quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Is Auping nou al aan het uitleveren?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
De vraag is ook, hebben we genoeg mondkapjes voor 17 miljoen Nederlanders
Nondeju nou, hij begon nog vrij voorzichtig maar hij slaat nu echt compleet doorquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:46 schreef Monolith het volgende:
Het is een veel te simplistisch verhaal van Maurice. Hij is vrij goed in cherry picken.
Zeg je nou dat een groot deel van onze landgenoten achterlijk is?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:47 schreef Oostblokkert het volgende:
En dan alsnog kun je dit simpele verhaal nooit overbrengen naar de Nederlanders.
Die zullen denken dat doordat ze een mondkapje om hebben, ze massaal weer naar het strand toe mogen!
Nou nee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:49 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zeg je nou dat een groot deel van onze landgenoten achterlijk is?
@Caland is het hier mee eensquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Als we nou de Horeca eens open laten gaan...
Dan kunnen we toch kijken of er stijging komt?
Maar laat ik dan zo zeggen; optimistisch en eigenwijs.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:49 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zeg je nou dat een groot deel van onze landgenoten achterlijk is?
Kunnen we daar niet alvast mee gaan beginnen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:53 schreef cobain1994 het volgende:
Zet mij maar gewoon bij het restafval...
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet alvast mee gaan beginnen?
Ik vond vooral het betoog over luchtvochtigheid ergerlijk. Verspreiding van zo'n infectie is een complexe kwestie. Je ziet in Nederland enorme regionale verschillen en bovendien ook vroege brandhaarden waar het virus op zijn retour is terwijl het op andere plekken nog doorzet. Je zit met zeer complexe kwesties omtrent betrouwbaarheid van cijfers. Aantal geconstateerde gevallen hangt af van hoeveel je test, wie je test, wanneer het eerste geval was en ga zo maar door. Idem voor het aantal doden. Ga je New York met San Francisco vergelijken, waarbij de eerste stad 10x zoveel inwoners heeft, dan moet je kijken naar genomen maatregelen, tijdigheid van maatregelen, bewegingspatronen, bevolkingsdichtheid en ga zo maar door. Een verschil in verspreiding zien en dan "luchtvochtigheid" noemen is veel te simpel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nondeju nou, hij begon nog vrij voorzichtig maar hij slaat nu echt compleet door
Mee eensquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Als we nou de Horeca eens open laten gaan...
Dan kunnen we toch kijken of er stijging komt?
Eens.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:54 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maar laat ik dan zo zeggen; optimistisch en eigenwijs.
hulpfonds toch, het is niet alsof die zorgmedewerkers een premie ervoor gaan betalenquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:55 schreef Vallon het volgende:
Ik snap niets meer van dit onderwerp.... zit die nu verzekeringen te verkopen of een hulpfonds voor overbelaste zorgmedewerkers die hun werk doen ?
Doe maar in delen..quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet alvast mee gaan beginnen?
Waarom hebben die een hulpfonds nodig..... ik ben het helemaal kwijt. Maar goed ik werk dan ook niet in de zorg.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hulpfonds toch, het is niet alsof die zorgmedewerkers een premie ervoor gaan betalen
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond vooral het betoog over luchtvochtigheid ergerlijk. Verspreiding van zo'n infectie is een complexe kwestie. Je ziet in Nederland enorme regionale verschillen en bovendien ook vroege brandhaarden waar het virus op zijn retour is terwijl het op andere plekken nog doorzet. Je zit met zeer complexe kwesties omtrent betrouwbaarheid van cijfers. Aantal geconstateerde gevallen hangt af van hoeveel je test, wie je test, wanneer het eerste geval was en ga zo maar door. Idem voor het aantal doden. Ga je New York met San Francisco vergelijken, waarbij de eerste stad 10x zoveel inwoners heeft, dan moet je kijken naar genomen maatregelen, tijdigheid van maatregelen, bewegingspatronen, bevolkingsdichtheid en ga zo maar door. Een verschil in verspreiding zien en dan "luchtvochtigheid" noemen is veel te simpel.
Voor als ze jaren arbeidsongeschikt worden meen ik te begrijpenquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waarom hebben die een hulpfonds nodig..... ik ben het helemaal kwijt. Maar goed ik werk dan ook niet in de zorg.
Wat was de doorslaggevende factor?quote:
Haar ogen hebben wel iets liefsquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat was de doorslaggevende factor?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:04 schreef Ronald het volgende:
Ik had iets heel anders voor de klas staan in groep 8
Die blonde? Dat is Cherellequote:
Nee die andere, die Cherelle zou ik helemaal uit elkaar trekken zonder twijfelquote:
Ik wel, veel ervaring gekregen in het fappen destijdsquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had 25 jaar geleden niet zo'n juf in groep 8
Ik had een meester in groep 8, in mijn tijd waren er nog veel mannelijke leerkrachten op de basisschool.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had 25 jaar geleden niet zo'n juf in groep 8
Yep, goed inhoudelijk, wel overwogen ook en informatief hoe het op school gaat en dat er groepjes zijn. Weet je tenminste wat je te verwachten hebt.quote:
best wel!quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Eva heeft wel iets van een rollende errrrrrrrrrrrrrrr
Ik trek primaquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik trek die Gooische Rrrr van dat schoolhoofd echt heel slecht.
Wat is er precies grappig aan?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:13 schreef svann het volgende:
Even naar het weerbericht kijken of de kinderen vandaag naar school kunnen.
Het nieuwe lerenquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:13 schreef svann het volgende:
Even naar het weerbericht kijken of de kinderen vandaag naar school kunnen.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Man man man 1200 man op de IC alleen aan Corona, meer dan we uberhaupt aan IC bedden hadden een maand terug en we willen alles weer op gooien want in je hok blijven is zo moeilijk.
Jij was op weg naar bed toch?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Man man man 1200 man op de IC alleen aan Corona, meer dan we uberhaupt aan IC bedden hadden een maand terug en we willen alles weer op gooien want in je hok blijven is zo moeilijk.
Economie moet straks weer draaien....we spoelen nu iedere maand 50 miljard door het putjequote:Op zaterdag 18 april 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Lijkt me prima werkbaar. Als je bezwaren ziet, probeer dan te bedenken wat er moet gebeuren om het wel werkbaar te maken. Of het effect heeft weet ik niet, maar alle opties moeten op tafel liggen toch? Anders zitten we nog jaren in quarantaine.quote:
Amen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Eppo was de klusjesman.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:16 schreef tralalala het volgende:
Vertel eens, was Eppo nou de tandarts of de klusjesman?
De zwakheid van mijn volk walgt mij. Ik ben eruit: Iedereen mag er weer opuit. We verdienen 100k doden, rev up the engines of the boomer-remover.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Leuke juf hoor die Cherelle. Mag vaker aanschuiven.
Ik trap geen tweede keer in die spoiler-grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of loop ik nu een strakke meid mis?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Zekere beperkingen duren sowieso tot er een vaccin breed beschikbaar is. Wen maar aan dat idee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:16 schreef Merkie het volgende:
Lijkt me prima werkbaar. Als je bezwaren ziet, probeer dan te bedenken wat er moet gebeuren om het wel werkbaar te maken. Of het effect heeft weet ik niet, maar alle opties moeten op tafel liggen toch? Anders zitten we nog jaren in quarantaine.
😂quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Economie moet straks weer draaien....we spoelen nu iedere maand 50 miljard door het putje
je ziet hem bekken trekken iddquote:Op zondag 19 april 2020 01:17 schreef NoCigar het volgende:
Maurice houdt er niet van als hij tegengesproken wordt en gaat over lijken om zijn gelijk te krijgen. Laat die enge fanaat toch links liggen.
En weg met mondkapjesquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:49 schreef Newone82 het volgende:
Maurice de Hond. Held!!!
Weg met de 1,5 meter samenleving.
Helaas komt de Hont dadelijk bij Rick Nieman op NPO 1 om 10.00u.quote:Op zondag 19 april 2020 01:11 schreef NoCigar het volgende:
Waarom nodigen ze de Hont uit zeg. Laten we experts aan het woord laten zeg, en geen klusjesmannenterroriseerders.
Jeroen Pauw is NOOIT Flopsjow maar altijd Topshowquote:Op zondag 19 april 2020 21:11 schreef superniger het volgende:
FLOPSHOW.
Een lul van stukTV en prins carnaval te gast.
Prins mét een Jumbo supermarkt.quote:Op zondag 19 april 2020 21:11 schreef superniger het volgende:
FLOPSHOW.
Een lul van stukTV en prins carnaval te gast.
Ik kom erbij zittenquote:
Jeroen heeft elke avond dolle duikavond, maak jij je daar maar niet druk om.quote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar of Jeroen op tijd de boot kan laten schommelen is de vraag
Daar maak ik me ook geen zorgen om, wel of hij het redt met zijn zaadlozing totdat hij vanuit Uden weer op zijn woonboot isquote:Op zondag 19 april 2020 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Jeroen heeft elke avond dolle duikavond, maak jij je daar maar niet druk om.
quote:Op zondag 19 april 2020 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
Oh nee een pastoor, gelukkig liggen de kleine jongetjes al in bed
Eens jaquote:Op zondag 19 april 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Carnaval door laten gaan enorme fout achteraf.
Ja achteraf gezien had dat nooit gebeurdquote:Op zondag 19 april 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Grootste fout waren de vluchten vanuit China naar Europa.quote:Op zondag 19 april 2020 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien had dat nooit gebeurd
Carnaval uitvinden is de grootste foutquote:Op zondag 19 april 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Grootste fout waren gele apen die vleermuizen etenquote:Op zondag 19 april 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grootste fout waren de vluchten vanuit China naar Europa.
Had Julio ze maar uitgevoerdquote:Op zondag 19 april 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grootste fout was Japan tegenhouden in Chinaquote:Op zondag 19 april 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 19 april 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 22:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Grootste fout waren gele apen die vleermuizen eten
Preventief ruimen die spleetogenquote:Op zondag 19 april 2020 22:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Grootste fout waren gele apen die vleermuizen eten
quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
Als je nu nog China support door te kopen bij Aliexpress etc ipv eigen ondernemers in Nederland dan ben je een enorme eikel.
Jammer dat Fidan er ook aan zit.quote:Op zondag 19 april 2020 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Hebben ze een nieuwe tafel trouwens @:RensAjacied
Mijn pakketje ligt al een week bij de douane goftedommequote:Op zondag 19 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
Als je nu nog China support door te kopen bij Aliexpress etc ipv eigen ondernemers in Nederland dan ben je een enorme eikel.
Ze zitten in een kerkquote:Op zondag 19 april 2020 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik haal alles nu bij de Action ipv Aliquote:Op zondag 19 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
Ik neem nu alleen nog maar 5G af bij Ericssonquote:Op zondag 19 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
Ze zitten in een kerkquote:Op zondag 19 april 2020 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Mooie shop ditquote:Op zondag 19 april 2020 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet voortaan in elke school hangen
Nouri?quote:Op zondag 19 april 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
34 dat zegt die net Fidan luister eens
Ja maar die vraag stond op haar papiertje dus dan stelt ze diequote:Op zondag 19 april 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
34 dat zegt die net Fidan luister eens
Wat is zij toch slecht hèquote:Op zondag 19 april 2020 22:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja maar die vraag stond op haar papiertje dus dan stelt ze die
Dan is corona opeens een uitkomstquote:Op zondag 19 april 2020 22:31 schreef OProg het volgende:
Je zal elke zondag naar deze man moeten luisteren.
quote:Op zondag 19 april 2020 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
Deze uitzending is meer iets voor Omroep Brabant ofzo
quote:Op zondag 19 april 2020 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk roept Pauw ook dat de biblebelt broeikassen zijn en de kerk schuldig is
Dit is Brabant maat. Katholiek. geen biblebelt.quote:Op zondag 19 april 2020 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk roept Pauw ook dat de biblebelt broeikassen zijn en de kerk schuldig is
De biblebelt is voornamelijk gereformeerd.quote:Op zondag 19 april 2020 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Dat weet ik, maar Brabant is geen Nederlandquote:Op zondag 19 april 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is Brabant maat. Katholiek. geen biblebelt.
Hij zegt toch ookquote:Op zondag 19 april 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
nanochipsgenotquote:Op zondag 19 april 2020 22:33 schreef JanCees het volgende:
Iedereen weet dat corona plan is van Bill Gates en de NWO om ons gevaccineerd te krijgen
quote:Op zondag 19 april 2020 22:33 schreef JanCees het volgende:
Iedereen weet dat corona plan is van Bill Gates en de NWO om ons gevaccineerd te krijgen
quote:Op zondag 19 april 2020 22:33 schreef JanCees het volgende:
Boeit mij dat nou als m'n aandelen Microsoft maar blijven stijgenquote:Op zondag 19 april 2020 22:33 schreef JanCees het volgende:
1 pot natquote:Op zondag 19 april 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet om ons te chippen namens google?quote:Op zondag 19 april 2020 22:33 schreef JanCees het volgende:
Azure goatquote:Op zondag 19 april 2020 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boeit mij dat nou als m'n aandelen Microsoft maar blijven stijgen
Hee vriendquote:Op zondag 19 april 2020 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het nu al een vermoeiende uitzending, Brabant kan mij echt geen reet schelen
Van Infowars wordt ik altijd weer blij als ik in een depressieve fase zit.quote:
Amsterdam kan sowieso wel inpakken.quote:Op zondag 19 april 2020 22:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Als straks Landerd fuseert dan kan Amsterdam wel inpakken.
Tom bestelt sosa jongens!quote:Op zondag 19 april 2020 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
Lol kreeg nu nog een pakketje bezorgd, arme vent
Van die supplementen?quote:Op zondag 19 april 2020 22:36 schreef Vallon het volgende:
[..]
Van Infowars wordt ik altijd weer blij als ik in een depressieve fase zit.
Inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2020 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
Deze uitzending is meer iets voor Omroep Brabant ofzo
Heb op 5 april besteld nog niet binnen. Lamme tyfusmarokkaan moet waarschijnlijk uit het Rifgebergte komen.quote:Op zondag 19 april 2020 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt zo laat, hij was al vanaf vanochtend 10 onderweg. Koekoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |