Geen idee, er kijkt toch sowieso geen hond naar dat vloggen van hem neem ik aanquote:Op zondag 19 april 2020 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarvoor ook al een pizza
@:Caland
Ook weer gedoneerd gekregen, wie zou z'n feeder zijn?
Njah, de tijd dat we met z’n allen in de auto afspraken ligt alweer een jaar of 10 achter me en ben geen allochtoon.quote:Op zondag 19 april 2020 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3 deurs is wel matig, vooral straks als je weer met je matties de straat op mag
Ook met spullen kut hoor, moet je die kanjerstoel naar voren gooien en dan vrotten om het erin te krijgenquote:Op zondag 19 april 2020 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, de tijd dat we met z’n allen in de auto afspraken ligt alweer een jaar of 10 achter me en ben geen allochtoon.
Hij krijgt het bijna allemaal gedoneerd, nadeel van met iedereen je adres delen is is dat er soms ook wat lijpo's voor je deur staan, maar ach. Je moet wat over hebben voor je dagelijkse 6000 kcal.quote:Op zondag 19 april 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, er kijkt toch sowieso geen hond naar dat vloggen van hem neem ik aan
Aanzienlijk deel van mijn maten heeft werkbusjes. Dat is altijd wel handig.quote:Op zondag 19 april 2020 10:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook met spullen kut hoor, moet je die kanjerstoel naar voren gooien en dan vrotten om het erin te krijgen
Nooit meer voor mij
"Werk"busjesquote:Op zondag 19 april 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Aanzienlijk deel van mijn maten heeft werkbusjes. Dat is altijd wel handig.
Hij is eigenlijk een soort hoer.quote:Op zondag 19 april 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij krijgt het bijna allemaal gedoneerd, nadeel van met iedereen je adres delen is is dat er soms ook wat lijpo's voor je deur staan, maar ach. Je moet wat over hebben voor je dagelijkse 6000 kcal.
Soort vanquote:Op zondag 19 april 2020 11:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk een soort hoer.
@:ItsTheBradgeHere
Hoeveel moet jij eten voor een vol gevoel?quote:Op zondag 19 april 2020 11:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Soort van
Maar goed, ik klaag voor alsnog niet. Zolang het geen onbetaalde bestellingen zijn en het is in overleg gegaan.
Normaal zit ik wel vol van 1 grote pizzaquote:Op zondag 19 april 2020 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel moet jij eten voor een vol gevoel?
Wat een godenmerkquote:Op zondag 19 april 2020 11:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De wehrmacht had ook veel plezier aan de Opel
Ah, z’n feeder is gevonden.quote:Op zondag 19 april 2020 12:48 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom al dat gehaat op Bradge in dit topicGa een leven zoeken ofzo.
Opdonderen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:48 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom al dat gehaat op Bradge in dit topicGa een leven zoeken ofzo.
Tyft zelf opquote:
Die gastjes daar willen alleen maar dat die gozer van alles naar binnen schuift volgensmijquote:
Dat bestel ik ook weleens hoorquote:Op zondag 19 april 2020 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gastjes daar willen alleen maar dat die gozer van alles naar binnen schuift volgensmij
Want serieus, pizza en kapsalon, wat is dat nou voor combi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |