SPOILER: Vriendin van ToeterjanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door Coco op 17-04-2020 12:56:55 ]What can change the nature of a man?
Waarom zou je in godsnaam je PC meenemen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En geen wirwar van kabels als je je PC meeneemt om elders aan te sluiten
Ik heb zo’n Mac Mini dus dan is het vrij eenvoudig.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je PC meenemen?
Als je met zo'n kast gaat zitten sjouwen is een draadje van je muis je minste probleem.
Leuk gevonden Elan!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:47 schreef Elan het volgende:
Mensen die anno 2020 nog een bekabelde muis gebruiken hebben een draadje los in de bovenkamer.
Nog nooit last van gehad, je zit maar wat problemen te verzinnen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral dat input lag is moker irritant ja
Of dat als je hem even niet gebruikt hij gaat slapen en je 17 keer met je muis moet bewegen tot hij weer in actie komt.
Nee, doe mij maar een draadje!
Laat hemquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad, je zit maar wat problemen te verzinnen.
quote:
Over leuk gevonden gesproken. Wat denk jij, over 3 maanden een medicijn?quote:De medische website STAT News meldde dat het geneesmiddel Remdesivir hoopvolle resultaten laat zien in de behandeling van coronapatiënten in een klinisch onderzoek van de Universiteit van Chicago. Remdesivir is ontwikkeld door Gilead Sciences als behandeling voor ebola. Het Amerikaanse Gilead is een samenwerkingspartner van het Nederlandse biotechnologiebedrijf Galapagos, dat 2,6 procent steeg in de AEX.
Hahahaahahahahaquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Groter dan bijvoorbeeld, ik noem maar, Feyenoord
Succesvoller, niet groter DP.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Groter dan bijvoorbeeld, ik noem maar, Feyenoord
Vreemde vraag dit.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in de kuip geweest vanuit Twente?
Op alle fronten voorbij iigquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:55 schreef GGMM het volgende:
Oh gaan Feyenoorders ons weer proberen wijs te maken dat ze groter zijn dan PSV?
Wanneer stopt dat nou eens.
Isaksson?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Groter hoor, we hebben zelfs grote voetballers gehad
Erg sneu inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:55 schreef GGMM het volgende:
Oh gaan Feyenoorders ons weer proberen wijs te maken dat ze groter zijn dan PSV?
niet de besteeeequote:Op vrijdag 17 april 2020 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg sneu inderdaad.
Maar ik zal beide partijen blij proberen te maken.
PSV en Feyenoord zijn beide groter dan mijn Willem II.
Erg knap.Doe ermee wat je wil.
Wanneer PSV ook eens supporters buiten de provinciegrenzen krijgt gok ik.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:55 schreef GGMM het volgende:
Wat grappig dat je Willem II hebt gekocht.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg sneu inderdaad.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat grappig dat je Willem II hebt gekocht.
Dan noem je ook wat op zegquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg sneu inderdaad.
Leuke maatquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat grappig dat je Willem II hebt gekocht.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Groter hoor, we hebben zelfs grote voetballers gehad
We gaan zelfs tot de favela's in Rio en Mexico-Stadquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer PSV ook eens supporters buiten de provinciegrenzen krijgt gok ik.
(nooit dus)
Ja die gaan net zo vaak naar het stadion als jij.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We gaan zelfs tot de favela's in Rio en Mexico-Stad
Een jij bak @El-Stinho lees je meequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die gaan net zo vaak naar het stadion als jij.
@JanCeesquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:00 schreef Coco. het volgende:
Ik stootte per ongeluk mijn muis van de tafel af.
Gelukkig viel het niet op de grond vanwege het draadje
Het is dus vooral voor mensen die motorisch gestoord zijn, duidelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:00 schreef Coco. het volgende:
Ik stootte per ongeluk mijn muis van de tafel af.
Gelukkig viel het niet op de grond vanwege het draadje
Toch leuk dat we weer eens boven jullie eindigen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We gaan zelfs tot de favela's in Rio en Mexico-Stad
Dat jullie een paar tokkies uit Drenthe of Limburg hebben zegt echt geen ene moer
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is dus vooral voor mensen die motorisch gestoord zijn, duidelijk.
Koekoekquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is weer fijnquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks tegen Jaap he?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch leuk dat we weer eens boven jullie eindigen.
Zelfs de enorme inzet van Jaap kon dat niet voorkomen.
Waarom vergelijk je 3 spitsen met 2 verdedigers en een keeper?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik googlde gewoon even naar bekendste PSV-spelers en bekendste Feyenoord-spelersquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je 3 spitsen met 2 verdedigers en een keeper?
Het zal altijd tussen PSV of Ajax gaan, accepteer dat nou maar @Elanquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch leuk dat we weer eens boven jullie eindigen.
Zelfs de enorme inzet van Jaap kon dat niet voorkomen.
Dan zou ik voor Gio, Van Persie en nog iemand gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik googlde gewoon even naar bekendste PSV-spelers en bekendste Feyenoord-spelers
ik hoop na de huizenprijscrash iets leuks te kopen in rotterdamquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef JanCees het volgende:
in rotterdam werken ze ten minste voor hun coronageld
Immers?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Gio, Van Persie en nog iemand gaan.
@onlogisch komt niet verder dan wat kapsalonsquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik hoop na de huizenprijscrash iets leuks te kopen in rotterdam
lol, je kon er maar 2 verzinnenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Pele?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar PSV staat vierde. Je theorie klopt dus in beginsel al niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zal altijd tussen PSV of Ajax gaan, accepteer dat nou maar @:Elan
Paar jaartjes Ajax, dan weer PSV en soms een uitschieter als Az/Twente (kijk hier schaar ik Feyenoord dus ook onder)
moet jij wetenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Elan kijk eens dom, ja ho maarquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar PSV staat vierde. Je theorie klopt dus in beginsel al niet helemaal.
Cruyffquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga je dan wel weer een keer naar Feyenoord?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waar speelt nog iemand nu?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
ik ga nog wel paar keer per jaar, maar denk niet dat ik veel meer ga neequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga je dan wel weer een keer naar Feyenoord?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:06 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, als je dat dan per se wil
Ronaldo > Van Persie
Romario > Gio
Kezman > De Vrij
Kezmanquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:06 schreef GGMM het volgende:
Ronaldo > Van Persie
Romario > Gio
Kezman > De Vrij
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:06 schreef GGMM het volgende:
Ronaldo > Van Persie
Romario > Gio
Kezman > De Vrij
De Krommequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm nee, ik had geen zin erover na te denken maar als het dan echt moet: De Vrij
Waardeloos.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga nog wel paar keer per jaar, maar denk niet dat ik veel meer ga nee
Dat is waar.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je moet doen wat goed voelt scrummie
Waar stond Cruijffquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Zelfs Pele heeft van Hanegem niet in zijn top 100 lijst gezet, en wel Willie en Rene![]()
![]()
Denk in zijn top 5, sowieso niet op 1 want daar is hij te egoïstisch voorquote:
Volgens ene Johan Cruijff de beste waar hij ooit mee samen en tegen speeldequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah van Hanegem, waar alleen Feyenoorders hem kennen
Clasiequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:10 schreef GGMM het volgende:
Van Hanegem was voor Cruijff destijds wat Clasie voor Strootman was
Dat Feyenoorders hun hardwerkende spelers met écht talent proberen te vergelijken is van alle tijden.
2 hele goeie vrienden en dan zulke tekstenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens ene Johan Cruijff de beste waar hij ooit mee samen en tegen speelde.
Cruijff vond van Hanegem zelf ook één van de besten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:10 schreef GGMM het volgende:
Dat Feyenoorders hun hardwerkende spelers met écht talent proberen te vergelijken is van alle tijden.
Schijnt dat PSV wereldberoemd is in Mexico en Korea.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:11 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord is echt een lachwekkend clubje als je de grens overgaat
Maar de @:elan s van deze wereld zien dat niet
en de Favela's in Rio hequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schijnt dat PSV wereldberoemd is in Mexico en Korea.
Cruijff vond ook dat Ajax Albert Luque moest kopen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cruijff vond van Hanegem zelf ook één van de besten.
cruijff is overschatquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cruijff vond ook dat Ajax Albert Luque moest kopen.
Achahbar of hoe die ook heet werd ook lang aanbeden, terwijl iedereen zag dat ie er geen reet van konquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Clasie
Er waren ooit mensen die dachten dat hij Xavi ging vervangen.
Even aan de expert navragen of ze daar ooit van PSV gehoord hebben @Taradoquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en de Favela's in Rio he
Vergeet dat niet
hakkebargodquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Achahbar of hoe die ook heet werd ook lang aanbeden, terwijl iedereen zag dat ie er geen reet van kon
nee, Van Hanegem was echt goedquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:10 schreef GGMM het volgende:
qua voetbal weet ik niet, die oude beelden doen mij nooit zoveelquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vooral ook als persoon en qua visie ja
japanquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef Coco. het volgende:
Noem 1 land waar Feyenoord wereldberoemd is.
Nederlandquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef Coco. het volgende:
Vooral de laatste jaren heel matigquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:15 schreef aTypisch het volgende:
nee, feyenoord kent bijna niemand
niet heel gek als je kijkt hoe weinig toppers er nou daadwerkelijk uit de kuip zijn gekomen
1tje maar?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hakkebargod
die heb ik nog wel eens een kapsalonnetje zien klappen na het stappen
bij vi hadden ze zo'n serie met beste spelers 2000-2020quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vooral de laatste jaren heel matig
Italie, maar dat komt meer doordat er nog een rekening open staatquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef Coco. het volgende:
Ik was bij de wedstrijd toen Albert Luque die fantastische aanname had. Helaas een spaarzaam hoogtepuntje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cruijff vond ook dat Ajax Albert Luque moest kopen.
Waar ligt dat aan?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij vi hadden ze zo'n serie met beste spelers 2000-2020
die van feyenoord is niet best
Ja hoe komt dat?quote:
Ik vond Biseswar altijd een leuke speler, maar die is ook verdwenenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij vi hadden ze zo'n serie met beste spelers 2000-2020
die van feyenoord is niet best
denk omdat goede spelers niet bij feyenoord willen voetballen maar bij een topclubquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja hoe komt dat?
(ik probeer hier een discussie te starten)
Heeft Ajax nog aardige problemen bezorgd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond Biseswar altijd een leuke speler, maar die is ook verdwenen
Nou de vraag wat de topclubs van Nederland zijn weet je inmiddels het antwoord opquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vanmiddag pubquiz bij de vrijdagmiddagborrel.
Die maakte ineens een paar prachtige goals en toen moest ineens dat contract verlengt worden. Kon er echt heel weinig van.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond Biseswar altijd een leuke speler, maar die is ook verdwenen
Ajax, Az.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou de vraag wat de topclubs van Nederland zijn weet je inmiddels het antwoord op
Moet je nagaan dat je door zo'n club voorbij gestreefd bent op de ranglijst.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Italie, maar dat komt meer doordat er nog een rekening open staat
Was wel goed tegen Ajax dit jaar. Hadden ook eigenlijk door moeten gaan toen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die maakte ineens een paar prachtige goals en toen moest ineens dat contract verlengt worden. Kon er echt heel weinig van.
Drenthegod was denk ik in potentie een van de beste spelers uit die generatie, jammer dat hij het zo vergooit heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die maakte ineens een paar prachtige goals en toen moest ineens dat contract verlengt worden. Kon er echt heel weinig van.
Ik ben na 20 minuten in slaap gevallen bij die Tarantino-film.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
Gisteren Arrival gezien trouwens.
Ja, weet niet. 7. Dat hele tijds-gedoe was niet geweldig uitgewerkt imo
Ja dat wel ja. Die kregen behoorlijke kansen in Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel goed tegen Ajax dit jaar. Hadden ook eigenlijk door moeten gaan toen.
@Lange_Lansquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben na 20 minuten in slaap gevallen bij die Tarantino-film.
Weet nog toen we in ons jubileum jaar 5 werden ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat je door zo'n club voorbij gestreefd bent op de ranglijst.
Dan mag je echt eerst wel even in de spiegel kijken.
Dat heb ik bij bijna elke Tarantino-film. Gehypte bullshit.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk @Calandquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij bijna elke Tarantino-film. Gehypte bullshit.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
Gisteren Arrival gezien trouwens.
Ja, weet niet. 7. Dat hele tijds-gedoe was niet geweldig uitgewerkt imo
The hatefull eight vorig weekend gezienquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
welke?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
watquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die vond ik wel gaaf.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
The hatefull eight vorig weekend gezien
af en toe hardop moeten lachen
Dat jubileum van PSV was ook genot, hadden ze bij de KNVB een gemakkelijke wedstrijd aangevraagd. 0-0 tegen Cambuur thuis. (lol)quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet nog toen we in ons jubileum jaar 5 werden ofzo
Daarna meteen pats boem kampioen
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
ken ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar we het gister over hadden, once upon a time in Hollywood.
Verafgoding zag ik niet echt van de film af. Broes Lee fans waren ook ziedend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:24 schreef aTypisch het volgende:
once upon a time in hollywood vond ik ook niet zoveel, die verafgoding van hollywood is niet voor mij
Dat is een andere filmquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken ik niet
once upon a time in the west wel
Idd, en mooi dat ze elke keer een stomp kreeg. Vrouwen moet je kort houden, zo bleek wel weer in die film.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samuelgod
Einde was ook genot dat die kuthoer dood ging
ja laat ik het anders zeggen: dat wereldje interesseert mij eigenlijk geen zakquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verafgoding zag ik niet echt van de film af. Broes Lee fans waren ook ziedend.
Klopt ja, die werd 2Khard gehoekt elke keerquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Idd, en mooi dat ze elke keer een stomp kreeg. Vrouwen moet je kort houden, zo bleek wel weer in die film.
met die titel doet hij de klassiekers Once upon a time in The West/America geen eer aanquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:24 schreef aTypisch het volgende:
once upon a time in hollywood vond ik ook niet zoveel, die verafgoding van hollywood is niet voor mij
wat is 2k maat zei je net ook alquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, die werd 2Khard gehoekt elke keer
goed gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
Wel blij dat ik met mijn geweldige review het onderwerp heb weten te veranderen van dat kansloze PSV vs Feyenoord gedoe
Ik zag laatst een Bruce Lee filmpje en kwam erachter dat zijn zoon vermoord werd op de set door een echt wapen wat nep moest zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verafgoding zag ik niet echt van de film af. Broes Lee fans waren ook ziedend.
Je hebt een film gekeken?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
Wel blij dat ik met mijn geweldige review het onderwerp heb weten te veranderen van dat kansloze PSV vs Feyenoord gedoe
The Crowquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag laatst een Bruce Lee filmpje en kwam erachter dat zijn zoon vermoord werd op de set door een echt wapen wat nep moest zijn.
Ik denk niet dat danny dit wat boeitquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goed gedaan
extra sticker van @:danny op je rapport
Ja, Arrival.quote:
Basterdsquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:26 schreef Elan het volgende:
Inglourious Basterds en Kill Bill waren ook wel genot
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat danny dit wat boeit
Maar tegen een sticker zeg ik nooit nee.
[..]
Ja, Arrival.
Ik vind die Charlie Manson sekte wel boeiend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja laat ik het anders zeggen: dat wereldje interesseert mij eigenlijk geen zak
doe mij dan maar pulp fiction, django of hateful eight
Zo schrijf je hetquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Basterds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHA kan je geen Engels ofzo? Je lijkt @:GGMM wel.
Domme teringdebiel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Basterds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Basterds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inglourious is ook ingloriousquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het is wel Bastards overigens. Maar niet in de film, dat vond Tarantino leuk ofzo.
Gast, je staat gewoon voor aap.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dus taaltechnisch gezien heb ik het gelijk aan mijn zijde!
Nee nou ja je moet er ook wel even doorheen bijten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:33 schreef Caland het volgende:
@:ggmm
Ik was gewoon moe.
Maar het kon me ook niet direct boeien.
Watjequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:33 schreef Caland het volgende:
@:ggmm
Ik was gewoon moe.
Maar het kon me ook niet direct boeien.
Bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gast, je staat gewoon voor aap.
accepteer het.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die Charlie Manson sekte wel boeiend.
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gast, je staat gewoon voor aap.
accepteer het.
uh neequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dus taaltechnisch gezien heb ik het gelijk aan mijn zijde!
ik heb geen lievelingsregisseurquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:35 schreef Elan het volgende:
Wat is jullie lievelingsregisseur?
Martin Scorsese hier primair vanwege Taxi Driver maar ook bijvoorbeeld Wolf of Wall Street en nog wat hele aardige films.
Het is een woord.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uh nee
een naam kun je niet ineens anders spellen
Geen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:35 schreef Elan het volgende:
Martin Scorsese hier primair vanwege Taxi Driver maar ook bijvoorbeeld Wolf of Wall Street en nog wat hele aardige films.
Boeit me echt vrij weinig wie dat isquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:35 schreef Elan het volgende:
Nooit over nagedachtquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:35 schreef Elan het volgende:
Tarkovskyquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:35 schreef Elan het volgende:
3 uur, daar moet ik even voor gaan zitten.quote:
Gewoon zeggen dat je niet klikt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3 uur, daar moet ik even voor gaan zitten.
Als het over dat onderwerp gaat wil ik het wel graag luisteren eigenlijk.Ik ben ook op zoek naar goede boeken erover maar alleen 1 over een 'slachtoffer' kunnen vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je niet klikt.
Anders blijft die gast bezig om dat soort bagger naar je te sturen.
aanzetten tijdens het fokken hequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3 uur, daar moet ik even voor gaan zitten.
Op het werk, met mijn laptop. M330 silentquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hallo Adames
heb jij een draadloze muis
Godfatherquote:
Wat een inzichtquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
zo'n Michael Bay productie is weliswaar vaak spectaculair maar eigenlijk standaard kut met peren.
quote:De Johan Cruijff Arena loopt uit, de competitiewedstrijd Ajax - Willem II is net afgelopen en het is druk in het gebied rond het stadion. Een vrouwelijke handhaver merkt dat ze wordt ingesloten door een groep mannen op het station, ze voelt vervolgens hoe de groep haar betast.
quote:Zijn signalement beschrijft dat hij een vadsig postuur heeft, een grote neus en een pokdalig gezicht. De politie verdenkt de man ervan de vrouw te hebben aangerand in vereniging.
Ben hele dag aan het bellen met klanten dus dat is niet zo'n goede combi.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aanzetten tijdens het fokken he
hij heeft 20 jaar gewerkt aan een boek over Charles Manson en de banden met de CIA
En Apocalypse now vind ik ook een topfilm.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Godfather
Tegenwoordig kijk ik vaak eerst wie de regisseur is, zo'n Michael Bay productie is weliswaar vaak spectaculair maar eigenlijk standaard kut met peren.
volgens @GGMM zijn draadloze muizen voor proletenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Op het werk, met mijn laptop. M330 silent
Thuis niet.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Apocalypse now vind ik ook een topfilm.
Als je een laptop hebt, ga je toch geen draadjesmuis eraan hangenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
volgens @:ggmm zijn draadloze muizen voor proleten
Nogal ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwa op je werk vind ik het nog wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
volgens @:ggmm zijn draadloze muizen voor proleten
Absoluut, kan ook bijna niet anders met zo'n cast.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk er precies zo overquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je een laptop hebt, ga je toch geen draadjesmuis eraan hangen![]()
Thuis bij mijn desktop zie ik ook de meerwaarde niet, als je de kabels mooi kan wegwerken langs het bureau
Onder W10 wel een stuk stabieler dan onder W7, maar blijft af en toe haperen jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:52 schreef JanCees het volgende:
Al zijn bluetooth muizen echt walgelijk
dus zonder zo'n usb receiber
Zo'n MS Sculpt Comfort ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Onder W10 wel een stuk stabieler dan onder W7, maar blijft af en toe haperen ja
En veel te duur.
groter stadion ja..dat was hetquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:57 schreef aTypisch het volgende:
feyenoord is groter, psv is succesvoller
geen dank
Waarom?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa op je werk vind ik het nog wel begrijpelijk.
meer supporters idd,nog wel..quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk in alles op de prijzenkast na.
Niet verwacht van Caland.quote:
quote:
Nakkiequote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
IK HEB AL GEZEGD DAT IK GEWOON MOE WAS JA
Moet ook zeggen dat ik na 20 minuten nog niet wist waar het verhaal heen gingquote:
De mijne is heel groot.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat ik na 20 minuten nog niet wist waar het verhaal heen ging
Ik heb een erg korte spanningsboog, Lans.
Ik ga zo aan de wijn. Zoonlief is jarig en normaal ben ik rond deze tijd al flink in de olie.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik trek er zo een pilsje bij open, ik vind het best.
Ben benieuwd hoe zijn therapeut dat trauma later gaat oplossen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de wijn. Zoonlief is jarig en normaal ben ik rond deze tijd al flink in de olie.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de wijn. Zoonlief is jarig en normaal ben ik rond deze tijd al flink in de olie.
Van harte Lans.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hieruit kan je al afleiden dat Lange_Lans z'n zoon nog niet is gaan puberenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van harte Lans.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi Caland!quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:31 schreef Caland het volgende:
Zending is bezorgd
Bezorgd op 17 april 13:44
JAAAAAAAAAA
@:ggmm @:scrummie2.1
Eindelijk lichtquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:31 schreef Caland het volgende:
Zending is bezorgd
Bezorgd op 17 april 13:44
JAAAAAAAAAA
@:ggmm @:scrummie2.1
Veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
OOK MIJN PAKKET IS BEZORGD
@:scrummie2.1 @:caland @:lenny_leonard @:maxi-mus @:onlogisch
picsquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
Klasse maatquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maatquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wel leuk dat jouw zoon en mijn beste maat dezelfde verjaardag delen.
Hoe shit soms dichtbij komt, het is bizar.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hieruit kan je al afleiden dat Lange_Lans z'n zoon nog niet is gaan puberen
quote:
quote:
quote:
Dank je.quote:
Zei je dit net niet ook al?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Heel vreemd ja. Maar dat is wat anderhalve fles op zo korte tijd dus blijkbaar met je doet.quote:
Jelly.quote:
voor dat geld is het ook moeilijk, de kans op een wrak is vrij grootquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Ik kom er niet echt uit met mijn zoektocht naar een geschikte auto.
Frustrerend.
Njah hij staat toch voornamelijk voor de deur. Dan moet je er niet heel veel meer aan uit willen geven imo.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor dat geld is het ook moeilijk, de kans op een wrak is vrij groot
Je had toch de AH naast je huisquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
Helemaal sinds ik die gratis OV kaart het hele jaar door heb (ook voor privé) gebruik ik bijna geen auto meer.
Maar zo af en toe in het weekend en voor boodschappen is het wel handig.
is er bij jou in het centrum een milieuzone?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah hij staat toch voornamelijk voor de deur. Dan moet je er niet heel veel meer aan uit willen geven imo.
Maar inderdaad, enig comfort is lastig dan.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Ik kom er niet echt uit met mijn zoektocht naar een geschikte auto.
Frustrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |