waar staat dan dat dit zo is?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:07 schreef Eendenkooi het volgende:
Sinds wanneer hebben de burgemeesters het voor het zeggen in dit land?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:12 schreef Hathor het volgende:
Ondertussen roept de Tourorganisatie doodleuk dat ze op 1 augustus gaan starten.
Alsof dat doorgaat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:12 schreef Hathor het volgende:
Ondertussen roept de Tourorganisatie doodleuk dat ze op 1 augustus gaan starten.
Burgemeesters zijn verantwoordelijk voor de openbare orde en veiligheid binnen hun gemeente. Zij kunnen dus concerten of sportevenementen verbieden als zij daartoe aanleiding zienquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:07 schreef Eendenkooi het volgende:
Sinds wanneer hebben de burgemeesters het voor het zeggen in dit land?
Hebben we 2 miljoen van. Dus we kunnen nog even door.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
NederlandTotale paniek!!! In Zweden gaat het leven gewoon verder als normaal en daar is niks aan de hand. Nederland is zijn hele economie aan het slopen. Duizenden bedrijven gaan per dag failliet door de lockdown.
Ik heb er een hard hoofd in.quote:
Alle organisaties die iets door laten gaan t/m januari 2022 neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in.Maar het kan nog gekker, de UEFA heeft op een persconferentie gemeld dat de finale van de CL voor 29 augustus gepland staat....ze zitten alleen nog in de fase waarin de kwartfinales nog gespeeld moeten worden. De finale voor de Euroleague staat 3 dagen eerder op de planning en daar zijn ze niet eens aan de kwartfinales gekomen toen de crisis uitbrak.
Ze zijn helemaal krankjorum geworden daar, hoe zouden ze dit willen realiseren?
Heb staankaartjes voor een concert in Ziggo eind november.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:45 schreef babylon het volgende:
Mijn eerste kaartjes heb ik pas voor oktober. Maar heb toch wel daarvoor ook wel zin
In Zweden beginnen de besmetting en sterfgevallen nu ook op gang te komen hoor... verwacht daar binnenkort ook maatregelen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
NederlandTotale paniek!!! In Zweden gaat het leven gewoon verder als normaal en daar is niks aan de hand. Nederland is zijn hele economie aan het slopen. Duizenden bedrijven gaan per dag failliet door de lockdown.
Zal wel een stormloop worden dan. Veel mensen die normaal nooit gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:47 schreef babylon het volgende:
Zolang de clubs maar wel weer 1-6 open gaan.
Ik augustus (zal wel niet doorgaan) en september (hoop echt dat dat doorgaat tegen die tijd).quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:45 schreef babylon het volgende:
Mijn eerste kaartjes heb ik pas voor oktober. Maar heb toch wel daarvoor ook wel zin
dit is echte pure onzin... ook in zweden zijn bijeenkomsten met meer dan 50 personen verboden (dus festivals, concerten, sportwedstrijden met publiek, grotere theaters en bioscopen, andere evenementen waar vele mensen bij elkaar komen) en weliswaar zijn de kroegen open maar daar komt tegenwoordig ook geen hond op dit moment.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dit is echte pure onzin... ook in zweden zijn bijeenkomsten met meer dan 50 personen verboden (dus festivals, concerten, sportwedstrijden met publiek, grotere theaters en bioscopen, andere evenementen waar vele mensen bij elkaar komen) en weliswaar zijn de kroegen open maar daar komt tegenwoordig ook geen hond op dit moment.
daarnaast gaan er hier ook veel bedrijven over de kop omdat ze hun afzetmarkt kwijt zijn. kijk naar de boeren die eigenlijk massaal produceren voor de export; allemaal vee dat nu geslacht moet worden omdat het niet verkocht kan worden. daar zal zweden ook last van hebben.
Je moet er maar aan wennen, dat veel mensen de Coronamaatregelen blijven handhaven, hebben namelijk het belang van Coronamaatregelen inmiddels ingezien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
Festival moet gewoon weer kunnen na 1 juno
Ben wel een beetje klaar met die corona gekkigheid
Nou valt dat nogal mee Henk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
Neem aan dat die niet serieus is met zijn duizenden. Maar ik tel er gisteren al rond de 90. Dat is niet mis.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:30 schreef halfway het volgende:
[..]
Nou valt dat nogal mee Henk.
https://www.faillissement(...)landse-insolventies/
De tegenstand tegen de Coronamaatregelen zullen wel blijven groeien, omdat degene welke geen afstand willen houden tot andere mensen, geen mini's zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:07 schreef Bocaj het volgende:
Haha de burgemeesters zien hun kans schoon om eens een rustige stad in de zomer te hebben!
Ook nog even de kooploze zondag (Ben ik wel voor!) erbij om het de complementeren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |