Ow man... meen je dat? Dat vind ik altijd zo'n afknapper he...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:21 schreef Maeghan het volgende:
Oh ja, dat zeg ik wel altijd. Maar ja, Rotterdammertje he. Dan mag dat =)
(maar ik schrijf het nooit op hoor)
Hahaha. Nou ja, als ik ooit iemand zou treffen die dat een afknapper vond dan zou ik er wel rekening mee houden, maar ach. Hier in de buurt praat iedereen zo he dus dan valt het niet zo op. Vroeger heb ik wel geoefend om ABN te leren praten, en ik kan het ook wel, maar ik ben er weer vanaf gestapt omdat ik het stom vind dat stedelingen met een accent voor dom aangezien worden terwijl de limburgse zachte g over het algemeen wel geaccepteerd wordt. Als al die brabo's en limbo's op college met hun accent mogen praten mag ik ook Rotterdams praten vind ik. =)quote:Op donderdag 21 april 2005 22:41 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ow man... meen je dat? Dat vind ik altijd zo'n afknapper he...
't Is nog niet zo erg als die limbolanders met hun zachte 'g', maar 't veelt niet scheel![]()
Abonneequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:36 schreef tudoros het volgende:
hoe schrijf je abbonnee? of herineren? ik schrijft het allemaal verkeerd ..
Kan jij mij het verschil uit leggen tussen enige en enigste? Ben ik wel benieuwd na.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:47 schreef Suus-chan het volgende:
Enige > enigste
Als mensen dat zeggen: 'Ik was de enigst blabla...' dan denk ik gelijk van: doe eens niet zo arrogant, zo leuk ben je niet, tot ik me bedenk dat ze toch een overtreffende trap van alleen-zijn bedoelen
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Kan jij mij het verschil uit leggen tussen enige en enigste? Ben ik wel benieuwd na.
Het verschil?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Kan jij mij het verschil uit leggen tussen enige en enigste? Ben ik wel benieuwd na.
Ok ok..ik weet dat "kan jij" officieel correct is, maar ik vind het lelijk...quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Kun jij mij het verschil uitleggen tussen enige en enigste? Ben ik wel benieuwd naar.
ja, dat ergert me nou altijd zo!quote:"Ik irriteer me aan" wordt heel vaak ten onrechte gebruikt, ik hoor zelfs hoogopgeleide mensen dit gebruiken, of mensen waarvan je toch beter zou verwachten........
Iets irriteert je &
je ergert je aan iets
Dat geld niet altijd, hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef marsterretje het volgende:
" Daar had ik helemaal geen geldt meer voor."![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |