SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
[ Bericht 4% gewijzigd door engine op 17-04-2020 20:20:33 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Gelukkig is het maar gephotoshopt!quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Had ik een keer ook echt blue waffle gegoogled! Whaha!![]()
Thanks maatquote:
Durf niet zo goedquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef ToT het volgende:
En zo zijn er nog wel meer klassiekers waar je gebanned voor kunt worden:
- Een feestje van zuur fruit
- Een gecomprimeerd bestand met pica's van een forumlid hier.
- Iets met een geitse
- Een meisje in bad
enz.
Een garper en 2 bazen voor je topic enzo waren ook banbaar, maar da's allemaal wat minder heftig!quote:
pff oeiiiiquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:15 schreef Amee het volgende:
[..]
Hihi! Ik hou je vast vanavond als je in slaap moet vallen. Haha!
Godverquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef ToT het volgende:
En zo zijn er nog wel meer klassiekers waar je gebanned voor kunt worden:
- Een feestje van zuur fruit
- Een gecomprimeerd bestand met pica's van een forumlid hier.
- Iets met een geitse
- Een meisje in bad
enz.
Lekker man geniet ervanquote:
quote:
Waar?quote:
Toch gedaan? Haahaha!quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
pff oeiiii![]()
![]()
Gaat nodig zijn. Komende nachten nog wel denk ik
Okay!quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maandagochtend gaan wij dansen
Ja wel gedaanquote:
Maybequote:Op vrijdag 17 april 2020 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel gedaanIk hoop maar dat het photoshop is.
Voor mij welquote:
Hiiiiiiiiiiquote:
Hmmmmquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ho ho! Wie zegt dat ik jou daar ook niet toe reken?
Ik mis het banmeldtopicquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]Die one-liners waarmee je Kluun z'n topics sluit ook he!
quote:
Jaaaaquote:
Dat mist iedereen!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar jou zie ik gewoon als een toffe user.
Dat mag niet meer ivm privacyquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zouden we weer eens moeten herinvoeren
Ja, ik had hongerquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah!
Trok de TT je aandacht of zo, dat je hier weer ff komt buurten?
Ja dit ziet er wel smakelijk uitquote:
Maar wat dan wel??!!quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:46 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een dag zonder FOK!
of 2 dagen, ligt eraan hoe ongesteld ik ben
Nee dat was ik zelf blijkbaar.quote:
quote:
Liever!quote:
Stil! Je stoort ons in een lopende vrijpartijquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Als DÁT geen neu.....oh wacht, jullie 2.
Ik kijk vaak achteraf pas van die de posts komen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:23 schreef Amee het volgende:
[..]
Stil! Je stoort ons in een lopende vrijpartij
ssst nouquote:
quote:
Haha, okay! Zal hem wel goed doen!quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is stil boven, dus ik denk dat hij wel slaapt!
Zeker!quote:
Ja, in de auto zit hij ook gevangen natuurlijk. En dat is wel een vrije jongetje, als ik je zo hoor. Haha!quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik denk dat de medicijnen hem ook goed helpen; vandaag heeft hij wel een paar keer een hoest- en niesbui gehad en heeft een paar keer heel stevig in zijn ogen zitten wrijven, maar vergeleken met de afgelopen anderhalve week is het echt super goed gegaan!Hij was vandaag echt in een hyperactieve vrolijke bui, ook al was hij in de auto echt alles behalve vrolijk gedurende een flink deel van de lange ritten.
HAAAAAAAAGSquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, in de auto zit hij ook gevangen natuurlijk. En dat is wel een vrije jongetje, als ik je zo hoor. Haha!
Hebben jullie nog succes met de sollicitaties?
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, in de auto zit hij ook gevangen natuurlijk. En dat is wel een vrije jongetje, als ik je zo hoor. Haha!
Hebben jullie nog succes met de sollicitaties?
Ja het is ÓF "Hartelijk bedankt voor je sollicitatie, maar de vacature staat nu vanwege corona on hold., ÓF "Hartelijk bedankt voor je sollicitatie, maar we hebben overweldigend veel reacties binnen gekregen en gaan met een aantal van die andere verder."quote:
Ze zou wel gelijk aangenomen zijn bij ons voor de WMO. Tot 24 uur per week als ze dat wil. Gelijk een vast contract.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is ÓF "Hartelijk bedankt voor je sollicitatie, maar de vacature staat nu vanwege corona on hold., ÓF "Hartelijk bedankt voor je sollicitatie, maar we hebben overweldigend veel reacties binnen gekregen en gaan met een aantal van die andere verder."
Want ja; half Nederland raakt ineens werkeloos, dus krijg je veel meer concurrentie met solliciteren.
Spot niet met mijn teruggegroeide maagdelijkheidquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:23 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Gaat er eindelijk een keer geneukt worden?
Werd gisteren gebeld. Is wel een ander appartement, maar in hetzelfde gebouw (wordt gerenoveerd op dit moment). Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:26 schreef stokj het volgende:
Succes! (wist niet dat ie zo gauw zou beslissen in het weekend).
Okee dan!quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:43 schreef Amee het volgende:
[..]
Ze zou wel gelijk aangenomen zijn bij ons voor de WMO. Tot 24 uur per week als ze dat wil. Gelijk een vast contract.
Dat laatste snap ik niet. Hoe krijgt iedereen gelijk een vast contract? Stel dat ze niet geschikt is. Maar toen ik dat vroeg zeiden ze dat het contract ontbonden kan worden.
Nou jaaa. Waarom niet gewoon drie maanden proef dan, he?
Ja, corona zet alles stop. Gaat nog wel maanden duren. In de zomer geen evenementen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ja voor de laatste paar weekjes dat ze werkt krijgt ze wel een vaste-uren-contract, dat haar minimaal 24 uur per week beloofd wordt, maar dat zij dan ook verplicht minstens dat aantal uren moet draaien.
Ze draaide altijd 32 uur du dat is niet zo'n probleem, maar ze melken haar nu aardig uit voor ze haar er uit trappen.
Ze wil echt van alles doen, van schoonmaak tot lopende band-werk en whatever, maar hier direct in de omgeving is weinig te vinden, en de meeste banen verder weg beginnen erg vroeg (of het gaat om ploegendiensten), en dat lukt met het openbaar vervoer gewoon niet.
We willen dat ze snel haar rijbewijs gaat halen, maar ja: corona he.
Klopt jah.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, corona zet alles stop. Gaat nog wel maanden duren. In de zomer geen evenementen.
In welke provincie wonen jullie?quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt jah.
De Prius hebben we gekocht omdat het makkelijker is om snel te leren in een automaat te rijden, en ze kan tussen de lessen door ook daarin wat oefenen op veilig terrein. Maar als de examens niet meer gedaan worden......
Hunebedterrein, Drenthe.quote:
Dat is wel een beetje ver van Friesland, he. Serieus zou ze gelijk aangenomen zijn. Zelfs met corona blijft de vraag naar hulp stijgen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hunebedterrein, Drenthe.
We zijn hier naar toe gekomen omdat het goedkoop wonen is en er in bepaalde steden hier vrij veel werk te vinden was, maar we hadden onvoldoende gekeken naar de bereikbaarheid.
Hard geworden?quote:
Okee dan!quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ver van Friesland, he. Serieus zou ze gelijk aangenomen zijn. Zelfs met corona blijft de vraag naar hulp stijgen.
Verkopen en huren dan?quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ja als we het huis konden verkopen en elders iets anders leuks konden krijgen, boeit het ons absoluut niet waar we terecht komen. Maar ja; zie maar eens een hypotheek te krijgen zonder vaste baan. (Onze huidige woning staat op mijn naam en we zitten op het maximum wat ik aan hypotheek kan krijgen.)
Haha niet echt een optie.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Verkopen en huren dan?
Hihi. Sorry, heb niet veel verstand van huizen en hypotheek.
Heb het jullie wel gegund deze baan voor je vrouw. Goede voorzieningen enzo.
Haha, is goed!quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
even bijlezen hoor, heb blijkbaar spannende dingen gemist.....
Misschien vindt hij dat sexyquote:
Jeetje, is het zo erg? Ik dacht dat ik erger was met droogstaanquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:46 schreef Kopjechino het volgende:
Spot niet met mijn teruggegroeide maagdelijkheid
Leuk! Even afwachten dan. Hoop dat het goed komt!quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:46 schreef Kopjechino het volgende:
Werd gisteren gebeld. Is wel een ander appartement, maar in hetzelfde gebouw (wordt gerenoveerd op dit moment). Ben benieuwd!
Als een ballerina met een roze tutuquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Als een ballerina met een roze tutu
@:Engine![]()
Je weet toch dat ik kan overdrijvenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:15 schreef stokj het volgende:
Jeetje, is het zo erg? Ik dacht dat ik erger was met droogstaan
[..]
Leuk! Even afwachten dan. Hoop dat het goed komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |