Haomarush, do not recommend. Maar daar zaten vrienden.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:42 schreef Evertjan het volgende:
Op welke server speel je tegenwoordig @:Isabeau
Ik vind arcane wel handig eigenlijk. Niet zo veel cooldowns.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elemental, waabij ik idd ook al naar de talents had zitten staren. Maar enhancement + fury of air dusmerci!
Praat je uberhaubt tegen random mensen op je server dan?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haomarush, do not recommend. Maar daar zaten vrienden.
Nou, een beetje een drukke server is wel handig voor veel dingen, zoals het auction house en zoquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:58 schreef Leonos het volgende:
Praat je uberhaubt tegen random mensen op je server dan?
Ik ben saai alleen
Maar alle servers zijn toch samen, snap hier dus geen reet van.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, een beetje een drukke server is wel handig voor veel dingen, zoals het auction house en zo![]()
En vandaag begonnen met brawler's guild en dan is het ook handig dat je er niet alleen bent.
Nee, alle servers zijn niet samen (er zijn bijv heel veel servers die je nooit zal tegen komen, maar ik begrijp ook niet precies hoe het wel zit). Er zijn nog steeds groepen. Er zijn bijv bepaalde groepen servers voor de battlegrounds. En het ah is ook alleen voor jouw specifieke groep. Dus het ah op een andere groep heeft andere dingen en prijzen en een andere hoeveelheid potentiėle kopers. Wat mij betreft maken ze dat ook allemaal samen!quote:Op woensdag 29 juli 2020 08:53 schreef Leonos het volgende:
Maar alle servers zijn toch samen, snap hier dus geen reet van.
Vroegah was een server gewoon server, maar nu zie ik ook mensen van andere servers rond waggelen.
waarom ouwe sets farmen? Kom lekker naar 120quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:43 schreef babylon het volgende:
Ik heb ook weer eens een maandje genomen. Werd getriggered door het spelen van wc3. Ben level 100, maar dat is hoog genoeg om ouwe sets te gaan farmen. Alleen jammer dat ik nu weer een week moet wachten voor raids resetten.
Kan niet als je de laatste uitbreiding niet kooptquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:22 schreef Leonos het volgende:
[..]
waarom ouwe sets farmen? Kom lekker naar 120
Ik heb niks gekocht en zit nu op 108?quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Kan niet als je de laatste uitbreiding niet koopt
Geen interesse in samen spelen. En een beetje solo-en vind ik wel leuk. Kan nu mooi in Legion klooien. Ook een DemonHunter gemaakt. En over een paar maanden kan ik voor nop BFA spelen
Ja, en dat houdt op bij 110quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb niks gekocht en zit nu op 108?
kutquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, en dat houdt op bij 110. En als Shadowlands uit komt, drop je van 110 naar 45 en kan je naar 50. Terwijl mensen met Shadowlands naar 60 kunnen dan.
Ik doe nog meer dingen dan WoW spelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:20 schreef Isabeau het volgende:
Het is maar 20 euro als je het op het juiste moment koopt (met 50% korting). Zo'n uitgave voor iets wat je urenlang speelt is toch niet enorm?
Ik heb altijd het gevoel dat ik de goedkoopste hobby heb van al mijn vrienden en daar heb je sommigen die vinden het maf dat ik zoveel per maand voor een game betaal. Maar als ik zie wat hun hobby's kosten is het bijna gratis
Als je dat in de gaten houdt wel. Maar waarom zou ik nu Shadowlands kopen, als ik nog 2 uitbreidingen aan content kan spelen (Legion en straks BfA) voor nop. Komt nog eens bij dat met Timewalking ik zelfs nog Pandaria kan spelen die ik heb geskiptquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:20 schreef Isabeau het volgende:
Het is maar 20 euro als je het op het juiste moment koopt (met 50% korting). Zo'n uitgave voor iets wat je urenlang speelt is toch niet enorm?
Ik heb altijd het gevoel dat ik de goedkoopste hobby heb van al mijn vrienden en daar heb je sommigen die vinden het maf dat ik zoveel per maand voor een game betaal. Maar als ik zie wat hun hobby's kosten is het bijna gratis
Zo meteen maar even kijken, al is het eigenlijk een beetje te warmquote:The Shadowlands pre-patch Public Test Realm is here and open to everyone for a limited time, Valasca. Preview the events and updates taking place in the mortal realm of Azeroth prior to the expansion’s launch, including the class changes coming in preparation for Shadowlands.
Lol die dolfijnquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:45 schreef K21 het volgende:
Vond deze machinima wel geinig.
Snip snip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |