Kun je vinden in het dagrapport denk ik?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
1235 positieve testen op hoeveel testen totaal, dat zou ik graag willen weten..
Hoppa we blijven zakken zakkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:25 schreef Momo het volgende:
twitter:rivm twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 14:24:38Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
- 156 mensen opgenomen in het ziekenhuis
- 144 mensen overleden
- 1.235 mensen positief getest
#coronavirus #COVID19
https://t.co/yBzET7LiL4 reageer retweet
1 per 4 minutenquote:
Beter kijk je naar aantal opnames en aantal doden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:26 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over +1235 nieuwe besmettingen
In principe eens, alleen er zijn ook genoeg bedrijven waarbij een kleuterjuf nou eenmaal nodig is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je baas je eigen personeel niet vertrouwt, dan zou ik per direct opstappen.
Staat in de PDF.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/sites/default/files/2020-04/COVID-19_WebSite_rapport_20200417_1007.pdfquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als het een hype is kan je wel weer elders gaan posten lijkt me.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:25 schreef byah het volgende:
ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, maar wat mij betreft is de hype over voor nu. Wat jullie?
Was het maar een hype. Dit is de trieste realiteit.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:25 schreef byah het volgende:
ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, maar wat mij betreft is de hype over voor nu. Wat jullie?
Meer getest.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:29 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat het aantal ziekenhuisopnames heel erg afvlakt, maar het aantal bij de GGD-gemelde patiënten min of meer stabiel is. Hoe kan dat? Wordt er meer getest? Worden mensen minder snel in het ziekenhuis opgenomen?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:26 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over +1235 nieuwe besmettingen
Zo lang ze rond 16u maar een daling op de ICs kunnen blijven melden gaan we de goede kant op.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:29 schreef nirvana het volgende:
Het enige cijfer dat enigszins relevant is, is het aantal ziekenhuisopnamen en dat ziet er goed uit.
Meer testen, eerst werden alleen patiënten die een opnameindicatie hadden getest op corona.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:29 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat het aantal ziekenhuisopnames heel erg afvlakt, maar het aantal bij de GGD-gemelde patiënten min of meer stabiel is. Hoe kan dat? Wordt er meer getest? Worden mensen minder snel in het ziekenhuis opgenomen?
Waar heb je die 12 dagen en 20 uur gezeten, in de bollenstreek? Of in een ander subforum...quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:25 schreef byah het volgende:
Met dezelfde analogie: De parachute heeft onze valsnelheid vertraagd, dus nu kan ie wel af. Ik hoop dat ik ongelijk heb.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:18 schreef JFlip het volgende:
[..]
En die zullen ook gezet gaan worden. Daarom is VNO/NCW nu bezig met het maken van sectorspecieke aanpakken. En verder moet er natuurlijk gediscussieerd gaan worden welke stapjes er dan als eerste gezet zou moeten worden.
In mijn optiek zou het eerste streven de gezondheidszorg moeten zijn. Tandartsen en fysiotherapiepraktijken weer open. Beperkt bezoek in verpleeghuizen weer toestaan.Dat soort dingen. En dan maar (helaas) weer een paar weken wachten voordat (bijvoorbeeld) de kappers weer open kunnen.
Echt, begrijp me niet verkeer, ook ik vind dit verschrikkelijk en zou willen dat het niet nodig was, maar er liggen op dit moment nog meer mensen op de IC dan dat wat normaal als capaciteit hebben. Nu te snel gaan is gewoon veel en veel te riskant.
Als het aantal doden voor een week lang onder de 100 zit, dan praten we echt over een afvlakking.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Beter kijk je naar aantal opnames en aantal doden.
kijk, dit is goed nieuwsquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:33 schreef Arts-assistent het volgende:
Op mijn afdeling liggen nog maar 14 patiënten (hoogtepunt circa. 50) en op de IC liggen er nog maar 11 (hoogtepunt 19).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |