Dan ben je rap oud gewordenquote:Op zondag 19 april 2020 01:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat houdt dit in? Dat je mee moet met het nieuwe skype? Facetime -- Zoom?
Het interesseert me nu al geen zak ben nog geen 30.
Bij ons kun je ook zonder "toestemming" 2 dagen thuiswerken per week, zelf eigenlijk nooit gebruik van gemaakt (tenzij tandarts afspraak bijv).quote:Op zondag 19 april 2020 08:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Denk het niet. Dat er meer thuisgewerkt kan worden was vorig jaar ook al duidelijk hoor, maar bedrijven willen er niet aan (veel werknemers ook niet trouwens).
Nu is het noodgedwongen, zodra dat er weer af gaat zal je vrij snel weer een verschuiving naar kantoor gaan zien. Ben ik van overtuigd, maar zie mijn ongelijk graag bewezen de komende jaren.
Maar in mijn optiek vervalt een mens en zeker een samenleving snel weer in hun oude gewoontes als een verstoring voorbij is.
ik denk dat je deze vraag beter over ruim 1 jaar opnieuw kunt stellen.quote:Op zondag 19 april 2020 09:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Met oog op herbesmettingen.Is het mogelijk dat dit virus voor altijd in je lichaam blijft net als herpes, hepatitus of aids na een besmetting?
twitter:danielverlaan twitterde op zondag 19-04-2020 om 09:31:57nieuws: binnen 24 uur is er al een datalek bij één van de 7 corona-apps waar de overheid uit gaat kiezen.
In de broncode van Covid 19 Alert stond een database met e-mailadressen en wachtwoorden van een andere, door dezelfde onwikkelaar gebouwde app 🤯
https://t.co/bXfB0T89ou reageer retweet
gaat m niet worden ditquote:Op zondag 19 april 2020 09:32 schreef Caland het volgende:
twitter:danielverlaan twitterde op zondag 19-04-2020 om 09:31:57nieuws: binnen 24 uur is er al een datalek bij één van de 7 corona-apps waar de overheid uit gaat kiezen.
In de broncode van Covid 19 Alert stond een database met e-mailadressen en wachtwoorden van een andere, door dezelfde onwikkelaar gebouwde app 🤯
Ja, dé grote hype op dit moment in de toerisme sector, ga online tours aanbieden. Als je dan zegt dat je reizen aanbiedt die grotendeels in gebieden plaatsvinden waar geen internetverbinding is vallen ze stilquote:Op zondag 19 april 2020 08:57 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je gevonden. En voor anderen die het reizen missen natuurlijk.... Lekker reizen vanaf je bank....met hapjes, boeken (reis) films uit jouw favoriete vakantielandBon voyage....
https://www.reishonger.nl/reistips/de-wereld-in-huis-halen/
ik denk dat er niks gaat veranderen, blijft bij het oude voor 3 wekenquote:Op zondag 19 april 2020 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dinsdag laat Rutte weten wat er na 28 april gaat gebeuren.
Hoe dan? 😂quote:
Vandaag ga ik op de motor naar de noordkaap bijvoorbeeld....deze week was ik in zuid-amerika met mooie muziek uit de Andesquote:
Even dat draadje aanklikkenquote:Op zondag 19 april 2020 09:49 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Hoe dan? 😂
Hebben ze in plaats van een nieuw project een kopie gemaakt van hun andere app en daarin deze app gebouwd ofzo? Doe ik ook weleens met Proof of Concepts als ik lui ben. Maar die dingen worden alleen door mijzelf gebruikt.
Haha mooi he. Vooral Kraig Adams heeft super beeldmateriaal wat dat betreft.quote:Op zondag 19 april 2020 09:54 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Vandaag ga ik op de motor naar de noordkaap bijvoorbeeld....deze week was ik in zuid-amerika met mooie muziek uit de Andes
( noem maar wat, maar er is zoveel te zien op Youtube. Als je daarmee klaar bent kun je ook nog allerlei duikfilms bekijken of films over het heelal; maar net waar je interesse ligt)
Ik lees dat nu ook, dat T cellen kapot maakt.quote:Op zondag 19 april 2020 09:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iig tijdelijk, het virus bevat ook HIV elementen wat vreemd is.
Bizar ook dat de overheid in de app-store zit te zoeken naar een geschikte app, om daarmee grondrechten in te perken. Waarom wordt die app niet door de overheid zelf ontwikkeld? Echt bizar.quote:Op zondag 19 april 2020 09:32 schreef Caland het volgende:
Die gedachte heb ik een tijdje, maar dan wordt je hier weggezet als doemdenker.quote:Op zondag 19 april 2020 09:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik lees dat nu ook, dat T cellen kapot maakt.
Behoorlijk kut nieuws om mee wakker te worden.
1. Met hiv eleementen is het sowieso man made.
2. Als het in je blijft, niet tijdelijk is en weer geactiveerd wordt is een vaccin en herd immunity zinloos en zit je voor altijd vast aan een soort long aids.
Enge gedachte.
omdat de overheid nog een slecht trackrecord met de beveiliging van hun eigen ict infrastructuurquote:Op zondag 19 april 2020 09:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bizar ook dat de overheid in de app-store zit te zoeken naar een geschikte app, om daarmee grondrechten in te perken. Waarom wordt die app niet door de overheid zelf ontwikkeld? Echt bizar.
Dat is zo maar dan nog is het raar dat de overheid een paar prutsende, relatief kleine en nietszeggende partijen voor zoiets belangrijks moet benaderen.quote:Op zondag 19 april 2020 10:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat de overheid nog een slecht trackrecord met de beveiliging van hun eigen ict infrastructuur
Kende ik niet, even gekeken. Zo te zien mooie films, bedankt voor de tip, manquote:Op zondag 19 april 2020 09:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Haha mooi he. Vooral Kraig Adams heeft super beeldmateriaal wat dat betreft.
Rutte heeft daar de afgelopen dagen al aardig op voorgesorteerd ja. Kan ook eigenlijk niet anders, het aantal bezette IC-bedden is nog steeds bijna dubbel zo hoog als wat het RIVM acceptabel vindt.quote:Op zondag 19 april 2020 09:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat er niks gaat veranderen, blijft bij het oude voor 3 weken
Hugo heeft het andersom gedaan en op twitter oproepen voor oplossingen, natuurlijk komen daar alle soorten bedrijven op af.quote:Op zondag 19 april 2020 10:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is zo maar dan nog is het raar dat de overheid een paar prutsende, relatief kleine en nietszeggende partijen voor zoiets belangrijks moet benaderen.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 19 april 2020 09:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik lees dat nu ook, dat T cellen kapot maakt.
Behoorlijk kut nieuws om mee wakker te worden.
1. Met hiv eleementen is het sowieso man made.
2. Als het in je blijft, niet tijdelijk is en weer geactiveerd wordt is een vaccin en herd immunity zinloos en zit je voor altijd vast aan een soort long aids.
Enge gedachte.
ik vind niet dat het RIVM over IC bedden moet gaan, want wij hadden was gewoon door de VVD wegbezuinigd, nu is de tijd op permanent op te schakelen.quote:Op zondag 19 april 2020 10:11 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Rutte heeft daar de afgelopen dagen al aardig op voorgesorteerd ja. Kan ook eigenlijk niet anders, het aantal bezette IC-bedden is nog steeds bijna dubbel zo hoog als wat het RIVM acceptabel vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |