Nee, 79.6% van de tests waren negatief.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:48 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Juist 85 is negatief getest van de tot nog toe uitgevoerde testen.
er zijn al meerdere vaccins....nu alleen nog de trials.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]als jij dat kan in een weekendje, nou je bent van harte welkom bij het RIVM dan
Neuh, ik snap dat best. Ik zit de cijfers van mijn gemeente en de omliggende omgeving ook een beetje in de gaten te houden. Daar zie ik dus geen daling en dat vind ik wel verontrustend. Goed dat het in Brabant afneemt, maar tot nu toe krijg ik de indruk dat het positieve effect van de maatregelen (dat het niet meer stijgt dus) alleen maar veroorzaakt wordt door de afname in het zuiden en dat het in andere regio's gelijk blijft of zelfs toeneemt. Ondanks de maatregelen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry als ik egoistisch ben, maar ik ben blij dat het hier in brabant wat afneemt
ik weet niet of ik dat vaccin dan vertrouw, ik wil eigenlijk wel dat het goed wordt getest eerstquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
er zijn al meerdere vaccins....nu alleen nog de trials.
die duren nog wel "even"
Vakantie ben ik al 2 jaren in eigen land geweest, dus nee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij wil echt snel een terrasje pakken en op vakantie he
Waar volg je dat? Ben benieuwd omgeving Rotterdam.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Neuh, ik snap dat best. Ik zit de cijfers van mijn gemeente en de omliggende omgeving ook een beetje in de gaten te houden. Daar zie ik dus geen daling en dat vind ik wel verontrustend. Goed dat het in Brabant afneemt, maar tot nu toe krijg ik de indruk dat het positieve effect van de maatregelen (dat het niet meer stijgt dus) alleen maar veroorzaakt wordt door de afname in het zuiden en dat het in andere regio's gelijk blijft of zelfs toeneemt. Ondanks de maatregelen.
Sommige ideeën klinken in theorie leuk maar werken in de praktijk niet, dit is er een van. Het is erg naïef van politici überhaupt te denken dat dit mogelijkerwijs werkt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn hemel, als je de hashtag #appathon een beetje doorleest weet je 1 ding zeker: dat app gebeuren gaat 1 groot drama worden.
daar zijn ze nu mee bezig...en duurt nog wel minimaal 6 maandenquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat vaccin dan vertrouw, ik wil eigenlijk wel dat het goed wordt getest eerst
Sowieso ICT projecten van de overheid zijn grotendeels een flop.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Sommige ideeën klinken in theorie leuk maar werken in de praktijk niet, dit is er een van. Het is erg naïef van politici überhaupt te denken dat dit mogelijkerwijs werkt.
Oktober of November dan?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daar zijn ze nu mee bezig...en duurt nog wel minimaal 6 maanden
Die zekerheid heb je nooit, die was er een half jaar geleden ook niet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is een gezond iemand van 29 jaar overleden en in elke leeftijd categorie hebben er mensen in het ziekenhuis gelegen. Waarom ben je zo zeker dat jou niks kan overkomen?
Feit blijft dat die persoon de enige jong iemand is die is overleden ZONDER onderliggend. lijden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is een gezond iemand van 29 jaar overleden en in elke leeftijd categorie hebben er mensen in het ziekenhuis gelegen. Waarom ben je zo zeker dat jou niks kan overkomen?
Mensenlevens zijn niet in geld uit te drukken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:31 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ja man gaat maar om 23 miljard euro..betaal jij het even?
Bron?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:35 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Sowieso ICT projecten van de overheid zijn grotendeels een flop.
https://www.trouw.nl/nieu(...)-een-chaos~b43b1711/quote:
Ik volg een gast op Twitter die dat een beetje bijhoudt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:34 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Waar volg je dat? Ben benieuwd omgeving Rotterdam.
Precies, het is eigenlijk wel gênant dat men het, tegen beter weten in, blijft proberen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:35 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Sowieso ICT projecten van de overheid zijn grotendeels een flop.
ja ik ben me ervan bewust inmiddels dat dit virus gevaarlijk kan zijn voor iedereen, maar jongere mensen die hieraan doodgaan, sommigen zonder onderliggend lijden die hebben dan net minder geluk dan andere mensenquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:36 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Feit blijft dat die persoon de enige jong iemand is die is overleden ZONDER onderliggend. lijden.
De rest van jonge patiënten hadden allemaal onderliggend lijden.
Hou toch eens op met deze idiote onzin.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:30 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Een mondkapje geeft jou weinig tot geen bescherming als je het niet goed gebruikt.
Een mondkapje doe je op om andere niet te besmetten.
Standaard heeft de tandarts een mondkapje op om De patiënt te beschermen. Net als op de ic.
IT-bedrijf Logica buiten de deur gezetquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:38 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)-een-chaos~b43b1711/
https://www.nrc.nl/nieuws(...)leem-blijft-a3957575
https://www.dirkzwager.nl(...)-projecten-overheid/
3 resultaten uit 1 zoekresultaat op Google. Tik maar in overheid ict projecten
Ja, stel je voor zeg, dat je je zorgen maakt over iets wat "DE REDDING" moet zijn maar vervolgens 1 groot fiasco blijkt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:40 schreef Mansjester het volgende:
Grappig,al die mensen die normaal geen fuck om veiligheid geven maar nu wel vooraan staan om te janken over een eventuele app.
had ik al wat langer geleden ook al meteen gedacht, dat je die mondkapjes beter kunt gebruiken voor mensen die besmet zijn, om verdere verspreiding tegen te gaanquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:41 schreef Noordzijde het volgende:
Waarom blijven mensen niet snappen dat een mondkapje niet 100% werkt maar vooral wordt gebruikt om het risico te verminderen??? Dat is met al deze maatregelen. Werkt niet 100% tegen corona, maar is vooral mindering van risico op verspreiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |