ah cutequote:Op zaterdag 18 april 2020 19:11 schreef gcjoel het volgende:
@:Ruse
Heston pizza:
[ afbeelding ]
Rond is altijd wel lastig als je met de hand vormt van vers deeg. Maar deze was echt heel lekker. Intense tomaten smaak van de zelfgemaakte saus en gedroogde tomaatjes. Lekker buffel mozzarella. Echt top![]()
Maar je staat wel een halve dag in de keukenwat nu geen probleem is want geen fuck te doen.
Ja dat deeg moest gewoon lang rijzen vooral. Geen ingewikkelde dingen maar wel steeds een paar handelingen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef Ruse het volgende:
[..]
ah cute![]()
hij ziet er wel echt heel erg lekker uit idd, wat moest je nou met dat deeg doen? en de saus?
dus gewoon een pizza eigenlijkquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat deeg moest gewoon lang rijzen vooral. Geen ingewikkelde dingen maar wel steeds een paar handelingen.
Ja die saus heb ik niet echt bij gekeken maar zijn verse tomaatjes die je dan eerst ontvelt en daarna langzaam inkookt tot een saus. Geen gekke ingrediënten wel geduld.
Ja sowieso het komt uit zijn perfection reeks. Dus in principe basis recepten geperfectioneerd. Als je kon proeven snapte je hetquote:
dequote:
ok ok, ik had een rare fratsen pizza verwacht aangezien dat zijn ding nogal isquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sowieso het komt uit zijn perfection reeks. Dus in principe basis recepten geperfectioneerd. Als je kon proeven snapte je het
Uit, 3 tomaten, knoflook, gerookte paprika poeder, laurier, tijm, groentebouillon, en ik had fijne polenta om het te binden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zat er in, naast paddestoelen?
Ja klopt die boeken hebben we ook en dat vind ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:38 schreef Ruse het volgende:
[..]
ok ok, ik had een rare fratsen pizza verwacht aangezien dat zijn ding nogal is
Jammer van de paddestoelen. Verder klinkt het smakelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Uit, 3 tomaten, knoflook, gerookte paprika poeder, laurier, tijm, groentebouillon, en ik had fijne polenta om het te binden.
Kaneel. Het is een paddenstoelen stoof. Wat verwachtte je dan?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer van de paddestoelen. Verder klinkt het smakelijk.
Het was een grap.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kaneel. Het is een paddenstoelen stoof. Wat verwachtte je dan?
Ter compensatie van jouw zouteloze gezwets?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze SC kan wel wat peper gebruiken.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter compensatie van jouw zouteloze gezwets?
Hij zit me te pestenquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god heeft hij je gedumpt moet ik hem slaan?
Now we're talkingquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter compensatie van jouw zouteloze gezwets?
Al gedaanquote:
Stuur hulp! Help!quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maak even kenbaar of hij nog leeft.
Was het een leuter of een paar theezakjes?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Wat een avond weer
Even bijkomen van de exhibitionistische bejaarden.
De een deed de ander een pleziertje voor het raam van de parkeerplaatsquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was het een leuter of een paar theezakjes?
Das best raar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De een deed de ander een pleziertje voor het raam van de parkeerplaats
What has been seen
Vind je het leuk daar?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zeldzaam hoor, op de PG.
Ik heb het wel naar mijn zin, heb er echt plezier in om voor ze te zorgen (meestal in elk gevalquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind je het leuk daar?
Natuurlijk ook veel domme dozen trek je dat?
Mooi, je doet iig echt iets heel nuttigs voor de maatschappij.quote:Op zondag 19 april 2020 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het wel naar mijn zin, heb er echt plezier in om voor ze te zorgen (meestal in elk geval).
Met sommige collega's kan ik beter dan met andere natuurlijk, maar heb met niemand onoverkomelijke problemen. Ik kan prima omgaan met domme dozen, als die zichzelf maar niet te slim vinden, want dan wordt het vervelend.
Na de opleiding ben ik vpk, maar misschien blijf ik nog wel even verzorgende, dan heb je toch meer persoonlijk contact met de cliënten en meer invloed op hoe hun dagelijkse leven wordt ingericht. Ik zie wel hoe lang ik het leuk blijf vinden.quote:Op zondag 19 april 2020 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi, je doet iig echt iets heel nuttigs voor de maatschappij.
Visionair Penis Kundige?quote:Op zondag 19 april 2020 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na de opleiding ben ik vpk, maar misschien blijf ik nog wel even verzorgende, dan heb je toch meer persoonlijk contact met de cliënten en meer invloed op hoe hun dagelijkse leven wordt ingericht. Ik zie wel hoe lang ik het leuk blijf vinden.
is dat de psychogeriatrische afdeling?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zeldzaam hoor, op de PG.
quote:
als jullie de hele tijdquote:
quote:
Ja, klopt.quote:Op zondag 19 april 2020 00:28 schreef Ruse het volgende:
[..]
is dat de psychogeriatrische afdeling?
domme dozen die denken dat ze slim zijndat is lastig om mee om te gaan he
mis je geologie helemaal niet?
jaja, fossielen dit dat
quote:Op zondag 19 april 2020 00:43 schreef Ruse het volgende: