Hoezo alle?quote:Op zondag 19 april 2020 11:40 schreef Remco het volgende:
[..]
Alle doden in verpleegtehuizen meetellen is natuurlijk wel weer het andere uiterste.
Dit gaat echt nooit gebeuren. Vooral terrassen niet.quote:Op zondag 19 april 2020 11:38 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Yep, denk ook basisonderwijs en kapperszaken weer open. Daarnaast terrassen weer open maar met flinke (afstands)beperkingen. Sportscholen een twijfelgeval.
Tandartsen gaan morgen alweer open. Dan kappers ook maarquote:Op zondag 19 april 2020 11:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dit gaat echt nooit gebeuren. Vooral terrassen niet.
Ik snap ook niet hoe je de kapper open wil doen zonder veel risico op besmettingen te lopen.
Ik ga voor de George of the Jungle-look.quote:Op zondag 19 april 2020 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Tandartsen gaan morgen alweer open. Dan kappers ook maar
(Heb gisteren maar zelf mijn nekhaar weggeschoren, wanbeleid)
tandartsen dragen ook mondkapjes, als kappers dat doen dan is de opening weer een stuk dichterbij.quote:Op zondag 19 april 2020 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een bejaardenverbod bij kappers zou een prima oplossing zijn. Dat is alleen bij uitstek de groep die elke week naar de kapper gaanquote:Op zondag 19 april 2020 11:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
tandartsen dragen ook mondkapjes, als kappers dat doen dan is de opening weer een stuk dichterbij.
En sporten waar het kan. Tennis bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 april 2020 11:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat denken jullie dat Rutten dinsdag gaat aankondigen? Ik denk zelf dat de kappers weer open gaan, en het basisonderwijs. Rest blijft zoals het is.
verlenging van de maatregelen, behalve die van de basisscholen. De 1.5m regel bij basisscholen verdwijnt ook.quote:Op zondag 19 april 2020 11:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat denken jullie dat Rutten dinsdag gaat aankondigen? Ik denk zelf dat de kappers weer open gaan, en het basisonderwijs. Rest blijft zoals het is.
Zou mooi zijn, alle sporten behalve contact sport weer door laten gaan.quote:Op zondag 19 april 2020 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En sporten waar het kan. Tennis bijvoorbeeld.
Jij woont zeker in zuid-holland?quote:Op zondag 19 april 2020 11:47 schreef danos het volgende:
Ik denk Zuid Nederland de scholen weer open na meivakantie onder regime (sochtends ene groep, smiddags andere incl leraren)
De tandarts vertrouw ik wel wat meer wat betreft een steriele werkomgeving en regels naleven dan mijn Turkse kapper.quote:Op zondag 19 april 2020 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2020 11:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De tandarts vertrouw ik wel wat meer wat betreft een steriele werkomgeving en regels naleven dan mijn Turkse kapper.
Gewoon voor die jaren 70 look gaan.
Zulke dingen zijn in de praktijk lastig met ouders die werken.quote:Op zondag 19 april 2020 11:47 schreef danos het volgende:
Ik denk Zuid Nederland de scholen weer open na meivakantie onder regime (sochtends ene groep, smiddags andere incl leraren)
Tandartsen zijn niet genoeg beschermd met alleen maar een mondkapje. Bij een behandeling spat er nogal wat water met speeksel omhoog. Zij moeten ook een beschermkap erbij dragen, welke groot genoeg moet zijn om dat gespat tegen te houden.quote:Op zondag 19 april 2020 11:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
tandartsen dragen ook mondkapjes, als kappers dat doen dan is de opening weer een stuk dichterbij.
Leg de problemen niet bij de school neer en los het als ouders zelf op.quote:Op zondag 19 april 2020 11:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn in de praktijk lastig met ouders die werken.
Juist tandartsen zijn veel kwetsbaarder, zelfs met bescherming,quote:Op zondag 19 april 2020 11:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De tandarts vertrouw ik wel wat meer wat betreft een steriele werkomgeving en regels naleven dan mijn Turkse kapper.
Gewoon voor die jaren 70 look gaan.
Ik lees het regelmatig al van voor de lockdown en het zou gaan om dit onderdeel van het virus.quote:
Ja leuk maar dan moeten ze niet met leerplichtambtenaar dreigementen komen.quote:Op zondag 19 april 2020 11:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Leg de problemen niet bij de school neer en los het als ouders zelf op.
Ik vind zelf ook alleen bij spoedgevallen naar de tandarts.quote:Op zondag 19 april 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist tandartsen zijn veel kwetsbaarder, zelfs met bescherming,
quote:Op zondag 19 april 2020 10:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen achterstand ten opzichte van leeftijdgenoten in de voorbij en komende jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |