Die vond ik ook erg lekker ja!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar Seul, een Imperial stout is toch nooit een lichte stout?
We hadden het laatst hier toch over Apex? Vanavond mijn blik Replicant DIPA opengetrokken, wat een prachtig bier is dat!
Dat was een geslaagde sessie! Aantal toppers mogen drinken, het ging in de zon wel vrij rap. De volgende dag had ik er wel wat last van, haha.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:22 schreef Welten het volgende:
Donderdag met Hemelvaart een borrel met wat vrienden. O.a. wat Frau Gruber, Bearded Iris, Stamm en Nerdbrewing besteld. Zin in!
Alles van Alvinne.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:52 schreef zlotka het volgende:
Nu het wat warmer is heb ik niet altijd zin om een dikke porter of stout te drinken. Afgelopen weekend een berliner weisse gehad van Pohjala en die beviel best goed als afwisselingen met alle DDH DIPA. NEIPA, TIPA en weet ik veel wat allemaal.
Berliner weisse/sour is voor mij een behoorlijk nieuwe stijl. Iemand die nog eens wat suggesties heeft voor lekkere zuurbieren?
Wel fijn dat je zoiets met vrienden kan delen! Hoeveel hebben die 16 biertjes je gekost?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:40 schreef Welten het volgende:
Lekkere bestelling bij the Garden Brewery, Sinister D. Ik had er 48 besteld met 3 man, ieder 16. Het lukte ons om 15 unieke bieren te bestellen dus daar was ik wel tevreden mee.
Ik geloof dat ik voor 24 blikken iets van 55 euro kwijt was. Inclusief verzending, en met de korting eraf die je krijgt als je je inschrijft voor hun nieuwsbrief.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel fijn dat je zoiets met vrienden kan delen! Hoeveel hebben die 16 biertjes je gekost?
Mooie prijs! Ze hebben momenteel 11 verschillende bieren, dus ga ik nog niets bestellen, maar daarna is het zeker te overwegen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik voor 24 blikken iets van 55 euro kwijt was. Inclusief verzending, en met de korting eraf die je krijgt als je je inschrijft voor hun nieuwsbrief.
Apart... ik heb twee weken geleden nog besteld, en kreeg die bestelling dit weekend binnen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:41 schreef Sino_Ganti het volgende:
Door dit topic een beetje te volgen wilde ik ook bij The Garden bestellen, helaas verzenden ze op dit moment niet naar Nederland.
Ze verzekeren per mail dat het met een paar dagen opgelost is.
Ja vond het ook vreemd, maar bij het afrekenen staat Nederland /Holland / The Netherlands / Nizozemska er niet bij. Kreeg toen onderstaande reactie:quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Apart... ik heb twee weken geleden nog besteld, en kreeg die bestelling dit weekend binnen.
Kortom zodra ik een mail heb als een malle bestellenquote:Thanks for getting in touch. Apologies we are currently not shipping to The Netherlands, but we will be back online in a few days.
We will let you know when we are!
Cheers,
Claudia
Dat moet ik voor mezelf nog maar bezien. Blij als ik weer gewoon in België kan shoppen. Grenzen gaan de 8e toch wel weer open he Seul?quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hopelijk hebben ze over paar maandjes weer veel nieuwe bieren. Dan neem ik weern een kijkje.
Geen idee, Potsie, maar alles evolueert in de goeie richting, dus laten we het hopen!..quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Grenzen gaan de 8e toch wel weer open he Seul?
Normaal kan ik een port na een stevige maaltijd best waarderen, maar een mengsel van port en bier zou ik nou niet bij voorbaat als een succes betitelen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:14 schreef Lonaa het volgende:
Oh! Dochter van de Korenaar, die zou ik wel willen proberen.
De port-bier-combi is ook niet wat me aanspreekt, Dochter van de Korenear heeft gewoon altijd goed bier, zodoende wel benieuwd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Normaal kan ik een port na een stevige maaltijd best waarderen, maar een mengsel van port en bier zou ik nou niet bij voorbaat als een succes betitelen.
Ik hoop toch echt dat de grenzen 8 juni weer open gaan (en liever eerder), maar we wachten maar rustig af. Ik woon in een Nederlands grensdorp (en heb een Belgische vader en familie over de grens), en vandaag eens de stoute schoenen aangetrokken richting de grens gereden. Ik kwam verder dan ik dacht, aangezien de grenspost onbemand bleek. Beetje vreemd vond ik het en ik ben niet zo’n held, dus na 300 meter in België toch maar rechtsomkeert gemaakt. Belgische boetes zijn namelijk niet mals, en dat is het me allemaal niet waard.
Die gesloten grenzen worden steeds opener:quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Normaal kan ik een port na een stevige maaltijd best waarderen, maar een mengsel van port en bier zou ik nou niet bij voorbaat als een succes betitelen.
Ik hoop toch echt dat de grenzen 8 juni weer open gaan (en liever eerder), maar we wachten maar rustig af. Ik woon in een Nederlands grensdorp (en heb een Belgische vader en familie over de grens), en vandaag eens de stoute schoenen aangetrokken richting de grens gereden. Ik kwam verder dan ik dacht, aangezien de grenspost onbemand bleek. Beetje vreemd vond ik het en ik ben niet zo’n held, dus na 300 meter in België toch maar rechtsomkeert gemaakt. Belgische boetes zijn namelijk niet mals, en dat is het me allemaal niet waard.
Ik heb gisteren e.e.a. nagevraagd bij de Caigny wanneer ze bepaalde leveringen verwachten en dat zou binnen nu en enkele weken zijn. Dus dat komt precies goed uit met de grenzen die dan net wel / net niet open gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat moet ik voor mezelf nog maar bezien. Blij als ik weer gewoon in België kan shoppen. Grenzen gaan de 8e toch wel weer open he Seul?
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
en wijn is zo vervelend vaak, want vriendin drinkt het niet en dan zit ik 2-3 dagen hetzelfde te drinken. Met een biertje pak ik gewoon elke avond iets nieuws.
Bij mij hangt het van het moment af. In het weekend is een fles op een avond geen probleem. Maar als ik dinsdagavond zin heb in een glaasje en er de volgende dag vroeg uit moet, dan heb ik woensdag t/m vrijdag ook nog wijn staan.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:50 schreef BertV het volgende:
[..]![]()
Niks om trots op te zijn, maar een fles drink ik als bier.
Daarom overgestapt naar port.
Wat tot gevolg heeft dat wijn nu waterig proeft.
Ik drink port (nog?) niet als bier.
On topic, Affligem tripel. Mooi in balans, en makkelijk te verkrijgen.
Ik heb toch al een voorkeur voor tripel.
[ afbeelding ]
Nu heb ik dit biertje voor het eerst gedronken tijdens een uitje met mijn vriendin.
Volgens mij is de associatie ook erg belangrijk voor de waardering.
Ja, associatie is enorm belangrijk. Soms zelfs moeilijk om er los van te zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:50 schreef BertV het volgende:
Nu heb ik dit biertje voor het eerst gedronken tijdens een uitje met mijn vriendin.
Volgens mij is de associatie ook erg belangrijk voor de waardering.
Was hun aanbod weer aangevuld? Las dat ze nog niet echt rekende op de toestroom Nederlanders.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:37 schreef Welten het volgende:
Een maat van me is al bij de Caigny geweest en die zag nog oude Dessert in a can liggen voor 4,05 euro. Ik Googlede even wat deze op Nederlandse sites deden en zag ze o.a. voor 8,75 euro voorbij komen. Echt een be-la-che-lijk verschil.
Nee, nauwelijks. Pas over een week of 2-3 een grote restock.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was hun aanbod weer aangevuld? Las dat ze nog niet echt rekende op de toestroom Nederlanders.
Ai, gaven ze dat zelf aan? Ik was van plan om 13 juni te gaan. Voor mij toch een behoorlijk stuk rijden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks. Pas over een week of 2-3 een grote restock.
Ik spreek regelmatig met een gast die daar de bestellingen doet, en me zo af en toe op de hoogte houdt. Overigens hebben ze ook nu volgens mij genoeg moois op het schap hoor, dat is wel een garantie bij ze.quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ai, gaven ze dat zelf aan? Ik was van plan om 13 juni te gaan. Voor mij toch een behoorlijk stuk rijden.
Denk dat ik ze die ochtend maar eens bel om te vragen hoe het ervoor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |