Gisteren auto gekocht, moest hem even testen.quote:Op zondag 19 april 2020 15:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is gewoon onnodige verplaatsing, blijf eens thuis,man
je moest niks, whahahaquote:Op zondag 19 april 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren auto gekocht, moest hem even testen.
Dat is gewoon niet waar wat je hier stelt en vooral bashen van het RIVM.quote:Op zondag 19 april 2020 13:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Nutteloos dus. Nog los van het schijnveiligheid verhaal.
Laten we eerlijk zijn. 1. Rivm adviseert tegen mondkapjes omdat er een tekort aan is maar gooit een lulverhaal eruit dat het daarom geen bescherming biedt.
Zodra we het massaal hebben werkt het ineens wel beter dan 1,5 meter.
2. 1,5 meter werkt ook beperkt en is geen garantie op niet besmet raken
3. Je moet mondkapjes gebruiken wil je de samenleving weer leefbaar maken en veel dingen opstarten.
Eens?
OMT=RIVMquote:Op zondag 19 april 2020 15:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar wat je hier stelt en vooral bashen van het RIVM.
Het RIVM geeft adviezen en het OMT werkt die uit tot afgestemde maatregelen die het kabinet kan overwegen en ja, met & onder afgewogen mogelijkheden.
Wat schijnveilige voorstanders van opgelegde mondkapjes willen dat anderen die daar geen heil in zien , omdat fatsoenlijke onderbouwing daarvoor ontbreekt, daartoe als religie gedwongen worden.
Wat is je maxquote:Op zondag 19 april 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren auto gekocht, moest hem even testen.
Terrasgenottwitter:SanderQuote twitterde op zondag 19-04-2020 om 14:16:41Vijf dagen in Zweden; alles open, maar wel vrijwel alleen 50minners op straat. https://t.co/wgiLjTbsIB reageer retweet
Tot 150 comfortabel, daarboven wat minderquote:
Zuipt ie ook als jij (normaal gesproken) doet?quote:Op zondag 19 april 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot 150 comfortabel, daarboven wat minder
170-75 was wel redelijk de max
Nee, totaal niet zelfs. Maar dat merk je ook wel terug in het vermogenquote:Op zondag 19 april 2020 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zuipt ie ook als jij (normaal gesproken) doet?
Dat scheelt. als je de 307 had genomen was het wel anders, na 110 is het alle kranen openquote:Op zondag 19 april 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, totaal niet zelfs. Maar dat merk je ook wel terug in het vermogen
cijfers lopen nog steeds flink op daar ....quote:Op zondag 19 april 2020 16:01 schreef Caland het volgende:
Terrasgenottwitter:SanderQuote twitterde op zondag 19-04-2020 om 14:16:41Vijf dagen in Zweden; alles open, maar wel vrijwel alleen 50minners op straat. https://t.co/wgiLjTbsIB reageer retweet
Zweden
Hebben ze in Seattle dan wel genoeg mondkapjes voor het gewone volk?quote:Op zondag 19 april 2020 16:07 schreef Oekelele het volgende:
Ze leggen iig wel uit hoe je het beste een PPE/PBM kunt gebruiken.
In this video, Swedish provider, Dr. Elizabeth Meade, demonstrates how to properly put on and take off your personal protection mask.quote:Op zondag 19 april 2020 16:16 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Hebben ze in Seattle dan wel genoeg mondkapjes voor het gewone volk?
Nope.: https://nl.wikipedia.org/wiki/Outbreak_Management_Teamquote:
Ja, ik kan ook lezen. Dat is een filmpje van Swedish, een ziekenhuisgroep in Seattle. Heeft dus niks met Zweden te maken.quote:Op zondag 19 april 2020 16:19 schreef Oekelele het volgende:
[..]
In this video, Swedish provider, Dr. Elizabeth Meade, demonstrates how to properly put on and take off your personal protection mask.
Daar mag wel -20 jaar bijquote:Op zondag 19 april 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
Vind dat trouwens oprecht een goed idee. Horeca open voor vijftig min.
Henk Krol zal het er niet mee eens zijn, bijkomend voordeel.
Heeft de Chinese Rob Geus de rubbertjes niet gecheckt?quote:Op zondag 19 april 2020 16:27 schreef polderturk het volgende:
Foto uit viruslab Wuhan toont kapotte vriezerdeur.
https://www.dailymail.co.(...)ps://t.co/4nGwu711UY
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-app/broncodequote:Op zondag 19 april 2020 16:33 schreef Vallon het volgende:
Weet iemand waar ik de sources kan downloaden van de APP's..... men spreekt over opensources etc.etc. maar ik kan niet, laat staan makkelijk, ergens de source terugvinden ?
Nu op dit moment zijn de team bezig hun eindpresentatie te doen.
Maurice zit op fok?quote:Ook Maurice de Hond heeft kritiek op het overheidsbeleid. Hij vindt dat er te weinig wordt gekeken naar het belang van de economie. “Ik ben zelf doctorandus sociale geografie en weet hoe ik wetenschappelijk werk moet lezen. Wat ik vooral merk als ik het RIVM en virologen hoor, is dat ze het vooral druk hebben. Volgens mij vergeten ze hierdoor de meest actuele informatie tot zich te nemen. Ik kijk elke dag naar de ontwikkelingen van twintig tot dertig landen en lees ook de meest recente studies. Het lijkt alsof ik actuelere kennis heb dan het Outbreak Management Team.”
Lekker terrassen volgende week!quote:Op zondag 19 april 2020 16:39 schreef Caland het volgende:
Aantal coronapatiënten op intensive care daalt met 25 tot 1176
JAAP 🐐
Thx.... ik kon ze niet 1,2,3 terugvinden bij de bedrijven zelf.quote:Op zondag 19 april 2020 16:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-app/broncode
Dat RIVM is goed om water te meten, maar voor de rest weten ze het ook niet, het virus is nl nieuwquote:Op zondag 19 april 2020 16:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nope.: https://nl.wikipedia.org/wiki/Outbreak_Management_Team
RIVM heeft zitting in het OMT.....
Maar goed waar mij het vooral om gaat dat telkens weer de best mogelijk uitspraken worden verkracht die in een technische setting zijn gegeven. Uitspraken die vooral worden aangevallen omdat dit dan de overtuiging van de persoonlijke opvatting bedreigd.
Het RIVM is het kennisinstituut voor Nederland dat is aangewezen om te meten en weten. Afbreuk doen met halve argumenten die zo goed klinken; is sws altijd flauw.
Zoals de stereotiepe stelling: een droger is om te drogen dus de hond ook.
Dat het publiek dan er vandoor gaat met een dergelijk verkrachte uitspraken, is iets wat mij bijzonder stoort. Ook omdat het afbreuk doet voor en van iedereen - ook zorgwerkers - die daar met hart en ziel bezig is als onderdeel van het RIVM ons zo goed mogelijk te beschermen tegen het virus.
Dat er dan vragen worden gesteld als constructieve mits wel onderbouwde als kritiek is goed maar niet om het instituut te dwingen tot een publiek gewenst advies.
Een advies dat vervolgens uit verband wordt gebruikt om de het eigen gedrag als overtuiging te rechtvaardigen.
Inzake mondkapjes, draag die vooral wanneer je dat zelf wil maar ga anderen die dat niet nodig achten; daartoe toch willen dwingen. Het wordt anders een toneelspelletje om de religie van de overtuiging er door heen te willen drukken.
Dit begint nu echt de goede kant op te gaan. Hopelijk krijgen onze zorgmedewerkers het ook minder druk.quote:Op zondag 19 april 2020 16:39 schreef Caland het volgende:
JAAP 🐐
quote:Op zondag 19 april 2020 16:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maurice zit op fok?
En mooi dat iemand die ongeveer 50 jaar geleden heeft gestudeerd, zegt dat ie wel weet hoe hij als sociaal geograaf wetenschappelijk werk m.b.t. een pandemie moet lezen. Dat vind ik wel bijzonder om te lezen, laten we daar op houden.
Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 19 apr 2020 om 12:52 door Markesh.quote:
Kijk dit filmpje dan. Als die 1,5 meter afstand echt het verschil maakt dan ben ik bang voor over een week of 2quote:Op zondag 19 april 2020 16:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dit begint nu echt de goede kant op te gaan. Hopelijk krijgen onze zorgmedewerkers het ook minder druk.
Ah, is regio15 weer aan het stoken voor de viewsquote:Op zondag 19 april 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk dit filmpje dan. Als die 1,5 meter afstand echt het verschil maakt dan ben ik bang voor over een week of 2
https://www.regio15.nl/co(...)2laUEmucfj9a41IwBZl4
Zucht, dit hoor ik elk weekend.quote:Op zondag 19 april 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk dit filmpje dan. Als die 1,5 meter afstand echt het verschil maakt dan ben ik bang voor over een week of 2
quote:Op zondag 19 april 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat filmpje met animatietechniek in elkaar hebben gezetquote:Op zondag 19 april 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, is regio15 weer aan het stoken voor de views
Hoor het alweer. Jij bent nog nooit op een festival geweest.quote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus. Lijkt wel een festival.
Die foto’s geven wel een vertekend beeld, van een afstandje lijken mensen dichter bij elkaar te staan dan ze daadwerkelijk doen.quote:Op zondag 19 april 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is een filmpjequote:Op zondag 19 april 2020 16:58 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Die foto’s geven wel een vertekend beeld, van een afstandje lijken mensen dichter bij elkaar te staan dan ze daadwerkelijk doen.
quote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus. Lijkt wel een festival.
Dit ja. Het is ook makkelijk om de focus op die groep te leggen. Vergeten velen even dat de grootste groep de regels gewoon respecteren. Die zitten echter thuis (of doen simpel boodschappen/blokje om, dus vallen ook niet te fotograferen. Alles voor de clicks en voor de sensatie. Of die groep gebruiken als excuus om de maatregelen maar niet op te heffen.quote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Zucht, dit hoor ik elk weekend.
'let maar op over 2 weken een piek'
'belachelijk druk overal'
Onzin joh.
Precies, het lijkt zo al snel dat iemand dichtbij staat terwijl dat in sommige gevallen meer dan 10 meter is.quote:Op zondag 19 april 2020 16:58 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Die foto’s geven wel een vertekend beeld, van een afstandje lijken mensen dichter bij elkaar te staan dan ze daadwerkelijk doen.
Dit inderdaad. Mocht het zo zijn dat er een piek komt, dan komen ze hier zich ook ff op de borst slaan... "ik zei het toch! "quote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Zucht, dit hoor ik elk weekend.
'let maar op over 2 weken een piek'
'belachelijk druk overal'
Onzin joh.
De scholen zijn dicht, er zijn geen volle voetbalstadions meer, geen volle treinen en bussen, vrijwel niemand op kantoor, horeca is dicht. Denk je echt dat een paar mensen op een veldje buiten voor een piek gaan zorgen?quote:Op zondag 19 april 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welkom in nederland. Ook met het overtreden van deze regels zijn ze oververtegenwoordigd.quote:Op zondag 19 april 2020 16:59 schreef Noordzijde het volgende:
Is net fucking Casablanca of Istanbul man.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2020 16:58 schreef ZwangerPetro het volgende:
Klopt waarbij het virus zelf wel nieuw is wat verder niet geldt voor procedures, kennis en historisch (onderbouwde) ervaringen alsmede samenwerking met WHO etc.etc..quote:Op zondag 19 april 2020 16:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat RIVM is goed om water te meten, maar voor de rest weten ze het ook niet, het virus is nl nieuw
Staan we nou te juichen om die 25 doden?quote:Op zondag 19 april 2020 16:39 schreef Caland het volgende:
JAAP 🐐
Dat staat er toch niet.quote:Op zondag 19 april 2020 17:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Staan we nou te juichen om die 25 doden?
Ja.quote:Op zondag 19 april 2020 16:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een festival, dat is gewoon een veldje met een paar lui
Nee, als het aan fok ligt nooit meer.quote:Op zondag 19 april 2020 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
En dit gaan we dus voorlopig niet meer zien.
Nou. Een jaar of twee geen festivals. Ik hoop maar dat ze het overleven.quote:Op zondag 19 april 2020 17:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee, als het aan fok ligt nooit meer.
Gelukkig heb ik er genoeg bezocht in mijn leven, jongere generatie heeft het wel extreem kut.
Wat eruug!quote:Op zondag 19 april 2020 17:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er genoeg bezocht in mijn leven, jongere generatie heeft het wel extreem kut.
Komt wel weer. Ooit.quote:Op zondag 19 april 2020 17:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Elke keer dat zuurpruimen.quote:Op zondag 19 april 2020 17:16 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nou. Een jaar of twee geen festivals. Ik hoop maar dat ze het overleven.
Vind je dat echt belangrijk, die festivals?quote:Op zondag 19 april 2020 17:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Elke keer dat zuurpruimen.
Zijn toch mooie ervaringen als je jong bent.
Eens met Hooibaal. Niks zuurpruimen. Jij brengt het alsof die jongeren kapot gaan omdat ze een festivalletje missen.quote:Op zondag 19 april 2020 17:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Elke keer dat zuurpruimen.
Zijn toch mooie ervaringen als je jong bent.
Ik heb daar onvergetelijke herinneringen aan ja, toen ik jong was.quote:Op zondag 19 april 2020 17:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind je dat echt belangrijk, die festivals?
Begrijp ik hoor.quote:Op zondag 19 april 2020 17:20 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik heb daar onvergetelijke herinneringen aan ja, toen ik jong was.
Nu dat ik ouder ben hoeft het voor mij niet meer.
https://nos.nl/artikel/23(...)an-het-omt-naar.htmlquote:Het OMT wacht ook nog op "aanvullende informatie over de rol van kinderen in de verspreiding van covid-19". Het RIVM doet sinds 24 maart onderzoek naar de verspreiding van het coronavirus binnen honderd gezinnen. Dat moet informatie opleveren over die rol van kinderen.
Het onderzoek duurt zes weken en de resultaten ervan zijn er zeker niet voor 1 juni. Resultaten van de eerste deelnemers zijn op zijn vroegst begin mei beschikbaar. Maar het OMT wil meer achtergrondinformatie hebben voordat het besluiten neemt over adviezen aan het kabinet om eventueel maatregelen te versoepelen.
Morgen dan maar andere maatregelen versoepelenquote:Op zondag 19 april 2020 17:22 schreef hooibaal het volgende:
Het zal nog wel even duren met die scholen:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)an-het-omt-naar.html
Denk dat je je op kunt maken voor een teleurstellende mededeling. Als je denkt dat er versoepeld wordt.quote:Op zondag 19 april 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen dan maar andere maatregelen versoepelen
ik denk dat we dinsdag pech hebben en velen voor niks zitten te kijkenquote:Op zondag 19 april 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen dan maar andere maatregelen versoepelen
Kappertje en sportschool zou mooi zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 17:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat je je op kunt maken voor een teleurstellende mededeling. Als je denkt dat er versoepeld wordt.
De sportschool mis ik het meest. Maar denk niet dat die open gaan.quote:Op zondag 19 april 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kappertje en sportschool zou mooi zijn.
Als er iedere dag zo'n 25 IC-patiënten af blijven gaan, dan zit je over een dag of 24 onder de door het RIVM aangegeven grens van 600. Dat is 13 mei, dus tot die tijd zullen de maatregelen wel ongeveer verlengd worden. Is ook redelijk in lijn met wat België, Frankrijk en Spanje bijvoorbeeld doen.quote:Op zondag 19 april 2020 17:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat je je op kunt maken voor een teleurstellende mededeling. Als je denkt dat er versoepeld wordt.
Er zijn duizend bevestigde gevallen per dag. En die zijn niet allemaal op die dag besmet geraakt.quote:Op zondag 19 april 2020 14:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
1000 nieuwe gevallen per dag, en dan testen we niet eens, dus de werkelijke aantallen liggen veel hoger. Als mensen zich al aan de huidige regels houden, dan werken ze niet voldoende.
Ja. April is echt nog te vroeg. Klote virus.quote:Op zondag 19 april 2020 17:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Als er iedere dag zo'n 25 IC-patiënten af blijven gaan, dan zit je over een dag of 24 onder de door het RIVM aangegeven grens van 600. Dat is 13 mei, dus tot die tijd zullen de maatregelen wel ongeveer verlengd worden. Is ook redelijk in lijn met wat België, Frankrijk en Spanje bijvoorbeeld doen.
En je hoeft ook niet een kapperszaak te zitten om je haar te laten knippen. Als dit het discussieniveau wordt...quote:Op zondag 19 april 2020 14:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je hoeft niet in een sportschool te zijn om te kunnen sporten
Ik heb een maat die gewichten en dergelijke kan huren van zijn crossfitgym dus dat is nu wel goed te doen. Maar toch allemaal net suboptimaal.quote:Op zondag 19 april 2020 17:28 schreef capricia het volgende:
[..]
De sportschool mis ik het meest. Maar denk niet dat die open gaan.
Ik mis gewoon het ijzer.
quote:Op zondag 19 april 2020 17:32 schreef Daarnaast het volgende:
1 op 700 mensen in New York is inmiddels overleden aan corona. En dat gaat alleen om de bevestigde corona doden. Daadwerkelijke aantal is waarschijnlijk twee keer zo hoog. Dus in realiteit zijn er 1 op 350 mensen in New York overleden aan Corona. En het wordt alleen maar meer.
quote:Op zondag 19 april 2020 15:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Onderzoek van het RIVM (!) uit 2008 zegt dat het wel helpt:
[..]
Kan deze discussie nu eindelijk stoppen?![]()
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2440799/
Inderdaad, zullen we deze discussie stoppen en ophouden met dit ene onderzoek aan te halen dat helemaal niet aantoont dat mondbescherming een toegevoegde waarde heeft binnen onze context.quote:Furthermore, we should bear in mind that this is an experimental study, with relatively small numbers of volunteers, which limits the generalisability of some of our findings. E.g., for masks to have any impact during an actual pandemic, people may need to be wearing masks during several weeks with many shorter or longer mask-free periods. Furthermore, the PFs may be an over- or underestimation of the actual protection conferred. And although our simulated patient varied its breathing frequency, we have not assessed the impact of e.g. coughing or sneezing on outward transmission through a mask.
Tja, 349 op 350 mensen in New York gaan niet dood aan Corona.quote:Op zondag 19 april 2020 17:32 schreef Daarnaast het volgende:
1 op 700 mensen in New York is inmiddels overleden aan corona. En dat gaat alleen om de bevestigde corona doden. Daadwerkelijke aantal is waarschijnlijk twee keer zo hoog. Dus in realiteit zijn er 1 op 350 mensen in New York overleden aan Corona. En het wordt alleen maar meer.
Het is ook al vermeld dat zij niet alleen uitgaan van het onderzoek en kijken of er voor dat onder zoek mogelijk is dat basisscholen eerder open gaan.quote:Op zondag 19 april 2020 17:22 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Tuurlijk vooral blijven geloven.quote:Op zondag 19 april 2020 17:32 schreef Daarnaast het volgende:
Sportschool gaat voorlopig niet open. De kapper gaat niet open voordat het mondkapjestekort is opgelost.quote:Op zondag 19 april 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker weer naar Brainwash en Basic Fit.quote:Op zondag 19 april 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snak naar een fysioquote:Op zondag 19 april 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jemig, gaan we weer.quote:Op zondag 19 april 2020 17:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind je dat echt belangrijk, die festivals?
Wij hebben hier in de tuinkamer een crosstrainer en een roeiapparaat.quote:Op zondag 19 april 2020 17:28 schreef capricia het volgende:
[..]
De sportschool mis ik het meest. Maar denk niet dat die open gaan.
Ik mis gewoon het ijzer.
Minstens.quote:Op zondag 19 april 2020 17:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Sportschool gaat voorlopig niet open. De kapper gaat niet open voordat het mondkapjestekort is opgelost.
Als de scholen nog niet open kunnen, dan blijven alle maatregelen waarschijnlijk nog zeker 3 weken gelden.
Sportschool is juist geschikt om de versoepeling van de maatregelen mee te beginnen.quote:Op zondag 19 april 2020 17:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Sportschool gaat voorlopig niet open. De kapper gaat niet open voordat het mondkapjestekort is opgelost.
Als de scholen nog niet open kunnen, dan blijven alle maatregelen waarschijnlijk nog zeker 3 weken gelden.
En volgens mij heeft Rutte gezegd pas te handelen als het volledige onderzoek/rapport klaar is. Dus als bovenstaande inderdaad zo is, denk ik ook dat het nog even kan duren.quote:Op zondag 19 april 2020 17:22 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het zit hier natuurlijk wel vol met zolderautisten met een BMI van >30. Sporten is juist belangrijk. Zelfs die mongool van een Trump snapt dat. Daar zitten sportscholen gewoon in fase 1 van de exit strategie.quote:Op zondag 19 april 2020 17:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sportschool is juist geschikt om de versoepeling van de maatregelen mee te beginnen.
Slob heeft het gezegd. En logisch ook, want je gaat echt geen kinderen naar school sturen als niet 100% vaststaat dat dat veilig kan.quote:Op zondag 19 april 2020 17:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
En volgens mij heeft Rutte gezegd pas te handelen als het volledige onderzoek/rapport klaar is. Dus als bovenstaande inderdaad zo is, denk ik ook dat het nog even kan duren.
Heeft direct ook gevolgen voor andere zaken, want met de kinderen thuis wordt naar je werk gaan ook lastig. Dan zal het toch thuiswerken blijven.
ah weer allemaal mohammedanen die schijt hebben.quote:Op zondag 19 april 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die mensen hebben van de week Ramadan.....beetje respect zou wel gepast zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 17:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ah weer allemaal mohammedanen die schijt hebben.
Grote kans dat ze dan in mei dan wéér roepen alleen, dat is de angst van veel mensen die ik spreek; dat ze maar blijven rekken...te bang voor een nieuwe piek...quote:Op zondag 19 april 2020 17:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. April is echt nog te vroeg. Klote virus.
Slob inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op zondag 19 april 2020 17:54 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Slob heeft het gezegd. En logisch ook, want je gaat echt geen kinderen naar school sturen als niet 100% vaststaat dat dat veilig kan.
En wat ook nog meespeelt is dat er niet alleen heel veel kinderen in beweging komen en contact maken, maar ook even zoveel ouders en een enorme groep leerkrachten. En die moeten ook weer allemaal onderweg naar school, enzovoorts.
Ssssttt….. Maakt toch niet zoveel uit...… ze doen ook nog ander werk.quote:Op zondag 19 april 2020 17:58 schreef quirina het volgende:
Help Unicef en doneer om kinderen tegen Corona te beschermen.
( advertentie)
Maar kinderen hebben toch geen last van Corona!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |