abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192700190
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192700254
Pas maar op, dadelijk is het hommeles :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192700304
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pas maar op, dadelijk is het hommeles :P
_O- _O-
pi_192700339
:D
pi_192700349
Zo, er is weer een 'omablues' vlogje richting de k.kinderen. Ze vonden t leuk O+
pi_192700377
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 16:15 schreef Blues het volgende:
Zo, er is weer een 'omablues' vlogje richting de k.kinderen. Ze vonden t leuk O+
Oh, een vlogje *O* Leuk.

Hier nu ook concert voor seniorenflat verder op. Het raam staat open, zonnetje schijnt naar binnen. vogeltjes proberen er overheen te fluiten en dan een brass band. Eigenlijk wel knussig :+ En ik heb fruitsalade, want overschot fruit in huis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 19 april 2020 @ 16:38:55 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192700617
Zou appelmoes goed gaan met pannenkoeken ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192700668
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 16:38 schreef Barreltje het volgende:
In het beslag bedoel je?

Ja gaat prima :Y Doe ik in plaats van ei (samen met wat bakpoeder om het toch 'fluffy' te krijgen) :)
pi_192700675
quote:
Tuurlijk. Je kunt toch ook een appel pannenkoek bestellen? Misschien wat rozijnen erdoor?
We have far more in common than that which devides us..
pi_192700696
quote:
Mijn oma deed er altijd jus d’orange if 7up door :)

Dus appelmoes lukt vast ook wel.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2020 @ 16:46:32 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192700697
Flinke wandeling gedaan. 25km Ofwel etappe 13 van het NH-Wandelpad. Halfweg - Ouderkerk ad Amstel. Via Halfweg, De Tuinen van West, Sloten, met een pontje naar het Amsterdamse Bos, Amstelveen naar Elsenhoeve. Laatste stukje kan je normaal door de polders, maar het is nu broedseizoen dus werd het 'om' via de Amstel.
https://www.noordhollandp(...)erk-aan-de-amstel/13

Mooie route :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192700699
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 16:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, een vlogje *O* Leuk.

Hier nu ook concert voor seniorenflat verder op. Het raam staat open, zonnetje schijnt naar binnen. vogeltjes proberen er overheen te fluiten en dan een brass band. Eigenlijk wel knussig :+
Zeker! Ik vind t wel belangrijk en fijn om contact op een andere manier in te kunnen vullen. Ik mis ze, al zien we ze niet heel vaak mss, t feit dat je niet spontaan naar de kinderen kan rijden maakt dat ik toch iets als vlogjes wil maken om tegen ze te kletsen.
Volgende week zondag eens de stoute schoenen aantrekken en brutaal vragen of ik bij de buurboer een vlogje mag maken. Doet ie zelf ook al een tijdje op YT. Ik heb nu een goede reden om zijn erf eens op te lopen en te vragen of ik iets van zijn bedrijf en dichterbij iets mag vloggen. Tot nu toe sta ik vaak foto's van 1 van zijn weilanden en dieren te maken en vandaag dus een vlogje.
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 16:46:47 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192700700
quote:
Ik zou voor veilig gaan en spek kiezen :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192700733
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 16:46 schreef Blues het volgende:

Zeker! Ik vind t wel belangrijk en fijn om contact op een andere manier in te kunnen vullen. Ik mis ze, al zien we ze niet heel vaak mss, t feit dat je niet spontaan naar de kinderen kan rijden maakt dat ik toch iets als vlogjes wil maken om tegen ze te kletsen.
Volgende week zondag eens de stoute schoenen aantrekken en brutaal vragen of ik bij de buurboer een vlogje mag maken. Doet ie zelf ook al een tijdje op YT. Ik heb nu een goede reden om zijn erf eens op te lopen en te vragen of ik iets van zijn bedrijf en dichterbij iets mag vloggen. Tot nu toe sta ik vaak foto's van 1 van zijn weilanden en dieren te maken en vandaag dus een vlogje.
Hippe oma hebben je kleinkinderen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192700801
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2020 16:46 schreef borisz het volgende:
Flinke wandeling gedaan. 25km Ofwel etappe 13 van het NH-Wandelpad. Halfweg - Ouderkerk ad Amstel. Via Halfweg, De Tuinen van West, Sloten, met een pontje naar het Amsterdamse Bos, Amstelveen naar Elsenhoeve. Laatste stukje kan je normaal door de polders, maar het is nu broedseizoen dus werd het 'om' via de Amstel.

Wauw!

Aanstaande woensdag zou een nichtje van mij (woont in Groningen) bij mij overnachten. Ze zou van de week zijn begonnen met de Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella. Veel getraind, 5 maanden onbetaald verlof en dan gaat het niet door -O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2020 @ 17:00:34 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192700892
Mijn lichaam reageert beter op deze afstand dan december. :) Zal wel zo zijn dat er een paar kg af is en ik beter getraind ben. :+. En de omstandigheden zijn ook beter. Zal allemaal wel meetellen.
pi_192700971
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2020 16:46 schreef borisz het volgende:

Mooie route lijkt me ^O^
pi_192700980
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wauw!

Aanstaande woensdag zou een nichtje van mij (woont in Groningen) bij mij overnachten. Ze zou van de week zijn begonnen met de Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella. Veel getraind, 5 maanden onbetaald verlof en dan gaat het niet door -O-
Dat is echt balen zeg -O-
pi_192700993
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 17:09 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat is echt balen zeg -O-
Ja, en van de werkgever mocht ze niet dit jaar werken en volgend jaar vrij nemen. Hij had al vervanging aangenomen
  Official ESF Kreviewer zondag 19 april 2020 @ 17:14:09 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192701035
Door golfers Mac and cheese inspiratie opgedaan voor een macaroni schotel met mozzarella en spinazie. (allerhande)
pi_192701130
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, en van de werkgever mocht ze niet dit jaar werken en volgend jaar vrij nemen. Hij had al vervanging aangenomen
Wat naar ;( En het is ook niet alsof ze een vervangende reis kan doen nu.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192701139
Vloggende oma _O- en vloggen zij terug?
Wanneer is hun verhuizing gepland?

Borisz _O_ wow.

Jammer kaatje, voor je nichtje!

En...voor Lonaa en plantenliefhebbers: https://mobile.twitter.co(...)/1251413921975721985
pi_192701180
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 17:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat naar ;( En het is ook niet alsof ze een vervangende reis kan doen nu.
Ze maakt er het beste van, genieten van de tuin en de omgeving
pi_192701353
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 17:23 schreef AnneX het volgende:
Vloggende oma _O- en vloggen zij terug?
Wanneer is hun verhuizing gepland?

Nee, ze vinden het wel heel leuk appen ze terug.
Mijn zus is geinspireerd geraakt door mij, zij maakte er meerdere per dag voor haar kleinkinderen en die hebben nu teruggeappt dat het niet meer hoeft _O-
(Dit was mijn 2e, de 1e is alweer 2 weken terug of zo)

Als het goed is en de bouw is op schema ergens half juni al!
Ze hebben wel de nieuwe moestuin erbij gehouden, al krijgen ze nu een tuin bij het nieuwe huis, dan hebben ze iig nu wat te doen en uitjes naar de moestuin.
pi_192701628
Ik had net sate van tofu van de barbecue. En het was zowaar heel erg lekker. :9 Terwijl ik eigenlijk een grote tofu hater was. Misschien toch maar op meer manieren proberen.
pi_192701872
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik had net sate van tofu van de barbecue. En het was zowaar heel erg lekker. :9 Terwijl ik eigenlijk een grote tofu hater was. Misschien toch maar op meer manieren proberen.
Tempeh saté van de barbecue gaat ook heel goed. Tempeh doet het goed met net niet zwarte randjes :9
pi_192701927
Okinomiyaki *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192701953
Gezellig, samen FOK!ken.
Ik stel het avondeten maar even uit.

pi_192701972
quote:
Iets lekkers met tofu :o #Geintrigeerd
pi_192701994
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, wat een vervelende timing voor haar.
pi_192702101
quote:
17s.gif Op zondag 19 april 2020 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gezellig, samen FOK!ken.
Ik stel het avondeten maar even uit.

[ afbeelding ]
Awww O+
pi_192702155
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Iets lekkers met tofu :o #Geintrigeerd
Zo bijzonder was het niet eens, gewoon de hele dag laten marineren en die smaak had het overgenomen.

Maar misschien ben ik na maanden vleesvervangers gewoon niet meer zo kritisch. :')
  zondag 19 april 2020 @ 18:39:17 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192702224
Mac&Cheese is goed gelukt!

[ Bericht 75% gewijzigd door golfer op 19-04-2020 20:24:23 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192702745
*hijg
Ravioli gemaakt. Opgegeten. Foodcoma.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer zondag 19 april 2020 @ 19:36:26 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192702921
Zag er lekk r uit, lonaa.

Mijn macaroni schotel viel erg tegen. Vriendin was vergeten strooikaas te halenz dus er zal alleen mozzarella in.
pi_192703282
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo bijzonder was het niet eens, gewoon de hele dag laten marineren en die smaak had het overgenomen.

Maar misschien ben ik na maanden vleesvervangers gewoon niet meer zo kritisch. :')
Heb je de vegan juicy steak van de Lidl al eens geprobeerd? Die had ik laatst en vond ik lekker!

Wat zijn jouw favorieten? Ik probeer wat vaker vegetarisch te eten, maar kan geen ui, knoflook, pepers, prei, champignons, kikkererwten en zwarte bonen eten (opgeblazen/over de zeik buik krijg ik daarvan), en dat maakt dat ik dat zonder vleesvervangers toch best lastig vind af en toe.
pi_192703537
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Heb je de vegan juicy steak van de Lidl al eens geprobeerd? Die had ik laatst en vond ik lekker!

Wat zijn jouw favorieten? Ik probeer wat vaker vegetarisch te eten, maar kan geen ui, knoflook, pepers, prei, champignons, kikkererwten en zwarte bonen eten (opgeblazen/over de zeik buik krijg ik daarvan), en dat maakt dat ik dat zonder vleesvervangers toch best lastig vind af en toe.
Nee, die heb ik nog nooit geprobeerd. Wel de beyond burger (maar dan dus van de Lidl, weet even niet hoe die heet) en die was echt onwijs smerig. Dus hopelijk lijkt het daar niet op. Zal het wel een keer proberen als ik in de Lidl ben.

Mijn favorieten zijn de kaasschnitzel van Vivera en de vega balletjes van de Albert Heijn. Oh en de groenteworstjes van IKEA. Maar ik weet niet of daar iets van jouw lijstje in zit, waarschijnlijk wel. Lijkt me een lastig lijstje als je vega wil eten.
  zondag 19 april 2020 @ 20:40:29 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192703923
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192704005
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, die heb ik nog nooit geprobeerd. Wel de beyond burger (maar dan dus van de Lidl, weet even niet hoe die heet) en die was echt onwijs smerig. Dus hopelijk lijkt het daar niet op. Zal het wel een keer proberen als ik in de Lidl ben.

Mijn favorieten zijn de kaasschnitzel van Vivera en de vega balletjes van de Albert Heijn. Oh en de groenteworstjes van IKEA. Maar ik weet niet of daar iets van jouw lijstje in zit, waarschijnlijk wel. Lijkt me een lastig lijstje als je vega wil eten.
Ik heb wel ook de vegetarische hamburger van de Lidl gehad, die vonden zowel vriend als ik echt niet lekker. De wortel-pompoen burger ook niet, en vriend vond de champignon burger van hen ook niet lekker. Ik probeerde gister de spinazie kaas rondo, die was ok. Niet bijzonder, maar prima te eten.

Ja, het is een onhandig lijstje. In kleine hoeveelheden gaat het soms net wel goed, dus het is ook een beetje uitproberen. Ik zie dat iig in de vivera kaasschnitzel niks lijkt te zitten waar ik niet goed tegen kan, en de vega balletjes ga ik gewoon eens uitproberen. Thanks voor de tips!
pi_192704171
Ik had laatst de plantaardige kip stukjes van VUB’ers. Ik vond ze koud perfect qua structuur... dat was zo’n deceptie toen ik het verwarmd had. Zo sponzig
pi_192704671
quote:
Misschien omdat het lekker droog/knapperig wordt op de bbq?

Het worden al zo snel minisponsjes als je het ergens doorheen doet en dat smaakt niet onwijs geweldig ofzo
pi_192704733
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:07 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Herkenbaar lijstje...
wel ui/knoflook maar alles dat klinkt als nachtschade (tomaat/peper/ui..) en peulvruchten vallen af.

100% vegetarisch is dan wel een uitdaging.
Maar af en toe vega kan wel.

Ik vond laatst Gepaneerde camembert om te bakken.
Ook in het vega vakje van de super.
Bakje cranberry compote erbij.

Echt onwijs lekker
pi_192704824
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2020 19:36 schreef Kreator het volgende:
Zag er lekk r uit, lonaa.

Mijn macaroni schotel viel erg tegen. Vriendin was vergeten strooikaas te halenz dus er zal alleen mozzarella in.
Thanks.

Niet genoeg kaas, treurig ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192704970
quote:
Ja, ooit al eens gezien. Geweldig he!

In dit kader en jij als vogelaar :+
Wat is het piepkleine bruine vogeltje met eens soort omhoog wippend staartje dat best wat geluid maakt? Nee het is geen mus.
Zie 'm zo vaak, maar weet niet wat het is. oO<

Heb m al, de winterkoning *O* :D
Jouw YT triggerde me om weer eens op zoek te gaan. Dat kleine beest heeft een strot :o echt _O-
https://www.vogelbescherm(...)s/vogel/winterkoning
pi_192705045
Ik kreeg gisteravond een geluidsfragment van een vriendin die in Eerbeek woont. Alsof ze middenin een volière stond. De diva’s werden er wakker van
pi_192705103
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 21:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Herkenbaar lijstje...
wel ui/knoflook maar alles dat klinkt als nachtschade (tomaat/peper/ui..) en peulvruchten vallen af.

100% vegetarisch is dan wel een uitdaging.
Maar af en toe vega kan wel.

Ik vond laatst Gepaneerde camembert om te bakken.
Ook in het vega vakje van de super.
Bakje cranberry compote erbij.

Echt onwijs lekker
Oh, dit klinkt lekker O+ hier ga ik ook naar op zoek.

Blues en Golfer, nog sterkte met het verlies van Xena :* lijkt me zo vreselijk..
  zondag 19 april 2020 @ 21:37:20 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192705112
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 21:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja, ooit al eens gezien. Geweldig he!

In dit kader en jij als vogelaar :+
Wat is het piepkleine bruine vogeltje met eens soort omhoog wippend staartje dat best wat geluid maakt? Nee het is geen mus.
Zie 'm zo vaak, maar weet niet wat het is. oO<

Heb m al, de winterkoning *O* :D
Jouw YT triggerde me om weer eens op zoek te gaan. Dat kleine beest heeft een strot :o echt _O-
https://www.vogelbescherm(...)s/vogel/winterkoning
Mijn ouders hebben twee hele oude elzen voor het keukenraam, met allerlei holletjes en plekken waar takken kruisen enzo, en daar zitten ook vaak winterkoninkjes in.
Met geluid wat niet logisch lijkt bij zo'n klein ding.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 19 april 2020 @ 21:40:55 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192705161
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 22:06:29 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192705515
quote:
Ik ga me morgen aanmelden ^O^
pi_192705526
quote:
Mja mijn laptop trekt dat niet.

Vroeger wel gedaan met mijn vaste pc maar dan voor tweakers
pi_192705549
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 21:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Oh, dit klinkt lekker O+ hier ga ik ook naar op zoek.

Blues en Golfer, nog sterkte met het verlies van Xena :* lijkt me zo vreselijk..
De Lidl heeft het ook met brie of Appenzeller voor de Alpenweken.
  zondag 19 april 2020 @ 22:09:21 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
  zondag 19 april 2020 @ 22:11:50 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192705599
Ik moet wel af en toe pc paar uurtjes uitzetten zodat mijn werkkamer kan afkoelen tot onder de 24 graden :P
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 22:15:10 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192705661
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef fietsie het volgende:
Ik moet wel af en toe pc paar uurtjes uitzetten zodat mijn werkkamer kan afkoelen tot onder de 24 graden :P
Oh hij brult flink zeg maar? Dus niet 's nachts laten draaien op de slaapkamer?
  zondag 19 april 2020 @ 22:15:51 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192705672
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 22:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh hij brult flink zeg maar? Dus niet 's nachts laten draaien op de slaapkamer?
Ik heb eigenlijk voortdurend rekenwerk voor de GPU (anderen klagen daar wat over)
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 22:17:20 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192705693
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk voortdurend rekenwerk voor de GPU (anderen klagen daar wat over)
Kun je ook nog een limiet aangeven? Maximaal 40% ram/cpu/gpu bijvoorbeeld.
  zondag 19 april 2020 @ 22:18:09 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192705703
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 22:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun je ook nog een limiet aangeven? Maximaal 40% ram/cpu/gpu bijvoorbeeld.
Ja
  zondag 19 april 2020 @ 22:25:37 #58
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192705849
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef fietsie het volgende:
Ik probeer J aan te sporen tot installatie. Het zou wel tof zijn om mee te doen.
Spoilers!
  zondag 19 april 2020 @ 22:39:56 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192706105
Ik zit ondertussen naar een andere router te kijken.

(Ik heb eigenlijk een bridge nodig, maar ik kan ook mn huidige router als bridge gebruiken en iets leuks nieuws ophangen als router :P )
  zondag 19 april 2020 @ 22:50:20 #60
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192706311
Kikkerconcert *O*

Nu is het nog leuk. Over een paar weken moeten we door de kikkerherrie met oordoppen in slapen.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2020 @ 22:54:51 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192706417
Vanavond was op de lokale omroep een speciale uitzending over Gertjan, die twee weken geleden overleed de gevolgen van corona. En tegelijkertijd zit je dan ook te appen met een aantal mensen die ook keken. Je houdt het niet droog. ;(

Ik kan mij niet heugen dat een overlijden en zo diep inhakt. Zowel bij mijzelf als bij anderen.... ;(

Zijn zoons waren er ook bij als opnameleider en achter de camera. De oudste sloot af en dat was _O_.
  zondag 19 april 2020 @ 22:57:04 #62
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192706465
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:54 schreef borisz het volgende:
Vanavond was op de lokale omroep een speciale uitzending over Gertjan, die twee weken geleden overleed de gevolgen van corona. En tegelijkertijd zit je dan ook te appen met een aantal mensen die ook keken. Je houdt het niet droog. ;(

Ik kan mij niet heugen dat een overlijden en zo diep inhakt. Zowel bij mijzelf als bij anderen.... ;(

Zijn zoons waren er ook bij als opnameleider en achter de camera. De oudste sloot af en dat was _O_.
Heftig :*

Fijn trouwens dat je conditie zo vooruit is gegaan. Je doet alle moeite niet voor niets.
Spoilers!
pi_192706516
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 21:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben twee hele oude elzen voor het keukenraam, met allerlei holletjes en plekken waar takken kruisen enzo, en daar zitten ook vaak winterkoninkjes in.
Met geluid wat niet logisch lijkt bij zo'n klein ding.
Echt hè :o
pi_192706647
Ik begrijp het eiwitten vouwen niet.
Na een paar keer begrijpend lezen ook niet.
  zondag 19 april 2020 @ 23:07:37 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192706691
Ik hou het wel bij het bakken van een omeletje, qua eiwitten vouwen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192706722
Over de bijtjes: die vliegen af/aan met dikke gele klodders stuifmeel aan de kont.
Buurman blij, want de kweepeer in zijn tijd bloeit nu.
En ik blij, want de pot kweepeergelei - die ik won bij de corona buiten buren bingo - is bijna leeg.

Is kikkergeluid zo storend?Lucky.
pi_192706773
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 23:04 schreef Blues het volgende:
Ik begrijp het eiwitten vouwen niet.
Na een paar keer begrijpend lezen ook niet.
Je leent 'rekenkracht' van je computer uit om te helpen met het simuleren van eiwitstructuren; zo kunnen ze op zoek naar een eiwit die qua conformatie geschikt is voor medicatie e.d. :)
pi_192706931
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 23:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je leent 'rekenkracht' van je computer uit om te helpen met het simuleren van eiwitstructuren; zo kunnen ze op zoek naar een eiwit die qua conformatie geschikt is voor medicatie e.d. :)
Met dit en het lezen en erover praten net snap ik m. *O*
pi_192707178
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:54 schreef borisz het volgende:

Wat fijn, dat op deze manier kan worden stilgestaan bij het overlijden van de man, die zó veel voor jullie gemeenschap heeft betekend.
Gek hé, afstandelijk want digitaal en dan toch betrokken en delen met anderen, ook digitaal.
  maandag 20 april 2020 @ 00:01:00 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192707378
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 23:20 schreef Blues het volgende:

[..]

Met dit en het lezen en erover praten net snap ik m. *O*
De beschikbare supercomputer voor dit werk kan 0.2 petaflops rekenkracht leveren.

De particulieren die nu meedoen met Folding@Home leveren 2.5 petaflops aan rekenkracht aan het project.
  maandag 20 april 2020 @ 00:18:47 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192707522
Ik ben bekend met gewone flops, maar wat zijn petaflops?
Poef.....gone! ©golfer
pi_192707840
Peta (symbool: P) is het SI-voorvoegsel dat gebruikt wordt om een factor 10 tot de macht 15 (gelijk aan 1 biljard = 1.000.000.000.000.000 of een miljoen miljard) aan te duiden.

Overtreffende trap van mega en giga dus.
  maandag 20 april 2020 @ 07:33:53 #73
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192708722
quote:
11s.gif Op maandag 20 april 2020 00:18 schreef golfer het volgende:
Ik ben bekend met gewone flops, maar wat zijn petaflops?
Flops zijn het aantal FLoating point Operations Per Second. Oftewel, grofweg het aantal berekeningen per seconde wat een processor kan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anthraxx op 20-04-2020 07:53:31 ]
pi_192708751
Goeiemorgen.

Klinkt als een mooie afscheidsdienst borisz :* En wat knap zeg hoeveel je hebt gelopen en dat het gewoon goed ging!

Bluezz; volgende videolog gaat je vast lukken met je idee. Kun je geen YouTube kanaal beginnen? :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192708790
Gistermiddag in de tuin bij ouders gezeten en hoofd, armen en benen zijn al mooi bruin O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 20 april 2020 @ 07:56:51 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192708832
Zo. Aangezien ik in mn nieuwe baan op de fiets naar werk "moet" vandaag maar eens begonnen..

Het is nog best koud in de schaduw!
pi_192708909
Het ging hier gister over boshyacinten / hyacintenbos.
Was ik vanochtend hier aan het hardlopen, zie ik zo'n veld boshyacinten :D.
Dus ik heb maar een foto'tje gemaakt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192709107
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 08:07 schreef sigme het volgende:
Het ging hier gister over boshyacinten / hyacintenbos.
Was ik vanochtend hier aan het hardlopen, zie ik zo'n veld boshyacinten :D.
Dus ik heb maar een foto'tje gemaakt.
[ afbeelding ]
Mooi O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 20 april 2020 @ 08:59:19 #79
63722 z80
I fink you freaky
pi_192709434
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:39 schreef fietsie het volgende:
Ik zit ondertussen naar een andere router te kijken.

(Ik heb eigenlijk een bridge nodig, maar ik kan ook mn huidige router als bridge gebruiken en iets leuks nieuws ophangen als router :P )
Wat wil je met de router? en waar in het netwerk komt deze? Direct aan de wan? Tevens wifi AP en vpn concentrator? Dan eens kijken naar een bakje bij de vooreoosterbuur om daar opnsense of pfsense op te draaien. Routerboard schijnt ook goed te zijn maar zelf geen ervaring mee.
Een standaard wifi Ap/router/switch ben ik niet echt voorstander van om een een wan verbinding te hangen. Maar dat is meer vanwege mijn netwerkbeheer achtergrond.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 20 april 2020 @ 09:36:52 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192710022
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 08:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Wat wil je met de router? en waar in het netwerk komt deze? Direct aan de wan? Tevens wifi AP en vpn concentrator? Dan eens kijken naar een bakje bij de vooreoosterbuur om daar opnsense of pfsense op te draaien. Routerboard schijnt ook goed te zijn maar zelf geen ervaring mee.
Een standaard wifi Ap/router/switch ben ik niet echt voorstander van om een een wan verbinding te hangen. Maar dat is meer vanwege mijn netwerkbeheer achtergrond.
Het moet een router + wifi5 accesspoint zijn.

Huidige router is dual WAN, een zit op Ziggo en 1 op een T-Mobile USB 4Gmodem.

Ik zit al te sneupen bij doe-het-zelf

Heb nu een Asus met opensource firmware erop, maar dit type wordt door de Opensource club bij de eerstvolgende release nietmeer gesupport.

[ Bericht 3% gewijzigd door fietsie op 20-04-2020 09:48:35 ]
pi_192710257
Ik vind het zo knap als mensen iets van techniek snappen. Mijn vriend heeft twee Orbi router (?) dingen gekocht dit weekend en kan daar dan helemaal blij van worden. Als ik hem niet zou hebben, zou ik gewoon de hele tijd met mijn provider aan de telefoon hangen zodat ze mij kunnen uitleggen dat ik op een knopje moet drukken om iets uit te zetten en dan weer op te starten.
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 10:00:00 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192710370
quote:
9s.gif Op maandag 20 april 2020 09:53 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het zo knap als mensen iets van techniek snappen. Mijn vriend heeft twee Orbi router (?) dingen gekocht dit weekend en kan daar dan helemaal blij van worden. Als ik hem niet zou hebben, zou ik gewoon de hele tijd met mijn provider aan de telefoon hangen zodat ze mij kunnen uitleggen dat ik op een knopje moet drukken om iets uit te zetten en dan weer op te starten.
Daarvoor hoef je niet zoveel van techniek te snappen toch? Eerste wat ze bij de helpdesk zeggen is of je de stekker er al uit hebt gehad.
pi_192710428
quote:
9s.gif Op maandag 20 april 2020 09:53 schreef Myraela het volgende:
Daarvoor heb ik een “mannetje” die helpt. Kan de laptop brengen of hij komt hier om er iets aan te doen
  maandag 20 april 2020 @ 10:07:54 #84
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192710491
Ik ben ook blij met K.wat dat betreft.. Ik wil gewoon dat het werkt.. intreseert me gewoon echt niet hoe.. :+
pi_192710523
Ik word wel lui van een man met verstand van techniek om me heen :@ Toen ik alleenstaand was zocht ik alles zelf uit en dat ging ook prima. Nu is er een Man en nu laat ik hem alles doen :@
pi_192710531
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik word wel lui van een man met verstand van techniek om me heen :@ Toen ik alleenstaand was zocht ik alles zelf uit en dat ging ook prima. Nu is er een Man en nu laat ik hem alles doen :@
Dit ja. En ik word er nog veeleisend van ook.
Spoilers!
pi_192710538
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:07 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben ook blij met K.wat dat betreft.. Ik wil gewoon dat het werkt.. intreseert me gewoon echt niet hoe.. :+
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dit is het eigenlijk ook wel. Complete desinteresse en geen noodzaak. Anders zou het waarschijnlijk ook allemaal wel lukken.
pi_192710667
Herkenbaar wel ja :') Niet alleen qua techniek. Eigenlijk ook wel veel financiële zaken regelt vriend hier. (Nu staat ongeveer alles ook wel op zijn naam, maar het is ook wel makkelijk dat hij goed weet hoe 'ie Excel voor zich moet laten werken. Ik ben zo'n kluns die alles handmatig gaat invoeren en berekenen enzo. Werkt ook wel, duur alleen langer :P )
  maandag 20 april 2020 @ 10:21:10 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192710733
Oh.. Ik ben juist degene die over de financiën gaat eigenlijk.. :@

Al ga ik niet alles op de cent precies zitten nazoeken.. we hebben allebei een zakje zakgeld en daar moeten we het mee doen.. ieder z'n verantwoordelijkheid ^O^
pi_192710751
Wij doen eigenlijk allebei niet zoveel aan financiële zaken. Weet nooit zo goed waar mensen dan mee bezig zijn als ze dat soort dingen doen. Wij gooien alles op een hoop, daar schrijft alles automatisch vanaf en gaat een deel automatisch van naar de spaarrekening en een deel naar 'zakgeld' voor nutteloze/niet gezamenlijke aankopen.
  maandag 20 april 2020 @ 10:23:09 #91
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_192710764
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 21:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien omdat het lekker droog/knapperig wordt op de bbq?

Het worden al zo snel minisponsjes als je het ergens doorheen doet en dat smaakt niet onwijs geweldig ofzo
Ik las ooit dat de structuur van tofu verandert na invriezen, het zou dan 'meatier' zijn.
Of het echt vlezerig is durf ik zelf niet zo te stellen, maar het krijgt inderdaad een heel andere structuur en kan je het veel makkelijker knapperig bakken. (Uiteraard eerst alle vocht eruit knijpen).
  maandag 20 april 2020 @ 10:23:47 #92
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192710775
*O* nutteloze aankopen *O*

Daar ga ik er zo ook een paar van doen :)
pi_192710838
Kouwe wind buiten, zeg! Ondanks trui. Huuu.
Let me see you stripped down to the bone
pi_192710841
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:23 schreef fietsie het volgende:
*O* nutteloze aankopen *O*

Daar ga ik er zo ook een paar van doen :)
Dat zijn de beste. :9 Ik moet mezelf heel erg inhouden om geen veel te dure plant te kopen zodat ik wat kan gaan sparen voor een nieuwe macbook. Toch iets nuttiger. :')
pi_192710891
Ik vind het nadeel van hyacinten dat ze zo onaangenaam ruiken. :{

Verder #teamMyra hier. Automatische afschrijvingen, geen bijzondere kwesties en de tien minuten die onze jaarlijkse aangifte kost is de langst aaneengesloten tijd die hier aan administratie besteed wordt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_192710897
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2020 10:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zijn de beste. :9 Ik moet mezelf heel erg inhouden om geen veel te dure plant te kopen zodat ik wat kan gaan sparen voor een nieuwe macbook. Toch iets nuttiger. :')
Maar minder leuk...
pi_192710902
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:23 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Ik las ooit dat de structuur van tofu verandert na invriezen, het zou dan 'meatier' zijn.
Of het echt vlezerig is durf ik zelf niet zo te stellen, maar het krijgt inderdaad een heel andere structuur en kan je het veel makkelijker knapperig bakken. (Uiteraard eerst alle vocht eruit knijpen).
Hmm kan ik weleens proberen :)
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 10:35:40 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192710949
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2020 10:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Of je koopt voor minder geld een Windows laptop die minstens zo veel kan en houdt geld over voor 193 planten :+
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 10:36:13 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192710955
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:32 schreef minilot het volgende:
Ik vind het nadeel van hyacinten dat ze zo onaangenaam ruiken. :{

Wat druk je dat netjes uit...
pi_192710973
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:22 schreef Myraela het volgende:
Wij doen eigenlijk allebei niet zoveel aan financiële zaken. Weet nooit zo goed waar mensen dan mee bezig zijn als ze dat soort dingen doen. Wij gooien alles op een hoop, daar schrijft alles automatisch vanaf en gaat een deel automatisch van naar de spaarrekening en een deel naar 'zakgeld' voor nutteloze/niet gezamenlijke aankopen.
Oh nee het gaat niet om uren of dagen per maand. Het meeste gaat inderdaad gewoon automatisch. Maar zaken omtrent het huis/vaste lasten, zoekt vriend meestal uit. Alles staat ook op zijn naam; hypotheek, auto, et cetera.

Verder is het hier vrij simpel hoor: ik heb geen inkomen :')
pi_192710975
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:33 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar minder leuk...
Mwa, wel leuk, maar moet er iets meer geduld voor hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')