Als we de poule doorkomen gaan de reisjes beginnen ja. Boek ik ook eens een keer een uitwedstrijdquote:
Kuyt en Heitinga. Ik hou mijn hart vast.quote:Kuyt krijgt dispensatie van KNVB
Dirk Kuyt gaat dispensatie krijgen van de KNVB. De voetbalbond verleent dispensatie aan de trainers die vanwege het coronavirus hun cursus niet af kunnen ronden. Dat betekent dat Kuyt vanaf volgend seizoen hoofdtrainer mag worden. Naast Kuyt krijgen ook Kevin Hofland en John Heitinga deze dispensatie.
Dat meldt De Telegraaf. De drie oud-internationals hoopten in deze periode de hoogste trainersopleiding, UEFA Pro, af te ronden. De praktijkonderdelen van deze cursus kunnen echter door het coronavirus niet worden uitgevoerd. Voor nu mogen ze met dispensatie als hoofdcoach in het betaald voetbal aan de slag en kunnen ze op een later moment de cursus alsnog afronden om zo het diploma te halen.
''Voor cursisten die de cursus van het voorjaar 2020 niet konden afronden vanwege de coronacrisis, kan voor het gehele seizoen 2020/2021 dispensatie worden aangevraagd om een licentie te krijgen voor het niveau waarvoor ze worden opgeleid. De aanvraag moet worden ingediend bij de KNVB door de club waar de betreffende trainer aan de slag gaat in het seizoen 2020-2021'', aldus de KNVB.
het enge is dat ze al aardig hoog in de pikorde staan, het is hopen op verstandige management beslissingenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt en Heitinga. Ik hou mijn hart vast.
Irritant hoe voormalig topvoetballers hun trainersdiploma zowat cadeau krijgen. Op die manier krijg je alleen maar meer Stammetjes.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is geen fijn nieuws. Die vent is binnen 3 jaar onze hoofdtrainer (en daar zit ik niet op te wachten).quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Arnesen: ''We willen contract Orkun openbreken tot 2025''
Orkun Kökcü is bezig aan een goede ontwikkeling bij Feyenoord. De talentvolle middenvelder is onder Dick Advocaat uitgegroeid tot een vaste waarde bij de Rotterdammers en dat is ook opgevallen bij diverse buitenlandse clubs. De 19-jarige Kökcü werd eerder in verband gebracht met onder meer Arsenal en Sevilla.
Frank Arnesen bevestigt in gesprek met ABC dat de Spaanse club belangstelling heeft voor Kökcü, maar doet er alles aan om hem te behouden. "De zaakwaarnemer van Kökcü heeft laten weten dat er vier clubs geïnteresseerd zijn, waaronder Sevilla. Orkun heeft een contract tot medio 2023 en we willen deze graag openbreken tot 2025. We zijn in gesprek."
quote:Op zondag 9 december 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Horen we na vandaag nooit meer wat van. Beetje zoals Toure.
quote:Op maandag 2 december 2019 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] In ieder geval creëren we inmiddels weer wat waarde in de selectie. Kökcu, Senesi en Sinisterra zullen aan het eind van het seizoen richting de 10 miljoen gaan, Berghuis zal rond de 15 miljoen liggen, afhankelijk ook of hij meegaat naar het EK (maar die zullen we wel verkopen)
quote:
Echt lachwekkend ja.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Irritant hoe voormalig topvoetballers hun trainersdiploma zowat cadeau krijgen. Op die manier krijg je alleen maar meer Stammetjes.
Wat een heerlijk seizoen was dat tochtwitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 17:46:47Niet alleen het doelpunt was mooi die dag... 🙌
#FeyenoordFlashback https://t.co/mc3W7E1gvJ https://t.co/qpvdBLc6n0 reageer retweet
Dit gaat hard backfiren maat.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die Colombiaan 10 mil waard is.
Het ging over het eind van dit seizoen, als hij dan voor dit bedrag weggaat mag je mij er gerust mee om de oren slaan.quote:
Toen hadden we gewoon kampioen moeten worden. kk Koemanquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:39 schreef Caland het volgende:
Wat een heerlijk seizoen was dat tochtwitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 17:46:47Niet alleen het doelpunt was mooi die dag... 🙌
#FeyenoordFlashback https://t.co/mc3W7E1gvJ https://t.co/qpvdBLc6n0 reageer retweet
twitter:fr12nl twitterde op zondag 19-04-2020 om 12:04:43AD: Feyenoord meldt zich bij Linssen https://t.co/FEDc0p4eD3 reageer retweet
Nu wellicht niet door zijn blessure, maar dat gaat hij wel worden en denk ook wel een stuk meer. Die andere 3 zijn er al (ruim) voorbij lijkt me.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die Colombiaan 10 mil waard is.
Tjah, zo is het wel natuurlijk. Feyenoord zal heel voorzichtig om moeten gaan met hun kleine budget. Linssen zal niet gehaald worden voor de basis en dan is het niet eens zo'n hele gekke optie. Linssen > Larsson.quote:Op zondag 19 april 2020 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gratis dus je kan je er geen buil aan vallen!!
Ben bang dat dit toch even de categorie is waar we in moeten zoeken na de Corona-zomer.
Ik las gisteren dat ze interesse hebben in twee jonge Ecuadorianen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gratis dus je kan je er geen buil aan vallen!!
Ben bang dat dit toch even de categorie is waar we in moeten zoeken na de Corona-zomer.
Die zullen in eerste instantie in het -21 team gaan spelen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat ze interesse in twee jonge Ecuadorianen.
Kans dat je weer een voltreffer hebt als Sinisterra is niet zo groot natuurlijk, maar dan liever die categorie.
De stap voor spelers van bijvoorbeeld Vitesse, Utrecht, Heerenveen naar Feyenoord is voor de meesten echt te groot geweest. Ben er bang voor dat dit ook met Linssen het geval is. Maar ja, een goedkope andere optie weet ik ook niet zo 1,2,3.quote:Op zondag 19 april 2020 12:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat ze interesse in twee jonge Ecuadorianen.
Kans dat je weer een voltreffer hebt als Sinisterra is niet zo groot natuurlijk, maar dan liever die categorie.
zijn rare tijden nu, moeilijk om iets te voorspellen over bedragen. Mochten de grote competities niet uitgespeeld worden is er daar ook veel minder geld aanwezigquote:Op zondag 19 april 2020 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu wellicht niet door zijn blessure, maar dat gaat hij wel worden en denk ook wel een stuk meer. Die andere 3 zijn er al (ruim) voorbij lijkt me.
Natuurlijk, maar ik bedoelde het in de context van pre-corona.quote:Op zondag 19 april 2020 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn rare tijden nu, moeilijk om iets te voorspellen over bedragen. Mochten de grote competities niet uitgespeeld worden is er daar ook veel minder geld aanwezig
Hopelijk plukken ze die niet van de straat dan.quote:Op zondag 19 april 2020 12:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat ze interesse hebben in twee jonge Ecuadorianen.
Transfervrij en maakt ieder seizoen wel 10-15 goals. Prima speler om erbij te hebben.quote:Op zondag 19 april 2020 12:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:fr12nl twitterde op zondag 19-04-2020 om 12:04:43AD: Feyenoord meldt zich bij Linssen https://t.co/FEDc0p4eD3 reageer retweet
Mag toch hopen dat ze binnen blijven in deze periode.quote:Op zondag 19 april 2020 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk plukken ze die niet van de straat dan.
Das juist een beetje het probleem in Ecuador zeg maarquote:Op zondag 19 april 2020 14:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze binnen blijven in deze periode.
Dat ie van Vitesse komt is al niet per se positief, maar je moet vooral stoppen met zoveel spelers zonder restwaarde te halen. Zeker in financieel onzekere tijdenquote:Op zondag 19 april 2020 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
De stap voor spelers van bijvoorbeeld Vitesse, Utrecht, Heerenveen naar Feyenoord is voor de meesten echt te groot geweest. Ben er bang voor dat dit ook met Linssen het geval is. Maar ja, een goedkope andere optie weet ik ook niet zo 1,2,3.
Een transfersom betalen voor zo'n speler: neen. Gratis ophalen als breedteversterking: prima joh.quote:Op zondag 19 april 2020 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ie van Vitesse komt is al niet per se positief, maar je moet vooral stoppen met zoveel spelers zonder restwaarde te halen. Zeker in financieel onzekere tijden
Gratis? Net als Kelly zeker.quote:Op zondag 19 april 2020 16:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een transfersom betalen voor zo'n speler: neen. Gratis ophalen als breedteversterking: prima joh.
Club Deportivo Feyenoordtwitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 19-04-2020 om 16:43:53🇦🇷 #Feyenoord is voor het seizoen 2020/2021 op zoek naar een tweede keeper met de nodige ervaring. De zoektocht lijkt via tips vanuit Zuid-Amerika neergestreken te zijn bij Ezequiel Unsain (25). De keeper van Defensa y Justicia is na dit seizoen gratis op te halen in Argentinië. https://t.co/JQSxU47VGa reageer retweet
Succes met dat salaris.quote:Op zondag 19 april 2020 17:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Owja, die moeten we deze zomer nog even zien te slijten.
Bij een middenmotor ja. Daar komt hij 1 tegenstander tegen, bij een topclub kom je er 3 tegen, omdat de meeste zich ingraven.quote:Op zondag 19 april 2020 13:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Transfervrij en maakt ieder seizoen wel 10-15 goals. Prima speler om erbij te hebben.
Leuk draadje met wat namen die binnenkort misschien vaker voorbij gaan komen.twitter:KuipTalk twitterde op zondag 19-04-2020 om 17:54:06Alright kids, here’s some fun. @FeyenoordTM and I asked around in the past weeks to see which players are likely transfer targets for Feyenoord this summer. What could the team look like next season? Here we go. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 20-04-2020 om 11:05:26Een maandag op de Coolsingel... 😍
#FeyenoordFlashback https://t.co/Iehpm1nNaL reageer retweet
Bring in Apostolos Apostolopoulos.quote:Op maandag 20 april 2020 13:13 schreef hhh38 het volgende:
Leuk draadje met wat namen die binnenkort misschien vaker voorbij gaan komen.twitter:KuipTalk twitterde op zondag 19-04-2020 om 17:54:06Alright kids, here’s some fun. @:FeyenoordTM and I asked around in the past weeks to see which players are likely transfer targets for Feyenoord this summer. What could the team look like next season? Here we go. reageer retweet
Bekt in ieder geval al lekker die naam.quote:
Zo te zien voor het team dat in die O21 competitie gaat meedoen, als het überhaupt klopt natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, heeft Feyenoord daar nu interesse in?
W2 vond hem te zwak.
@Elanquote:Marouan Azarkan gaat Feyenoord mogelijk verlaten. Onderhandelingen tussen de jonge aanvaller en Werder Bremen zijn al in een ver stadium.
W2 vond Frenkie de Jong ook te zwak, en kijk eens waar ie nu speelt!!!quote:Op maandag 20 april 2020 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, heeft Feyenoord daar nu interesse in?
W2 vond hem te zwak.
quote:Op maandag 20 april 2020 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
W2 vond Frenkie de Jong ook te zwak, en kijk eens waar ie nu speelt!!!
Weer?quote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef Elan het volgende:
Zal je weer zien dat hij het daar gaat maken.
Barcelona is geen club.quote:Op maandag 20 april 2020 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
W2 vond Frenkie de Jong ook te zwak, en kijk eens waar ie nu speelt!!!
Van alle jeugdspelers die de laatste jaren zijn uitgewaaierd over Europa zou je inmiddels een aardig team kunnen samenstellen.quote:
Zoals?quote:Op maandag 20 april 2020 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Van alle jeugdspelers die de laatste jaren zijn uitgewaaierd over Europa zou je inmiddels een aardig team kunnen samenstellen.
Bedoel je spelers die voor hun 17e zijn vertrokken zoals Aké, Bruma, Rekik en Zirkzee? Want daar is Azarkan inmiddels niet meer mee te vergelijken, die heeft gewoon een profcontract gekregen. Als Feyenoord hem nu laat gaan is dat de keuze van Feyenoord.quote:Op maandag 20 april 2020 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Van alle jeugdspelers die de laatste jaren zijn uitgewaaierd over Europa zou je inmiddels een aardig team kunnen samenstellen.
Chelsea blijkbaar ook interesse nu. Jammer.
Gewoon algemeen niet specifiek jeugdspelers. Zijn contract liep nog tot 2021 maar jammer dat hij nooit een echte kans heeft gehad en dat het krediet van zo'n Larsson op die positie nagenoeg grenzeloos was, hoe kut die ook speelde.quote:Op maandag 20 april 2020 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel je spelers die voor hun 17e zijn vertrokken zoals Aké, Bruma, Rekik en Zirkzee? Want daar is Azarkan inmiddels niet meer mee te vergelijken, die heeft gewoon een profcontract gekregen. Als Feyenoord hem nu laat gaan is dat de keuze van Feyenoord.
Azarkan is nagenoeg het hele seizoen geblesseerd geweestquote:Op maandag 20 april 2020 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon algemeen niet specifiek jeugdspelers. Zijn contract liep nog tot 2021 maar jammer dat hij nooit een echte kans heeft gehad en dat het krediet van zo'n Larsson op die positie nagenoeg grenzeloos was, hoe kut die ook speelde.
Misschien komt hij uiteindelijk ook gewoon tekort maar vond van wat ik hem heb zien spelen (o.a. in de voorbereiding van dit seizoen) dat hij technisch wel behoorlijk onderlegd was voor zo'n jonge speler.
Wanneer is hij precies geblesseerd geraakt?quote:Op maandag 20 april 2020 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Azarkan is nagenoeg het hele seizoen geblesseerd geweest
Of was dat vorig seizoen? Nu ben ik in de warquote:Op maandag 20 april 2020 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer is hij precies geblesseerd geraakt?
Dit jaar ook veel blessures gehad.quote:Op maandag 20 april 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Of was dat vorig seizoen? Nu ben ik in de war
Ik weet het ook oprecht niet.quote:Op maandag 20 april 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Of was dat vorig seizoen? Nu ben ik in de war
Bij een subtopperquote:Op maandag 20 april 2020 09:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Bij een middenmotor ja. Daar komt hij 1 tegenstander tegen, bij een topclub kom je er 3 tegen, omdat de meeste zich ingraven.
http://jakehumphreyhighperformance.libsyn.com/robin-van-persietwitter:Persie_Official twitterde op maandag 20-04-2020 om 21:14:47My episode of the High Performance podcast is live now! Very interesting conversation guided perfectly by @mrjakehumphrey and Damian Hughes. Was a pleasure to be part of this and hopefully we can inspire others, both footballers and non footballers! 👉 https://t.co/c2iIHFHWId reageer retweet
Ja, wel een beetje achterlijk aangezien hij Guidetti er wel in zet. Alhoewel we met vPersie, Kalou, Pelle en Berghuis een aantal uitstekende aanvallers hebben gehad die ik niet minder vond dan Kuyt.quote:Op maandag 20 april 2020 20:26 schreef Generationalpha het volgende:
Deze al voorbij gekomen hier? Krabbedam die Kuijt niet in het beste Feyenoordelftal sinds 2000 zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op dinsdag 21 april 2020 01:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje achterlijk aangezien hij Guidetti er wel in zet. Alhoewel we met vPersie, Kalou, Pelle en Berghuis een aantal uitstekende aanvallers hebben gehad die ik niet minder vond dan Kuyt.Ik zeg dit met pijn in mn hart, want ik was enorm fan van Pellè. Maar Kuyt boven Pellè op basis van prijzen en totale aantal goals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dudek
Emerton - De Vrij - Van Wonderen - Van Bronckhorst
Ono - Van Persie - El Ahmadi
Berghuis - Van Hooijdonk - Kuyt
Zou zelf zoiets doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als laatste het absolute driemtiem van basisspelersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Valt mee. Opzich nog wel interessant dat hij iets vertelt over zijn ruzie met Van Gaal in 2015. Van Gaal zei keihard dat hij te oud was en de club moest verlaten.quote:Op maandag 20 april 2020 23:36 schreef Tarado het volgende:
http://jakehumphreyhighperformance.libsyn.com/robin-van-persietwitter:Persie_Official twitterde op maandag 20-04-2020 om 21:14:47My episode of the High Performance podcast is live now! Very interesting conversation guided perfectly by @:mrjakehumphrey and Damian Hughes. Was a pleasure to be part of this and hopefully we can inspire others, both footballers and non footballers! 👉 https://t.co/c2iIHFHWId reageer retweet
nog niet geluisterd maar hij schijnt wel wat opmerkelijke uitspraken gedaan te hebben al zal dat voornamelijk over z'n Engelse periode zijn
Ik zat ook al met zo'n blik te kijkenquote:Op maandag 20 april 2020 20:26 schreef Generationalpha het volgende:
Deze al voorbij gekomen hier? Krabbedam die Kuijt niet in het beste Feyenoordelftal sinds 2000 zet.
Heeft met dat boycot te maken van Krabbedam door Kuijt in 2015. Krabbedam klinkt ook ontzettend zuur.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zat ook al met zo'n blik te kijken![]()
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er enige persoonlijke antipathie heeft meegespeeld. Is Krabby niet een vriend van Van Bronckhorst?
Ah, Krabby laat zich wel kennen zoquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heeft met dat boycot te maken van Krabbedam door Kuijt in 2015. Krabbedam klinkt ook ontzettend zuur.![]()
https://www.rijnmond.nl/n(...)I-watcher-Krabbendam
Kuyt tijdens de K2-periode was echt wel heel erg goed.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam Kuyt in je beste elftal van de afgelopen 20 jaar zetten?
Ja, Kalou ook.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kuyt tijdens de K2-periode was echt wel heel erg goed.
Ligt volledig aan je criteria. Hij is wel een belangrijke schakel geweest in het enige kampioenschap deze eeuw (quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam Kuyt in je beste elftal van de afgelopen 20 jaar zetten?
Stuk minder vreemd dan Pelle.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Met zijn mentaliteit verantwoordelijk voor de enige titel van Feyenoord. Heel vreemd inderdaad!quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als hij die goals niet maakt tegen Heracles is dat belangrijke schakel ineens een stuk minder.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt volledig aan je criteria. Hij is wel een belangrijke schakel geweest in het enige kampioenschap deze eeuw () en heeft meer dan 100 goals gemaakt.
Dat is gewoon niet waar. Medeverantwoordelijk, maar dat team kent veel spelers die meer verantwoordelijk waren voor die titel dan Kuyt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Met zijn mentaliteit verantwoordelijk voor de enige titel van Feyenoord. Heel vreemd inderdaad!
Je kunt zijn invloed niet alleen maar terugbrengen tot die 12 goals in het kampioensjaar, hopelijk snap je dat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als hij die goals niet maakt tegen Heracles is dat belangrijke schakel ineens een stuk minder.
Mwoah. Ik zou Pelle nog boven Kuyt zetten. Maar ik vind Kuyt een ongelofelijke paardenlul dus misschien ben ik niet geheel objectief.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuk minder vreemd dan Pelle.
(en ik ben een enorme Pelfanboy)
Geef 1 reden waarom Pelle er meer in zou horen dan Kuijt. Kuijt won prijzen en had bij beide prijzen een grote impact, scoorde meer en speelde er langer.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mwoah. Ik zou Pelle nog boven Kuyt zetten. Maar ik vind Kuyt een ongelofelijke paardenlul dus misschien ben ik niet geheel objectief.
Omdat het een veel (en dan ook echt veel) betere voetballer was.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Geef 1 reden waarom Pelle er meer in zou horen dan Kuijt. Kuijt won prijzen en had bij beide prijzen een grote impact, scoorde meer en speelde er langer.
Kan me eigenlijk geen enkel tegenargument bedenken, behalve dat Pelle er een stuk beter uitziet en mooiere goals heeft gemaakt.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat het een veel (en dan ook echt veel) betere voetballer was.
Kuyt in zijn eerste Feyenoordperiode? Zekerquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij zou liever met Kuyt in de spits spelen dan met Pelle?
Ook dat is twijfelachtig gezien de rest van zijn carrière. Had gewoon 2 enorme piekseizoenen bij Feyenoord maar verder was het niet zoveel bijzonders hoor. Bij AZ maakte hij er nog geen 5 per seizoen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heeft Pelle eigenlijk wel eens een CL finale gespeeld?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, Kuyt heeft veel bereikt in zijn carrière uiteraard.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Pelle eigenlijk wel eens een CL finale gespeeld?
Kuijt: 71 goals voor Liverpool als buitenspeler, CL-finale, WK-finale, 121 goals voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Pelle eigenlijk wel eens een CL finale gespeeld?
Jij zou Robin erin zetten?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, Kuyt heeft veel bereikt in zijn carrière uiteraard.
Het zal wel persoonlijke voorkeur zijn dan. Liever Pelle dan Kuyt. Altijd.
Maar goed, Pelle zou ook niet in mijn 'beste elftal van de afgelopen 20 jaar' staan.
Het zal wellicht komen omdat Pelle nog wat beter op je netvlies staat. Ook een ontzettend fijne voetballer voor ons hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kuijt: 71 goals voor Liverpool als buitenspeler, CL-finale, WK-finale, 121 goals voor Feyenoord.
Pelle: 29 goals voor Southampton in de spits, 53 goals voor Feyenoord, verder niet veel bijzonders.
Ik denk dat je jezelf vooral moet bedenken wat Feyenoord in de periode 2003-2006 en 2015-2017 zonder Kuijt was geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal wellicht komen omdat Pelle nog wat beter op je netvlies staat. Ook een ontzettend fijne voetballer voor ons hoor.
Maar dan doe je Kuyt in zijn eerste Feyenoordperiode toch wel ernstig tekort.
Het gaat over 2000-2020, niet alleen het kampioensjaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:26 schreef Kerftminister het volgende:
Kuyt was in het kampioensjaar op geen enkele positie eerste keus. Spits? Jorgensen. Rechtsbuiten? Berghuis. Middenveld dan? Toornstra, Vilhena en El Ahmadi.
Mee eens hoor, of je moet echt puur naar posities kijken en Pi-air erboven zetten. Dan kan ik er wel inkomem.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:08 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb ook niks met de persoon Kuyt maar een elftal van deze eeuw zonder hem erin bij Feyenoord slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kuyt was in het kampioensjaar niet heel erg goed, en hij heeft enigszins aan karakterafbreuk gedaan sinds het kampioenschap, maar met name in 04-05 en 05-06 was ie waanzinnig, en dat was nog voordat hij zijn top bereikte bij Liverpool. In 03-04 en 15-16 was ie ook één van de beteren. Ik vind het ook altijd vrij vreemd dat mensen Kuyt soms lijken te herinneren als ‘die keiharde werker’ terwijl hij gewoon tot de beste Nederlandse spelers van de afgelopen 25 jaar behoort. Denk alleen dat je vPersie, Robben en vDijk (en misschien Sneijder) boven hem kan plaatsen.
Gelukkig bestaan dat soort dingen puur uit persoonlijke voorkeuren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:08 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb ook niks met de persoon Kuyt maar een elftal van deze eeuw zonder hem erin bij Feyenoord slaat nergens op.
Om beide opmerkingen gelachen, bedanktquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk alleen dat je vPersie, Robben en vDijk (en misschien Sneijder) boven hem kan plaatsen.
Maar ik zou Kuyt wel plaatsen boven vPersie, Tomasson, Berghuis, te vrede, S. Kalou en (natuurlijk) Guidetti.
Onogod. 40 nog maar, ik zeg: halen.quote:Een terugkeer naar Nederland is op termijn wellicht een optie. "Mochten ze bij Feyenoord een ervaren middenvelder nodig hebben of over een tijdje een nieuwe trainer, dan stap ik gelijk in het vliegtuig."
Check even op welk jaartal je uitkomt als je 25 jaar terug gaatquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kuyt was in het kampioensjaar niet heel erg goed, en hij heeft enigszins aan karakterafbreuk gedaan sinds het kampioenschap, maar met name in 04-05 en 05-06 was ie waanzinnig, en dat was nog voordat hij zijn top bereikte bij Liverpool. In 03-04 en 15-16 was ie ook één van de beteren. Ik vind het ook altijd vrij vreemd dat mensen Kuyt soms lijken te herinneren als ‘die keiharde werker’ terwijl hij gewoon tot de beste Nederlandse spelers van de afgelopen 25 jaar behoort. Denk alleen dat je vPersie, Robben en vDijk (en misschien Sneijder) boven hem kan plaatsen.
Echter, ik zou vHooijdonk als Feyenoord-speler wel degelijk boven Kuyt plaatsen (als je zijn tweede periode vergeet dan) aangezien hij ons eigenhandig een UEFA Cup heeft bezorgd, en Pelle vond ik bij Feyenoord eigenlijk ook wel iets beter over die twee jaar, die man was zo belachelijk goed bij ons. Maar ik zou Kuyt wel plaatsen boven vPersie, Tomasson, Berghuis, te vrede, S. Kalou en (natuurlijk) Guidetti.
Dat bedoel ik dus precies, onderschatting van Kuyt als international. Die man is zo vreselijk belangrijk geweest,quote:
Ja, er zijn een hoop waanzinnige spelers. Om te beginnen vdSar, Kluivert, de Boer, Gio, Cocu, Kluivert, vNisterlrooy en vdVaart. Ik bedoel meer dat ik Kuyt in dat rijtje spelers zou plaatsen en dat ik Robben, vPersie, Sneijder en vDijk nog een rijtje hoger zet. Niet dat ik Kuyt als beter zie dan al die spelers.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Check even op welk jaartal je uitkomt als je 25 jaar terug gaat
Er waren nog twee toernooien waar op zich best een aardig team stond.
prima speler en verdienstelijk ook maar je gaat echt veel te ver als je slechts die paar spelers noemt die eventueel beter zijn geweest de afgelopen 25 jaar en dan twijfel je ook nog, slaat nergens op. Bergkamp speelde nog tot 2006 om maar een voorbeeldje te noemen en twijfelen of Sneijder beter was kan je niet menen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus precies, onderschatting van Kuyt als international. Die man is zo vreselijk belangrijk geweest,
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Echter, ik zou vHooijdonk als Feyenoord-speler wel degelijk boven Kuyt plaatsen (als je zijn tweede periode vergeet dan) aangezien hij ons eigenhandig een UEFA Cup heeft bezorgd, en Pelle vond ik bij Feyenoord eigenlijk ook wel iets beter over die twee jaar, die man was zo belachelijk goed bij ons. Maar ik zou Kuyt wel plaatsen boven vPersie, Tomasson, Berghuis, te vrede, S. Kalou en (natuurlijk) Guidetti.
Ja oke je hebt wel gelijk, was een niet al te beste manier om mijn punt (dat kuyt over zijn gehele carrière gezien gewoon tot de de betere Nederlandse spelers behoort) te benoemen. Was dus een kutpost van mij (tenminste dat zinnetje)quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
prima speler en verdienstelijk ook maar je gaat echt veel te ver als je slechts die paar spelers noemt die eventueel beter zijn geweest de afgelopen 25 jaar en dan twijfel je ook nog, slaat nergens op. Bergkamp speelde nog tot 2006 om maar een voorbeeldje te noemen en twijfelen of Sneijder beter was kan je niet menen.
Ik dacht bij Sahin aan Saïdi en wilde je al belachelijk maken, maar ik bedacht me net op tijdquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:53 schreef fetX het volgende:
Opstelling
Dudek
Emerton
De Vrij
Van Wonderen
Van Bronckhorst
Ono
El Ahmadi
Tomasson
Van Persie
Van Hooijdonk
Kuyt
Reservespelers
Zoetebier
Kalou
Berghuis
Pelle
Cruz
Senesi
Kongolo
Wijnaldum
Sahin
Bosvelt
Vlaar
Janmaat
Zoiets.
Is dit een troll reactie of ben je serieus? Afgelopen 25 jaar? Hahahahahahaquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kuyt was in het kampioensjaar niet heel erg goed, en hij heeft enigszins aan karakterafbreuk gedaan sinds het kampioenschap, maar met name in 04-05 en 05-06 was ie waanzinnig, en dat was nog voordat hij zijn top bereikte bij Liverpool. In 03-04 en 15-16 was ie ook één van de beteren. Ik vind het ook altijd vrij vreemd dat mensen Kuyt soms lijken te herinneren als ‘die keiharde werker’ terwijl hij gewoon tot de beste Nederlandse spelers van de afgelopen 25 jaar behoort.
Saïdi! Die was zijn eerste seizoen nog best wel goed volgens mij. Het seizoen daarna was het echter bedroevend.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht bij Sahin aan Saïdi en wilde je al belachelijk maken, maar ik bedacht me net op tijd
Wat een vergeten voetballer is dat zeg. Carrière verpest door blessures
wat er oorspronkelijk stond was dom maar ik vind dat kuyt gewoon tot die (best wel waslijst) aan topspelers behoort. hij staat niet voor niets zesde op de lijst met meest gespeelde interlands, zeker voor een aanvaller is dat best bijzonderquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dit een troll reactie of ben je serieus? Afgelopen 25 jaar? Hahahahahaha
Ik weet nog dat Bahia in dat eerste seizoen van Been werd geprezen omdat ie samen met Vlaar best een goed centraal duo leek te vormen, maar verder was dat toch vooral een bron van matigheid. Net als zoveel andere spelers die in die tijd de revue passeerden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Saïdi! Die was zijn eerste seizoen nog best wel goed volgens mij. Het seizoen daarna was het echter bedroevend.
Ook zo’n speler die ik moeilijk kan plaatsen is Bahia. Die heeft zeven seizoenen bij ons gespeeld, precies in die mindere periode (2004/11). Was zeker geen geweldige verdediger maar toch een soort van cult.
Het is vooral bijzonder omdat het voornamelijk wedstrijden waren op een andere positie dan zijn natuurlijke. Prima verder, maar eigenlijk was er op zijn echte positie altijd wel iemand die beter was.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wat er oorspronkelijk stond was dom maar ik vind dat kuyt gewoon tot die (best wel waslijst) aan topspelers behoort. hij staat niet voor niets zesde op de lijst met meest gespeelde interlands, zeker voor een aanvaller is dat best bijzonder
Bahia was zeker meer cult dan steunhouder. Op Hofland na was iedere andere CV naast hem beter.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Saïdi! Die was zijn eerste seizoen nog best wel goed volgens mij. Het seizoen daarna was het echter bedroevend.
Ook zo’n speler die ik moeilijk kan plaatsen is Bahia. Die heeft zeven seizoenen bij ons gespeeld, precies in die mindere periode (2004/11). Was zeker geen geweldige verdediger maar toch een soort van cult.
Keessie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Beste verdediger afgelopen 20 jaar is overigens gewoon Gyan.
[ afbeelding ]
Sowieso in het cult-team van dit millennium, war zeg ik, aller tijdenquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Beste verdediger afgelopen 20 jaar is overigens gewoon Gyan.
[ afbeelding ]
Dit als cult-elftal? Miskopen zijn natuurlijk niet automatisch cult, maar de DVD verdediger, de linksback die slecht was tegen rechtsbuitens, de Noorse Iniesta, de speler die door zijn vader werd betaald en Burger King wel imo.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso in het cult-team van dit millennium, war zeg ik, aller tijden
Daar is heel weinig cult aan hoor, voornamelijk gewoon kutvoetballers.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit als cult-elftal? Miskopen zijn natuurlijk niet automatisch cult, maar de DVD verdediger, de linksback die slecht was tegen rechtsbuitens, de Noorse Iniesta, de speler die door zijn vader werd betaald en Burger King wel imo.
Graafland
Gyan - Bahia - Ignjatovic - Leonard
Babovic - Singh - Immers
De teen van Cissé - Van Beukering - Manu
Cult is een ongrijpbaar begrip. Maar ik zie graag jouw elftal uit diezelfde periode.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is heel weinig cult aan hoor, voornamelijk gewoon kutvoetballers.
Timmerquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:09 schreef hhh38 het volgende:
Cult is een ongrijpbaar begrip. Maar ik zie graag jouw elftal uit diezelfde periode.
Van hem niet zo maar typisch zo'n vent die binnen een jaar de pijp uit is als 'ie er mee stopt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij weg was gegaan zeker maar begrijp van beide partijen wel dat ze doorgaan
inderdaad, die kan niet andersquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Van hem niet zo maar typisch zo'n vent die binnen een jaar de pijp uit is als 'ie er mee stopt.
Dat wordt nog interessant. Eigenlijk wil UEFA dit Europese seizoen nog uitspelen in augustus.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi, Europa League plekje in de pocket. Je zou maar in augustus voorronde EL moeten spelen
Minimaal een evenaring van het thuispotje vorig seizoen had er wel ingezeten, maar helaas.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:32 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En niet verloren van Ajax in eigen huis.
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Minimaal een evenaring van het thuispotje vorig seizoen had er wel ingezeten, maar helaas.
Iddquote:
Welneequote:Op dinsdag 21 april 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Minimaal een evenaring van het thuispotje vorig seizoen had er wel ingezeten, maar helaas.
Ligt aan de prijs. 2-3 miljoen oké, geen idee of ie meer dan 5+ waard is. Maar in dat geval is er niet veel ruimte meer voor andere transfers.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat vinden jullie van Veerman als mogelijke versterking?
https://www.fcupdate.nl/v(...)interesse-feyenoord/
Lijkt me een mooie opener in plaats van de fruitschaal persoonlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:16 schreef Rocket Ride het volgende:
Rare vraag misschien, maar zou die bekerfinale na september nog gespeeld worden, of gaat seizoen 19/20 de boeken in als seizoen zonder bekerwinnaar? Best zuur na die zwaarbevochten winsten in de voornamelijk uitwedstrijden voor ons afgelopen jaar.
Doe nou niet zo stoer joh, Feyenoord was de ploeg in vorm en Ajax raakte nog geen knikker. Ajax was niet bepaalde de gedoodverfde favoriet in aanloop naar de Klassieker.quote:
10-0 minstensquote:Op woensdag 22 april 2020 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer joh, Feyenoord was de ploeg in vorm en Ajax raakte nog geen knikker. Ajax was niet bepaalde de gedoodverfde favoriet in aanloop naar de Klassieker.
Een paar maanden geen voetbal moet je niet je realiteitszin laten aantasten.
Verkeerde account PSVCL, je geijlde koortsdromen moet je wel op de reguliere manier postenquote:
en hoe vaak heeft Feyenoord daar gebruik van gemaakt?quote:Op woensdag 22 april 2020 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer joh, Feyenoord was de ploeg in vorm en Ajax raakte nog geen knikker. Ajax was niet bepaalde de gedoodverfde favoriet in aanloop naar de Klassieker.
Een paar maanden geen voetbal moet je niet je realiteitszin laten aantasten.
True..... meestal als Ajax in die vorm naar de Kuip kwam, verloren ze niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
en hoe vaak heeft Feyenoord daar gebruik van gemaakt?
kwam vooral door gemakzuchtigheid aan Ajax kantquote:Op donderdag 23 april 2020 11:22 schreef avotar het volgende:
[..]
True..... meestal als Ajax in die vorm naar de Kuip kwam, verloren ze niet.
(vorig seizoen even buiten beschouwing gelaten, al kwam dat vooral door een hele goede RvP)
ohja, het ligt altijd aan de tegenstander van feyenoordquote:Op donderdag 23 april 2020 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
kwam vooral door gemakzuchtigheid aan Ajax kant
ik vind dit een leuk ideequote:Op woensdag 22 april 2020 13:16 schreef Rocket Ride het volgende:
Rare vraag misschien, maar zou die bekerfinale na september nog gespeeld worden, of gaat seizoen 19/20 de boeken in als seizoen zonder bekerwinnaar? Best zuur na die zwaarbevochten winsten in de voornamelijk uitwedstrijden voor ons afgelopen jaar.
niet altijd maar deze wedstrijd wel, (te) snelle goal en meteen denken dat het alweer klaar was, moet eerlijk bekennen dat ik het ook dacht op dat moment omdat het wel een traditie is dat Ajax de klassieker niet verliest.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohja, het ligt altijd aan de tegenstander van feyenoord
klopt wel ja, zijn we er weer uit al is het niet helemaal vergelijkbaar gezien het scoreverloopquote:Op donderdag 23 april 2020 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lag toch aan allebei? Anders wordt het geen 6-2. Net als dat de 4-0 dit seizoen in de Arena een gevolg was van een sterk Ajax en een falend Feyenoord.
Nee waren compleet andere wedstrijden en andere situaties natuurlijk. Alhoewel het qua tactisch falen bij de coaches wel vergelijkbaar was (vorig seizoen stond de verdediging van Ajax niet goed opgesteld waardoor Feyenoord continu een vrije man had voorin, terwijl Stam dit seizoen dit seizoen vier aanvallers opstelde waardoor Ajax ons middenveld compleet overliep).quote:Op donderdag 23 april 2020 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt wel ja, zijn we er weer uit al is het niet helemaal vergelijkbaar gezien het scoreverloop![]()
?quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:20 schreef PIETR het volgende:
Geen bekerfinale helaas. Slaat echt nergens op. Speel die finale gewoon aan het begin van het nieuwe seizoen.
Ja, staat morgen in De Telegraaf. Zul je zien dat ze wel gewoon om de Johan Cruijff schaal laten spelen. Wat is er op tegen om in plaats van die wedstrijd de bekerfinale te spelen? Hebben we tenminste iets om naar uit te kijken. Wat een walgelijke organisatie is de KNVB.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
?
Al bekend? Zou dat persoonlijk wel kut vinden. De beker is gewoon een prijs natuurlijk.
Als er geen kampioen of bekerwinnaar is kan je denk ik niet de Johan Cruijff schaal spelen hequote:Op vrijdag 24 april 2020 00:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, staat morgen in De Telegraaf. Zul je zien dat ze wel gewoon om de Johan Cruijff schaal laten spelen. Wat is er op tegen om in plaats van die wedstrijd de bekerfinale te spelen? Hebben we tenminste iets om naar uit te kijken. Wat een walgelijke organisatie is de KNVB.
Tja,geen ajax in de finale..anders hadden ze wel wat verzonnen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:20 schreef PIETR het volgende:
Geen bekerfinale helaas. Slaat echt nergens op. Speel die finale gewoon aan het begin van het nieuwe seizoen.
PIETRquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als er geen kampioen of bekerwinnaar is kan je denk ik niet de Johan Cruijff schaal spelen he
Nummer 1 vs nummer 2. Let maar op.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als er geen kampioen of bekerwinnaar is kan je denk ik niet de Johan Cruijff schaal spelen he
quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, staat morgen in De Telegraaf. Zul je zien dat ze wel gewoon om de Johan Cruijff schaal laten spelen. Wat is er op tegen om in plaats van die wedstrijd de bekerfinale te spelen? Hebben we tenminste iets om naar uit te kijken. Wat een walgelijke organisatie is de KNVB.
En dan zul je ook nog eens zien dat om plaats te maken voor Cambuur wíj ineens degraderen in plaats van ADO. Ze hebben gewoon de pik op ons.quote:
pietr zijn eierdop zit weer goedquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan zul je ook nog eens zien dat om plaats te maken voor Cambuur wíj ineens degraderen in plaats van ADO. Ze hebben gewoon de pik op ons.
Lekker gelaten ondergaan allemaal. Die bekerfinale kan toch prima aan het begin van het nieuwe seizoen gespeeld worden? Gaat niet gebeuren en dat mag ik toch kut vinden?quote:
Heb je daar nou al een bron+link voor? In het Telegraaf artikel wat ik las stond niks over de bekerfinale.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lekker gelaten ondergaan allemaal. Die bekerfinale kan toch prima aan het begin van het nieuwe seizoen gespeeld worden? Gaat niet gebeuren en dat mag ik toch kut vinden?
wel de supercup en niet de bekerfinale zou gek zijn, jaquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lekker gelaten ondergaan allemaal. Die bekerfinale kan toch prima aan het begin van het nieuwe seizoen gespeeld worden? Gaat niet gebeuren en dat mag ik toch kut vinden?
Ja. En die prijs is voor ons.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
?
Al bekend? Zou dat persoonlijk wel kut vinden. De beker is gewoon een prijs natuurlijk.
Er gaat gewoon een streep door dit seizoen, en daar hoort ook de bekerfinale bij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:20 schreef PIETR het volgende:
Mja. Is wel zo, maar die bekerfinale kan in principe gewoon verschoven worden naar begin seizoen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 07:28 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Er gaat gewoon een streep door dit seizoen, en daar hoort ook de bekerfinale bij.
Natuurlijk hebben ze dat. Anders komen vast Cambuur en de Graafschap terug.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:53 schreef PIETR het volgende:
Als het aan de KNVB ligt bestaat de eredivisie volgend seizoen 'gewoon' uit achttien clubs. Of er degradanten of promovendi aan te pas gaan komen is nog niet duidelijk. De huidige top vier (Ajax, AZ, Feyenoord en PSV) heeft een voorkeur voor het behouden van RKC en ADO Den Haag in de eredivisie.
.
Dat slaat nergens op maar het is wel belachelijk dat die bekerfinale niet alsnog gespeeld wordt ja.quote:
zeker jammer maar stel dat Utrecht die zou hebben gewonnen maar geen Europees voetbal speeltquote:Op vrijdag 24 april 2020 07:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. Is wel zo, maar die bekerfinale kan in principe gewoon verschoven worden naar begin seizoen.
Jammer, die hadden we waarschijnlijk wel gewonnen. KNUB!!!!
Die 5 miljoen voor Larsson nog net voor die crisis zou de club weleens kunnen redden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:11 schreef Haringkop het volgende:
Wel of geen bekerfinale is denk ik voor onze club momenteel niet het grootste hoofdpijndossier.
Ik ben vooral benieuwd hoever die corona-crisis ons (financieel) gaat terugwerpen.
Dit lijkt me wat overdreven.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die 5 miljoen voor Larsson nog net voor die crisis zou de club weleens kunnen redden.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik lees buiten Fr12 nergens dat de bekerfinale niet door zou gaan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 07:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. Is wel zo, maar die bekerfinale kan in principe gewoon verschoven worden naar begin seizoen.
Jammer, die hadden we waarschijnlijk wel gewonnen. KNUB!!!!
Staan bovenaan, dus dat is gewoon terecht.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso walgelijk dat ze ajax die cl plek nu kado doen.
Zo goed waren ze niet bezig einde van het seizoen.
corona kwam als geroepen voor zequote:Op vrijdag 24 april 2020 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
welk einde?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien de huidige stand is dat terecht, maar het was toch leuk geweest als die inhaalwedstrijden nog gespeeld waren. Had voor Ajax, AZ en Utrecht grote consequenties kunnen hebbenquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij komen er anders ook niet slecht uit. Kans is groot dat we de ticket voor Europese plaatsing hadden gepakt, maar met een korte dip had je ook naast alles kunnen grijpen. Zo aannemelijk is het niet dat we er meer uit hadden gehaald dan de ticket voor directe plaatsing EL.quote:
De enige uitwedstijd in de beker in de laatste 36 jaar en daardoor winnen we gelijk de beker. Toetertjesquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAAA BEKER GEWONNEN
Omdat we uit hebben geloot nog wel
En als ze wel gelden, moet er sowieso een uitzondering zijn voor de finale omdat die in principe al op neutraal terrein is en er enkel op papier een thuisspelende ploeg is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens mij is het allemaal fake news en gelden die rare regels niet.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAAA BEKER GEWONNEN
Omdat we uit hebben geloot nog wel
Schijnt dat ze dat obv de competitie beslissen. Dus als nr 3 naar de groepsfase.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:57 schreef exile79 het volgende:
Gaat Feyenoord als bekerwinnaar ook naar de groepsfase?
Groepsfase gaat wel zijn voor de winterstop denk ik. Weet niet of en zo ja, hoeveel publiek er zal zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:17 schreef Merkie het volgende:
Groepsfase EL voor Feyenoord. Eigenlijk de best mogelijke uitkomst. Gegarandeerd 6 wedstrijden en zal nog lang duren voordat de eerste wedstrijd gespeeld gaat worden, dus voldoende tijd om in vorm te raken (of in het geval van Feyenoord juist uit vorm).
Ja ze geven Feyenoord de beker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:44 schreef Generationalpha het volgende:
Al meer bekend over die bekerfinale? Zou wat zijn als Feyenoord de enige club met een prijs wordt.
Ik bedoel: Gaan ze die finale nog spelen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:50 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ja ze geven Feyenoord de beker.
Jezus, wat ben jij mokerdom.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik bedoel: Gaan ze die finale nog spelen?
Geen Europees voetbal voor PSV, AZ en Willem II dus? Of spelen ze twee keer uit? Tot 1 september immers geen voetbal in NL.quote:
Op basis van het reglement, ja. Ze geven Feyenoord de Bekerquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:50 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hij heeft het over het scenario wat volgens het reglement zou moeten plaats vinden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:50 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Misschien even lezen wat dat reglement inhoudt. De thuisspelende club staat er, beide clubs spelen niet thuis of uit omdat het de bekerfinale is. Het betekend alleen dat Utrecht in het thuistenue speelt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft het over het scenario wat volgens het reglement zou moeten plaats vinden.
Jij en niet hij is dus mokerdom.
'Indien het niet mogelijk is de desbetreffende wedstrijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen, wordt de uitslag van de wedstrijd automatisch 0-1 en wordt deze als gespeeld beschouwd. De thuisspelende club wordt alsdan geacht niet aan de betreffende speelronde te hebben deelgenomen.'quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:04 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Misschien even lezen wat dat reglement inhoudt. De thuisspelende club staat er, beide clubs spelen niet thuis of uit omdat het de bekerfinale is. Het betekend alleen dat Utrecht in het thuistenue speelt.
Daarnaast kan de KNVB nog altijd anders beslissen.
Maar alleen om de shirts en de vakken in het stadion te bepalen. De rest is niet relevant.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
'Indien het niet mogelijk is de desbetreffende wedstrijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen, wordt de uitslag van de wedstrijd automatisch 0-1 en wordt deze als gespeeld beschouwd. De thuisspelende club wordt alsdan geacht niet aan de betreffende speelronde te hebben deelgenomen.'
Oftewel feyenoord wint de beker met 0-1 volgens het regelement.
Volgens de loting speelt utrecht wel degelijk "thuis" en feyenoord "uit".
Jazeker wel, de gelote posities van de clubs zijn officieel en belangerijk voor het bovenstaande artikel(al zal dat vast niet bedacht zijn vroeger).quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar alleen om de shirts en de vakken in het stadion te bepalen. De rest is niet relevant.
Wat lul jij nou? Feyenoord moet Van Benthem hierop zetten. Onzin om die finale te schrappen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:12 schreef Generationalpha het volgende:
Wel mooi dat iedereen bij Utrecht viesmad is en die bekerfinale koste wat het kost wil spelen, maar dat bij Feyenoord niemand het ineens meer wat boeit.
Beide clubs willen volgens mij wel dat die finale doorgaat, maar het kan voor Feyenoord nog negatieve gevolgen hebben voor het Europese ticket.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Feyenoord moet Van Benthem hierop zetten. Onzin om die finale te schrappen.
twitter:JeroenStekel twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 17:57:32Overigens ook definitief geen bekerfinale en geen winnaar van het bekertoernooi. Starten met de bekerfinale in september is niet aan de orde. @knvb reageer retweet
Dat dus had het nog wel willen zien.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien de huidige stand is dat terecht, maar het was toch leuk geweest als die inhaalwedstrijden nog gespeeld waren. Had voor Ajax, AZ en Utrecht grote consequenties kunnen hebben
Dat denk ik ook, die tickets zijn verdeeld op basis van de ranglijst, de beker-ticket is naar plek drie gegaan en telt niet meer mee. Een finale had ik heel leuk gevonden, maar die directe plaatsing heb ik liever.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Beide clubs willen volgens mij wel dat die finale doorgaat, maar het kan voor Feyenoord nog negatieve gevolgen hebben voor het Europese ticket.
Daarom zijn ze er bij Feyenoord niet zo happig op.
Ik had iets meer emotie verwacht daarover hier ja. 3 uitwedstrijden op het uiterste nippertje gewonnen. (Narsingh 120ste minuut)quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel echt kut. Heb je die hele finale voor jan lul bereikt.
Dan snap je natuurlijk ook wel dat Feyenoord AZ had laten winnen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien de huidige stand is dat terecht, maar het was toch leuk geweest als die inhaalwedstrijden nog gespeeld waren. Had voor Ajax, AZ en Utrecht grote consequenties kunnen hebben
Dat hoeft toch niet? Die deadline voor het doorgeven van de Europese plaatsen is ruim voor 1 september.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:57 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, die tickets zijn verdeeld op basis van de ranglijst, de beker-ticket is naar plek drie gegaan en telt niet meer mee. Een finale had ik heel leuk gevonden, maar die directe plaatsing heb ik liever.
Eens. Totaal onnodig om deze wedstrijd te schrappen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Los van alles zou ik gewoon die bekerfinale nog voor de eer gespeeld willen hebben. Het is een hoofdprijs die we nu mislopen. Bij de Eredivisie kan je nog zeggen dat maar 70% van het toernooi gespeeld is, maar bij de beker is ruim 99% gespeeld en gaat het om een wedstrijdje.
En natuurlijk krijgen we het Europese ticket maar het gaat in mijn ogen ook gewoon om de prijs zelf. Sinds ik geboren ben heeft Feyenoord zeven keer een hoofdprijs gepakt waarvan één toen ik nul was. Zo vanzelfsprekend is het niet. Ik had toch gehoopt op een bepaalde manier deze wedstrijd te spelen, nu voelt het wel heel onafgerond aan.
Vond het dikgedrukte gedeelte eigenlijk het opvallendste. Maar misschien wisten jullie dat al.quote:Orkun Kökcü heeft voor de tweede keer een contractaanbieding van Feyenoord naast zich neergelegd. De Rotterdammers willen de tot medio 2023 doorlopende verbintenis van de middenvelder graag openbreken en verlengen, maar volgens Voetbal International is het verschil tussen vraag en aanbod nog te groot.
Kökcü staat in de belangstelling van verschillende clubs uit het buitenland. Volgens het weekblad hebben Sevilla, Real Betis en Valencia concrete interesse, terwijl Chelsea en Arsenal hem graag naar de Premier League willen halen. Ondanks dat het talent nog voor drie jaar vastligt, kan Feyenoord geen miljoenen euro’s voor hem vragen. Dat zou pas kunnen was wanneer hij een volwaardig contract tekent in De Kuip. Technisch direchteur Frank Arnesen wil het contract van Kökcü dan ook graag snel openbreken.
Seizoen wordt vanaf nu geschrapt, dus ook de beker. Ook al is het nog maar één wedstrijd. Terecht.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:32 schreef fetX het volgende:
Echt onzin dat die wedstrijd niet door kan gaan. Beker door de neus geboord
Ja dat was al wel bekend. Veredeld jeugdcontract. Verder heeft Kokcu ook niet zo gek veel met Feyenoord (hoeft ook niet imo) dus benieuwd hoe dit zich gaat uitspelen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vond het dikgedrukte gedeelte eigenlijk het opvallendste. Maar misschien wisten jullie dat al.
Ik had het Dicky ook wel gegund om die prijs te winnenquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Los van alles zou ik gewoon die bekerfinale nog voor de eer gespeeld willen hebben. Het is een hoofdprijs die we nu mislopen. Bij de Eredivisie kan je nog zeggen dat maar 70% van het toernooi gespeeld is, maar bij de beker is ruim 99% gespeeld en gaat het om een wedstrijdje.
En natuurlijk krijgen we het Europese ticket maar het gaat in mijn ogen ook gewoon om de prijs zelf. Sinds ik geboren ben heeft Feyenoord zeven keer een hoofdprijs gepakt waarvan één toen ik nul was. Zo vanzelfsprekend is het niet. Ik had toch gehoopt op een bepaalde manier deze wedstrijd te spelen, nu voelt het wel heel onafgerond aan.
Wanneer had jij het dan willen laten spelen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eens. Totaal onnodig om deze wedstrijd te schrappen.
Tis niet dat Utrecht Europese verplichtingen heeft.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer had jij het dan willen laten spelen?
Zekerquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:40 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik had het Dicky ook wel gegund om die prijs te winnen
Leuk ja in een leeg stadionquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tis niet dat Utrecht Europese verplichtingen heeft.
Dus gewoon lekker voor het seizoen
Naar het EK met Turkije en dan is ie weg denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was al wel bekend. Veredeld jeugdcontract. Verder heeft Kokcu ook niet zo gek veel met Feyenoord (hoeft ook niet imo) dus benieuwd hoe dit zich gaat uitspelen.
Vind ik niet. Stel dat de finale al was gespeeld maar dat het reguliere seizoen alsnog geschrapt had moeten worden, had dan de beker afgenomen moeten worden? En moeten ze Ajax nu de JC Schaal afnemen omdat 19/20 ongeldig is verklaard?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seizoen wordt vanaf nu geschrapt, dus ook de beker. Ook al is het nog maar één wedstrijd. Terecht.
Nee dan natuurlijk niet. (lol) Maar het toernooi is niet uitgespeeld en het lopende seizoen wordt geschrapt, dus ook de beker. Er kan namelijk niet gevoetbald worden. Daarnaast is het sowieso te laat voor het Europese ticket, wat een groot deel van de prijs is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind ik niet. Stel dat de finale al was gespeeld maar dat het reguliere seizoen alsnog geschrapt had moeten worden, had dan de beker afgenomen moeten worden? En moeten ze Ajax nu de JC Schaal afnemen omdat 19/20 ongeldig is verklaard?
Het ene toernooi staat los van het andere toernooi.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik had iets meer emotie verwacht daarover hier ja. 3 uitwedstrijden op het uiterste nippertje gewonnen. (Narsingh 120ste minuut)
Allemaal voor lul.
Als je de kans hebt om een prijs alsnog uit te reiken op basis van 1 wedstrijd moet je dat gewoon proberen imo.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dan natuurlijk niet. (lol) Maar het toernooi is niet uitgespeeld en het lopende seizoen wordt geschrapt, dus ook de beker. Er kan namelijk niet gevoetbald worden. Daarnaast is het sowieso te laat voor het Europese ticket, wat een groot deel van de prijs is.
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je de kans hebt om een prijs alsnog uit te reiken op basis van 1 wedstrijd moet je dat gewoon proberen imo.
Het maakt me echt niets uit dat er geen Europees voetbal op het spel zou staan, we staan toch al 3e.
Ach rond september is dat boomergriepje wel weer overgewaaidquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:27 schreef aTypisch het volgende:
Mensen die hier in een droomwereld leven dat zo'n extra wedstrijdje wel effe kan in tijden waar een pandemie er voor zorgt dat de lokale kroeg niet eens open mag/kan.
genot
Denk dat Utrecht ook nog wel voor de eer wil spelen hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Ja jou misschien niet maar er schijnt nog een team in de finale te staan.
Dat was het punt niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Utrecht ook nog wel voor de eer wil spelen hoor.
Wat een onzinpost, iedereen doelt natuurlijk op het spelen van de finale in het nieuwe seizoen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:27 schreef aTypisch het volgende:
Mensen die hier in een droomwereld leven dat zo'n extra wedstrijdje wel effe kan in tijden waar een pandemie er voor zorgt dat de lokale kroeg niet eens open mag/kan.
genot
ja, extra wedstrijdje in een overvol programma waar hoogstwaarschijnlijk amper/geen publiek bij magquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een onzinpost, iedereen doelt natuurlijk op het spelen van de finale in het nieuwe seizoen.
ik help het je hopen maar denk het nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach rond september is dat boomergriepje wel weer overgewaaid
Dat het belang van het uitspelen van de beker niet zo groot is op dit moment, hoe jammer het ook is.quote:
Ja maar dan zou het ticket voor Europees voetbal nog steeds op het spel moeten staan en die inschrijving moet al veel eerder.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tis niet dat Utrecht Europese verplichtingen heeft.
Dus gewoon lekker voor het seizoen
lijkt me ook niet en die wedstrijd zou met een verkeerd resultaat dus winst Utrecht nog een vervelend staartje kunnen krijgen. Hun kansen in een volle kuip waren natuurlijk klein maar zonder publiek spelen is een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik help het je hopen maar denk het niet
ik denk dat we met zijn allen (ook in het voetbal) wel andere dingen aan ons hoofd hebben dan een bekerfinale waarvan de europese tickets al zijn vergevenquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook niet en die wedstrijd zou met een verkeerd resultaat dus winst Utrecht nog een vervelend staartje kunnen krijgen. Hun kansen in een volle kuip waren natuurlijk klein maar zonder publiek spelen is een heel ander verhaal.
Bepaal jij nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat we met zijn allen (ook in het voetbal) wel andere dingen aan ons hoofd hebben dan een bekerfinale waarvan de europese tickets al zijn vergeven
Weinig verschil voor Vitesse dusquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Seizoen lang lege stoeltjes tellen
Tja. Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seizoen wordt vanaf nu geschrapt, dus ook de beker. Ook al is het nog maar één wedstrijd. Terecht.
Nou ik ken een aantal Feyenoord supporters en die zitten er helemaal doorheen nu. Geen bekerfinale en geen eventuele prijs.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik had iets meer emotie verwacht daarover hier ja. 3 uitwedstrijden op het uiterste nippertje gewonnen. (Narsingh 120ste minuut)
Allemaal voor lul.
Haha, alsof je vanuit je zolderkamertje echt contact hebt met andere mensen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:54 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Nou ik ken een aantal Feyenoord supporters en die zitten er helemaal doorheen nu. Geen bekerfinale en geen eventuele prijs.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha, alsof je vanuit je zolderkamertje echt contact hebt met andere mensen.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha, alsof je vanuit je zolderkamertje echt contact hebt met andere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |