Wat houdt dit in? Dat je mee moet met het nieuwe skype? Facetime -- Zoom?quote:Op zondag 19 april 2020 01:34 schreef phpmystyle het volgende:
Klopt, meegaan met de tijd kan je lang jong houden
Ik denk dat veel users al in bed liggen, vooral de zwakkeren.quote:Op zondag 19 april 2020 01:44 schreef Kyran het volgende:
Hier ook stream met allerlei verschillende artiesten
Voor nog meer filmpjes heb ik ook een aparte topic lopen in COR met allerlei TogetherAtHome acties.
De risicogroepen, de obese 60+ersquote:Op zondag 19 april 2020 01:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel users al in bed liggen, vooral de zwakkeren.
Ik dacht de 87 jarige obese witte man, volgens sommige users.quote:
Zolang het geen IC bed isquote:Op zondag 19 april 2020 01:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel users al in bed liggen, vooral de zwakkeren.
Eerste zin over de App en gelijk het woord "schijnveiligheid".quote:Op zondag 19 april 2020 01:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zolang het geen IC bed is
Ik zwengel nog even de PS4 aan hier
Net even OP1 teruggekeken. Maurice de Hont had een paar prima punten, maar is echt niet flexibel met zijn gedachtengang. Ab krijgt veel kritiek hier, maar ik vind hem toch altijd prima punten hebben, dus AbGod
Stuk over de app was ook wel leuk, maar wel weer typisch hoe het allemaal gaat. Wel heel goed om te horen dat er veel onafhankelijke experts naar kijken.
Sws is muziek (en dat evt mee/maken) een leuke uitlaatklep waar ieder in zijn meug vaak wel wat in kan terugvinden. De één op ritme, de ander op compositie en de ander weer op verdiepende betekenis of van tekst.quote:Op zondag 19 april 2020 01:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg altijd energie van deep hardstyle en soms ordinaire hardcore, maar david guetta is ook oké.
[..]
Klopt, meegaan met de tijd kan je lang jong houden
Die laatste snauw richting Maurice was wel mooiquote:Op zondag 19 april 2020 01:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eerste zin over de App en gelijk het woord "schijnveiligheid".
Ab laat zich niet afleiden door een "nee schuddende" Maurice en maakt gewoon zijn punt.![]()
Die lerares was overigens prima bij Op1.
twitter:SANCCOB twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 18:47:50#Lockdown perks for #Africanpenguins in Simon’s Town while #penguinrangers keep a watchful eye. #endangeredspecies @CityofCT @TableMountainNP @CTEnviroEd #savesseabirds #marinewildlife #conservationpartners https://t.co/37I4KNrLPq reageer retweet
quote:Op zondag 19 april 2020 00:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de tuin mooi in beeld te brengen, morgen weer het gras maaien voor de meeting van maandag.
Ab mag nog niet eens de Microscoop poetsen van Jaap.quote:Op zondag 19 april 2020 01:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Net even OP1 teruggekeken. Maurice de Hont had een paar prima punten, maar is echt niet flexibel met zijn gedachtengang. Ab krijgt veel kritiek hier, maar ik vind hem toch altijd prima punten hebben, dus AbGod
Stuk over de app was ook wel leuk, maar wel weer typisch hoe het allemaal gaat. Wel heel goed om te horen dat er veel onafhankelijke experts naar kijken.
In ieder geval prettig dat er een gesprek werd gevoerd en geen interview.quote:Op zondag 19 april 2020 01:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Teams is goud. Gebruiken we nu een jaar ofso. Collega's van over de hele wereld zijn heel dicht bij zo.quote:Op zondag 19 april 2020 00:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ga ik toch eens even uitzoeken.
Ben pas sinds 2 weken bekend met Teams.
Maar wel goed om te zien hoe snel men overschakelt en meetings organiseert via Teams/Zoom etc.
Dat is toch wel de toekomst denk ik zo..
Fijn dat mensen het eindelijk inzien.quote:Op zondag 19 april 2020 00:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd of mensen misschien meer gaan thuiswerken in de toekomst na deze ervaring. Zeker wanneer het allemaal wat langer heeft geduurd en mensen er echt aan gewend zijn geraakt.
Het is wel een perfecte oplossing voor het fileprobleem bijvoorbeeld.
Vooral in de hoofden van de dwingende managers moet het echt anders. Die gasten die anderen dwingen er op een bepaalde tijd te zijn... Ga weg.quote:Op zondag 19 april 2020 00:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel de werktijdenspreiding op gang gaat komen als we inzien dat we niet tegelijk in de spits kunnen reizen.
Alle "maar ik moet tussen 8 en 9 beginnen"-onzin kan dan hopelijk gelijk de prullenbak in.
helaas vergeet het maar...een hoop van die eikels voelen zich een godquote:Op zondag 19 april 2020 07:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fijn dat mensen het eindelijk inzien.
Alleen nu hopen dat de managment onderkoninkjes dat ook zo zien.
Ben ik ook bang voor idd.quote:Op zondag 19 april 2020 07:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas vergeet het maar...een hoop van die eikels voelen zich een god
Wat een verschrikking was ditquote:Op zondag 19 april 2020 01:44 schreef Kyran het volgende:
Hier ook stream met allerlei verschillende artiesten
Voor nog meer filmpjes heb ik ook een aparte topic lopen in COR met allerlei TogetherAtHome acties.
Denk het niet. Dat er meer thuisgewerkt kan worden was vorig jaar ook al duidelijk hoor, maar bedrijven willen er niet aan (veel werknemers ook niet trouwens).quote:Op zondag 19 april 2020 07:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fijn dat mensen het eindelijk inzien.
Alleen nu hopen dat de managment onderkoninkjes dat ook zo zien.
Ik heb wat voor je gevonden. En voor anderen die het reizen missen natuurlijk.... Lekker reizen vanaf je bank....met hapjes, boeken (reis) films uit jouw favoriete vakantielandquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:55 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Het virus verbiedt reizen niet hoor. Dat doen de beleidsmakers van de verschillende landen.
quote:Op zondag 19 april 2020 08:57 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je gevonden. En voor anderen die het reizen missen natuurlijk.... Lekker reizen vanaf je bank....met hapjes, boeken (reis) films uit jouw favoriete vakantielandBon voyage....
https://www.reishonger.nl/reistips/de-wereld-in-huis-halen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |