Dat gebeurt @PicoMMP ook heel vaakquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
Ik had zin in een glaasje rode wijn
Ik zat niet echt op te letten en schonk het in alsof het sinas was
Heb ik nu opeens een halve liter
Dat vind ik allebei geen pizzasoorten, al zegt dat weinig meer, je hebt ook al m&m pizza's met chocopasta.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Van pizza shoarma naar margarita is ook gewoon een vooruitgang.
Ik had laatst twee flessen witte wijn op het aanrecht.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
tong80 lacht je nu uit, die nam dat als ontbijt. Was het ook Hemawijn uit een pak.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
Een beetje wijn maakt veel dingen toch wel lekkerder.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had laatst twee flessen witte wijn op het aanrecht.
Wilde gaan bakken.
Pleurde in plaats van olie witte wijn in de koekenpan.
Imca Marinaquote:
Je moeder is inderdaad lekkerder als ik vantevoren gezopen heb, ja.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje wijn maakt veel dingen toch wel lekkerder.
Haha ga door, ik geniet.quote:
Eerst @skysherrif vervangen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt wel tijd voor een nieuwe moderator hier nu @:onlogisch weg is
Waar is hij mod?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Eerst @:skysherrif vervangen.
Eén ding tegelijk, asjeblaf.
Was de Fiat Multipla niet de lelijkste?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je kijken, dit. Ga je toch ook niet mee over straat.
Dat is de meme in real life, ja, maar ik vind deze lelijker.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was de Fiat Multipla niet de lelijkste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |