En alle lassers kaplaarzen aanquote:
Ja dat werkt wel, maar het schort nog bij het isoleren van de oudjes. Dan is die IC minder snel overbelast. Daarnaast, die groepsimmuniteit gaat dan letterlijk levens redden van die geïsoleerde oudjes. Hoe sneller die immuniteit hoe meer oudjes je kan reddenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat we nu doen is er niet voor om te zorgen dat niemand ooit nog besmet raakt.
Wat we nu doen is om te voorkomen dat het zorgstelsel overbelast raakt en jij straks met iets totaal anders niet meer terecht kan in een ziekenhuis/op een IC.
Dat was toch wel duidelijk, toch?!
Dat zou goed kunnen, maar ik zeg ook niet dat die winkels allemaal open zouden moeten zijn. Ik zeg alleen dat ik begrijp dat kappers dicht zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zijn nog altijd minder contactmomenten dan bij pakweg de Action of Primark. Ik go zomaar dat er meer besmettingen plaatsvinden in winkels (klanten/personeel en klant/klant) dan dat er bij kappers zouden plaatsvinden.
Rutte moet gewoon permanent de IC's opschalen en niet tijdelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat we nu doen is er niet voor om te zorgen dat niemand ooit nog besmet raakt.
Wat we nu doen is om te voorkomen dat het zorgstelsel overbelast raakt en jij straks met iets totaal anders niet meer terecht kan in een ziekenhuis/op een IC.
Dat was toch wel duidelijk, toch?!
Nou, dan laat ik het nog liever lekker lang groeien dan gemillimeterd. Dat staat bij mij echt voor geen meter.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is echt vreselijkGewoon 1 mm kort zeg maar. En hij had echt prachtig haar
quote:
Lijkt me niet. Herstelvermogen van je lijf is hoog. Komt wel weer goed na een zomer wielrennen.quote:
70+ is volgens mij de bevolkingsgroep die ik buiten het meest zie fietsen en geen afstand houden in winkelsquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:19 schreef ludovico het volgende:
Ja dat werkt wel, maar het schort nog bij het isoleren van de oudjes. Dan is die IC minder snel overbelast. Daarnaast, die groepsimmuniteit gaat dan letterlijk levens redden van die geïsoleerde oudjes. Hoe sneller die immuniteit hoe meer oudjes je kan redden
Fietsen is prima, maar dat afstand houden moeten ze wel bedreven in zijn ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
70+ is volgens mij de bevolkingsgroep die ik buiten het meest zie fietsen en geen afstand houden in winkels
Geloof niet dat de boodschap helemaal door komt dat ze beter thuis kunnen blijven.
Ben oprecht benieuwd hoe snel andere landen internationale alarmbellen hadden laten rinkelen. Eigenlijk vind ik de respons van China, Amerika en Europa zeer vergelijkbaar. Al heb je binnen Europa meer verschillende smakenquote:
Was mij ook al opgevallen laatst. Heel veel ouderen op de fiets. En op smalle fietspaden op de heide waar ze van twee kanten komen gaat die 1,5 meter hem ook niet worden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
70+ is volgens mij de bevolkingsgroep die ik buiten het meest zie fietsen en geen afstand houden in winkels
Geloof niet dat de boodschap helemaal door komt dat ze beter thuis kunnen blijven.
Vind het toch heel anders dat je ervoor kiest om naar buiten te gaan als je zelf gevaar loopt, dan als je anderen in gevaar brengt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
zit wel wat in hoor en zowel Europa als VS hebben traag gereageerd maar de oorsprong ligt toch wel bij China dus vind het niet zo vreemd als zij een rekening gepresenteerd krijgen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd hoe snel andere landen internationale alarmbellen hadden laten rinkelen. Eigenlijk vind ik de respons van China, Amerika en Europa zeer vergelijkbaar. Al heb je binnen Europa meer verschillende smaken
met het ene kan je het andere nooit uitsluitenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind het toch heel anders dat je ervoor kiest om naar buiten te gaan als je zelf gevaar loopt, dan als je anderen in gevaar brengt.
Los van het artikel is dat doel juist het punt dat wmb ter discussie staat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Geloven die dat nog steeds? Dan weet ik inderdaad niet wat ze met de app willen..
nee als je jezelf fit genoeg voelt, zou ik ook niet binnen blijven op die leeftijd. ZEKER niet als je niet weet hoe lang die ellende gaat duren. Altijd dat gejank over 70+ . Ja, ik weet het: 'De cIjFeRs LiEgEn NiEt'quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon adem inhouden voor 5 tellen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen laatst. Heel veel ouderen op de fiets. En op smalle fietspaden op de heide waar ze van twee kanten komen gaat die 1,5 meter hem ook niet worden.
Maar goed, eigen verantwoordelijkheid van die mensen. Moeten ze lekker zelf weten.
Zij doen dus beide?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind het toch heel anders dat je ervoor kiest om naar buiten te gaan als je zelf gevaar loopt, dan als je anderen in gevaar brengt.
Maar blijft moeilijk aan te tonen. Vleermuizen vliegen hier ook, als die een hond bijten had het zomaar hier kunnen ontstaan. Ik noem maar even wat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit wel wat in hoor en zowel Europa als VS hebben traag gereageerd maar de oorsprong ligt toch wel bij China dus vind het niet zo vreemd als zij een rekening gepresenteerd krijgen.
Nee niks te. Omdat die leeftijdsgroep sneller op de IC komt moet de rest binnen blijven. Als ze binnen blijven zou het mogelijk sneller kunnen dalen omdat jongere mensen minder snel op de IC terechtkomen waardoor de zorgcapaciteit voldoende moet zijn. Het is een dilemma waar je niet uitkomt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen laatst. Heel veel ouderen op de fiets. En op smalle fietspaden op de heide waar ze van twee kanten komen gaat die 1,5 meter hem ook niet worden.
Maar goed, eigen verantwoordelijkheid van die mensen. Moeten ze lekker zelf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |