SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
De bus die je niet kunt halen.
Dus hij wilde wel degelijk Vera
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Had zich al weken lang af zitten te rukken met Vera in gedachten, nu blijkt dat het bij gedachten blijft.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geert wist het zeker toen hij Vera staand zag plassen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 20:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Geert wist het zeker toen hij Vera staand zag plassen.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
😂😂😂😂quote:Op zondag 19 april 2020 20:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Had zich al weken lang af zitten te rukken met Vera in gedachten, nu blijkt dat het bij gedachten blijft.![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 20:52 schreef Mar_an het volgende:
Je ziet dat hij zich een beetje vervelend voelt.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik wil ook op citytrip#coronalife
Geert wist het zeker toen hij Vera staand zag plassen.![]()
![]()
Vrouwen...ligt dat aan mij of zou jij dan ook niet 'gedwongen' als laatste keuze willen overblijven zonder dat je wist of de boer écht voor jou zou kiezen?The secret of getting ahead is getting started![]()
Geert is een kontenman, dat lijkt me wel duidelijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geert wist het zeker toen hij Vera staand zag plassen.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ligt beetje aan de gesprekken die je van te voren hebt gehad samen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vrouwen...ligt dat aan mij of zou jij dan ook niet 'gedwongen' als laatste keuze willen overblijven zonder dat je wist of de boer écht voor jou zou kiezen?Your beauty never ever scared me.![]()
Als je achter in de 50 en desperate bent interesseert je het geen fuck.quote:Op zondag 19 april 2020 20:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vrouwen...ligt dat aan mij of zou jij dan ook niet 'gedwongen' als laatste keuze willen overblijven zonder dat je wist of de boer écht voor jou zou kiezen?![]()
2022, zeggen zequote:
Vroeg hij wil je een lijntje?Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Geert moet helaas meespelen omdat hij zich niet wil laten kennen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:54 schreef Em31 het volgende:
Vind Angela wel leuk, hopelijk is Geert serieus.![]()
Ben ik nou gek of twijfelen er dit jaar meer mensen??Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jan lijkt me wel een prima gozer maar instappen in een gezin met 4 kinderen lijkt me geen pretje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vera gaat nu doen alsof ze hem niet moet, terwijl ze zelf ook wel weer welke kant het anders op gaat.![]()
Ik hoop toch van nietquote:Op zondag 19 april 2020 20:56 schreef Zak het volgende:
[..]
Geert moet helaas meespelen omdat hij zich niet wil laten kennen.![]()
![]()
IndekGenot.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Volgens seizoen maar regel maken dat iedereen blijft tot het einde. Lijkt elk jaar meer te worden die weggaan.![]()
Paard
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Dames eerst.
Zodat ik naar je reet kan kijken.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja, en dan? Cringefest to the max?quote:Op zondag 19 april 2020 20:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Volgens seizoen maar regel maken dat iedereen blijft tot het einde. Lijkt elk jaar meer te worden die weggaan.![]()
Toen gingen ze vaak pas weg als de boer iemand naar huis zou gaan sturen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Volgens seizoen maar regel maken dat iedereen blijft tot het einde. Lijkt elk jaar meer te worden die weggaan.
Nu gaan ze al ruim van te voren weg![]()
Lopen raven met janquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Ik vind het juist vrij bijzonder als bijna geen enkele logé twijfels heeft. Op het moment dat je op die logeerweek gaat ken je elkaar nog amper.quote:Op zondag 19 april 2020 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik nou gek of twijfelen er dit jaar meer mensen??![]()
“Daarmee pakt ze mijn aandacht”
Misschien moeten ze de keuzes zonder foto maken. Zullen er best bij gezeten hebben die een prima match zouden kunnen zijn maar iedereen kiest toch in 1e instantie op uiterlijk.quote:Op zondag 19 april 2020 20:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Volgens seizoen maar regel maken dat iedereen blijft tot het einde. Lijkt elk jaar meer te worden die weggaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oh dat zeker ja. Maar eerdere seizoenen was dat minder.quote:Op zondag 19 april 2020 20:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vind het juist vrij bijzonder als bijna geen enkele logé twijfels heeft. Op het moment dat je op die logeerweek gaat ken je elkaar nog amper.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:And I am a weapon of massive consumption
Dat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Vera Vera. Wat raar. Alle Vera vrouwen, praten maar onwaar. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Lul er maar weer een punt aan. Klootzak!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is maar hij blijft geinig.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.![]()
“Ze pakt me heel erg”
Koffers pakken meid
Deze boer bastiaan is gewoon weer je typische incel die alleen op de tinteling in zijn penis reageert.![]()
Wat praat Bastiaan simpel voor een hoogopgeleid iemand.And I am a weapon of massive consumption
Bastiaan doet zelf niks!
Luie donder.
Laat alles afhangen van de damesThe secret of getting ahead is getting started![]()
Slistiaan wil een bitchfight in een modderbadOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Nu je het zegtquote:Op zondag 19 april 2020 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Hij ziet er niet uit alsof hij dagje vrij is.![]()
![]()
Bastiaan doet niets fout het is je eigen schuld.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ja. Nu pakt iedereen ff ze shine ome weg te gaan.quote:
Hoe fantastisch zou het zijn als boeren een eindkeuze maken en degene dan niet wilt![]()
![]()
Hij praat echt als een Marokkaan.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Elise moet nu gewoon ook de benen nemen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Dat werkt ook niet. Zie ook Married without first Sight.quote:Op zondag 19 april 2020 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Misschien moeten ze de keuzes zonder foto maken. Zullen er best bij gezeten hebben die een prima match zouden kunnen zijn maar iedereen kiest toch in 1e instantie op uiterlijk.![]()
Sjezus Bastiaan.
Milou die komt voorlopig niet bij je wonen. Pikt waarschijnlijk na de show een Duitser op.
Maar goed, ze lacht wel leuk.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Als Bastiaan naar de efteling gaat trekt ie dit kloffie ook aan.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Is hij hoogopgeleid?quote:Op zondag 19 april 2020 20:59 schreef Revanches het volgende:
Wat praat Bastiaan simpel voor een hoogopgeleid iemand.![]()
Als een man recht in je gezicht zegt hoe hij kwijlt op de ander, dan pak je toch je koffer?
Slistiaan is ook zo iemand die zegt: hihi kijk, het regent!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Volgens mij heeft hij aan de uni in Wageningen gestudeerd.quote:And I am a weapon of massive consumption
Milou is veel te intelligent en werelds voor hem. Elise is het simpele dienstmeisje waar hij lekker overheen kan walsen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is waar. Alleen hoe hij over Milou praat tegen Elise vind ik nogal raar. Stel je wil juist voor Elise gaan.quote:Op zondag 19 april 2020 21:00 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Of niet, want deze meid is zo dienstbaar.![]()
Ja, sowiesoquote:Op zondag 19 april 2020 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Als een man recht in je gezicht zegt hoe hij kwijlt op de ander, dan pak je toch je koffer?.
![]()
Klopt, maar dat is ook wel een wereldje op zich.quote:Op zondag 19 april 2020 21:00 schreef Revanches het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij aan de uni in Wageningen gestudeerd.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Elise is voor hem idealer qua afstand en werk maar hij wil Milou.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Elise is echt een mooie meid.
Niet zo nep ook en gewoon lekker nuchter, ook niet geheel onbelangrijk.Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Vrijetijdskunde ofzo?quote:Op zondag 19 april 2020 21:00 schreef Revanches het volgende:
Volgens mij heeft hij aan de uni in Wageningen gestudeerd.![]()
Dat maakt Elise niet uit zolang hij voor haar kiest.quote:Op zondag 19 april 2020 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen hoe hij over Milou praat tegen Elise vind ik nogal raar. Stel je wil juist voor Elise gaan.![]()
![]()
Hoe bedoel je? Ik ken die uni verder niet goed.quote:Op zondag 19 april 2020 21:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is ook wel een wereldje op zich.And I am a weapon of massive consumption
Klopt, topwijf.quote:Op zondag 19 april 2020 21:01 schreef maxmit het volgende:
Niet zo nep ook en gewoon lekker nuchter, ook niet geheel onbelangrijk.![]()
Ditquote:Op zondag 19 april 2020 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Milou is veel te intelligent en werelds voor hem. Elise is het simpele dienstmeisje waar hij lekker overheen kan walsen.The secret of getting ahead is getting started![]()
Vera wil geen gezichtsverlies lijden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
'Vannacht niet zoveel geslapen'
Dat hadden we nog niet gezien Vera.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Tot gisteren dacht ik dat wij heel erg klikten.
En toen opeens niet meer.
Deze Vera is zo vermoeiend.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Maak het nou niet moeilijker dan het is Vera.
#exitgesprek
#dagVera | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Lekker vaagYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Pats boem weg.quote:Op zondag 19 april 2020 21:02 schreef matthijst het volgende:
Tot gisteren dacht ik dat wij heel erg klikten.
En toen opeens niet meer.
Your beauty never ever scared me.![]()
Milou is ook niet nep en ook nuchter volgens mijquote:Op zondag 19 april 2020 21:01 schreef maxmit het volgende:
Niet zo nep ook en gewoon lekker nuchter, ook niet geheel onbelangrijk.![]()
![]()
Dit is echt een psycho. Word je wakker zit ze met een betonschaar bij je penis.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik voel het niet meer
- fijn dat je het zegt want dan hoef ik de keuze niet te maken
quote:Op zondag 19 april 2020 21:02 schreef matthijst het volgende:
Dit is echt een psycho. Word je wakker zit ze met een betonschaar bij je penis.
And I am a weapon of massive consumption
Sommigen zijn straight to the point hoorquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zondag 19 april 2020 21:02 schreef matthijst het volgende:
Nienke
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Straks Op1?quote:Op zondag 19 april 2020 21:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sommigen zijn straight to the point hoor![]()
Tijdens de speech van Vera heb ik Titanic helemaal kunnen kijken.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Yesquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Jan heeft ook doorgehaaldquote:Op zondag 19 april 2020 21:01 schreef Keukendrol het volgende:
'Vannacht niet zoveel geslapen'
Dat hadden we nog niet gezien Vera.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Denk het ook. Maar gelukkig kiest ze voor zichzelf.quote:Op zondag 19 april 2020 21:03 schreef Em31 het volgende:
Ze wil nog dat hij haar onderbreekt volgens mijOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Heeft Vera een slok hete thee in der mond ofzo?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Vera wordt heel gelukkig, met haar 21 katten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bij de Titanic vielen er minder doden.quote:Op zondag 19 april 2020 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Tijdens de speech van Vera heb ik Titanic helemaal kunnen kijken.![]()
“Oohja joh?! Ooooh ja joh? Hihihi. Ooooh jaaa”!!! Pegagogish wijf.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
En crazy lachen daarbijquote:Op zondag 19 april 2020 21:02 schreef matthijst het volgende:
heitieh![]()
quote:
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 21:04 schreef Rene het volgende:
“Oohja joh?! Ooooh ja joh? Hihihi. Ooooh jaaa”!!! Pegagogish wijf.
![]()
![]()
Jan: Leuk breien, maar kun je ook een beetje naaien?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Nienke wil niet op citytrip omdat hij coke snuiftOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
“Ik wil tegen je zeggen dat ik voor je gekozen heb”
Nou de situatie is iets anders kerel
En nu?
Neuken maar!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Nou. Nien krijgt het het warm van. Ze glibbert zo van de bank. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Wiequote:Op zondag 19 april 2020 21:05 schreef shiitake het volgende:
Heb Britt vanaf het begin al vaag gevonden.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja, lijkt mij ookquote:Op zondag 19 april 2020 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Nou de situatie is iets anders kerel![]()
![]()
Zo zijn alle vrouwenquote:Op zondag 19 april 2020 21:05 schreef RamboDirk het volgende:
Die Vera is zo'n wijf dat alles van a tot z wil bespreken. Dodelijke vermoeiend.
The secret of getting ahead is getting started![]()
Aan die gebreide muts van Jan had je al kunnen zien dat er wat speelde tussen nienke en hem.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Dat was de koffie..quote:Op zondag 19 april 2020 21:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Bij de Titanic vielen er minder doden.![]()
Ze is. En lijkt, exact een sociaal werker.quote:Op zondag 19 april 2020 21:05 schreef RamboDirk het volgende:
Die Vera is zo'n wijf dat alles van a tot z wil bespreken. Dodelijke vermoeiend. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
"Geef mijn lijntje maar aan Fikkie."quote:Op zondag 19 april 2020 21:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Nienke wil niet op citytrip omdat hij coke snuift![]()
Strategisch gedaan, JanOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit hèquote:Op zondag 19 april 2020 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Nou de situatie is iets anders kerelThe secret of getting ahead is getting started![]()
Hier spat wel wat vanaf, in tegenstelling tot alle andere boerenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Smoesjes.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ik denk dat ze week voor week opnemen? Of zal dat niet?quote:Op zondag 19 april 2020 21:06 schreef matthijst het volgende:
Yvon crosst het hele land door met al die weglopers.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Haha, ze zei trekken.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Vera moet gewoon op zoek naar een veganistische boomknuffelaar met een knotje.A mind with a heart of it's own![]()
nee hoor, ja hoor, het voelt goedGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Ik ga lekker eeeeh
Jaaa. Lekker eeeeh
Jaaaa het voelt echt goed eeeeh
Ehehahahahaha. Eeeeeh. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Kan maar zoquote:Op zondag 19 april 2020 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze week voor week opnemen? Of zal dat niet?
quote:Op zondag 19 april 2020 21:07 schreef DrMarten het volgende:
Vera moet gewoon op zoek naar een veganistische boomknuffelaar met een knotje.
Klopt![]()
Dat wordt keihard janken en Adele luisteren in de auto.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Nou Yvon, lekker naar huis en laat die twee.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Kan ze weer lekker knutselen en linksdraaiende gemberthee met brandnetelkoekjes eten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nee, liever niet... Dan plant zich dat ook nog voort.quote:Op zondag 19 april 2020 21:07 schreef DrMarten het volgende:
Vera moet gewoon op zoek naar een veganistische boomknuffelaar met een knotje.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Veegt Yvon nou een traantje weg?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Straks komt het gesprek!!!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Milou bende blindOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat mooi geknipt weer, vorige week zag Milou dit leven niet zitten. En nu weddingsbells.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Milou vindt het lastig.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Ja hoor, het is een wonder, je ziet gewoon nog wat door een lasbril.
Brainpower heur.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Nou. Zal dit dan wel een echt exitmomentje met Yvon worden? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Kan ze ook direct zijn gebit doen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Gewoon 3 exits in tien minuten. Kom maar door met Elise.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Milou wil zoenenOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Hij zoekt een huishoudster en monteur, dus dit is handig dat ze dit kan."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Elise zit al 2 dagen thuis, had slistiaan niet doorquote:Op zondag 19 april 2020 21:10 schreef Rene het volgende:
Nou. Zal dit dan wel een echt exitmomentje met Yvon worden?Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Jezus met die helm op wordt het een soort sketch
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat kun je zien he.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Lasseks.quote:Op zondag 19 april 2020 21:12 schreef xzaz het volgende:
Als de camera er niet was hadden ze al geneukt.![]()
Na deze week mag Bastiaan weer terug naar de zorgboerderij.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Zou echt grappig zijn als hij zegt dat hij afhaakt omdat ze te ver weg woontOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Terwijl Bastiaan nog nooit een relatie langer dan 3 maanden heeft gehad
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2020 21:14:44 ]![]()
Geert Jan weer lekker etenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Wordt vandaag nog bekend wie de oplichtster is?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2020 21:14:29 ]![]()
Likken als Las sie.quote:Op zondag 19 april 2020 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Lekker de smegmaslakken van je corona aftikken 👍![]()
![]()
Npp-itquote:Op zondag 19 april 2020 21:13 schreef Chia het volgende:
Terwijl Bastiaan nog nppit een relatie langer dan 3 maanden heeft gehad
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Nibb-itquote:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: