Ziet er goed uitquote:Op zondag 19 april 2020 17:57 schreef Fogel het volgende: [..] Ik hou helemaal niet van zoete meuk, maar deze zijn goddelijk! [ afbeelding ]
Niet nodig, ik heb Koos zijn mega penorquote:Op zondag 19 april 2020 18:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.partyking.no/gigantisk-penispute.html
Ook wat voor jou?
Ja, je ziet het aan die hele kat dat ie het fantastisch vind enzo.quote:
Echt genietenquote:Op zondag 19 april 2020 18:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, je ziet het aan die hele kat dat ie het fantastisch vind enzo.
Wat een kutbank...quote:
Wacht, wat?quote:Op zondag 19 april 2020 18:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
@:Gianni was toch fan van zulke banken?
Chesterfield... dat was zijn merk heeft ie ooit eens verteld geloof ik.quote:
whatspp doet weer kutquote:Op zondag 19 april 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat is het momenteel kut om buiten te lopen, overal zo'n heerlijke barbecuelucht
Dus nu moeten we hier verder praten?quote:
jeps.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poaahhhhquote:Op zondag 19 april 2020 18:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Chesterfield... dat was zijn merk heeft ie ooit eens verteld geloof ik.
Ga ook bbqen danquote:Op zondag 19 april 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat is het momenteel kut om buiten te lopen, overal zo'n heerlijke barbecuelucht
quote:Op zondag 19 april 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heb geloof ik geen kolen meer liggen en ook alleen maar vlees in de vriezer.quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op zondag 19 april 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op zondag 19 april 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
_____
quote:Op zondag 19 april 2020 18:42 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
_____
quote:Op zondag 19 april 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
_____
quote:Op zondag 19 april 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
godver weer weg., wat is er met die whatsapp web gaande laatste tijd
Hoe lang sta jij eigenlijk al droog?quote:
doen alle ouders :pquote:Op zondag 19 april 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Lekkere hapjes op de plaat. En gehuilie van me moedertje of ik niet wat meer groente moet etenMijn leven mag pas beginnen als mijn ouders de ogen dichtdoen denk ik. Word er doodziek van. Maar het is niet te stoppen want "ze bedoelt het toch goed". #FML
Dit is toch de normaalste zaak van de wereld en luister dan ook gewoon, dan ben je fitter en knapperquote:Op zondag 19 april 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Lekkere hapjes op de plaat. En gehuilie van me moedertje of ik niet wat meer groente moet etenMijn leven mag pas beginnen als mijn ouders de ogen dichtdoen denk ik. Word er doodziek van. Maar het is niet te stoppen want "ze bedoelt het toch goed". #FML
Dat moet je gewoon anders aanpakken, de volgende keer als je met ze gaat eten prop je jezelf helemaal vol met groenten dat ze zo schrikken dat ze het er niet meer over zullen hebben.quote:Op zondag 19 april 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie banken datquote:Op zondag 19 april 2020 18:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Chesterfield... dat was zijn merk heeft ie ooit eens verteld geloof ik.
Ze spammen met dit soort shit.quote:Op zondag 19 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon anders aanpakken, de volgende keer als je met ze gaat eten prop je jezelf helemaal vol met groenten dat ze zo schrikken dat ze het er niet meer over zullen hebben.
Ja, als je zo laat gaat lopen, zie ik je niet.quote:Op zondag 19 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon anders aanpakken, de volgende keer als je met ze gaat eten prop je jezelf helemaal vol met groenten dat ze zo schrikken dat ze het er niet meer over zullen hebben.
Mijn niet hoor. Eerder andersomquote:
En de kat?quote:Op zondag 19 april 2020 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken CHesterfield alleen als sigarettenmerk![]()
![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken CHesterfield alleen als sigarettenmerk![]()
![]()
In ossenbloedroodquote:Op zondag 19 april 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze roken ook goed. En lager teergehalte
Ja ik was allemaal ruzie aan het maken met de vriezerquote:Op zondag 19 april 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je zo laat gaat lopen, zie ik je niet.
Gewoon de föhn erop zetten.quote:Op zondag 19 april 2020 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was allemaal ruzie aan het maken met de vriezer
Ja, dat kan nog wel even durenquote:Op zondag 19 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik niet.quote:
Zo lastig is het toch niet om groenten te eten?quote:
mijn haar gaat verschrikkelijk pluizen van een fohn dus laat het gewoon zo drogenquote:Op zondag 19 april 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, met die lange manen van je?
"Geduld".quote:Op zondag 19 april 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, met die lange manen van je?
Zoiets?quote:Op zondag 19 april 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn haar gaat verschrikkelijk pluizen van een fohn dus laat het gewoon zo drogen
quote:Op zondag 19 april 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.facebook.com/uniladmag/videos/4100845613271800/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |