abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 12:01:02 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 12:01:19 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_192663698
ZG is released in classic _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_192677041
Helaas wel een stuk makkelijker dan ik me herinnerde :P
Op een zeer casual tempo binnen 2 uur gedaan, denk dat de volgende run een stuk sneller gaan zijn.
pi_192809144
Na zo'n 2 jaar gestopt te zijn nu weer teruggekeerd. Met die reputation boost een tijdje gefarmd om een vossenmans te worden. :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:00:09 #5
481998 K21
Cappuccino
pi_192891685
https://eu.forums.blizzar(...)et-1st-of-may/147577

Kennelijk is er nu een of ander protest aan de gang op mijn server. Schijnbaar georganiseerd door een Zweedse communistische partij, en als ik het mag geloven ook nog tegendemonstranten van weer een andere politieke club. Het is nog tyfusdruk ook. Kreeg ongeveer de helft van het volk op m'n screenshot. :') :')


Geen idee waarom je dit zou doen in WoW. _O-
pi_192894240
P.E.T.A ging ooit ook demonstreren in WoW in Northrend :') Tegen het doden van pixels.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 17:22:44 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192894291
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:19 schreef Isabeau het volgende:
P.E.T.A ging ooit ook demonstreren in WoW in Northrend :') Tegen het doden van pixels.
_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_193271118
Zojuist gedropped in Darkshore:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_193477326
Heb ik goed begrepen dat als ik de deluxe edition koop dat ik dan ook meteen alle uitbreidingen krijg behalve de laatste nieuwe?? Ik hoef ze dus niet los te kopen.
speak only if it improves the silence.
pi_193477525
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:42 schreef TjjWester het volgende:
Heb ik goed begrepen dat als ik de deluxe edition koop dat ik dan ook meteen alle uitbreidingen krijg behalve de laatste nieuwe?? Ik hoef ze dus niet los te kopen.
Volgens mij kan je gewoon tot level 110 spelen zonder iets te kopen, als je maar maandelijkse subscriptions betaalt.

quote:
Subscription includes levels 1-110.
Subscription includes levels 1-60 in World of Warcraft® Classic.
Battle for Azeroth kan je kopen om tot level 120 te kunnen spelen.
World of Warcraft®: Complete Collection is incl Battle for Azeroth en Shadowlands (de komende uitbreiding).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193485578
Vorige week maar weer eens gestart met wow classic, stond ik in ogrimmar beetje te hangen met mijn (matige) resto shammie gear.

Krijg ik een whisper: “hi wanna join our raiding guild? We are desperately looking for resto shamans”

Maar gejoined, blijken ze flink goed georganiseerd te zijn, dus nu farm ik BWL in 2 uurtjes tijd :’)
hardcoholic
  vrijdag 12 juni 2020 @ 04:13:29 #12
117098 Hathor
Effe niet
pi_193595520
Iemand die mij kan vertellen hoelang die classic download duurt ongeveer?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193596056
Ik ben even Elder Scrolls Online aan het spelen. Als je denkt dat wow ingewikkeld is qua 'wat je moet kopen/betalen' dan heb je ESO nog niet gezien -O- Wat een ondoorzichtige vage chaos.

Subscription hóeft niet, maar eigenlijk wel, maar ook weer niet (15 euro per maand). Met de basisgame kan je al spelen (8 euro), maar niet de expansions. Als je de laatste expansion koopt (zeg Battle for Azeroth), dan kan je alle voorgaande expansions niet spelen (zeg naar Pandaria of Northrend), Maar als je een maandelijkse subscription koopt weer wel. Maar alleen de maand dat je betaalt.

Maar goed, vriendlief wilde het zo graag proberen, dus ik probeer maar mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 04:13 schreef Hathor het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoelang die classic download duurt ongeveer?
Ligt denk ik aande snelheid van je download huh. Je kan dat wel veranderen in de settings van de client, misschien heb je het te laag staan? Ik kan me niet herinneren hoe lang het duurde. Wel dat ik veel plezier heb gehad O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 juni 2020 @ 12:07:46 #14
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_193599076
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:39 schreef Ferdii het volgende:
Vorige week maar weer eens gestart met wow classic, stond ik in ogrimmar beetje te hangen met mijn (matige) resto shammie gear.

Krijg ik een whisper: “hi wanna join our raiding guild? We are desperately looking for resto shamans”

Maar gejoined, blijken ze flink goed georganiseerd te zijn, dus nu farm ik BWL in 2 uurtjes tijd :’)
2 uurtjes? Wij speedrunnen ook en doen bwl in 30 minuten.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 juni 2020 @ 12:51:19 #15
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193599765
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 04:13 schreef Hathor het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoelang die classic download duurt ongeveer?
nee want zit jij op een 500mbit lijn of op een 2400baud modem?


plus, heb jij retail WoW al geïnstalleerd of helemaal niets? Dat scheelt ook nogal heel veel.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 13:11:16 #16
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193600049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben even Elder Scrolls Online aan het spelen. Als je denkt dat wow ingewikkeld is qua 'wat je moet kopen/betalen' dan heb je ESO nog niet gezien -O- Wat een ondoorzichtige vage chaos.

Subscription hóeft niet, maar eigenlijk wel, maar ook weer niet (15 euro per maand). Met de basisgame kan je al spelen (8 euro), maar niet de expansions. Als je de laatste expansion koopt (zeg Battle for Azeroth), dan kan je alle voorgaande expansions niet spelen (zeg naar Pandaria of Northrend), Maar als je een maandelijkse subscription koopt weer wel. Maar alleen de maand dat je betaalt.

Maar goed, vriendlief wilde het zo graag proberen, dus ik probeer maar mee.
[..]

Ligt denk ik aande snelheid van je download huh. Je kan dat wel veranderen in de settings van de client, misschien heb je het te laag staan? Ik kan me niet herinneren hoe lang het duurde. Wel dat ik veel plezier heb gehad O+
ESO is best wel nice hoor, maar idd, zonder subscription ben je eigenlijk nergens, en mis je vooral de Dark Brotherhood.

Heb het zelf alweer een goed jaar niet gespeeld nadat ik m'n eerste character naar lvl 50 wist te krijgen (Dunmer Templar), en omdat mijn vrienden allemaal stopten ging ik ook maar niet verder, want alles in je eentje (blijven) doen is ook maar saai. Ik zat wel in een guild en ging een keer mee raiden, maar mwa...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 12 juni 2020 @ 13:35:32 #17
117098 Hathor
Effe niet
pi_193600433
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:51 schreef Tokus het volgende:

[..]

nee want zit jij op een 500mbit lijn of op een 2400baud modem?

plus, heb jij retail WoW al geïnstalleerd of helemaal niets? Dat scheelt ook nogal heel veel.
Het duurde achteraf gezien vrij kort gelukkig. En ja ik had WoW nog geinstalleerd staan ook al heb ik al een jaar of 3 niet meer ingelogd. Overigens werd ik steeds uitgelogd met een melding dat er vanaf een andere locatie werd ingelogd, is dat een teken dat mijn account gehacked is? Zou trouwens niet de eerste keer zijn dat iemand er met mijn account vandoor gaat. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 juni 2020 @ 13:47:12 #18
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193600582
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het duurde achteraf gezien vrij kort gelukkig. En ja ik had WoW nog geinstalleerd staan ook al heb ik al een jaar of 3 niet meer ingelogd.
ja, dan scheelt het een hoop want de engine en textures (wat het grootste deel is) heb je dan al.

quote:
Overigens werd ik steeds uitgelogd met een melding dat er vanaf een andere locatie werd ingelogd, is dat een teken dat mijn account gehacked is? Zou trouwens niet de eerste keer zijn dat iemand er met mijn account vandoor gaat. :')
geen idee, maar ik zou als ik jou was toch je wachtwoord eens veranderen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 12 juni 2020 @ 13:52:44 #19
117098 Hathor
Effe niet
pi_193600678
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:47 schreef Tokus het volgende:

[..]

ja, dan scheelt het een hoop want de engine en textures (wat het grootste deel is) heb je dan al.
[..]

geen idee, maar ik zou als ik jou was toch je wachtwoord eens veranderen.
Dat heb ik al enkele keren gedaan, en daarnaast gebruik ik ook nog eens een authenticator.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193601537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben even Elder Scrolls Online aan het spelen. Als je denkt dat wow ingewikkeld is qua 'wat je moet kopen/betalen' dan heb je ESO nog niet gezien -O- Wat een ondoorzichtige vage chaos.

Subscription hóeft niet, maar eigenlijk wel, maar ook weer niet (15 euro per maand). Met de basisgame kan je al spelen (8 euro), maar niet de expansions. Als je de laatste expansion koopt (zeg Battle for Azeroth), dan kan je alle voorgaande expansions niet spelen (zeg naar Pandaria of Northrend), Maar als je een maandelijkse subscription koopt weer wel. Maar alleen de maand dat je betaalt.

Maar goed, vriendlief wilde het zo graag proberen, dus ik probeer maar mee.
[..]

Ligt denk ik aande snelheid van je download huh. Je kan dat wel veranderen in de settings van de client, misschien heb je het te laag staan? Ik kan me niet herinneren hoe lang het duurde. Wel dat ik veel plezier heb gehad O+
Idd verwarrend door het systeem met DLC en dan ook nog expansions.

Wel leuke game vind ik en die subscription maakt alles wel makkelijker met die 3000 verschillende crafting reagents.

Leuke is ook dat er echt veel content in zit die single player gespeeld kan worden. Die hele thieves guild en dark brotherhood bijvoorbeeld.

Ben alsnog weer terug gegaan naar WoW na een break van ruim een jaar. Maarja nu gewoon rustig casual en beetje die horrific visions doen en af en toe een mythic+.
pi_193601552
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:07 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

2 uurtjes? Wij speedrunnen ook en doen bwl in 30 minuten.
zo goed zijn we nou ook weer niet :P
hardcoholic
pi_193602355
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:05 schreef Sapstengel het volgende:

Wel leuke game vind ik en die subscription maakt alles wel makkelijker met die 3000 verschillende crafting reagents.
Even een niet-wow vraagje hier over :+ Als je de subscription doet krijg je een craftingbag waar al je mats in gaan, maar wat gebeurt daar mee als de subscription stopt? Kan je dan niet meer bij je mats? Worden die in je eigen bags gedumpt? (wat dan vast niet past)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 17:04:00 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193603160
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even een niet-wow vraagje hier over :+ Als je de subscription doet krijg je een craftingbag waar al je mats in gaan, maar wat gebeurt daar mee als de subscription stopt? Kan je dan niet meer bij je mats? Worden die in je eigen bags gedumpt? (wat dan vast niet past)
Goeie vraag, heb hetzelfde probleem :P Ik gok dat ze in je eigen bags en op je bank terecht komen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_193603276
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even een niet-wow vraagje hier over :+ Als je de subscription doet krijg je een craftingbag waar al je mats in gaan, maar wat gebeurt daar mee als de subscription stopt? Kan je dan niet meer bij je mats? Worden die in je eigen bags gedumpt? (wat dan vast niet past)
Die blijven in je crafting bag zitten en worden nog steeds gebruikt als je craft. Alleen alles wat je na unsubben loot of gathered gaat wel naar de normale bags.

Word dan zeg maar withdraw only.
pi_193603555
Ik vind 2 subs per maand een beetje te gek worden. Dus hou het maar bij WoW en dan erger ik me maar aan de tig 1000 soorten crafting mats :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 11:56:32 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_193696506
Eindelijk toch maar eens de Family Brawler achievement afgemaakt. Enige wat je krijgt is een lelijke tabard, maar ik ben trots op mezelf dat ik het gehaald heb *G* De magic was wel de lastigste trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_193700704
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 11:56 schreef Karina het volgende:
Eindelijk toch maar eens de Family Brawler achievement afgemaakt. Enige wat je krijgt is een lelijke tabard, maar ik ben trots op mezelf dat ik het gehaald heb *G* De magic was wel de lastigste trouwens.
Nice *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 19:31:52 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_193701838
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 18:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nice *O*
:Y
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_193721823
Hi! Ik ben volgens mij nu klaar met de introductie quests voor 8.3. What's next voor een terugkerende speler? Er zijn zoveel opties en quests die mijn log binnenstromen. _O-

Moet ik bijvoorbeeld het verhaal van BFA nog afmaken of heeft dat niet veel nut meer?
pi_193725157
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:38 schreef aTypisch het volgende:
Hi! Ik ben volgens mij nu klaar met de introductie quests voor 8.3. What's next voor een terugkerende speler? Er zijn zoveel opties en quests die mijn log binnenstromen. _O-

Moet ik bijvoorbeeld het verhaal van BFA nog afmaken of heeft dat niet veel nut meer?
:D wat kom je doen? Wil je zo snel mogelijk goede gear, hou je van lore en zo, heb je je legendary cloak al, heb je Mechagon en Nazjatar al unlocked?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193736443
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D wat kom je doen? Wil je zo snel mogelijk goede gear, hou je van lore en zo, heb je je legendary cloak al, heb je Mechagon en Nazjatar al unlocked?
Ik denk dat ik de allied races voor Shadowlands wil hebben vrijgespeeld, tussendoor beetje casual dungeons doen en misschien wat LFR.

Zijn er plannen voor de allied races om na een bepaalde tijd voor iedereen beschikbaar te worden? Kan mij namelijk niet voorstellen dat ze in Shadowlands nog steeds achter BFA content verstopt zitten..
pi_193736878
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2020 13:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de allied races voor Shadowlands wil hebben vrijgespeeld, tussendoor beetje casual dungeons doen en misschien wat LFR.

Zijn er plannen voor de allied races om na een bepaalde tijd voor iedereen beschikbaar te worden? Kan mij namelijk niet voorstellen dat ze in Shadowlands nog steeds achter BFA content verstopt zitten..
Deels wel, in Shadowlands hoef je niet meer de bijbehorende reputation op Exalted te hebben. Je moet echter nog wel de bijbehorende story achievement hebben.

quote:
Dark Iron Dwarves - Earn Ready for War.
Highmountain Tauren - Earn Ain't No Mountain High Enough.
Kul Tiran Humans - Complete the Tides of Vengeance War Campaign and earn A Nation United.
Mag'har Orcs - Earn Ready for War.
Mechagnomes - Earn The Mechagonian Threat.
Nightborne - Earn Insurrection.
Lightforged Draenei - Earn You Are Now Prepared!
Void Elves - Earn You Are Now Prepared!
Vulpera - Earn Secrets in the Sands.
Zandalari Trolls - Complete the Tides of Vengeance War Campaign and earn Zandalar Forever!
Dat brengt de grind terug van paar weken naar hooguit paar uurtjes/dagje per allied race.
pi_193736958
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Deels wel, in Shadowlands hoef je niet meer de bijbehorende reputation op Exalted te hebben. Je moet echter nog wel de bijbehorende story achievement hebben.
[..]

Dat brengt de grind terug van paar weken naar hooguit paar uurtjes/dagje per allied race.
ah okay nice

dus als ik die story achievements haal kan ik in shadowlands starten met een nieuwe allied race char?

thanks!
pi_193736981
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ah okay nice

dus als ik die story achievements haal kan ik in shadowlands starten met een nieuwe allied race char?

thanks!
Klopt!
  maandag 29 juni 2020 @ 19:47:16 #35
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_193848689
The Ahn’Qiraj content will unlock with the weekly raid reset on 29 July for all realms in this region.

*O*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 3 juli 2020 @ 11:16:37 #36
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_193903375
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Eindredactie Games vrijdag 3 juli 2020 @ 11:30:53 #37
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193903551
quote:
Ik was forsen aan het kijken t.t.v. de 'bekendwording', die was er ook zichtbaar kapot van. Is nog best wel een hecht clubje, de Twitch OG's.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 3 juli 2020 @ 11:38:55 #38
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_193903653
"You internalize social media. You read the comments in your own voice."
Dit klopt en heb er nooit bij stil gestaan. Bizar. Quote is van Asmongold.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 11:58:53 #39
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_193903971
Heeft het nut om nu nog met het spel te beginnen? Is het makkelijk om te beginnen of is het nu nog lastig om enigzins goed te worden en lekker mee te kunnen doen?

Ik zit al tijdens er over te twijfelen om te beginnen. Ik heb 1 keer de proefversie geprobeerd, dat vond ik wel leuk!
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 3 juli 2020 @ 12:29:55 #40
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_193904543
quote:
;(

Arme ouders ook, de broer van Reckful had ook al zelfmoord gepleegd
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_193904880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 11:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft het nut om nu nog met het spel te beginnen? Is het makkelijk om te beginnen of is het nu nog lastig om enigzins goed te worden en lekker mee te kunnen doen?

Ik zit al tijdens er over te twijfelen om te beginnen. Ik heb 1 keer de proefversie geprobeerd, dat vond ik wel leuk!
Ik zou zeggen van wel, maar ja, ik ben niet heel objectief want nog steeds dol op wow.
Er zijn best veel nieuwe guides voor nieuwe spelers: https://www.wowhead.com/guides/new-players

Het handigst is het als je iemand kent die het speelt, dan heb je insta hulp als je dat nodig hebt. En goed worden kan iedereen, maar kost wel tijd.

quote:
9s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 11:30 schreef 2dope het volgende:

Ik was forsen aan het kijken t.t.v. de 'bekendwording', die was er ook zichtbaar kapot van. Is nog best wel een hecht clubje, de Twitch OG's.
Toen ik gisteren uit mijn werk kwam was mijn vriend ook zichtbaar aangeslagen -O- Die was Asmongold aan het kijken. Had zelf Reckful ook veel gezien op Twitch. Zei nog dat hij altijd een lach op zijn gezicht had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 4 juli 2020 @ 10:51:25 #42
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_193920404
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_193926801
Ik ben er nog steeds van in shock. Is zo onwerkelijk man. Ik heb hem jaren gekeken toen hij wow speelde, en Pokémon go etc.. maar heb nooit mee gekregen dat hij manisch depressief was.. hij leek mij altijd een zeer normale jongen :'(
  maandag 6 juli 2020 @ 15:17:51 #44
117098 Hathor
Effe niet
pi_193958905
Ik zit me ondertussen toch al weer een paar weken prima te vermaken met WoW Classic. Ik was alleen vergeten wat voor een beroerde droprate er soms is als je loopt te questen en je moet bepaalde dingen verzamelen. Zo ben ik nu bv bezig in STV en moest ik gisteravond 15 Bloodscalp ears hebben. Nu is er in die zone geen gebrek aan trolls, dus je zou zeggen dat dat zo geklaard moet zijn...nou mooi niet dus, na bijna een half uur aan de lopende band trolls killen had ik er pas 4, en uiteindelijk heeft die quest me dik anderhalf uur bezig gehouden voor ik hem pas kon inleveren. En dat alles dan ook nog eens zonder mount (ben pas lvl 34) dus je bent eigenlijk de hele avond aan het rennen. En das dan ook precies de reden waarom dat veel ouwe bekenden niet aan Classic willen beginnen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 15:52:14 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_193959394
Dat is niet alleen in classic: dat is in retail ook gewoon nog steeds, als je ergens beginquests doet, bijvoorbeeld van Nelf en je moet 10 bloemetjes pakken en je bent met zijn 2en dan moet je er 20 pakken totaal want je kunt ze niet allebei pakken. Stel je bent met zijn 5en in een groep, dan moet je er 50 pakken :') Duurt even.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 6 juli 2020 @ 19:00:34 #46
117098 Hathor
Effe niet
pi_193962286
quote:
99s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:52 schreef Karina het volgende:
Dat is niet alleen in classic: dat is in retail ook gewoon nog steeds, als je ergens beginquests doet, bijvoorbeeld van Nelf en je moet 10 bloemetjes pakken en je bent met zijn 2en dan moet je er 20 pakken totaal want je kunt ze niet allebei pakken. Stel je bent met zijn 5en in een groep, dan moet je er 50 pakken :') Duurt even.
dat is wel zo, maar als ik in retail een nieuwe char roll, dan hangt ie vanaf het beginlevel van top tot teen vol met heirlooms, dat is toch een stukje makkelijker questen, plus aan het eind van een quest heb je ook nog eens een veel hoger % xp. Ik leg het nu gewoon af als ik in STV 2 of 3 raptors tegelijk tegenover me heb, maar met looms overleef je dat gewoon. scheelt een hoop.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 19:33:15 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_193962702
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

dat is wel zo, maar als ik in retail een nieuwe char roll, dan hangt ie vanaf het beginlevel van top tot teen vol met heirlooms, dat is toch een stukje makkelijker questen, plus aan het eind van een quest heb je ook nog eens een veel hoger % xp. Ik leg het nu gewoon af als ik in STV 2 of 3 raptors tegelijk tegenover me heb, maar met looms overleef je dat gewoon. scheelt een hoop.
Het levellen en killen gaat idd beter met heirlooms. Maar het dingen zoeken/rapen hoe je het noemen wil is net zo kut.

Ik snap eigenlijk niet hoe ik dat vroeger gedaan heb, dat questen. Teringeindes lopen, 100x dood gaan, en wat jij zegt. uren over 1 quest doen :D Je begrijpt wel, classic ga ik niet aan beginnen. Omdat Shadowlands er nog niet is ben ik nu een beetje wat alts aan het levellen (alsof ik er nog niet genoeg heb :') ) en beetje battlegrounds doen. Questen vind ik trouwens nog steeds het leuksts.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_193962842
quote:
99s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:33 schreef Karina het volgende:

Het levellen en killen gaat idd beter met heirlooms. Maar het dingen zoeken/rapen hoe je het noemen wil is net zo kut.

Ik snap eigenlijk niet hoe ik dat vroeger gedaan heb, dat questen. Teringeindes lopen, 100x dood gaan, en wat jij zegt. uren over 1 quest doen :D Je begrijpt wel, classic ga ik niet aan beginnen. Omdat Shadowlands er nog niet is ben ik nu een beetje wat alts aan het levellen (alsof ik er nog niet genoeg heb :') ) en beetje battlegrounds doen. Questen vind ik trouwens nog steeds het leuksts.
Heb toch serieus heel veel lol gehad om in classic een char naar level 60 te levelen met vrienden _O_

En qua farmen...ik besloot wat vrienden te helpen met 'Herald of the Titans' die ik in geloof 2010 al had gedaan. Char geleveld naar 80. Dat was the easy part. Maar nu moet ik gear hebben en het 'makkelijkst' (lees: niet afhankelijk van rng en raid lockouts) is gear craften. Ik heb oa 480 motes of fire nodig (48 primals) en dan ook nog 100 of meer van alle andere motes :') Op het AH is er niet genoeg en wat ik gisteren bij elkaar gefarmd had was al 160.000 gold geweest op het AH :X Ik denk de volgende keer 2x na voor ik enthousiast zeg dat ik wel kom helpen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 19:48:16 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_193962910
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:43 schreef Isabeau het volgende:
En qua farmen...ik besloot wat vrienden te helpen met 'Herald of the Titans' die ik in geloof 2010 al had gedaan. Char geleveld naar 80. Dat was the easy part. Maar nu moet ik gear hebben en het 'makkelijkst' (lees: niet afhankelijk van rng en raid lockouts) is gear craften. Ik heb oa 480 motes of fire nodig (48 primals) en dan ook nog 100 of meer van alle andere motes Op het AH is er niet genoeg en wat ik gisteren bij elkaar gefarmd had was al 160.000 gold geweest op het AH Ik denk de volgende keer 2x na voor ik enthousiast zeg dat ik wel kom helpen.
Farmen vind ik gek genoeg dan wel weer leuk. Word ik helemaal fanatiek van :') Al heb ik nu niet echt iets om te farmen volgens mij, jammer genoeg :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_193962958
quote:
99s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:48 schreef Karina het volgende:

Farmen vind ik gek genoeg dan wel weer leuk. Word ik helemaal fanatiek van :') Al heb ik nu niet echt iets om te farmen volgens mij, jammer genoeg :D
Ik heb 3 afleveringen van Warrior Nun op Netflix gekeken terwijl ik rondjes deed in Hellfire Peninsula :+

Aanvankelijk op mijn main, maar ik zat wat te balen van het steeds mounten en toen dacht ik ineens: shit, ik heb ook een druid!! Dus die van stal gehaald. Mijn main had warmode off en had flink wat concurrentie. Mijn druid had warmode on en ik was alleen *O* De héle middag :o

Lesson learned: warmode on als je gaat farmen. Alle goldsellers hebben wm off.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 19:54:56 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_193963010
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb 3 afleveringen van Warrior Nun op Netflix gekeken terwijl ik rondjes deed in Hellfire Peninsula :+

Aanvankelijk op mijn main, maar ik zat wat te balen van het steeds mounten en toen dacht ik ineens: shit, ik heb ook een druid!! Dus die van stal gehaald. Mijn main had warmode off en had flink wat concurrentie. Mijn druid had warmode on en ik was alleen *O* De héle middag :o

Lesson learned: warmode on als je gaat farmen. Alle goldsellers hebben wm off.
Nou ik heb warmode nooit aan, mij teveel gezeik dan :') Druid is inderdaad wel lekker voor dit soort dingen. Ik heb vorige week het firefestival twee keer gedaan, deels dan. Eentje met mage en eentje met Druid. Helaas was ik vergeten dat het gisteren afgelopen was en mijn druid was de 500 blossoms kwijt :') Gelukkig had ik die van mijn mage al wel uitgegeven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_193963030
quote:
99s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:54 schreef Karina het volgende:

Nou ik heb warmode nooit aan, mij teveel gezeik dan :') Druid is inderdaad wel lekker voor dit soort dingen. Ik heb vorige week het firefestival twee keer gedaan, deels dan. Eentje met mage en eentje met Druid. Helaas was ik vergeten dat het gisteren afgelopen was en mijn druid was de 500 blossoms kwijt :') Gelukkig had ik die van mijn mage al wel uitgegeven.
Lekker voor niks :') Zou mij kunnen overkomen _O-

En ja, druid is súper voor farmen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 juli 2020 @ 21:10:03 #53
117098 Hathor
Effe niet
pi_194028079
Bestaat de optie om te betalen met Ideal niet meer? Ik wilde net mijn subscription met een maandje verlengen maar ik zie de optie voor betaling via Ideal nergens meer, alleen nog maar creditcard en paypal, en nog iets vaags. Geen idee hoe ik moet betalen nu, en ik weet zeker dat ik vorige maand nog Ideal heb gebruikt. :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194028194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:10 schreef Hathor het volgende:
Bestaat de optie om te betalen met Ideal niet meer? Ik wilde net mijn subscription met een maandje verlengen maar ik zie de optie voor betaling via Ideal nergens meer, alleen nog maar creditcard en paypal, en nog iets vaags. Geen idee hoe ik moet betalen nu, en ik weet zeker dat ik vorige maand nog Ideal heb gebruikt. :{
Oh, dat zou kut zijn. Bij mij wordt het automatisch halfjaarlijks afgeschreven, maar vroeger betaalde ik ook vaak met ideal.

edit: de wow shop heeft nog wel ideal, kan je daar geen gametime kopen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 juli 2020 @ 21:26:03 #55
117098 Hathor
Effe niet
pi_194028284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat zou kut zijn. Bij mij wordt het automatisch halfjaarlijks afgeschreven, maar vroeger betaalde ik ook vaak met ideal.

edit: de wow shop heeft nog wel ideal, kan je daar geen gametime kopen?
Gevonden, moest eerst een heel stuk naar beneden scrollen. :@ Ze moeten de betaalmethoden niet gaan verstoppen natuurlijk. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194028313
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:26 schreef Hathor het volgende:

Gevonden, moest eerst een heel stuk naar beneden scrollen. :@ Ze moeten de betaalmethoden niet gaan verstoppen natuurlijk. :')
*O* gelukkig maar

Er is al zoveel wat ik online niet kan doen/kopen omdat ik geen creditcard heb :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194028327
World of Warcraft aan het downloaden _O_
pi_194028471
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:30 schreef Leonos het volgende:
World of Warcraft aan het downloaden _O_
Oh tof *O*

Voor het eerst of kom je weer spelen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194028476
Is WC Classic een extra download?
Dus moet de originele en de uitbreiding downloaden?
pi_194028481
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:42 schreef Leonos het volgende:
Is WC Classic een extra download?
Dus moet de originele en de uitbreiding downloaden?
Ja, classic is een aparte download
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194028483
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh tof *O*

Voor het eerst of kom je weer spelen?
Gespeeld vanaf vanilla, tot burning legion denk.
Nu al paar jaar niet.
pi_194028494
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:42 schreef Leonos het volgende:
Gespeeld vanaf vanilla, tot burning legion denk.
Nu al paar jaar niet.
woah, je bent gestopt voor de allerbeste expansion ooit imho :o (wrath of the lich king)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194028498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

woah, je bent gestopt voor de allerbeste expansion ooit imho :o (wrath of the lich king)
Onee, Lich King boss heb ik ook 1000x gedaan :P
pi_194028506
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:43 schreef Leonos het volgende:

Onee, Lich King boss heb ik ook 1000x gedaan :P
Oh wacht, je bedoelde Legion en niet Burning Crusade?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194028514
Heb je vrienden om mee te spelen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194028517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wacht, je bedoelde Legion en niet Burning Crusade?
Weet niet meer :(
pi_194028521
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Heb je vrienden om mee te spelen?
Nee, dinnetje is nu ook aan het downloaden, probeer haar over te halen :P
pi_194028553
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:45 schreef Leonos het volgende:

Nee, dinnetje is nu ook aan het downloaden, probeer haar over te halen :P
Goed plan w/ ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194028567
Zitten jullie met ze alle hier op 1 server toevallig?
  vrijdag 10 juli 2020 @ 21:54:06 #70
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_194028624
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:48 schreef Leonos het volgende:
Zitten jullie met ze alle hier op 1 server toevallig?
Niet nee
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_194028642
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:54 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Niet nee
;(
pi_194028655
Nee, niet echt, sorry! Ik zit in een guild met vrienden. Maar als je battle.net id's uitwisselt kan je wel met elkaar spelen als je in een groep zit. zolang je dan maar dezelfde faction bent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194028722
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Nee, niet echt, sorry! Ik zit in een guild met vrienden. Maar als je battle.net id's uitwisselt kan je wel met elkaar spelen als je in een groep zit. zolang je dan maar dezelfde faction bent.
wut :D over veschillende servers heen?
pi_194030228
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:00 schreef Leonos het volgende:

[..]

wut :D over veschillende servers heen?
Ja, tegenwoordig is bijna alles voor de retail versie (Dus nu Battle for Azeroth) te doen over servers heen. Enige wat je niet kan is ruilen met iemand van een andere server en de auction house is nog serverbased.

Verder is mythic raiding (hoogste moeilijkheidsgraad) aan het begin van elke raid server based, pas nadat de eindbaas 100x op hordeside en 100x op alliance side is gekilled kan je dat ook met mensen van andere servers doen.
pi_194031527
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Nee, niet echt, sorry! Ik zit in een guild met vrienden. Maar als je battle.net id's uitwisselt kan je wel met elkaar spelen als je in een groep zit. zolang je dan maar dezelfde faction bent.
ik had de mazzel dat ik een server koos waarop een stel ouwe bekenden uit retail wow zaten, dus kleine moeite om weer samen te komen in een guild. Wel wennen hoor...als hunter even niet kunnen schieten omdat je zonder mana zit, of je pet die de aggro niet kan houden waardoor je gedwongen bent verder te vechten met je daggers, en dan feign death doen zodat je toch weer even kan knallen...hahaha zoveel lol in classic en zoveel feelings of dejavu. O+ ben nu druk bezig om het benodigde level te halen voor AV, kijken of ik weer hetzelfde gevoel krijg als jaren geleden, beste BG ever als je het mij vraagt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194033760
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 23:22 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja, tegenwoordig is bijna alles voor de retail versie (Dus nu Battle for Azeroth) te doen over servers heen. Enige wat je niet kan is ruilen met iemand van een andere server en de auction house is nog serverbased.

Verder is mythic raiding (hoogste moeilijkheidsgraad) aan het begin van elke raid server based, pas nadat de eindbaas 100x op hordeside en 100x op alliance side is gekilled kan je dat ook met mensen van andere servers doen.
Klinkt goed!
  Moderator zaterdag 11 juli 2020 @ 11:14:06 #77
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_194034228
Welke servers and faction spelen we hier allemaal eigenlijk?

Ik speel horde op Draenor, Resto shaman main.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_194037934
Ik speel nu horde op Haomarush. Main is een disc priest. Heb ook twee alliance op max level, in totaal 8 chars op level 120. (dat hielp bij het farmen van 5 miljoen gold) Vond de storyline van alliance deze expansion veel beter. Bij horde zit je met de doorgedraaide Sylvanas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 11 juli 2020 @ 16:48:51 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_194038472
Ik heb de meeste van m'n Horde characters op Nordrassil of Bronze Dragonflight staan, en in Classic zit ik op Mograine (denk ik :P )
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 15:57:22 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_194069990
Ik kwam vanmiddag in een BG een Druid tegen die pauldeleeuw heette, ik moest een beetje lachen :D
Horde was het trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194071807
quote:
99s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:57 schreef Karina het volgende:
Ik kwam vanmiddag in een BG een Druid tegen die pauldeleeuw heette, ik moest een beetje lachen :D
Horde was het trouwens.
*gniffel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194073292
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik speel nu horde op Haomarush. Main is een disc priest. Heb ook twee alliance op max level, in totaal 8 chars op level 120. (dat hielp bij het farmen van 5 miljoen gold) Vond de storyline van alliance deze expansion veel beter. Bij horde zit je met de doorgedraaide Sylvanas.
Acht chars op level 120, wow! Hoe onderhoud je ze allemaal qua gear etc? En ik ben wel nieuwsgierig naar de armory van je main char, kan ik even spieken.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_194073709
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:26 schreef Leatherneck het volgende:

Acht chars op level 120, wow! Hoe onderhoud je ze allemaal qua gear etc? En ik ben wel nieuwsgierig naar de armory van je main char, kan ik even spieken.
Ze hoeven natuurlijk niet allemaal qua gear onderhouden te worden huh. Meestal focus ik me op nog 1 dps er bij en de rest vooral gear van quests/dailies, geen raids of zo.

En ik heb alle professions op alle chars. Ik had nog één profession achievement niet gedaan, dus daar ben ik momenteel mee bezig. Die waarbij je alle professions max hebt in Legion :X Nu met jewelcrafting bezig en omg wat een pain in the ass is dat. :'( Blacksmithing gisteren gedaan, dat viel reuze mee. Ik moet nog engineering en leatherworking.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194074723
Hoe zit het qua uitbreidingen betreft classic?
Wat doen ze als de originele content als het ware uitgebracht is op classic?
pi_194074911
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 20:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe zit het qua uitbreidingen betreft classic?
Wat doen ze als de originele content als het ware uitgebracht is op classic?
Ik denk dat ze misschien nog wotlk uitbrengen en that's it. Cataclysm heeft de hele wereld dusdanig veranderd en als je dat gaat uitbrengen dan heb je gewoon weer twee vrijwel dezelfde werelden. Nu is de wereld in classic echt anders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 21:27:28 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_194075222
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:26 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Acht chars op level 120, wow! Hoe onderhoud je ze allemaal qua gear etc? En ik ben wel nieuwsgierig naar de armory van je main char, kan ik even spieken.
Ik heb er volgens mij meer :') Die hebben gewoon de gear die je van WQ krijgt, de account bound.

Professions heb ik ook allemaal, niet allemaal helemaal BFA gelevelled aantal wel. Maar ik had er geen zin meer in, je hebt er niet zo veel meer aan. Volgens mij wordt dat in Shadowlands wel weer beter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 14 juli 2020 @ 12:20:13 #87
159966 lifeblind
pi_194082669
We hebben 11 jaar geleden ofzo hier volgens mij voor de laatste keer geprobeerd om een FOK!guild te hebben, ergens aan 't einde van wotlk :D

Verder zit ik met m'n guild alweer sinds MoP op Sylvanas (alliance), daarvoor zaten we op Ravenholdt, maar hebben toen een guild server change gedaan omdat Ravenholdt amper nog spelers had.

En sinds dag 1 speel ik Paladin, die nu ondertussen al zo'n 10 jaar protection mainspec heeft, met uitstapjes naar ret en holy als ik me verveel :+

Ben ondertussen wel een beetje klaar met BfA. M+ heb ik eigenlijk nooit zin in, Ny'alotha komtme ook m'n strot uit ondertussen (bij de hele guild volgens mij) dus die reclearen we niet zo heel vaak meer, en heb ondertussen zoveel Horrific Visions gedaan dat 1/3e van m'n bags nu 470 corrupted gear is :') Tijd voor iets nieuws met Shadowlands.
pi_194082834
Ik ben nu vooral oude content aan het doen, weinig BfA content. Achievements doen en zo, mounts proberen te krijgen, pets en toys zoeken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † dinsdag 14 juli 2020 @ 12:47:31 #89
159966 lifeblind
pi_194083038
Ja idem hier, voornamelijk reputation dingen die ik vroeger nooit afgemaakt heb en dat soort spul, al moet ik zeggen dat ik de afgelopen paar weken amper ingelogd heb behalve op raidnights. Heb momenteel ook genoeg andere spellen die ik nog moet uitspelen waar ik nu genoeg tijd voor heb.
pi_194083245
Ik ben altijd wel blij met zo'n pauze in wow waarin je niet veel te doen hebt :7 Dan kan je idd eens iets anders spelen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194094556
Ik ben blij met de wekelijkse rep buff. Heb ik eindelijk zin om oude content te gaan questen voor rep’s.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 22:06:20 #92
117098 Hathor
Effe niet
pi_194135438
Pffft gisteren een mijlpaal bereikt in classic, lvl 40 geworden, dus klaar voor je eerst mount, ware het niet dat ik echt aan het strugglen ben met goud verdienen. Op met moment dat ik ding had ik iets meer dan 40 goud, en een mount kost 70, maar eerst moet je natuurlijk nog de riding skill unlocken, plus komen er op lvl 40 een stel noodzakelijke skillupgrades vrij die je uiteraard niet mag missen. Dus na al die uitgaven, hield ik zegge en schrijven iets van 3 goud over. Die mount kan ik de eerste weken nog wel uit mijn hoofd zetten vrees ik. :'( daar zit je dan met een retailaccount waarop je verspreid over 20 chars tonnen aan goud bezit, maar hier kan ik niet eens een miezerige 70 goud voor een mount ophoesten. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 20:35:44 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_194228741
Ik ben Legion worldquests aan het doen voor de paragon chests. En battlegrounds. Oh en ik heb eindelijk de Alpaca quest, dus elke dag Alpaca zoeken in Uldum. Nog 4 keer. Mollie heb ik wel al _O_

Multiboxer in AV zojuist

Zag er heel raar uit met al zijn minions :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194229596
quote:
99s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik ben Legion worldquests aan het doen voor de paragon chests. En battlegrounds. Oh en ik heb eindelijk de Alpaca quest, dus elke dag Alpaca zoeken in Uldum. Nog 4 keer. Mollie heb ik wel al _O_

Multiboxer in AV zojuist
[ afbeelding ]
Zag er heel raar uit met al zijn minions :D
Oh, zo'n hekel aan, multiboxers :X

Ik ben alle class mounts aan het doen in Legion :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194229622
Heb je nog een tip voor Alpaca zoeken in Uldum? Moet ik ook nog doen. Heb alle blaadjes al wel geplukt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 21:31:10 #96
9859 crew  Karina
Woman
pi_194229710
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nog een tip voor Alpaca zoeken in Uldum? Moet ik ook nog doen. Heb alle blaadjes al wel geplukt.
op wowhead zijn Spawn plekken opzoeken en dan een rondje vliegen of 2 tot je hem ziet. Hij heeft een blauw uitroepteken dus als hij er is zie je hem vrij makkelijk. Hij is er dacht ik 10 minuutjes of zo. Meer dan 3 rondjes heb ik tot nu toe nog niet hoeven doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 21:35:14 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_194229760
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, zo'n hekel aan, multiboxers :X

Ik ben alle class mounts aan het doen in Legion :+
Die heb ik ook gedaan idd. En de artifact weapons. Meeste had ik al maar een paar miste nog. Oh ja ik ben ook nog fel spotted eggs aan het farmen. Ik mis nog mounts die daar uit kunnen komen. https://www.wowhead.com/item=153190/fel-spotted-egg#comments
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194229930
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:31 schreef Karina het volgende:

op wowhead zijn Spawn plekken opzoeken en dan een rondje vliegen of 2 tot je hem ziet. Hij heeft een blauw uitroepteken dus als hij er is zie je hem vrij makkelijk. Hij is er dacht ik 10 minuutjes of zo. Meer dan 3 rondjes heb ik tot nu toe nog niet hoeven doen.
Oh, dat klinkt helemaal niet zo erg!

Ik ben alle mounts op al mijn alts aan het doen. Heb de mounts nu op 3 classes. Ben nu met 4 classes bij de bottleneck 'mark of the sentinax' op broken shore (je moet elke keer weer de class questline en de achievement Breaching the Tomb doen). Bleh. Artifact weapons ben ik nog niet aan het bekijken voor mijn alts.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 22:05:07 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_194230116
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt helemaal niet zo erg!

Ik ben alle mounts op al mijn alts aan het doen. Heb de mounts nu op 3 classes. Ben nu met 4 classes bij de bottleneck 'mark of the sentinax' op broken shore (je moet elke keer weer de class questline en de achievement Breaching the Tomb doen). Bleh. Artifact weapons ben ik nog niet aan het bekijken voor mijn alts.
Ik had bij sommige alts het probleem dat ik niet goed terug kon vinden waar ik nou gebleven was in de questline. Als je eenmaal op het goede spoor zit gaat het wel. Op lvl 120 gaat het iig wel lekker snel. Alleen de quest met de cache zoeken is heel irritant. Mark of the Sentinax was soms lastig omdat heel veel lvl 120 het aan het doen zijn en je kills stelen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194231118
quote:
99s.gif Op donderdag 23 juli 2020 22:05 schreef Karina het volgende:

Ik had bij sommige alts het probleem dat ik niet goed terug kon vinden waar ik nou gebleven was in de questline. Als je eenmaal op het goede spoor zit gaat het wel. Op lvl 120 gaat het iig wel lekker snel. Alleen de quest met de cache zoeken is heel irritant. Mark of the Sentinax was soms lastig omdat heel veel lvl 120 het aan het doen zijn en je kills stelen :')
Ja, klopt. Ik ga het zondagnacht (maandagochtend tussen 4 en 6 am of zo) denk ik doen. Dan is het wel rustig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194233448
Als je de alpaca in uldum wilt hebben moet je die 7x een blaadje voeren. Ze spawnen op plekken verspreid over de map waar je normaal niet heel snel komt. Zodra hij gespawnd is blijft hij telkens maar 10 minuten actief. Snelste is een group zoeken in LfG en afk wachten totdat iemand roept ALPACA AT x coords.
  Moderator vrijdag 24 juli 2020 @ 09:00:48 #102
9859 crew  Karina
Woman
pi_194234318
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 07:22 schreef Najieto het volgende:
Als je de alpaca in uldum wilt hebben moet je die 7x een blaadje voeren. Ze spawnen op plekken verspreid over de map waar je normaal niet heel snel komt. Zodra hij gespawnd is blijft hij telkens maar 10 minuten actief. Snelste is een group zoeken in LfG en afk wachten totdat iemand roept ALPACA AT x coords.
En niet vergeten hem de 8e keer te zoeken, dan pas krijg je de mount. En soms pakt hij meer dan 1 blaadje! Heb ik trouwens tot nu toe maar 1x gehad, toen wilde hij er 2.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194236956
Die demon hunter class speelt bijna als een actie game joh _O- Wel geinig
  Moderator vrijdag 24 juli 2020 @ 12:03:35 #104
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_194237027
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:58 schreef aTypisch het volgende:
Die demon hunter class speelt bijna als een actie game joh _O- Wel geinig
Ik kon er echt niet mee overweg :') Zag links en rechts lui die met het grootste gemak drie enemies tegelijkertijd konden afslachten en met meer dan 70% health overbleven terwijl ik de grootste moeite had met één enemy en 30% health over had :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_194237534
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik kon er echt niet mee overweg :') Zag links en rechts lui die met het grootste gemak drie enemies tegelijkertijd konden afslachten en met meer dan 70% health overbleven terwijl ik de grootste moeite had met één enemy en 30% health over had :')
met die tank spec ben je tijdens het levelen echt onverslaanbaar
pi_194239379
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:58 schreef aTypisch het volgende:
Die demon hunter class speelt bijna als een actie game joh _O- Wel geinig
Leuk inderdaad en die eye beam is nice als alles zo wegsmelt. Wel drama om die horrific visions te doen. Doel was 5 mask solo halen en heb dat uiteindelijk op een BM hunter alt gedaan :') had als melee echt moeite met die Alleria met al dat vuur en troep.
pi_194239469
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 14:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Leuk inderdaad en die eye beam is nice als alles zo wegsmelt. Wel drama om die horrific visions te doen. Doel was 5 mask solo halen en heb dat uiteindelijk op een BM hunter alt gedaan :') had als melee echt moeite met die Alleria met al dat vuur en troep.
oh ja zo ver ga ik niet komen denk ik
wil nu gewoon even wat max level characters klaar zetten voor shadowlands en dan in de tussentijd bepalen welke ik wil mainen

ik denk dat ik een rogue of hunter pak als eerste, en dan later als ik de content een beetje ken een tank of healer proberen
pi_194239782
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:58 schreef aTypisch het volgende:
Die demon hunter class speelt bijna als een actie game joh _O- Wel geinig
:Y ik heb de DH ook mijn skinner gemaakt omdat het zo makkelijk is om hele groepen tegelijk snel dood te maken.

Wie nog over een DH nadenkt moet er sowieso nu één maken, straks beginnen die ook gewoon als low level.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194241234
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]

oh ja zo ver ga ik niet komen denk ik
wil nu gewoon even wat max level characters klaar zetten voor shadowlands en dan in de tussentijd bepalen welke ik wil mainen

ik denk dat ik een rogue of hunter pak als eerste, en dan later als ik de content een beetje ken een tank of healer proberen
Ik was ook bang, dacht die achievement is vast wel met shadowlands dus wilde het voor die tijd nog halen. Dan ben ik nu klaar voor deze expansion.

Ga hetzelfde doen ja. Hunter als eerste levellen en daarna een tank. Misschien m'n oude druid main afstoffen of toch de DH.
pi_194271545
DING!
lvl 15 :P
pi_194271999
EverQuest :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194275116
Vannacht de laatste classmount questline op 4 chars gedaan. Wat een verschil in wat je moet doen :')

Warrior: soort tournamentje in de class hall zelf, versla 5 warriors zonder verder te bewegen: done

Demon Hunter: onderwerp je mount door er wat op te slaan en er een beetje achter aan te rennen als hij vlucht, alles op Mardum waar je via classhall direct bent

Death Knight: ga naar Northrend, vlieg heen en weer tussen Wyrmrest Temple en uiterste noorden in Icecrown (2x) en doe iets in de Ruby Sanctum

Rogue: assassinate iemand in alle 4 de alliance capitals, waarbij de laatste persoon de auctioneer in het trade district AH (= drukste) in Stormwind is. Geen phasing, dus als het druk is met alliance: succes! :') (als je alliance bent dan doe je hetzelfde, maar dan in 4 horde capitals)

(priest, druid en hunter had ik al en kan me niet meer herinneren wat je doen moest)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194279662
quote:
4s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:59 schreef Leonos het volgende:
DING!
lvl 15 :P
20 :P
  Moderator maandag 27 juli 2020 @ 14:37:19 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_194279830
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Warrior: soort tournamentje in de class hall zelf, versla 5 warriors zonder verder te bewegen: done
Deze was inderdaad super makkelijk :D

Die met rogue (Alliance) had ik een truukje voor gevonden, volgens mij was het achter de AH staan en dan kon je door de muur heen die gast killen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194279849
Klinkt wel tof die rogue missie :P
pi_194282818
quote:
4s.gif Op maandag 27 juli 2020 14:38 schreef Leonos het volgende:
Klinkt wel tof die rogue missie :P
Het was vooral veel reizen en ik moest heel hard nadenken hoe ik in godsnaam tegenwoordig in de Exodar moest komen aangezien in Darkshore geen boten meer varen. Ik had eerst bij Zidormu het verleden aangezet, maar dat hielp natuurlijk niet 8-) Uiteindelijk maar naar Teldrassil gevlogen en daar was in de haven een portal. En toen moest ik terug door de portal, want Darnassus was nr.2 op de lijst.

Qua mensen was alleen Stormwind een beetje een dingetje, maar ik deed het tegen de ochtend, dus er waren niet heel veel mensen online. Toch nog mensen die me aanvielen, maar ja, vanish en :W (ze zochten ook nog even door 8-) ). Volgens wowhead had je gedurende Legion op een gegeven moment realms waar continu flares en zo up waren in het ah om rogues te kunnen zien...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194282935
En over rogues gesproken, ik vind dat ze ook de coolste class mount hebben en je krijgt er uiteindelijk maar liefst 4. Die allemaal meetellen voor mount achievements. En als cherry on the cake hebben ze ook nog één van de coolste class halls.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194283315
En nog een vraagje wat shaman betreft: als je veel low level creatures wilt dood maken, welke spell(s) geberuik je daar voor? Op al mijn chars heb ik wel iets wat insta-cast is en alles om me heen dood maakt. Maar op shaman?

Ik speel elemental atm en ik heb een flame dot, instacast, maar ja voor 1 creature en 6 sec cooldown :')
Chain lightening, max 5 creatures, geen cooldown, alleen een 1.6 sec cast en als ik rond andere mensen ben is alles al dood voor ik klaar ben met casten :+

Voor earthquake heb ik steeds 60 maelstrom nodig, eerst opbouwen en dan niet vaak te gebruiken als je beweegt.

Ik mis een holy nova, een whirlwind etc etc :7 Zie ik iets over het hoofd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194283448
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:38 schreef Isabeau het volgende:
En nog een vraagje wat shaman betreft: als je veel low level creatures wilt dood maken, welke spell(s) geberuik je daar voor? Op al mijn chars heb ik wel iets wat insta-cast is en alles om me heen dood maakt. Maar op shaman?

Ik speel elemental atm en ik heb een flame dot, instacast, maar ja voor 1 creature en 6 sec cooldown :')
Chain lightening, max 5 creatures, geen cooldown, alleen een 1.6 sec cast en als ik rond andere mensen ben is alles al dood voor ik klaar ben met casten :+

Voor earthquake heb ik steeds 60 maelstrom nodig, eerst opbouwen en dan niet vaak te gebruiken als je beweegt.

Ik mis een holy nova, een whirlwind etc etc :7 Zie ik iets over het hoofd?
speel je elemental of enhancement?

want anders kan je als enhancement de lvl 90 talent Fury of Air nemen
https://www.wowhead.com/spell=197211/fury-of-air
pi_194283469
voor de classic spelers onder ons? Hoe snel denken jullie dat de war effort gedaan is om de AQ gates te openen?
pi_194283517
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2020 21:26 schreef Isabeau het volgende:
EverQuest :{
Star Wars Galaxies
pi_194283781
quote:
2s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:47 schreef Evertjan het volgende:

speel je elemental of enhancement?

want anders kan je als enhancement de lvl 90 talent Fury of Air nemen
https://www.wowhead.com/spell=197211/fury-of-air
Elemental, waabij ik idd ook al naar de talents had zitten staren. Maar enhancement + fury of air dus ^O^ merci!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194284211
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Elemental, waabij ik idd ook al naar de talents had zitten staren. Maar enhancement + fury of air dus ^O^ merci!
Enhancement is ook de beste spec for shaman om old content mee te clearen
pi_194284277
Mijn spec was ook alleen maar gebaseerd op mijn naam 8-) Cyclone.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194284378
Op welke server speel je tegenwoordig @Isabeau
pi_194284670
quote:
2s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:42 schreef Evertjan het volgende:
Op welke server speel je tegenwoordig @:Isabeau
Haomarush, do not recommend. Maar daar zaten vrienden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194290028
Class hall mount quest voor shaman ook gedaan. Echt letterlijk 3 minuten of zo :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 28 juli 2020 @ 08:53:18 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_194290033
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Elemental, waabij ik idd ook al naar de talents had zitten staren. Maar enhancement + fury of air dus ^O^ merci!
Ik vind arcane wel handig eigenlijk. Niet zo veel cooldowns.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194290067
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 21:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Haomarush, do not recommend. Maar daar zaten vrienden.
Praat je uberhaubt tegen random mensen op je server dan?
Ik ben saai alleen :P
pi_194301315
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 08:58 schreef Leonos het volgende:

Praat je uberhaubt tegen random mensen op je server dan?
Ik ben saai alleen :P
Nou, een beetje een drukke server is wel handig voor veel dingen, zoals het auction house en zo :P
En vandaag begonnen met brawler's guild en dan is het ook handig dat je er niet alleen bent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194303708
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, een beetje een drukke server is wel handig voor veel dingen, zoals het auction house en zo :P
En vandaag begonnen met brawler's guild en dan is het ook handig dat je er niet alleen bent.
Maar alle servers zijn toch samen, snap hier dus geen reet van.
Vroegah was een server gewoon server, maar nu zie ik ook mensen van andere servers rond waggelen.
pi_194303899
quote:
4s.gif Op woensdag 29 juli 2020 08:53 schreef Leonos het volgende:

Maar alle servers zijn toch samen, snap hier dus geen reet van.
Vroegah was een server gewoon server, maar nu zie ik ook mensen van andere servers rond waggelen.
Nee, alle servers zijn niet samen (er zijn bijv heel veel servers die je nooit zal tegen komen, maar ik begrijp ook niet precies hoe het wel zit). Er zijn nog steeds groepen. Er zijn bijv bepaalde groepen servers voor de battlegrounds. En het ah is ook alleen voor jouw specifieke groep. Dus het ah op een andere groep heeft andere dingen en prijzen en een andere hoeveelheid potentiële kopers. Wat mij betreft maken ze dat ook allemaal samen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194375365
DING! 76 :P
pi_194426907
quote:
4s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:41 schreef Leonos het volgende:
DING! 76 :P
90!
pi_194432977
Gaat lekker, Leonos! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194433876
O+ Shadowlands:

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194434148
Ik heb ook weer eens een maandje genomen. Werd getriggered door het spelen van wc3. Ben level 100, maar dat is hoog genoeg om ouwe sets te gaan farmen. Alleen jammer dat ik nu weer een week moet wachten voor raids resetten.
pi_194492930
quote:
4s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:37 schreef Leonos het volgende:

[..]

90!
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker, Leonos! *O*
107 :P
pi_194492942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:43 schreef babylon het volgende:
Ik heb ook weer eens een maandje genomen. Werd getriggered door het spelen van wc3. Ben level 100, maar dat is hoog genoeg om ouwe sets te gaan farmen. Alleen jammer dat ik nu weer een week moet wachten voor raids resetten.
waarom ouwe sets farmen? Kom lekker naar 120
pi_194493160
quote:
4s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:22 schreef Leonos het volgende:

[..]

waarom ouwe sets farmen? Kom lekker naar 120
Kan niet als je de laatste uitbreiding niet koopt :P

Geen interesse in samen spelen. En een beetje solo-en vind ik wel leuk. Kan nu mooi in Legion klooien. Ook een DemonHunter gemaakt. En over een paar maanden kan ik voor nop BFA spelen :)
pi_194493526
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:36 schreef babylon het volgende:

[..]

Kan niet als je de laatste uitbreiding niet koopt :P

Geen interesse in samen spelen. En een beetje solo-en vind ik wel leuk. Kan nu mooi in Legion klooien. Ook een DemonHunter gemaakt. En over een paar maanden kan ik voor nop BFA spelen :)
Ik heb niks gekocht en zit nu op 108? :?
pi_194494222
quote:
4s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:06 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik heb niks gekocht en zit nu op 108? :?
Ja, en dat houdt op bij 110 :P. En als Shadowlands uit komt, drop je van 110 naar 45 en kan je naar 50. Terwijl mensen met Shadowlands naar 60 kunnen dan.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2020 20:52:45 ]
pi_194494694
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:50 schreef babylon het volgende:

[..]

Ja, en dat houdt op bij 110 :P. En als Shadowlands uit komt, drop je van 110 naar 45 en kan je naar 50. Terwijl mensen met Shadowlands naar 60 kunnen dan.
kut :P
pi_194499158
Het is maar 20 euro als je het op het juiste moment koopt (met 50% korting). Zo'n uitgave voor iets wat je urenlang speelt is toch niet enorm?

Ik heb altijd het gevoel dat ik de goedkoopste hobby heb van al mijn vrienden en daar heb je sommigen die vinden het maf dat ik zoveel per maand voor een game betaal. Maar als ik zie wat hun hobby's kosten is het bijna gratis :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194500700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 07:20 schreef Isabeau het volgende:
Het is maar 20 euro als je het op het juiste moment koopt (met 50% korting). Zo'n uitgave voor iets wat je urenlang speelt is toch niet enorm?

Ik heb altijd het gevoel dat ik de goedkoopste hobby heb van al mijn vrienden en daar heb je sommigen die vinden het maf dat ik zoveel per maand voor een game betaal. Maar als ik zie wat hun hobby's kosten is het bijna gratis :X
Ik doe nog meer dingen dan WoW spelen :P
pi_194500770
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 07:20 schreef Isabeau het volgende:
Het is maar 20 euro als je het op het juiste moment koopt (met 50% korting). Zo'n uitgave voor iets wat je urenlang speelt is toch niet enorm?

Ik heb altijd het gevoel dat ik de goedkoopste hobby heb van al mijn vrienden en daar heb je sommigen die vinden het maf dat ik zoveel per maand voor een game betaal. Maar als ik zie wat hun hobby's kosten is het bijna gratis :X
Als je dat in de gaten houdt wel. Maar waarom zou ik nu Shadowlands kopen, als ik nog 2 uitbreidingen aan content kan spelen (Legion en straks BfA) voor nop. Komt nog eens bij dat met Timewalking ik zelfs nog Pandaria kan spelen die ik heb geskipt :)

20 euro is niet veel. Maar voorlopig heb ik genoeg aan de gratis content :)
  Moderator woensdag 12 augustus 2020 @ 19:57:31 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_194526141
Ik krijg NET een mailtje _O_
quote:
The Shadowlands pre-patch Public Test Realm is here and open to everyone for a limited time, Valasca. Preview the events and updates taking place in the mortal realm of Azeroth prior to the expansion’s launch, including the class changes coming in preparation for Shadowlands.
Zo meteen maar even kijken, al is het eigenlijk een beetje te warm :')

Download duurt trouwens ff.

[ Bericht 8% gewijzigd door Karina op 12-08-2020 20:30:38 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 17 augustus 2020 @ 10:45:55 #148
481998 K21
Cappuccino
pi_194599412
Vond deze machinima wel geinig.


Snip snip. :D
  Moderator maandag 17 augustus 2020 @ 15:05:10 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_194602533
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 10:45 schreef K21 het volgende:
Vond deze machinima wel geinig.


Snip snip. :D
Lol die dolfijn :D

Ik was een beetje in de PTR aan het spelen: nou wel handig dat ik de Argent Tournament tabard heb. scheelt reizen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194603179
Zo, lvl 110 en het spel weggegooid.
Als Shadowlands komt nog een kans geven :)
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 14:19:28 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_194727658
Na al die jaren eindelijk toch een AH in mijn garrisson. Meeste onderdelen had ik al, die ik miste stonden nu te koop voor heeeel veel minder dan vroeger. iets van pakweg 150K kost nu nog maar een paar honderd of zo _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194727696
quote:
99s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:19 schreef Karina het volgende:
Na al die jaren eindelijk toch een AH in mijn garrisson. Meeste onderdelen had ik al, die ik miste stonden nu te koop voor heeeel veel minder dan vroeger. iets van pakweg 150K kost nu nog maar een paar honderd of zo _O_
:D oh nice. Die heb ik in elkaar gezet tijdens WoD en dat kostte aardig wat :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 14:26:40 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_194727778
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D oh nice. Die heb ik in elkaar gezet tijdens WoD en dat kostte aardig wat :X
ja daarom ben ik er toen nooit meer aan begonnen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194727937
Zijn er na de Garisson en Class hall nog meer van dat soort Facebook games omgevingen gekomen?
pi_194729446
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:35 schreef babylon het volgende:
Zijn er na de Garisson en Class hall nog meer van dat soort Facebook games omgevingen gekomen?
Die follower missies zijn in mindere mate gebleven maar niet meer zo "verplicht" als tijdens WoD. Ja een paar voor zo'n quest chain die je per se moet doen.
pi_194749994
Vandaag voor het eerst sinds een paar maanden na cataclysm maar weer eens een maandje genomen. Net even tijdens de installatie snel gekeken, maar ik heb nog maar één character blijkbaar en er is een hoop veranderd. Nu hopen dat mijn Macbook Air het allemaal aankan.

Iemand nog tips voor deze (opnieuw beginnende) noob?
pi_194750113
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:23 schreef XSbig het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds een paar maanden na cataclysm maar weer eens een maandje genomen. Net even tijdens de installatie snel gekeken, maar ik heb nog maar één character blijkbaar en er is een hoop veranderd. Nu hopen dat mijn Macbook Air het allemaal aankan.

Iemand nog tips voor deze (opnieuw beginnende) noob?
Och jee, je moet dus vanaf level 90? Eerste stuk is een soort scenario als je door de Dark Portal gaat. En dan ga je je garrison bouwen (prachtig op alliance, shitty als horde). Je kan voor 100 garrison resources een +20% xp voor 1 uur potion kopen. Dus vooral je garrison starten en terwijl je offline bent bouw je resources op. Je kan ze ook verzamelen. Sowieso levert het verzamelen van caches en zo best veel xp op (addon handy notes en dan draenor treasure aanvinken).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194750188
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och jee, je moet dus vanaf level 90? Eerste stuk is een soort scenario als je door de Dark Portal gaat. En dan ga je je garrison bouwen (prachtig op alliance, shitty als horde). Je kan voor 100 garrison resources een +20% xp voor 1 uur potion kopen. Dus vooral je garrison starten en terwijl je offline bent bouw je resources op. Je kan ze ook verzamelen. Sowieso levert het verzamelen van caches en zo best veel xp op (addon handy notes en dan draenor treasure aanvinken).
Nou sterker nog, mijn blijkbaar enige char was een 24 tauren hunter...
Dus begin ik maar weer met het eerste char die ik ooit had, een night elf hunter
pi_194750216
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:36 schreef XSbig het volgende:

Nou sterker nog, mijn blijkbaar enige char was een 24 tauren hunter...
Dus begin ik maar weer met het eerste char die ik ooit had, een night elf hunter
Oh wow! Nou, succes met levelen dan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194750243
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wow! Nou, succes met levelen dan :+
Ja bedankt, kijken of ik het nog in mij heb :+

Zag wel dat een paar jeugdvrienden van de middelbare met wie ik altijd speelde pas geleden nog online waren geweest, kijken of ze nog weten wie ik ben 😂
pi_194750261
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:40 schreef XSbig het volgende:

Ja bedankt, kijken of ik het nog in mij heb :+

Zag wel dat een paar jeugdvrienden van de middelbare met wie ik altijd speelde pas geleden nog online waren geweest, kijken of ze nog weten wie ik ben 😂
Ik zat net te bedenken: heb ik nog tips voor levelen vanaf het begin? Ja, vrienden hebben die je eventueel even kunnen helpen met dingen en vragen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194750318
Maar was een leven 24 je max of is de rest 'verdwenen'?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194750419
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Maar was een leven 24 je max of is de rest 'verdwenen'?
Nee ik had toen ik stopte meerdere level 70’s, maar waar die gebleven zijn? Geen idee.
pi_194750468
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:50 schreef XSbig het volgende:

Nee ik had toen ik stopte meerdere level 70’s, maar waar die gebleven zijn? Geen idee.
Ben je misschien gehackt? Want Blizzard haalt geen chars weg. Ergste wat je kan gebeuren is dat de naam wordt weg gehaald, maar dan blijft je char wel bestaan met een prompt de naam te wijzigen bij opnieuw inloggen (je naam wordt dan iets als h#Tr7@Kr)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194751449
27 oktober Shadowlands hoor ik net

Dat komt echt heel slecht uit :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194751532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:34 schreef Isabeau het volgende:
27 oktober Shadowlands hoor ik net

Dat komt echt heel slecht uit :')
hadden ze niet even kunnen overleggen met je?
pi_194751569
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:38 schreef Evertjan het volgende:

hadden ze niet even kunnen overleggen met je?
Nou, idd! Het lef -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 augustus 2020 @ 21:02:44 #168
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_194752071
Inderdaad het lef! Dan ben ik nog niet met zwangerschapsverlof :D _O- Had gehoopt op eind november!
pi_194752226
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Inderdaad het lef! Dan ben ik nog niet met zwangerschapsverlof :D _O- Had gehoopt op eind november!
Eind november had ik ook op gehoopt! :o Ze hebben ons helemaal genegeerd :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 augustus 2020 @ 21:10:28 #170
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_194752245
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eind november had ik ook op gehoopt! :o Ze hebben ons helemaal genegeerd :{
Schandalig! :{w :D
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2020 @ 22:14:02 #171
159966 lifeblind
pi_194753845
Mooi, heb wanneer Shadowlands uit komt net 2 weken vakantie, die ik nu thuis spendeer omdat onze guildmeeting in Schotland niet meer doorgaat :')
pi_194753908
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:14 schreef lifeblind het volgende:
Mooi, heb wanneer Shadowlands uit komt net 2 weken vakantie, die ik nu thuis spendeer omdat onze guildmeeting in Schotland niet meer doorgaat :')
Dat was anders wel een erg ongelukkig geplande guildmeet :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2020 @ 22:20:05 #173
159966 lifeblind
pi_194753965
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was anders wel een erg ongelukkig geplande guildmeet :+
Ja inderdaad. Toevallig hebben we eerder deze week besloten om het -vanwege alle Corona maatregelen die van toepassing zijn, zeker met mensen uit andere landen enzo- dit jaar maar niet te doen (konden onze accomodatie gelukkig verplaatsen naar volgend jaar). Vooralsnog klaagt er bij ons in de guild nu niemand meer :+
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:44:14 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_194757595
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:34 schreef Isabeau het volgende:
27 oktober Shadowlands hoor ik net

Dat komt echt heel slecht uit :')
Ik gok dat ik tegen die tijd nog steeds thuiswerk. Dus ik denk dat ik wel tijd heb om te spelen O-)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:46:03 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_194757607
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:23 schreef XSbig het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds een paar maanden na cataclysm maar weer eens een maandje genomen. Net even tijdens de installatie snel gekeken, maar ik heb nog maar één character blijkbaar en er is een hoop veranderd. Nu hopen dat mijn Macbook Air het allemaal aankan.

Iemand nog tips voor deze (opnieuw beginnende) noob?
Als je snel wilt levellen zou ik als professions herbalism en mining nemen: voor een bloemetje plukken of een mine minen krijg je superveel XP (wat een beetje gek is vind ik altijd maar toch handig!).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194757673
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:46 schreef Karina het volgende:

Als je snel wilt levellen zou ik als professions herbalism en mining nemen: voor een bloemetje plukken of een mine minen krijg je superveel XP (wat een beetje gek is vind ik altijd maar toch handig!).
Dat ligt een beetje aan op welk level en waar. In Northrend was het een boel xp. In Cataclysm en Pandaria gebieden krijg je nauwelijks iets. In Pandaria kreeg je zelfs veel meer voor mining dan voor herbalism 8)7 Nu ben ik aan het levelen in Draenor en het is plots weer een heleboel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:55:08 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_194757684
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ligt een beetje aan op welk level en waar. In Northrend was het een boel xp. In Cataclysm en Pandaria gebieden krijg je nauwelijks iets. In Pandaria kreeg je zelfs veel meer voor mining dan voor herbalism 8)7 Nu ben ik aan het levelen in Draenor en het is plots weer een heleboel.
Ja klopt dat is een beetje inconsistent. ALs je op lvl 1 begint is het in ieder geval mooi meegenomen. Oh trouwens voor pet battles krijg je ook een zooi XP.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194757697
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:55 schreef Karina het volgende:

Ja klopt dat is een beetje inconsistent. ALs je op lvl 1 begint is het in ieder geval mooi meegenomen. Oh trouwens voor pet battles krijg je ook een zooi XP.
Het is in ieder geval mooi meegenomen en soms levert het nog leuk gold op ook. Pet battles is ook een goeie :Y Ooit lang geleden in Pandaria een alt zo geleveld :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:03:03 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_194757745
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is in ieder geval mooi meegenomen en soms levert het nog leuk gold op ook. Pet battles is ook een goeie :Y Ooit lang geleden in Pandaria een alt zo geleveld :7
Ik vergat er nog eentje, battlegrounds doen zodra je kunt. Ik heb een monk gelevelled met bijna alleen petbattles en battlegrounds. Ik vond monk niet zo leuk spelen in het begin, dus het moest vooral snel :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194770692
als ik zo om mij heen hoor van spelers die op de beta zitten hoor ik dat er nog veel moet gebeuren in 2 maanden tijd. Hoop dat Blizzard niet de expansion te snel uit brengt
pi_194771369
Ik verwacht dat de expansion wel redelijk wordt. Het WoW verleden leert dat er normaal gesproken na een mindere expansion een veel betere uitkomt. Ik heb al zeker 7 maanden geen enkele game meer gespeeld dus heb wel zin in een nieuwe WoW expansion.
Ik wacht even tot halverwege september want dan komen de nieuwe generatie videokaarten op de markt en iets later nieuwe processors voor een betaalbare prijs en dan ga ik dus zelf een nieuwe PC bouwen. Mijn huidige pc is 10 jaar oud dus het wordt tijd voor een nieuwe zodat ik de nieuwe WoW xpac kan spelen en Flight Simulator, Far Cry 6 en Cyberpunk2077.

ja het lijkt mij wel eens prettig om WoW met een hogere frame rate dan 20 te spelen in dungeons en raids.

Ben wel teleurgesteld in de feral druid changes, mijn favoriete class/spec. Zonde, ik weet nog niet welke class ik ga spelen in Shadowlands. Maar ik kijk er zeker naar uit om te raiden met 100+ fps.

[ Bericht 6% gewijzigd door -Deluzion- op 29-08-2020 00:39:29 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_194773164
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:52 schreef Evertjan het volgende:
als ik zo om mij heen hoor van spelers die op de beta zitten hoor ik dat er nog veel moet gebeuren in 2 maanden tijd. Hoop dat Blizzard niet de expansion te snel uit brengt
Voor mijn gevoel hebben ze elke expansion de laatste jaren te snel uitgebracht :{ Zal wel van de aandeelhouders moeten of zo. Want Blizzard stond er om bekend, in een ver verleden, pas iets uit te brengen als het helemaal goed was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194773177
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 00:32 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik verwacht dat de expansion wel redelijk wordt. Het WoW verleden leert dat er normaal gesproken na een mindere expansion een veel betere uitkomt. Ik heb al zeker 7 maanden geen enkele game meer gespeeld dus heb wel zin in een nieuwe WoW expansion.
Ik wacht even tot halverwege september want dan komen de nieuwe generatie videokaarten op de markt en iets later nieuwe processors voor een betaalbare prijs en dan ga ik dus zelf een nieuwe PC bouwen. Mijn huidige pc is 10 jaar oud dus het wordt tijd voor een nieuwe zodat ik de nieuwe WoW xpac kan spelen en Flight Simulator, Far Cry 6 en Cyberpunk2077.

ja het lijkt mij wel eens prettig om WoW met een hogere frame rate dan 20 te spelen in dungeons en raids.

Ben wel teleurgesteld in de feral druid changes, mijn favoriete class/spec. Zonde, ik weet nog niet welke class ik ga spelen in Shadowlands. Maar ik kijk er zeker naar uit om te raiden met 100+ fps.
Ooit las ik de anekdote dat er twee teams zijn bij Blizzard. Een goed team en een matig team die om en om expansions deden.

WotLK heel goed
Cata best matig
Pandaria goed
Draenor heel erg matig
Legion goed
Battle for Azeroth matig
Shadowlands dus goed?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194773655
Ooit wel eens Alliance gespeeld in een ver en duister verleden. Voornamelijk gnome of dwarf. Gisteren in retail een human warrior (ook een class die ik niet echt heb gespeeld) gerollt. Daar heb ik toch wel plezier van kort ik zeggen. Lading heirlooms en de Wind buff helpen natuurlijk. En dat ze oude continents op een gegeven moment hebben ge-update ook. Speelt lekker rap en gladjes. Met een uurtje al level 14. Vandaag maar eens kijken hoeveel ik er bij kan spelen. Sowieso nog één level voor ik dungeons kan gaan doen.

Kan ik die ook via de finder solo-en? Of moet ik dan naar elke dungeon toe?
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:48:15 #185
9859 crew  Karina
Woman
pi_194777164
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:22 schreef babylon het volgende:
Kan ik die ook via de finder solo-en? Of moet ik dan naar elke dungeon toe?
Via de dungeon finder kun je niet soloen dan kom je in een groepje. Je moet er zelf naar toe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:49:13 #186
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194777183
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:52 schreef Evertjan het volgende:
als ik zo om mij heen hoor van spelers die op de beta zitten hoor ik dat er nog veel moet gebeuren in 2 maanden tijd. Hoop dat Blizzard niet de expansion te snel uit brengt
Conduit systeem is zo lek als een mandje.

Veel meer class tuning!! En random buggy zooi.

Ze hebben een 22 key gedaan op de beta.
pi_194777235
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Via de dungeon finder kun je niet soloen dan kom je in een groepje. Je moet er zelf naar toe.
Met m'n levellen nu uitgekomen bij de Deadmines, die maar eens proberen :)
pi_194777413
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:49 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Conduit systeem is zo lek als een mandje.

Veel meer class tuning!! En random buggy zooi.

Ze hebben een 22 key gedaan op de beta.
bang dat ze dezelfde fout gaan maken als met BFA
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:12:10 #189
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194779446
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:02 schreef Evertjan het volgende:

[..]

bang dat ze dezelfde fout gaan maken als met BFA
Als in?
pi_194782570
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:12 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Als in?
De expansion rushen. BFA kwam iets van 2 maanden eerder uit dan men had gedacht en op dat moment waren niet alle classes 'klaar'. Rotations liepen niet soepel of ze waren gewoonweg saai om te spelen vergeleken met vroegere variaties van de specs. Die specs kregen simpelweg te horen dat ze geen tijd meer hadden en moesten wachten tot patch 8.1, toen patch 8.1 eenmaal kwam zeiden ze dat ze geen grote class changes deden mid expansion. Daar was je dan mooi klaar mee. Ook het Azerite systeem werkte niet goed waardoor dat de eerste weken enorm is veranderd.

Aan het begin van een expansion komt men massaal weer terug en doordat het begin zo ongelofelijk ruk was omdat ze de boel hadden gerushed bleven er (zeker in mijn guild) maar heel weinig mensen plakken. First Impressions is everything.

Op dit moment met nog een maand oid te gaan voor prepatch werken de campaigns, covenants en de classes nog niet fatsoenlijk. Ook veel van de endgame content werkt nog niet. De Maw, de endgame zone, is nog praktisch leeg, is gewoon geen ruk te doen.

Zoals het er nu voorstaat is op max level heel weinig content te doen, je doet je eenmalige covenant campaign en dan heb je een paar WQ die je kan doen out in the world. Voor de rest mag je instanced combat gaan doen in torghast/dungeons of pvp.

Men ging eerder uit van een latere release, november/december, zeker in combinatie met de vertraging die je zou verwachten met al die corona troep hadden sommige het zelfs op volgend jaar ingeschat. Dus alle signalen wijzen er sterk op dat het wederom een rushed expansion is.
pi_194783121
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 19:19 schreef Timwonnacott het volgende:

Men ging eerder uit van een latere release, november/december, zeker in combinatie met de vertraging die je zou verwachten met al die corona troep hadden sommige het zelfs op volgend jaar ingeschat. Dus alle signalen wijzen er sterk op dat het wederom een rushed expansion is.
Ja, ik keek er ook al van op dat ze denken klaar te zijn in oktober na alle gemelde problemen èn het feit dat waarschijnlijk de meesten thuis aan het werk zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:41:23 #192
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_194783869
Ben er ook bang voor dat ze een half spel gaan leveren :N Vind Oktober echt nog veel te vroeg.
pi_194804063
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel hebben ze elke expansion de laatste jaren te snel uitgebracht :{ Zal wel van de aandeelhouders moeten of zo. Want Blizzard stond er om bekend, in een ver verleden, pas iets uit te brengen als het helemaal goed was.
Dan doel je dus op het pre-WoW tijdperk, want vanilla was niet eens fatsoenlijk af ;)
pi_194805455
Wat een zaligheid is levellen tegenwoordig :D

Van het weekend zitten levellen in Redridge Mountains en Duskwood. Ondertussen queue-en voor dungeons. In een zalig tempo van lvl 21 naar lvl 60 (Baron Rivendare in Stratholme was m'n ding-moment :)).

Drie zones om van 1 naar 60 te gaan. Awesome :D

Gisterenavond nog even de boot gepakt naar Northrend. Daar 60-80 doen. Als dat in hetzelfde tempo gaat (weet niet of ze alles al hebben aangepakt), ben ik helemaal voor!
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2020 @ 11:55:39 #195
159966 lifeblind
pi_194807796
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 08:09 schreef babylon het volgende:
Wat een zaligheid is levellen tegenwoordig :D

Van het weekend zitten levellen in Redridge Mountains en Duskwood. Ondertussen queue-en voor dungeons. In een zalig tempo van lvl 21 naar lvl 60 (Baron Rivendare in Stratholme was m'n ding-moment :)).

Drie zones om van 1 naar 60 te gaan. Awesome :D

Gisterenavond nog even de boot gepakt naar Northrend. Daar 60-80 doen. Als dat in hetzelfde tempo gaat (weet niet of ze alles al hebben aangepakt), ben ik helemaal voor!
Dat gaat in Shadowlands sowieso veranderen. Voor een alt heb je van lvl 1 tot 10 een soort staging area, daarna kies je een van de expansions die je tot lvl 50 speelt (als het goed is ben je ook min of meer 'klaar' met die expansion wanneer je 50 bent), en begin je op 50 aan shadowlands.
pi_194807888
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 11:55 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dat gaat in Shadowlands sowieso veranderen. Voor een alt heb je van lvl 1 tot 10 een soort staging area, daarna kies je een van de expansions die je tot lvl 50 speelt (als het goed is ben je ook min of meer 'klaar' met die expansion wanneer je 50 bent), en begin je op 50 aan shadowlands.
Ja, dat las ik. Dan krijg je eigenlijk wat ik nu deed in Eastern Kingdoms, maar dan waar je ook wil.
pi_194808281
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 00:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:

Dan doel je dus op het pre-WoW tijdperk, want vanilla was niet eens fatsoenlijk af ;)
Vanilla is continu uitgesteld omdat het niet goed genoeg was. Geloof dat ze jaren over de voorgenomen datum zaten _O- Maar goed, dat is toen een paar keer helemaal veranderd voor ze tevreden waren en nog verder geen ervaring met dat kaliber MMO en dus nog heel veel kinderziektes :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194808312
Ja, levelen is echt super momenteel. Ben 4 chars tegelijk aan het levelen en gisteren van 93 tot 103. Die 3 levels in Legion was van 1 invasion en start classhall :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194819386
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben er ook bang voor dat ze een half spel gaan leveren :N Vind Oktober echt nog veel te vroeg.
Ik hoop dat ik geen gelijk krijg maar ik heb soms wel het gevoel dat de volgende xpac van vergelijkbaar niveau gaat worden als WoD.
Maar aangezien er na een slechte expension altijd een betere komt bestaat er nog altijd de kans dat het een redelijke of goede xpac gaat worden.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_194828871
Over snel levelen gesproken. Level 100-120 binnen 2,5 uur...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 5 september 2020 @ 11:51:33 #201
300347 MrManuel
pi_194898202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Over snel levelen gesproken. Level 100-120 binnen 2,5 uur...
Dat klinkt alsof ik ook maar weer eens moet lvlen..
Is dit classic of normaal

En wat speelt op dit moment beter van die 2?
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_194906782
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:51 schreef MrManuel het volgende:

Dat klinkt alsof ik ook maar weer eens moet lvlen..
Is dit classic of normaal

En wat speelt op dit moment beter van die 2?
*knip lap irrelevante tekst*

Je bedoelde classic of retail.

Dit was retail, anders geen level 120 ;) Classic een jaar geleden voor het laatst gespeeld. Was leuk, maar niet voor heel lang. Voor mij dan.

[ Bericht 34% gewijzigd door Isabeau op 05-09-2020 21:37:34 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 september 2020 @ 09:28:53 #203
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194930127
Goedemorgen,

Ben van plan om helemaal vanaf scratch te beginnen. Nu ben ik zo aan het oriënteren welke server ik het beste kan nemen. Ben zelf geen PVP'er dus het gaat sowieso om een normal server. Ben altijd Alliance geweest en zal zeker geen horde kant kiezen. Is er eventueel nog een guild hier die mij kan verwelkomen zodat ik toch weer aardig een account kan opbouwen?

Bedankt!
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194930229
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 09:28 schreef Willxms het volgende:
Goedemorgen,

Ben van plan om helemaal vanaf scratch te beginnen. Nu ben ik zo aan het oriënteren welke server ik het beste kan nemen. Ben zelf geen PVP'er dus het gaat sowieso om een normal server. Ben altijd Alliance geweest en zal zeker geen horde kant kiezen. Is er eventueel nog een guild hier die mij kan verwelkomen zodat ik toch weer aardig een account kan opbouwen?

Bedankt!
Er is zijn geen pvp/niet pvp servers meer. Je kan 'warmode' naar wens aan of uit zitten, server maakt niet uit.

Ik raad aan om pas te gaan spelen als Shadowlands begint, dus na 27 oktober. Het hele levelingsysteem gaat namelijk op de schop. Maar ik begrijp het ook wel als je nu graag wilt beginnen ;)

Momenteel zijn we horde en ik verwacht dat (helaas) voorlopig ook wel te blijven. De storyline van alliance is in de huidige expansion Battle for Azeroth echt zoveel beter. De horde is ook een beetje....de weg kwijt. Vind ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194930265
Ondertussen begin ik hier wat 'nerveus' (groot woord) te worden -O-

Vriendlief wil iemand inhalen in het guild qua achievementpoints. Whatever. Er viel veel winst te behalen op petbattleachievements, want die had hij niet echt. Maar ja, ook geen pets. Dus worden er pets van mijn char afgehaald en weer terug gestuurd. Gisteren miste ik een pet. Oh, sorry, ja, nee, alleen die ene was hij even vergeten. Nu mis ik alweeeer toevallig een pet! En ik weet heus niet al mijn pets uit mijn hoofd en dit was puur toeval dat ik ontdekte dat die pet weg was. Dus nu vraag ik me af: hoeveel meer pets zijn er ondertussen gestolen :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 september 2020 @ 09:46:42 #206
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194930336
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is zijn geen pvp/niet pvp servers meer. Je kan 'warmode' naar wens aan of uit zitten, server maakt niet uit.

Ik raad aan om pas te gaan spelen als Shadowlands begint, dus na 27 oktober. Het hele levelingsysteem gaat namelijk op de schop. Maar ik begrijp het ook wel als je nu graag wilt beginnen ;)

Momenteel zijn we horde en ik verwacht dat (helaas) voorlopig ook wel te blijven. De storyline van alliance is in de huidige expansion Battle for Azeroth echt zoveel beter. De horde is ook een beetje....de weg kwijt. Vind ik.
Bedankt voor je reactie, van de Warmode wist ik niets van dat het de PVE/PVP servers deed verwijderen.

Ik wil best wel eens Horde beginnen om eerlijk te zijn, nog geen eens geprobeerd om eerlijk te zijn.
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194930342
Geen idee hoeveel gold hij heeft, maar de meeste standaard pets zijn al voor een paar 100 gold op de auctionhouse te krijgen, goed genoeg voor de achievements iig. Met wat petbattle dailies kan hij ze so upgraden in rarity en levels.
Hier heeft hij misschien ook wel iets aan https://www.wow-petguide.com

Komt de squish en het nieuwe levelen niet al tijdens de prepatch?

Sorry voor het binnenvallen, kan mij herinneren dat ik hier jaaaren terug mee heb gepraat en lijkt mij wel weer leuk :D
(weet dat account niet meer)
  maandag 7 september 2020 @ 09:48:49 #208
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194930355
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ondertussen begin ik hier wat 'nerveus' (groot woord) te worden -O-

Vriendlief wil iemand inhalen in het guild qua achievementpoints. Whatever. Er viel veel winst te behalen op petbattleachievements, want die had hij niet echt. Maar ja, ook geen pets. Dus worden er pets van mijn char afgehaald en weer terug gestuurd. Gisteren miste ik een pet. Oh, sorry, ja, nee, alleen die ene was hij even vergeten. Nu mis ik alweeeer toevallig een pet! En ik weet heus niet al mijn pets uit mijn hoofd en dit was puur toeval dat ik ontdekte dat die pet weg was. Dus nu vraag ik me af: hoeveel meer pets zijn er ondertussen gestolen :'(
Wachtwoord veranderen, dan zijn je pets in ieder geval veilig ;).
Maar wel mooi ruk, ik doe ook geen pet battles, vind het geen ruk aan om eerlijk te zijn. Soms ontvang ik pets van oude raids/dungeons dan is het wel welkom, maar om uren te zoeken naar pet battles, nee dank !
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194930364
Als hij het leuk vind trouwens heb ik ook nog wel wat dubbele pets over, ik doe er niets mee. Inclusief van nyalotha etc. Zit op draenor-horde
pi_194930379
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 09:46 schreef Willxms het volgende:

Bedankt voor je reactie, van de Warmode wist ik niets van dat het de PVE/PVP servers deed verwijderen.

Ik wil best wel eens Horde beginnen om eerlijk te zijn, nog geen eens geprobeerd om eerlijk te zijn.
Op zich is het een briljant systeem _O_ Ik hield helemaal niet van pvp en was altijd sachrijnig als ik werd dood gemaakt en moest dan al die dooddoeners aanhoren van 'kies dan geen pvp server!'. Ja, lekker dan, ik speelde waar mijn vrienden spelen en ik heb zelf nooit voor een pvp server gekozen :'(

Maar nu is het echt een keus :+ Zet het ook regelmatig gewoon aan *O* Of niet, als ik geen gedoe wil. Op mijn DK staat het altijd aan.

Ik heb horde - alliance - horde gespeeld. Als main dan hè. Momenteel 8 max level horde en 4 max level alliance :X Maar alliance zit in een guild van mezelf, daar zit verder niemand anders in. Reuze ongezellig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194930392
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 09:49 schreef Deri het volgende:
Als hij het leuk vind trouwens heb ik ook nog wel wat dubbele pets over, ik doe er niets mee. Inclusief van nyalotha etc. Zit op draenor-horde
Nou ja, hij heeft er al heel veel gekocht. Je hebt gewoon best veel verschillende pets nodig als je álle achievements wilt doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 september 2020 @ 09:54:07 #212
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194930409
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 09:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op zich is het een briljant systeem _O_ Ik hield helemaal niet van pvp en was altijd sachrijnig als ik werd dood gemaakt en moest dan al die dooddoeners aanhoren van 'kies dan geen pvp server!'. Ja, lekker dan, ik speelde waar mijn vrienden spelen en ik heb zelf nooit voor een pvp server gekozen :'(

Maar nu is het echt een keus :+ Zet het ook regelmatig gewoon aan *O* Of niet, als ik geen gedoe wil. Op mijn DK staat het altijd aan.

Ik heb horde - alliance - horde gespeeld. Als main dan hè. Momenteel 8 max level horde en 4 max level alliance :X Maar alliance zit in een guild van mezelf, daar zit verder niemand anders in. Reuze ongezellig.
Haha, precies. En dan dat takke stuk als ghost teruglopen naar je body, respawnen en vervolgens weer gedood worden (nice)!

Maar mag deze horde-noob eventueel bij jouw guild ervaring opdoen? If so, welke server hangen jullie uit?
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194930432
Overigens is mijn ontvoerde pet een bijzonder goedkope pet en kan ik zo ophalen bij een vendor. Het gaat me meer om het idee dat dit al de tweede keer is dat er 'per ongeluk' een pet niet terug is gestuurd en dan ga ik me afvragen hoeveel andere pets er niet terug zijn gekeerd.

Je bent van harte welkom in ons guild. Ik kan je zelf even niet uitnodigen, dat kan mijn vriend wel. En die ligt nog op bed. Server heet Haomarush.

Guild is ook enorm actief, nog steeds. Altijd wel mensen online.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 september 2020 @ 10:00:23 #214
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194930476
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Overigens is mijn ontvoerde pet een bijzonder goedkope pet en kan ik zo ophalen bij een vendor. Het gaat me meer om het idee dat dit al de tweede keer is dat er 'per ongeluk' een pet niet terug is gestuurd en dan ga ik me afvragen hoeveel andere pets er niet terug zijn gekeerd.

Je bent van harte welkom in ons guild. Ik kan je zelf even niet uitnodigen, dat kan mijn vriend wel. En die ligt nog op bed. Server heet Haomarush.

Guild is ook enorm actief, nog steeds. Altijd wel mensen online.
Als jij mij dan een friendrequest kan sturen via battle.net app dan zal ik je snel even laten weten wat mijn nickname wordt op de server Haomarush (dit is toch wel een EU-server?) :P ken die hele server niet om eerlijk te zijn.

mijn ID is jefwillems84[at]gmail[dot]com

wellicht tot vanmiddag/vanavond. account heb ik alvast gemaakt en mijn oude vrienden toegevoegd :)
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194930492
Enige pet waar ik ooit moeite voor heb gedaan is deze


Tsja ik zou ook neigen naar ww veranderen en ze dan zelf doorsturen. Dan kan je ook niet perongeluk de dure/rare pets kwijtraken, en dan weet je welke er naar hem zijn gegaan.
pi_194930497
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 10:00 schreef Willxms het volgende:

Als jij mij dan een friendrequest kan sturen via battle.net app dan zal ik je snel even laten weten wat mijn nickname wordt op de server Haomarush (dit is toch wel een EU-server?) :P ken die hele server niet om eerlijk te zijn.

mijn ID is jefwillems84[at]gmail[dot]com

wellicht tot vanmiddag/vanavond. account heb ik alvast gemaakt en mijn oude vrienden toegevoegd :)
Ik heb je een friend request gestuurd. Saskia, mochten er meer mensen hier zijn die je een friend request sturen 8-)

(ja, EU server :Y goeie vraag overigens. Ik had een collega die héél enthousiast ook wow ging spelen omdat ik ook wow speelde....maakt ze een account op de Amerikaanse server |:( )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194930517
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 10:01 schreef Deri het volgende:
Enige pet waar ik ooit moeite voor heb gedaan is deze
[ afbeelding ]

Tsja ik zou ook neigen naar ww veranderen en ze dan zelf doorsturen. Dan kan je ook niet perongeluk de dure/rare pets kwijtraken, en dan weet je welke er naar hem zijn gegaan.
Ja, die heb ik ook O+ Was leuk O+ Was één van de weinig momenten dat ik iets in wow erm...eng vond :X (serieus)

Ik heb wel een excell document met welke pets ik nog niet heb :+ Dus ik kan altijd zien dat een pet mist. Met veel moeite.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194930574
Oh ik gebruik daar https://simplearmory.com voor. Die ziet meteen wat je mist aan achievements, collectibles etc.
Of hoef je die excel niet zelf aan te passen? :p
Heeft je collega toen ook het spel opnieuw moeten kopen? :X
pi_194930589
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 10:07 schreef Deri het volgende:
Oh ik gebruik daar https://simplearmory.com voor. Die ziet meteen wat je mist aan achievements, collectibles etc.
Of hoef je die excel niet zelf aan te passen? :p
Heeft je collega toen ook het spel opnieuw moeten kopen? :X
Ik heb een eigen OCD systeem :+ Simplearmory is wel super handig trouwens, één van de beter websites om bij te houden wat je nog mist.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194930598
Oh, collega vond dat ze al teveel tijd had geinvesteerd (ik denk zo'n 20 uur) en bleef daar. Ze had anders idd ook het spel opnieuw moeten kopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194930612
Oof, jammer. Moet wel zeggen, in the grand scheme of things, dat 20 uur heel weinig is als het gaat om WoW :+
pi_194930620
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 10:11 schreef Deri het volgende:
Oof, jammer. Moet wel zeggen, in the grand scheme of things, dat 20 uur heel weinig is als het gaat om WoW :+
Ja, dat probeerde ik haar ook te vertellen. Wel jammer, was toen mijn meest leuke collega. Ik werk daar niet meer, dus we zijn elkaar uit het oog verloren. Wat vast niet was gebeurd als we samen wow hadden gespeeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 september 2020 @ 10:30:01 #223
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194930840
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb je een friend request gestuurd. Saskia, mochten er meer mensen hier zijn die je een friend request sturen 8-)

(ja, EU server :Y goeie vraag overigens. Ik had een collega die héél enthousiast ook wow ging spelen omdat ik ook wow speelde....maakt ze een account op de Amerikaanse server |:( )
Top en bedankt! Je ziet mij later vanmiddag/avond!
En bedankt voor het regelen voor een dak boven mij hoofd.
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194930846
Gebruik je een addon voor het levelen trouwens isa? Ik lees op de vorige paginas dat je echt ontzettend hard gaat, is mij nog nooit zo snel gelukt. En mn alts wil ik toch wel voor bfa gemaxed hebben :')
pi_194930875
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 10:30 schreef Deri het volgende:
Gebruik je een addon voor het levelen trouwens isa? Ik lees op de vorige paginas dat je echt ontzettend hard gaat, is mij nog nooit zo snel gelukt. En mn alts wil ik toch wel voor bfa gemaxed hebben :')
Ik heb een beetje met Azeroth Auto Pilot geleveld, maar niet in Legion en BfA.
Warlords of Draenor = ik heb garrison gebouwd en gewacht tot ik +xp potions kon kopen met resources
Legion = doe de invasions. Na 3 invasions was ik 10 levels verder.
BfA = heb een vriend/guildie die je super snel 10x door Freehold boost :X Dat was een uurtje....
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194930945
Hmm geen idee of ik iemand zo gek kan krijgen om mij meermaals door freehold heen te halen. -O-
Op het moment is iedereen in de guild idle, en logt alleen in voor de wekelijkse boost die we verkopen. Zijn echt aan het wachten op nieuwe content.
  maandag 7 september 2020 @ 11:15:13 #227
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194931447
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 10:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een beetje met Azeroth Auto Pilot geleveld, maar niet in Legion en BfA.
Warlords of Draenor = ik heb garrison gebouwd en gewacht tot ik +xp potions kon kopen met resources
Legion = doe de invasions. Na 3 invasions was ik 10 levels verder.
BfA = heb een vriend/guildie die je super snel 10x door Freehold boost :X Dat was een uurtje....
Hmm, als ik een horde heb dan heb ik trouwens geen geld, heirlooms of andere hulpmiddelen. Old school levelen dus geef me wat tijd ;). Dit omdat het een compleet nieuw account is ;).
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194931491
Ik ben in no time (met heirlooms) naar 90 gevlogen. Nu kan ik niet meer vliegen (ff zo de achievement halen met m'n main). Maar met de bouw van de Garisson al twee levels. Rest doe ik denk ik met Dungeons.

Overigens heb ik BfA niet. Ik ga wel weer SL kopen. Kan ik dan ook gratis BfA krijgen :)

Vanilla gekocht
TBC gekocht
Break
WotlK gekocht
Break
Cata gekocht
Break
Panda geskipt
WoD gekocht
Break
Legion geskipt
BfA niet gekocht, sinds een week of twee weer aan het spelen

It's spotty :D
pi_194931492
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:15 schreef Willxms het volgende:
Hmm, als ik een horde heb dan heb ik trouwens geen geld, heirlooms of andere hulpmiddelen. Old school levelen dus geef me wat tijd ;). Dit omdat het een compleet nieuw account is ;).
Dat was voor Deri, die vast al 1 of meerdere chars op level 120 heeft en geen zin heeft om op haar gemakje er voor de zoveelste keer doorheen te hobbelen ;)

In Shadowlands gaan ze het hele levelen compleet veranderen. Je kiest dan één expansion en als je daarin alles hebt gedaan ben je level 50 (in Shadowlands begint iedereen op level 50, 60 is dan de max).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194931525
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:15 schreef Willxms het volgende:

[..]

Hmm, als ik een horde heb dan heb ik trouwens geen geld, heirlooms of andere hulpmiddelen. Old school levelen dus geef me wat tijd ;). Dit omdat het een compleet nieuw account is ;).
Geen geld, wel heirlooms.
Oh wacht. Nieuw account

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2020 11:20:23 ]
pi_194931528
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:18 schreef babylon het volgende:
Ik ben in no time (met heirlooms) naar 90 gevlogen. Nu kan ik niet meer vliegen (ff zo de achievement halen met m'n main). Maar met de bouw van de Garisson al twee levels. Rest doe ik denk ik met Dungeons.

Overigens heb ik BfA niet. Ik ga wel weer SL kopen. Kan ik dan ook gratis BfA krijgen :)

Vanilla gekocht
TBC gekocht
Break
WotlK gekocht
Break
Cata gekocht
Break
Panda geskipt
WoD gekocht
Break
Legion geskipt
BfA niet gekocht, sinds een week of twee weer aan het spelen

It's spotty :D
Ergens is er iets helemaal mis gegaan!

Ik vond Cata niets aan.
Ik vond MoP geweldig.
Ik vond WoD echt slecht.
Ik vond Legion super leuk.

En dan kijk ik naar jouw lijstje...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 september 2020 @ 11:20:25 #232
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194931539
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was voor Deri, die vast al 1 of meerdere chars op level 120 heeft en geen zin heeft om op haar gemakje er voor de zoveelste keer doorheen te hobbelen ;)

In Shadowlands gaan ze het hele levelen compleet veranderen. Je kiest dan één expansion en als je daarin alles hebt gedaan ben je level 50 (in Shadowlands begint iedereen op level 50, 60 is dan de max).
Hmm, misschien dan nog even wachten tot Shadowlands dan... voordat ik nu ga beginnen met BFA en dan weer 40 euro moet uitgeven voor Shadowlands.

Of kan je nu al Shadowlands kopen en dat de overige expansions erbij zitten, dat kan ik maar niet terugvinden.
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194931550
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:20 schreef Willxms het volgende:

Hmm, misschien dan nog even wachten tot Shadowlands dan... voordat ik nu ga beginnen met BFA en dan weer 40 euro moet uitgeven voor Shadowlands.

Of kan je nu al Shadowlands kopen en dat de overige expansions erbij zitten, dat kan ik maar niet terugvinden.
Als je Shadowlands koopt zitten alle eerdere expansions daar automatisch bij in.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 september 2020 @ 11:21:30 #234
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194931555
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 11:19 schreef babylon het volgende:

[..]

Geen geld, wel heirlooms.
Oh wacht. Nieuw account
Haha, was een beetje slecht geschreven, excuses. Nieuw account, dus helemaal nada op mijn account.
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194931560
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ergens is er iets helemaal mis gegaan!

Ik vond Cata niets aan.
Ik vond MoP geweldig.
Ik vond WoD echt slecht.
Ik vond Legion super leuk.

En dan kijk ik naar jouw lijstje...
Tsja, wat ik er naast doe (het leef), had daar flink invloed op :)

Cata en WoD ook alleen maar gelevelled/solo.
pi_194931577
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:20 schreef Willxms het volgende:

[..]

Hmm, misschien dan nog even wachten tot Shadowlands dan... voordat ik nu ga beginnen met BFA en dan weer 40 euro moet uitgeven voor Shadowlands.

Of kan je nu al Shadowlands kopen en dat de overige expansions erbij zitten, dat kan ik maar niet terugvinden.
Je kunt nu al wel tot 110 spelen met alleen Vanilla.
pi_194931589
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je Shadowlands koopt zitten alle eerdere expansions daar automatisch bij in.
Als ik nu koop, heb ik dan nu al bfa of pas op 26-10?
pi_194931593
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:22 schreef babylon het volgende:

Je kunt nu al wel tot 110 spelen met alleen Vanilla.
Is dat niet gratis? Je moet alleen het maandelijkse bedrag dan betalen. Zoiets geloof ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194931616
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:23 schreef babylon het volgende:

Als ik nu koop, heb ik dan nu al bfa of pas op 26-10?
Als je nu Shadowlands koopt? Dan neem ik aan dat je gewoon nu al BfA kan spelen ja.

Maar jongens, ik ben alleen expert op ver vooruit kopen. Niet in ver achteraf kopen :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 september 2020 @ 11:24:34 #240
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194931625
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je Shadowlands koopt zitten alle eerdere expansions daar automatisch bij in.
Dank,

heb trouwens mijn ouwe account gegeven. Mijn nieuwe account is willemscsr[at]gmail[dot]com, mijn excuses.
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194931647
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:24 schreef Willxms het volgende:

Dank,

heb trouwens mijn ouwe account gegeven. Mijn nieuwe account is willemscsr[at]gmail[dot]com, mijn excuses.
Ik heb je in DM een link gestuurd, volgens mij werkt dat ook automatisch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194931706
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat niet gratis? Je moet alleen het maandelijkse bedrag dan betalen. Zoiets geloof ik.
Ja klopt, alleen ABO betalen en dan kan je naar 110
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je nu Shadowlands koopt? Dan neem ik aan dat je gewoon nu al BfA kan spelen ja.

Maar jongens, ik ben alleen expert op ver vooruit kopen. Niet in ver achteraf kopen :P
Ik heb het opgezocht. Je krijgt BfA pas gratis als SL is gereleased.
  maandag 7 september 2020 @ 11:29:43 #243
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194931734
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:27 schreef babylon het volgende:

[..]

Ja klopt, alleen ABO betalen en dan kan je naar 110
[..]

Ik heb het opgezocht. Je krijgt BfA pas gratis als SL is gereleased.
Thanks voor het uitzoeken. Zal vanmiddag gewoon Shadowlands pre-orderen en zodra het uit komt kan ik wellicht al naar BFA :P

Ben niet zo snel meer, alles is zooo veranderd.
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194931750
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:27 schreef babylon het volgende:

Ik heb het opgezocht. Je krijgt BfA pas gratis als SL is gereleased.
Nou ja, ik verwacht niet dat iemand die héél lang geleden voor het laatst heeft gespeeld binnen 1,5 maand level 110 is :+
Tenzij geen baan, vriendin/vrouw, sociaal leven/andere hobby's.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 september 2020 @ 11:31:47 #245
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194931763
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik verwacht niet dat iemand die héél lang geleden voor het laatst heeft gespeeld binnen 1,5 maand level 110 is :+
Tenzij geen baan, vriendin/vrouw, sociaal leven/andere hobby's.
Challenge accepted haha. (nee hoor, heb nog een leven).
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194932007
PSA ik zou ook geen gold uitgeven aan heirlooms op het moment, want de experience bonus is weg in shadowlands
pi_194932074
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:43 schreef Deri het volgende:
PSA ik zou ook geen gold uitgeven aan heirlooms op het moment, want de experience bonus is weg in shadowlands
Ja! Wat ik aan de ene kant wel fijn vind, want eindelijk weer blij met gear upgrades.

En aan de andere kant heb ik een shitload aan gold uitgegeven om van elke (cloth, mail, leather, plate) set een tot level 120 xp bonus te maken. Echt een idioot hoog bedrag was dat :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194932114
Yep, ik denk dat ik ook zon kleine 800k aan looms heb uitgegeven. Zo jammer :/
Aan de andere kant kan je nu meteen aan de slag zonder gedoe met equipen net na het maken van een character enzo. Hoeveel exp je nodig hebt is ook een heel stuk minder, dus die bonus gaan we niet erg missen.
pi_194932134
Oh ja! Mijn heirlooms doen het nu niet meer!
  maandag 7 september 2020 @ 11:56:11 #250
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194932192
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:51 schreef Deri het volgende:
Yep, ik denk dat ik ook zon kleine 800k aan looms heb uitgegeven. Zo jammer :/
Aan de andere kant kan je nu meteen aan de slag zonder gedoe met equipen net na het maken van een character enzo. Hoeveel exp je nodig hebt is ook een heel stuk minder, dus die bonus gaan we niet erg missen.
Het leuke is, heb je alle heirlooms, dan moet je tokens kopen om ze van level 80 up te graden naar max level 90, level 100 en level 110. Komt ook nog aardig qua kosten uit.
2021 FIA Formula 1 World Champion
pi_194932220
Tokens kopen? Nee, heb al heel lang niet meer voor WoW betaald. Doe alles met gold.
pi_194932239
Ik las het verkeerd nvm.
Ja het upgraden ervan tikt wel aan qua kosten
  † In Memoriam † maandag 7 september 2020 @ 16:44:45 #253
159966 lifeblind
pi_194935927
Oof, vandaag een vragenlijstje uitgestuurd naar onze raiders met wat ze van plan zijn te gaan mainen in SL, in ieder geval waar ze op willen raiden in onze guild. Volgens mij gaan we een overschot aan healers krijgen bij ons :') (al werken we met een prio systeem en hebben mensen die nu bijv al healer zijn voorrang, maar toch :') )

En wat mij betreft kan SL niet snel genoeg komen, ben echt wel compleet klaar met BfA. Momenteel alleen nog wat PvP Island Expeditions aan het doen voor wat achievements en pets e.d. en makkelijk de conquest cap te halen, en wat raid achievements op onze reguliere raid avonden, verder niets. Kan ook niet wachten tot die ellendige corruption eindelijk waardeloos is, dan kan ik zo'n 30 slots in mn bag opruimen. (Maar goed, ik blijf wel 5-mask runs doen, dus ik werk er zelf gewoon aan mee eigenlijk :') )
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 16:55:18 #254
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_194936078
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 16:44 schreef lifeblind het volgende:
Oof, vandaag een vragenlijstje uitgestuurd naar onze raiders met wat ze van plan zijn te gaan mainen in SL, in ieder geval waar ze op willen raiden in onze guild. Volgens mij gaan we een overschot aan healers krijgen bij ons :') (al werken we met een prio systeem en hebben mensen die nu bijv al healer zijn voorrang, maar toch :') )

En wat mij betreft kan SL niet snel genoeg komen, ben echt wel compleet klaar met BfA. Momenteel alleen nog wat PvP Island Expeditions aan het doen voor wat achievements en pets e.d. en makkelijk de conquest cap te halen, en wat raid achievements op onze reguliere raid avonden, verder niets. Kan ook niet wachten tot die ellendige corruption eindelijk waardeloos is, dan kan ik zo'n 30 slots in mn bag opruimen. (Maar goed, ik blijf wel 5-mask runs doen, dus ik werk er zelf gewoon aan mee eigenlijk :') )
Als ze eventueel ook dps spec willen gaan spelen van de betreffende class is dat wellicht nog wel fijn ;)
Ik blijf bij mijn shaman, resto liefst maar zal ook proberen om elemental wat beter te gaan beheersen.
Daarnaast Warlock of Hunter denk ik, twijfels :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † maandag 7 september 2020 @ 16:58:46 #255
159966 lifeblind
pi_194936126
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 16:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Als ze eventueel ook dps spec willen gaan spelen van de betreffende class is dat wellicht nog wel fijn ;)
Ik blijf bij mijn shaman, resto liefst maar zal ook proberen om elemental wat beter te gaan beheersen.
Daarnaast Warlock of Hunter denk ik, twijfels :')
Ja we hebben als role ook nog flex dps/heal en flex dps/tank, wat in principe gewoon betekend dat ze kunnen invallen als een tank of healer niet beschikbaar is (al heb ik al 9 jaar, 100% attendance op mn prot pally :P ), dus daar moeten ze 't maar mee doen :+
pi_194937063
9 jaar 100% attendance...woah! Dat heeft absoluut niemand in mijn guild. Terwijl de attendance over het algemeen goed is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194965203
Ik probeer om 7.40 in te loggen. Scheduled maintenance until 07.00 (CEST). Hmm. 40 minuten er over.

Ik ga dweilen. Je moet toch wat.

Probeer nu weer in te loggen. Scheduled maintenance until 08.00 (CEST). Dat stond er dus eerst niet. En dan zijn ze alweer te laat.

Vroeger kon je op woensdagochtenden nooit spelen :o Overigens hoop ik dat ze het probleem met de lag en zo van de afgelopen week oplossen. Wat een drama. World servers down en zo. Nou ja, we zullen zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194965712
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer om 7.40 in te loggen. Scheduled maintenance until 07.00 (CEST). Hmm. 40 minuten er over.

Ik ga dweilen. Je moet toch wat.

Probeer nu weer in te loggen. Scheduled maintenance until 08.00 (CEST). Dat stond er dus eerst niet. En dan zijn ze alweer te laat.

Vroeger kon je op woensdagochtenden nooit spelen :o Overigens hoop ik dat ze het probleem met de lag en zo van de afgelopen week oplossen. Wat een drama. World servers down en zo. Nou ja, we zullen zien.
Op Twitter zeiden ze al dat het uit liep.
pi_194965720
Gisteren voor het eerst in mijn leven een dungeon als healer gedaan. Begon ernstig in paniek, en de tank ging bijna dood. Maar ik kwam al snel in de flow. Echt HEEL anders dan DPS. Bijzonder.
pi_194965927
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 09:14 schreef babylon het volgende:
Gisteren voor het eerst in mijn leven een dungeon als healer gedaan. Begon ernstig in paniek, en de tank ging bijna dood. Maar ik kwam al snel in de flow. Echt HEEL anders dan DPS. Bijzonder.
:D Ik ben eigenlijk altijd healer. Soms ga ik mee als dps en dat is dan lekker relaxt doen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 september 2020 @ 18:28:02 #261
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_194975186
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 09:14 schreef babylon het volgende:
Gisteren voor het eerst in mijn leven een dungeon als healer gedaan. Begon ernstig in paniek, en de tank ging bijna dood. Maar ik kwam al snel in de flow. Echt HEEL anders dan DPS. Bijzonder.
ik heb dat onlangs ook voor het eerst in lange tijd (lees: sinds WOTLK) weer eens gedaan. nu in Classic. en dat was best wel geinig om te doen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_194976940
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 17:59 schreef Isabeau het volgende:
9 jaar 100% attendance...woah! Dat heeft absoluut niemand in mijn guild. Terwijl de attendance over het algemeen goed is.
Dat lukt een nolifer als ik nog geen eens :D
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_194976973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 09:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Ik ben eigenlijk altijd healer. Soms ga ik mee als dps en dat is dan lekker relaxt doen O+
Healer in hoge mythic+ dungeon keys, dat is pas stressvol... maar wel een uitdaging. Ik speelde ook vaak healer, maar ik voel mij daar inmiddels te oud voor. Mijn reflexes zijn niet meer zoals ze ooit geweest zijn dus ik houd het lekker bij DPS in de volgende expansion.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_195084099
Niemand hier die Reckful kende? Ik volgde hem al pakweg 8 jaar op twitch. Zijn dood raakt mij behoorlijk. Ik heb het er wel moeilijk mee. Ik snap hem maar al te goed.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  Eindredactie Games woensdag 16 september 2020 @ 09:46:58 #265
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_195084142
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:43 schreef -Deluzion- het volgende:
Niemand hier die Reckful kende? Ik volgde hem al pakweg 8 jaar op twitch. Zijn dood raakt mij behoorlijk. Ik heb het er wel moeilijk mee. Ik snap hem maar al te goed.
Zie post #36 en verder
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_195084339
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef 2dope het volgende:

[..]

Zie post #36 en verder
Ok thnx, ik volgde dit topic al een tijdje niet echt meer.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_195123497


Yeah, eh... no _O-
pi_195124139
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:34 schreef babylon het volgende:
[ afbeelding ]

Yeah, eh... no _O-
:D dat moeten ze toch eens veranderen zo vlak voor een expansion
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195125546
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D dat moeten ze toch eens veranderen zo vlak voor een expansion
Als je door klikt kun je de Heroes box kopen met BfA en SL. Voor 80 euro. Ik wacht wel even.
pi_195143692
Vanochtend een WotLK dungeon gerandomd. Stonden we daar met vijf droods :D. Bear, twee kitties, een Pino en ik (worgen). Fury party :D

Mooi grootste gedeelte skipped door in stealtmode te gaan :D
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 13:50:40 #271
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_195145779
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:43 schreef -Deluzion- het volgende:
Niemand hier die Reckful kende? Ik volgde hem al pakweg 8 jaar op twitch. Zijn dood raakt mij behoorlijk. Ik heb het er wel moeilijk mee. Ik snap hem maar al te goed.
Ik had nog nooit van die kerel gehoord.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_195148394
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Reckful
Ok, nou ja als je net als ik vroeger veel Warcraft speelde dan was dat een bekendheid.

Opmerkelijk ook wel dat er copycat zelfmoorden volgden.

"Ohlana has become the third Twitch streamer to have passed away in the last week after Grand Theft Auto 5 roleplayer Kenny 'Blue622' Tancredi died at the age of 30 and another Twitch streamer Byron 'Reckful' Bernstein aged 31, a fixture in the World of Warcraft community, died by suicide."

Neem nu streamer Blue662
ZIjn laatste twitch post was: https://twitter.com/blue622

"Just heard the news about Reckful...

He was an amazing person with a huge heart and will be missed.

If you're feeling down, please reach out for help.

If you think nobody cares about you, just know that I do.

DM's always open."

En de volgende dag pleegt hij zelfmoord.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_195150424
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ok, nou ja als je net als ik vroeger veel Warcraft speelde dan was dat een bekendheid.

Opmerkelijk ook wel dat er copycat zelfmoorden volgden.

"Ohlana has become the third Twitch streamer to have passed away in the last week after Grand Theft Auto 5 roleplayer Kenny 'Blue622' Tancredi died at the age of 30 and another Twitch streamer Byron 'Reckful' Bernstein aged 31, a fixture in the World of Warcraft community, died by suicide."

Neem nu streamer Blue662
ZIjn laatste twitch post was: https://twitter.com/blue622

"Just heard the news about Reckful...

He was an amazing person with a huge heart and will be missed.

If you're feeling down, please reach out for help.

If you think nobody cares about you, just know that I do.

DM's always open."

En de volgende dag pleegt hij zelfmoord.
Dé reden waarom je een 'gewone zelfmoord' niet in de krant vindt. (met gewone zelfmoord bedoel ik dat het geen beroemdheid was). En dit zijn copycat zelfmoorden van andere streamers. Hoe zit het met kijkers? Daar zullen ook mensen bij hebben gezeten die het gedrag kopieerden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195157886
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dé reden waarom je een 'gewone zelfmoord' niet in de krant vindt. (met gewone zelfmoord bedoel ik dat het geen beroemdheid was). En dit zijn copycat zelfmoorden van andere streamers. Hoe zit het met kijkers? Daar zullen ook mensen bij hebben gezeten die het gedrag kopieerden.
Interessant wel ja, er is zelfs een hele wiki pagina over dit onderwerp https://en.wikipedia.org/wiki/Copycat_suicide.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 08:32:32 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_195359022
Beta invite ontvangen *G* even installeren en dan beetje rondkijken. Eerste wat ik ga doen is dit.

Vines _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_195359178
quote:
99s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:32 schreef Karina het volgende:
Beta invite ontvangen *G* even installeren en dan beetje rondkijken. Eerste wat ik ga doen is dit.

Vines _O_
:D

Ik heb nog nooit de behoefte gehad aan een sneakpeekje in een nieuwe expansion. Wens je heel veel plezier :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 11:36:56 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_195361861
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D

Ik heb nog nooit de behoefte gehad aan een sneakpeekje in een nieuwe expansion. Wens je heel veel plezier :7
Vooralsnog kan ik alleen een lvl 60 maken, de character copy werkt (nog) niet. De knop is er wel maar er wordt niks gekopieerd. En de lvl 50-60 wilde ik juist zien. Nou ja ik ga maar een beetje rondlopen en zo :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_195362012
Zit je wel op de goede server? Er is een server voor alleen 60 en een 50+ leveling server. Kan het bericht niet zo snel vinden via m’n mobiel op wowhead
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 12:01:40 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_195362395
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:44 schreef Najieto het volgende:
Zit je wel op de goede server? Er is een server voor alleen 60 en een 50+ leveling server. Kan het bericht niet zo snel vinden via m’n mobiel op wowhead
Ow misschien is het dat. Ga ik zo even switchen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_195376701
Fijn dat het delayed is. Er was nog zoveel wat niet af was, meerdere classes, covenant chapters die niet afgemaakt kunnen worden, heel veel bugs.
Jammer voor iedereen die vrij had genomen, maar liever een expansie met polish dan dat gerush zoals we hadden met BFA en WoD waar dingen niet gefixed werden

[ Bericht 1% gewijzigd door Deri op 01-10-2020 23:59:38 ]
pi_195379749
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 22:56 schreef Najieto het volgende:
Shadowlands delayed till later this year. Prepatch 13th October.

https://worldofwarcraft.c(...)pdate-on-shadowlands
Ik baal hier aardig van :') Maar ja, beter uitstellen dan een kapotte expansion uitbrengen,
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:37:45 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_195380006
Dan maar lekker met de kerst gamen, dan heb ik sowieso tijd zat :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_195380240
Ik speel nu voornamelijk op mijn drood. Die is nu 102. Ik heb geen BfA. Acht levels voor 13 oktober. Dat is te ruim :D
pi_195380249
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:37 schreef Karina het volgende:
Dan maar lekker met de kerst gamen, dan heb ik sowieso tijd zat :P
Dan moet ik lekker veel werken :') Nou ja, nu kan ik ook wow spelen op het werk als het rustig is, dus dat is al beter dan veel andere mensen op het werk.

Nu heb ik 2 weken vrij waar ik niets mee doe. Hopelijk komen er nog wat extra diensten vrij en kan ik die over nemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:58:34 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_195380282
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan moet ik lekker veel werken :') Nou ja, nu kan ik ook wow spelen op het werk als het rustig is, dus dat is al beter dan veel andere mensen op het werk.

Nu heb ik 2 weken vrij waar ik niets mee doe. Hopelijk komen er nog wat extra diensten vrij en kan ik die over nemen.
Ah dat is wel balen ja dat je vrij had genomen en JUIST met de kerst moet werken. Misschien toch de beta spelen ;) Ik merkte gisteren trouwens inderdaad dat er nog best veel niet werkte. Filmpjes die nog niets deden, ik ging dood en kon niet naar mijn lijk lopen en terug naar de spirit healer kon OOK niet, dus toen maar een nieuwe char aangemaakt :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_195380323
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:58 schreef Karina het volgende:

Ah dat is wel balen ja dat je vrij had genomen en JUIST met de kerst moet werken. Misschien toch de beta spelen ;) Ik merkte gisteren trouwens inderdaad dat er nog best veel niet werkte. Filmpjes die nog niets deden, ik ging dood en kon niet naar mijn lijk lopen en terug naar de spirit healer kon OOK niet, dus toen maar een nieuwe char aangemaakt :')
Ik was al verbaasd dat ze in oktober Shadowlands uit zouden brengen, ook gezien corona en thuis werken. Maar blijkbaar vonden ze dat destijds haalbaar. Het was dus niet haalbaar. Maar goed, er zal intens vergaderd zijn over het uitstellen, want Blizzard weet ook wel dat er mensen zoals ik zijn die er rekening mee houden met werkschema's en zo. Dus zo'n beslissing neem je niet zomaar en zo te lezen was het ook echt hard nodig dat het uitgesteld werd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:48:36 #288
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195382294
Het zou OF een combinatie WoD drama + BfA drama release zijn. Of uitstellen. Ze hebben het juiste gekozen :D Ik vond Oktober vanaf het begin al veel te onrealistisch.

Komt voor mij wel beter uit als het ergens vanaf eind november is *) Zwangerschapsverlof! :D Zolang ze het maar niet rekken tot eind Januari :')
pi_195382549
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Het zou OF een combinatie WoD drama + BfA drama release zijn. Of uitstellen. Ze hebben het juiste gekozen :D Ik vond Oktober vanaf het begin al veel te onrealistisch.

Komt voor mij wel beter uit als het ergens vanaf eind november is *) Zwangerschapsverlof! :D Zolang ze het maar niet rekken tot eind Januari :')
In januari kan ik weer 4 weken vakantie nemen, voor dit jaar is het op :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195626078
Woohoo! BfA is gratis vanaf vandaag :D
pi_195626685
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 07:01 schreef babylon het volgende:
Woohoo! BfA is gratis vanaf vandaag :D
Eindelijk! _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195627115
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 08:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eindelijk! _O_
Vanochtend maar even Shadowlands gekocht. Scheelt 33 euro ten opzichte van gisteren.
pi_195627224
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 08:45 schreef babylon het volgende:

Vanochtend maar even Shadowlands gekocht. Scheelt 33 euro ten opzichte van gisteren.
Ja, idioot toch! Maar goed, er zijn vast nog mensen die het nog even op het laatst (afgelopen week) hebben gekocht. Zag dat de wow-token ook steeds meer steeg in prijs. Dat betekende toch dat er meer vraag naar was? En misschien dat er meer mensen weer hun abo hebben aangezet? Ik weet het eigenlijk nooit wat de betekenis van die prijsdalingen en stijgingen is :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195627247
Kan ik mij nu focussen op de questline (zonder de rep grind) voor een allied race waarmee ik dan kan spelen in SL :)
pi_195627267
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 08:55 schreef babylon het volgende:
Kan ik mij nu focussen op de questline (zonder de rep grind) voor een allied race waarmee ik dan kan spelen in SL :)
Ik ga ook mijn allied races levelen :Y Eens kijken hoe dat is. Heb er nu al zin in *O* Nu alleen nog wachten tot het weer online is. Nou ja, besteed ik mijn woensdagen ook eens nuttig :X

Dit is volgens mij voor echt nieuwe spelers wel een ideaal moment om te beginnen want er zullen veel andere spelers in de questgebieden te vinden zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195627318
Gisteren overigens mijn laatste doel voor BfA gehaald: álle classmounts van Legion van alle classes. Er is wel enorm verschil in lengte en moeilijkheidsgraad tussen alle classes zeg. Ik wilde gisteren afsluiten met warlock, maar dan moet je voor de allerlaatste questline nóg een keer een Legion invasion doen en die was uiteraard op dat moment niet aan de gang.

Voor paladin moest je overigens een gem kopen in Suramar en die verkoper praat alleen met je als je in vermomming bent en ik had natuurlijk echt geen enkele quest in Suramar gedaan en mocht dus eerst dat nog even doen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195628186
Servers are up! *G*
pi_195628614
huh? nu al! Ik heb nog een heel lijstje met dingen die ik wil/moet doen :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195628650
quote:
11s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:23 schreef Isabeau het volgende:
huh? nu al! Ik heb nog een heel lijstje met dingen die ik wil/moet doen :(
Ik heb het heel verstandig na mijn bezoek aan de kapper weer afgesloten en ben verder gaan werken _O-
pi_195628735
Ik moest even sneakpeaken en omg, al die lage levels _O- Het staat toch wat gek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195628852
Vanavond echt kijken :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')