Heb inmiddels je Facebook gevonden. Die volg ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Alles rustig hier op FOK! ja![]()
Maar hier thuis is het al maanden (eigenlijk precies sinds de Corona-crisis) helemaal niet rustigOp een goede manier that is! Zoals ik in de startpost van dit topic (in april) al aangaf:
Hmzz, dat "uit de doeken doen" is er nog heel even niet bij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Atmoz het volgende:
Ik ga eens kijken of ik morgen of zondag iets uit de doeken kan doen hier![]()
Dan heb ik ook wat meer tijd om andere (kleine) dingen die in de tussentijd gedaan zijn te posten.
Thanks voor de interesse en het volgen!
Ze liggen in een waterdichte goot (met een aparte afvoer) dus als ze op een gegeven moment stoffig zouden gaan worden spoel ik ze gewoon af met de slangquote:Op woensdag 2 september 2020 20:56 schreef _VoiD_ het volgende:
die pebble stones wordt toch een stofnest waar je u tegen zegt? helemaal in de badkamer.
quote:
Thanks, ik denk ook dat het heel mooi gaat worden. De mensen die al zijn komen kijken vonden het allemaal érg apart, maar ook zeker wel gaafquote:Op woensdag 2 september 2020 22:21 schreef Makrolon het volgende:
Haha vet! Ook die pebble stones, dingen waar niemand op kan komen behalve jij, en dat t Dan nog mooi is ook
Tja, Michelle wilde perse dit even proberenquote:Alleen die geverfde tegels vind ik atmoz onwaardig hoor.effe tegel over tegel nieuwe tegels er op plakken hoeft zoveel tijd niet te kosten...
Allemaal "tussen de bedrijven" doorquote:Op donderdag 3 september 2020 07:16 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Weer flink bezig geweest zeg!
Eigenlijk een lang verhaal, maar het komt door de Chinezen dat dat gebeurt isquote:Die geblakerde laser ziet er indrukwekkend uit..
Hoe is het gekomen?
Ik heb 't zelf opgelost. Had toevallig nog dezelfde slangetjes (ook nog precies in dezelfde kleurquote:Op donderdag 3 september 2020 09:08 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, komen ze em nu ook weer terug brengen in nieuw staat? Zonder de verbrande slangen en zwartgeblakerde laser? Of mag jij dat zelf oplossen?
Klopt, het was echt een horror-verhaal aan het worden. Zeker omdat het tot 2x toe hún schuld wasquote:Wat een prutswerk voor zo een duur apparaat. En waarom kon je niet gewoon bij de importeur/verkoper terecht? Das toch raar dat je met China moet gaan schakelen bij een kapotte voeding? Ze laten een bedrijf toch ook niet een maand met een kapotte machine zitten?
Tja, ik had er BIJNA een poederblusser op losgelaten... Gelukkig is 't daar niet van gekomen!quote:Op donderdag 3 september 2020 09:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nuttig hoor een CO2 blussertje naast zoiets.. hahaha
Jep, hij doet 't weer. Fijne machinequote:Op donderdag 3 september 2020 10:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Damn.. "handig" van die mensen daar uit het verre oosten..
Hopelijk kun je snel weer laseren..
Pfoeh wat een zooi op de romp zeg. Is het staal of polyester?quote:Op donderdag 3 september 2020 10:15 schreef Atmoz het volgende:
Door de Corona is er trouwens nog een "projectje" blijven liggen....
De boot ligt sinds eind vorig jaar op een erf in België op het droge. De bedoeling was dat deze in mei weer fijn het water in kon. Maar helaas... daar heeft de Corona-crisis een stokje voor gestoken... Ik mocht er een hele tijd niet eens naartoe(anderen blijkbaar wel, want m'n gereedschapskist was ineens foetsie
)
Over een maandje komt de kraan om de boten weer in het water te takelen, dus het begon ook tijd te worden om wat aan het onderschip te gaan doen.
Met hulp van m'n vrienden zijn we al een heel eind gekomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een mossel?![]()
[ afbeelding ]
En straks nog wat lagen van dit goedje erop:
[ afbeelding ]
Komt goed, hopelijk is het in oktober nog een paar dagen lekker vaarweer
Klopt, je hebt helemaal gelijk. Maar ik had alleen een poederblusser voorhanden... We hadden die serieus BIJNA gebruikt (scheelde een seconde of 2). Maar gelukkig kwam het dus niet zo ver!quote:Op donderdag 3 september 2020 12:15 schreef pitboer het volgende:
Poederblusser?Beter co2.Meeste verzekeraars bevelen dat ook aan.Met poeder heb je ook een hele grote kans dat je de machine weg kan doen.Met co2 niet.
Ja, 't is al een oud bootje hequote:Op vrijdag 4 september 2020 08:54 schreef fathank het volgende:
Pfoeh wat een zooi op de romp zeg. Is het staal of polyester?
Die hempel moet je over t algemeeen echt extreem goed mengen/roeren. En bij hoge lucht vochtigheid/vochtig werkoppervlak niet verwerken. Veel dunne laagjes doen.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:15 schreef Atmoz het volgende:
Door de Corona is er trouwens nog een "projectje" blijven liggen....
De boot ligt sinds eind vorig jaar op een erf in België op het droge. De bedoeling was dat deze in mei weer fijn het water in kon. Maar helaas... daar heeft de Corona-crisis een stokje voor gestoken... Ik mocht er een hele tijd niet eens naartoe(anderen blijkbaar wel, want m'n gereedschapskist was ineens foetsie
)
Over een maandje komt de kraan om de boten weer in het water te takelen, dus het begon ook tijd te worden om wat aan het onderschip te gaan doen.
Met hulp van m'n vrienden zijn we al een heel eind gekomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een mossel?![]()
[ afbeelding ]
En straks nog wat lagen van dit goedje erop:
[ afbeelding ]
Komt goed, hopelijk is het in oktober nog een paar dagen lekker vaarweer
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:43 schreef illusions het volgende:
Ben jij Batman, of kan je je daar niet over uitlaten? Volgens mij hebben ze jou en Bruce Wayne in ieder geval nooit in dezelfde kamer gezien.
Klopt! Ik heb ontzettend goed (en lang) moeten roeren... Zaten serieus dikke brokken/vlokken onderin. Echt nog nooit zo lang/goed moeten roeren inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
Die hempel moet je over t algemeeen echt extreem goed mengen/roeren. En bij hoge lucht vochtigheid/vochtig werkoppervlak niet verwerken. Veel dunne laagjes doen.
Heb er slechte ervaring mee.maar goed ik ben ook meer een Jotun aanhanger.
Hahahahhaquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:43 schreef illusions het volgende:
Jezus wat een vette hut, zou m'n huis echt nooit meer uit komen.
Ben jij Batman, of kan je je daar niet over uitlaten? Volgens mij hebben ze jou en Bruce Wayne in ieder geval nooit in dezelfde kamer gezien.
Thanks!quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jij blijft me keer op keer verbazen met wat je allemaal doet/kan/maakt. Heel erg gaaf!
We wachten in spanning af !quote:Op zaterdag 19 september 2020 09:04 schreef Atmoz het volgende:
Stukje bij beetje komen we er wel. Het gaat (helaas) iets langzamer dan soms gehoopt, maar m'n project heeft voorrang
Haha, tja ik denk dat het scheelt dat ik geen kinderen heb...quote:Op woensdag 23 september 2020 20:55 schreef Vonkenboer het volgende:
We wachten in spanning af !![]()
Begrijpelijk dat dat voorrang heeft op de rest van de verbouwing, maar als ik kijk wat je er dan nog allemaal er zo even bij naast doet dan vraag ik mij nog steeds af hoeveel uren in je dag zitten![]()
Thanks!quote:Echt tof dat met die projecties, daar kun je vast op professioneel in jou home cinema's die je bouwt ook wel wat mee !![]()
Dat vind ik zelf ook wel soms jaquote:Jammer dat er zo weinig gereageerd word in dit altijd toffe topic !
Thanksquote:Op donderdag 24 september 2020 00:32 schreef -Richard- het volgende:
Ik kan elke keer wel reageren en het feit is gewoon dat ik altijd met smart te wachten zit tot de nieuwe update.
Werkelijk fenomenaal. Je lijkt me een erg sociaal, energiek en nauwkeurig persoon. Wauw, gewoon wauw.
Ja, was dat maar waar! Soms wilde ik dat ik me kon opdelen en dat de andere ik me even met wat anders kon helpenquote:Iemand die 30uur per dag heeft.
Héél toevallig dat je dat vraagtquote:Hoe is het met de M4? Alles nog in orde ermee?
Nee. Ik heb "de eerste versie" (toen nog veel kleiner) toen der tijd naar hun opgestuurd. Maar ik kreeg toen een "no" omdat er al een andere partij een licentie had voor beeldjes van ongeveer dezelfde maat.quote:Op donderdag 24 september 2020 06:50 schreef Questular het volgende:
Zijn die Pink Floyd beeldjes eigenlijk ooit in productie gegaan?
quote:
RT. Ik lees wel mee hoor. Reageer alleen vaak niet.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:42 schreef Peejtur het volgende:
Oww over niet reageren. Ben gewoon elke keer sprakeloos wat ik zie maar volg je zeker wel hier!
Ga zo door
Bedankt voor je compliment en uiteraard voor je reactiequote:Op donderdag 24 september 2020 07:42 schreef Peejtur het volgende:
Oww over niet reageren. Ben gewoon elke keer sprakeloos wat ik zie maar volg je zeker wel hier!
Ga zo door
Dankjewel! Heel erg leuk om te lezen, en nóg leuker om te weten dat ik zo af en toe mensen weet te inspireren. Daar doe ik het onder andere allemaal voor! Geweldigquote:Op donderdag 24 september 2020 07:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:atmoz Ik lees hier geregeld mee, ik ben zeer onder de indruk elke keer. Ik laat dan eea aan mijn man zien, die vindt het ook tof! Wat kun jij veel, wat heb je veel tijdHet is vooral inspirerend om te zien dat je een idee hebt, dat idee uitwerkt en finetuned of weggooit als het niets is. Maar dus vooral de stap om je idee proberen uit te voeren, daar stranden denk ik heel veel mensen op.
Het is nog iedere dag een eer om erin te mogen rijdenquote:Jouw auto![]()
Merci voor 't compliment. Zodra ik het met Pink Floyd geregeld heb (*hoop hoop*quote:Op donderdag 24 september 2020 08:01 schreef Questular het volgende:
Jammer ze zouden mooi in mijn woonkamer staan
Thanks voor je reactie! Leuk om te zien dat er zo af en toe toch wat meelezers reagerenquote:Op donderdag 24 september 2020 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
RT. Ik lees wel mee hoor. Reageer alleen vaak niet.
Haha, das natuurlijk helemaal waar inderdaad. Een handige/leuke toevoegingquote:Op donderdag 24 september 2020 08:15 schreef F.Sinatra het volgende:
Het niet reageren komt deels ook door de komst van de like button
Haha, I feel youquote:Op donderdag 24 september 2020 08:17 schreef Maxco het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook wel regelmatig kijk of er hier weer wat spectaculairs te zien is :p
Wat een werk word er verzet!
En inderdaad bohh die auto, zou ik toch ook wel regelmatig wat quality time mee doorbrengen indien die hier in de garage stond![]()
![]()
Yep, een flinke machine!quote:die M8 ook heel dik, wel weer effe een flinke slag groter, of niet ?
Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 24 september 2020 09:37 schreef DaMook het volgende:
@:Atmoz , ben je weleens naar GLOW geweest in Eindhoven ? Zo nee, zeker eens doen als het weer is. Daar doen ze ook zulke projecties, maar dan veul groter en nog een hoop meer. Echt supergaaf.
Op een complete flat bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Echt gaaf spul! Flinke beamers zijn dat kan ik je vertellenquote:Op donderdag 24 september 2020 09:43 schreef bleiblei het volgende:
Ik moest ook aan glow denken idd. Zelfde techniek die ze daar gebruiken.
Super cool!!!quote:
Ik vind hem ook erg mooi staan zo bij m'n huisquote:
Dank voor je reactie. Leuk om te zien dat er af en toe een lurker uit zijn hol komt om hier wat te postenquote:
Merci, thanks & dankquote:Op zondag 27 september 2020 09:41 schreef mrien het volgende:
Meelezer, maar kan weinig anders reageren dan gaaf! Bijzonder wat je allemaal doet en kan!
quote:Op zondag 27 september 2020 09:53 schreef Lingue het volgende:
Ook een lurker hierik kijk altijd weer uit naar je updates.
Ik vind het echt supergaaf wat je altijd weer bedenkt. En je auto![]()
Dankjewel!quote:Op zondag 27 september 2020 12:54 schreef BE het volgende:
Oh my, ik liep al weer een paar updates achter, maar echt... ik vind het zozozozo!!!! tof wat je allemaal. Mijn handen gaan echt acuut jeuken, maar hoewel ik echt best wat kan met mijn handen voelt het dan wel als een soort #nailedit projectjes hierbij vergeleken!
Thanks voor je reactiequote:Op zondag 27 september 2020 13:10 schreef D. het volgende:
*ook lurkt
En nu ik dan toch een post post;
Wanneer kunnen we hier meer lezen over het nieuwe project?
Ik was al zo nieuwsgierig om even op Facebook te kijken, waar meer info staat, maar ook nog geen details
Bedankt voor je reactie!!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:55 schreef Captain_koek het volgende:
Props voor alje projecten. Jaloers makend huis, kelder en gereedschapsverzameling!
Voel me wel lui.. woon 3 jaar in mijn hut en nog steeds missen er details, die jij gewoon aangrijpt!
Klopt. Ik heb deze "landingspage" even héél snel tussendoor gemaakt om alvast wat emailadressen te verzamelen van mensen die nu al eventueel geïnteresseerd zijn in Marblelous.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:13 schreef fathank het volgende:
Ik ben benieuwd en kwam op je website terecht. Die is nog niet helemaal mobiel geschikt, de homepage moet ik horizontaal scrollen.
Bedanktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:23 schreef Harveo het volgende:
Ziet er weer goed uit. Mooie badkamer ook met die stenen![]()
Cool! Sjiek dat er ook hier steeds meer interesse voor komtquote:Benieuwd naar je nieuwe bedrijf!
Bedankt!quote:
Aan de boot heb ik helaas VEEL minder kunnen werken dan ik had gehoopt.quote:Ik ben vooral benieuwd naar jouw boot, wordt die net zo high-tech als jouw huis?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
of mag heel de buurt mee genieten van je marbles?
Inkijk is erger voor degene die moeten kijken dan voor @Atmozquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vroeg me dat ook af van die douche maar volgens mij heb je geen inkijk hé? Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe tof ik je huis en al je projecten vind. Hoe zit het met hond nr.2?
Nu vond ik pagina 24 ook niet mis in de ochtend.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:19 schreef Questular het volgende:
Het huis staat gewoon in een bijlage in de krant inclusief interview
Thanks!quote:
Hehe, nee... Maar wel constant aan gedachtquote:Ben je al vergeten je trossen te laten vieren in de sluizen?
Oh cool, dat is serieus goed om te weten.quote:automatisch sturen en gas geven mag gewoon hoor
hebben wij ook op de grote jongensLijntje plotten, RTA invoeren en hij regelt de rest. Al gebruiken we de automatische telegraaf nooit, omdat we anders fuel targets niet halen
You got mequote:Enne.. hoe doe je dat als je doucht? Heb je nog iets van raambekleding (zo'n elektrisch glas dat veranderd in melkglas lijkt me wel wat voor jou)
Lolquote:of mag heel de buurt mee genieten van je marbles?
Jawel, ze zouden me eventueel kunnen zien. Maar tot nu toe hebben we altijd de rolluiken dicht gedaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vroeg me dat ook af van die douche maar volgens mij heb je geen inkijk hé?
quote:Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe tof ik je huis en al je projecten vind.
Nog even "on hold"... ik heb 't gewoonweg té druk op dit moment.quote:Hoe zit het met hond nr.2?
Thanksquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Haha een professor jasje ook he!
Echt super gaaf wat je allemaal doet man.
Super sjiek dat je dit post! Ik voel me vereerdquote:Mede door wat ik bij jou en anderen gezien heb, heb ik zelf ook besloten om gewoon wat te gaan klussen en maken (houtbewerking), en het blijkt me nog goed af te gaan ook! Dus je inspireert mensen echt met je posts
Moet je ook zéker doen!quote:(en nu wil ik ook cnc/3d printen!)
Bedankt voor je reactie. Erg sjiek om te lezenquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:57 schreef techcom het volgende:
Superleuk om alles weer te lezen.
Ik wacht altijd met smart op je posts/updates.
Super hoe je de dingen bedenkt en vervolgens ook nog zelf kunt maken.
Thanks!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:27 schreef Geckoo het volgende:
Gefeliciteerd ouwe kluskoning!!! Maak er een productieve dag van!
Lolquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:02 schreef Legwieh het volgende:
Inkijk is erger voor degene die moeten kijken dan voor @:Atmoz
Hehe, dat heb je snel opgemerktquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:19 schreef Questular het volgende:
Het huis staat gewoon in een bijlage in de krant inclusief interview
Lol, tittiieeesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:42 schreef F.Sinatra het volgende:
Nu vond ik pagina 24 ook niet mis in de ochtend.
ik gok "de limburger ", die krijg ik als 1e hit op google als ik zoek op "kom binnen rubriek".quote:
Thanks!quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:42 schreef Cybersijp het volgende:
ik gok "de limburger ", die krijg ik als 1e hit op google als ik zoek op "kom binnen rubriek".
Thanks!quote:Weer een hoop gebeurd iig , kun je fier op wezen !
Een stel naakte tietenquote:
Thanksquote:Maar echt machtig mooi.. t huis dan, pagina 24 kan ik niet over oordelen.
Nou, ik ben eigenlijk nog LANG niet klaar daarmee.quote:Hoe heb je/wat gebruik je voor je huisautomatisering? In hoeverre hou je daar met ALLES rekening? (verlichting, ventilatie, wasmachine etc?) Ik gebruik Home Assistant in een bestaand huis, dus alles is achteraf automatisering.. Dat is soms wel onhandig. Kan me overigens voorstellen dat bepaalde automatisering ook niet wenselijk is voor je?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:35 schreef Atmoz het volgende:
Hieronder het artikel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je ze niet spoelen in de cementmolen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:25 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Hoe heb jij die pebble stones effectief schoon gekregen? Ik heb 200 kilo liggen die ik ook binnen ga verwerken (een beetje van je afgekeken), maar ze zitten dusdanig onder het witte stof dat ik ze bijna allemaal separaat moet gaan afnemen met een doek. Schiet natuurlijk ook niet op met die hoeveelheid
Gewoon afspoelen met de tuinslangquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:25 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Hoe heb jij die pebble stones effectief schoon gekregen? Ik heb 200 kilo liggen die ik ook binnen ga verwerken (een beetje van je afgekeken), maar ze zitten dusdanig onder het witte stof dat ik ze bijna allemaal separaat moet gaan afnemen met een doek. Schiet natuurlijk ook niet op met die hoeveelheid
😂😂😂😂quote:Op woensdag 4 november 2020 22:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ha!!!! Eindelijk!!
De man die alles lijkt te kunnen, zonder problemen. De onfeilbare! Ik heb het gevonden, ik heb een minpunt gevonden!!!!
Hij heeft een Limburgs accent
Hahaha, ik wist dat hij daar vandaan komt maar had gehoopt dat het mee zou vallen...quote:Op woensdag 4 november 2020 22:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ha!!!! Eindelijk!!
De man die alles lijkt te kunnen, zonder problemen. De onfeilbare! Ik heb het gevonden, ik heb een minpunt gevonden!!!!
Hij heeft een Limburgs accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |