag 19 april 2020 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat hier met de mannen... Je geeft ze een vinger...
ik vindt dat maar niks die kruimels .....quote:
ah, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 19 april 2020 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liefde van een man gaat door de maag he
Goitskequote:Op zondag 19 april 2020 21:07 schreef Goitske het volgende:
Ik hoef echt niet aan te komen met ontbijt op bed. Dan begint mijn man gelijk te mekkeren over kruimels
Romantischquote:Op zondag 19 april 2020 21:07 schreef Goitske het volgende:
Ik hoef echt niet aan te komen met ontbijt op bed. Dan begint mijn man gelijk te mekkeren over kruimels
Lekkerquote:Op zondag 19 april 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
5,5 kilometer gewandeld. Dat had ik echt even nodig![]()
Niks mis met liefdevolle kruimelsquote:Op zondag 19 april 2020 21:07 schreef Goitske het volgende:
Heyquote:
quote:Op zondag 19 april 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
5,5 kilometer gewandeld. Dat had ik echt even nodig![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
CrvWat lag er vanavond op de bbq?
ow en nog een worstje en champignonsquote:Op zondag 19 april 2020 21:03 schreef crv het volgende:
zo weer heerlijk ge-BBQ-ed![]()
Groot stuk "Steak" erop, garnalen vor bij de salade asperges lekker rosetje erbij
hoe dichter bij ....quote:Op zondag 19 april 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Langs de haventjes van mijn stadje
Koekjes die ik bak eet hij niet en de helft van de taarten ook niet. Dus als keukenprinses heb ik er ook weinig aanquote:
Ik ken nog wel iemand die van koekjes houdt....quote:Op zondag 19 april 2020 21:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Koekjes die ik bak eet hij niet en de helft van de taarten ook niet. Dus als keukenprinses heb ik er ook weinig aan
Snap ik, trekken de jongens het een beetje of willen ze weer naar school?quote:Op zondag 19 april 2020 21:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Goed! Beetje gek nu de kinderen de hele dagen thuis zijn
Tja iets met niet op een meet op komen dagenquote:Op zondag 19 april 2020 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die van koekjes houdt....
Ik dm mijn adres evenquote:Op zondag 19 april 2020 21:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Koekjes die ik bak eet hij niet en de helft van de taarten ook niet. Dus als keukenprinses heb ik er ook weinig aan
Ja gaat prima, schoolwerk was wennen maar gaat steeds beter. Mogen van ons met 2 vriendjes uit 1 gezin spelen dus die kinderen zijn hele dagen samenquote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, trekken de jongens het een beetje of willen ze weer naar school?
Overmachtquote:Op zondag 19 april 2020 21:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tja iets met niet op een meet op komen dagenik 2 dagen in de keuken gestaan
Oh dat klinkt allemaal heel goed. Blij dat de jongens zich nog vermaken, geloof dat dat niet overal zo is.quote:Op zondag 19 april 2020 21:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja gaat prima, schoolwerk was wennen maar gaat steeds beter. Mogen van ons met 2 vriendjes uit 1 gezin spelen dus die kinderen zijn hele dagen samen
Voor jou is het wel heel gek. Wel mooi dat je het zo kunt op pakken met je collega in je achterhoofdquote:Op zondag 19 april 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Met mij naar omstandigheden heel ok. Weinig kinderen op het werk dus heb een tuinproject opgepakt, ben van een brandnetelveld een tuin aan het maken als eerbetoon en herinnering aan een geliefde collega die terminaal is. Heeeel veel zwaar werk maar het is fijn om een soort van dagbesteding te hebben en een beetje structuur. En af en toe de kinderen zien is ook fijn.
Heb vooral een beetje moeite met dat ik op het werk sociaal doe met de kinderen en daarnaast voor de rest overal afstand moet houden en thuis moet blijven. Dat krijg ik niet helemaal lekker in mijn hoofd.quote:Op zondag 19 april 2020 21:19 schreef Goitske het volgende:
[..]
Voor jou is het wel heel gek. Wel mooi dat je het zo kunt op pakken met je collega in je achterhoofd
Ik geloof zeker dat er ouders zijn die bij de muren omhoog vliegen. Op zich loopt het hier allemaal wel en ook wel redelijk ontspannenquote:Op zondag 19 april 2020 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt allemaal heel goed. Blij dat de jongens zich nog vermaken, geloof dat dat niet overal zo is.
vindt het lullig om te zeggen , maar iddquote:Op zondag 19 april 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat klinkt beter dan mijn lasagne van de Appie
Snap ik, dat gaat zo tegen elkaar in!quote:Op zondag 19 april 2020 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb vooral een beetje moeite met dat ik op het werk sociaal doe met de kinderen en daarnaast voor de rest overal afstand moet houden en thuis moet blijven. Dat krijg ik niet helemaal lekker in mijn hoofd.
En jij dan, ook vitaal beroep toch?quote:Op zondag 19 april 2020 21:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik geloof zeker dat er ouders zijn die bij de muren omhoog vliegen. Op zich loopt het hier allemaal wel en ook wel redelijk ontspannen
Beide hebben we vitaal beroep maar ik werk nu maar 2 dagen per week ipv 3 dagen omdat wij ook beperkt aanwezig moeten zijn. Tot nu toe ben ik niet extra opgeroepen.quote:Op zondag 19 april 2020 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jij dan, ook vitaal beroep toch?
quote:Op zondag 19 april 2020 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hij was van de Hema maar dat verandert er niet veel aan
Ah netjes opgelost zo.quote:Op zondag 19 april 2020 21:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Beide hebben we vitaal beroep maar ik werk nu maar 2 dagen per week ipv 3 dagen omdat wij ook beperkt aanwezig moeten zijn. Tot nu toe ben ik niet extra opgeroepen.
Spock is de dagen dat ik werk thuis
Betere voerquote:Op zondag 19 april 2020 21:03 schreef crv het volgende:
zo weer heerlijk ge-BBQ-ed![]()
Groot stuk "Steak" erop, garnalen vor bij de salade asperges lekker rosetje erbij
@kwiwi lees je mee?quote:Op zondag 19 april 2020 21:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oooh vast wel als het maar gezellig is
quote:
Zorg of ziekenhuis? Als ik vragen mag?quote:Op zondag 19 april 2020 21:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Beide hebben we vitaal beroep maar ik werk nu maar 2 dagen per week ipv 3 dagen omdat wij ook beperkt aanwezig moeten zijn. Tot nu toe ben ik niet extra opgeroepen.
Spock is de dagen dat ik werk thuis
wij hebben er eentjequote:Op zondag 19 april 2020 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Of naja ik houd wel heel streng afstand hoor, maar bijvoorbeeld mijn boeken zijn uit, dus dacht even naar de kringloop. Was ik helemaal verbaasd dat die gesloten was.Naja gelukkig heel veel mini biebs in de buurt waar ik lekker langs kan wandelen.
ja wel zo fijn zo. Voelt zo raar wel naar de nood opvang maar op het woonerf mag je niet met iedereenquote:
Ik meestal ook, maar vanavond geen zin om te kokenquote:Op zondag 19 april 2020 21:25 schreef crv het volgende:
[..]voorverpakte maaltijden laat ik al heel lang liggen
Oh hier een stuk of 5 in een straal van 500 meter. En idd ze zijn een stuk leger dus neem ik nu meestal een stapel boeken mee om die dingen te vullen tijdens het wandelen. Ruimt lekker op.quote:Op zondag 19 april 2020 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wij hebben er eentjePrecies tussen mij en het station in. Hij was vande week wel bijna leeg zag ik
Normaal zit ie meestal ramvol
Hij is ook weleens midden in de nacht van het hek gevallen
Een klap joh!
Ik ken iemand die heet Goitskequote:Op zondag 19 april 2020 21:30 schreef Goitske het volgende:
Omg bij de rijdende rechter iemand die klaagt heet pepita
Heette dat kleine hondje van Flodder ook niet zo?quote:Op zondag 19 april 2020 21:30 schreef Goitske het volgende:
Omg bij de rijdende rechter iemand die klaagt heet pepita
Jaquote:Op zondag 19 april 2020 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heette dat kleine hondje van Flodder ook niet zo?
Wauw dat wist ik echt niet meerquote:Op zondag 19 april 2020 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heette dat kleine hondje van Flodder ook niet zo?
Ja hequote:Op zondag 19 april 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is hier de laatste tijd één grote reünie
ja gezellig hequote:Op zondag 19 april 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is hier de laatste tijd één grote reünie
Heb ik ook vaker gehadquote:Op zondag 19 april 2020 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Hahaha ik heb een TR gemaakt ipv een quote. Jezus wat gênant.
Ik duik even onder.
Klaar met schuren?quote:Op zondag 19 april 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb niks in die slowchat te zoeken :p
Yesssssquote:
Last van flubby armen nu zeker?quote:Op zondag 19 april 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog een stukje.was er zo klaar mee :p
doe ik dus ook nooit meer ;p
quote:Op zondag 19 april 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb niks in die slowchat te zoeken :p
quote:Op zondag 19 april 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog een stukje.was er zo klaar mee :p
doe ik dus ook nooit meer ;p
Maarrr volgens mij gaat het wel mooi worden.quote:Op zondag 19 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alles flubby nu
Een theedoek is nu op dit moment meer waard
en afstand houden kan men ook niet.. vanmiddag even uurtje wezen wandelen in duinen en gewoon 2 man breed blijven lopen hequote:Op zondag 19 april 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Olie. dat gaat met een kwast dus dat trilt gelukkig niet zoquote:Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En nu moet je het gaan beitsen?
mag hopen van wel jaquote:Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maarrr volgens mij gaat het wel mooi worden.
quote:Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Olie. dat gaat met een kwast dus dat trilt gelukkig niet zo
maar eerst nog dat stuk schuren. ga ik morgen doen. Onderburen denken het niet te he horen. Balkonkastbuurman misschien wel en aan bovengnoom heb ik dikke schijtquote:
ja.quote:Op zondag 19 april 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders maar gewoon hups de fik erin.
Ja door zulk volk wil ik dus niet meer wandelen. Sommige mensen hebben er schijt aan of ze zien 80 cm aan voor 150cm. Ook hardlopers die vlak langs je heen lopen want stel je voor dat ze zich even inhouden en achter je blijven als er te weinig ruimte is om anderhalve meter aan te houden. Is vast heel vervelend maar ik loop dan half in de sloot.quote:Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
en afstand houden kan men ook niet.. vanmiddag even uurtje wezen wandelen in duinen en gewoon 2 man breed blijven lopen he(niet even achter elkaar lopen ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |