Je haar zit toch prima zo? Schuifspeldje erin. En anders maar vlechtjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:08 schreef KingRadler het volgende:
Zelfs als de kapper open gaat dan ga ik pas volgend jaar.
Gelukkig heb ik een Tondeuze
Omdat eten nou eenmaal een eerste levensbehoefte is en je haar laten knippen niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:55 schreef -XOR- het volgende:
Ik snap niet waarom kappers niet gewoon open zijn, met inderdaad eventueel een max aantal klanten per dag. Kappers hebben weinig klanten met een grotere besmettingskans per klantcontact, kassieres hebben meer klantcontacten met een kleinere besmettingskans per klantcontact maar zou dat nou per saldo zoveel uitmaken?
Zodra de kapper open gaat, ga ik er gewoon heen. Tandarts idem.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:08 schreef KingRadler het volgende:
Ik wil wel weten of ik het nou gehad heb of niet want ik denk dat het langs is geweest.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:08 schreef KingRadler het volgende:
Er zijn meer winkels open dan alleen supermarkten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat eten nou eenmaal een eerste levensbehoefte is en je haar laten knippen niet.
Ik ben alleen de hele winter op en af neusverkouden geweest, maar dat is volgens mij niet echt een corona-symptoom.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wil wel weten of ik het nou gehad heb of niet want ik denk dat het langs is geweest.
En dat is ongeveer 2 maanden geleden begonnen met 2 dagen koorts, mijn longen voelen eigenlijk nog steeds niet 100% maar eerder 98.
Gvd 2 maanden joh.![]()
hertellingquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef Interloper het volgende:
Dus de Chinezen hebben nu opeens weer een heleboel doden? Raar.
Daar zal anderhalve meter afstand wat gemakkelijker gaan dan in een kapsalon.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er zijn meer winkels open dan alleen supermarkten.
De meeste winkels mogen ook open blijven. Het is aan de winkels zelf geweest of ze de deuren gingen sluiten of niet afgaand op een daling in de omzet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er zijn meer winkels open dan alleen supermarkten.
Tsja, China manipuleert de cijfers gewoon. Dat is ook een van de belangrijkste oorzaken van de wereldwijde crisis.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef Interloper het volgende:
Dus de Chinezen hebben nu opeens weer een heleboel doden? Raar.
Nou keb een huisgenoot die het heeft, want zuurstofgehalte in zijn bloed is te laag.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben alleen de hele winter op en af neusverkouden geweest, maar dat is volgens mij niet echt een corona-symptoom.
Alle kappers een lashelm op.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zal anderhalve meter afstand wat gemakkelijker gaan dan in een kapsalon.
Uiteindelijk gaat iedereen het krijgen, dat hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou keb een huisgenoot die het heeft, want zuurstofgehalte in zijn bloed is te laag.
En andere huisgenoten met symptomen. En ik vind het ook wel passen, dus ik denk dat ik het gehad heb.
Alleen als je er na 2 maanden nog wat van voelt ga je je wel afvragen hoe lang je wel niet besmettelijk bent bijv. Het zijn wel vragen.
permanente schade, hequote:Op vrijdag 17 april 2020 11:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou keb een huisgenoot die het heeft, want zuurstofgehalte in zijn bloed is te laag.
En andere huisgenoten met symptomen. En ik vind het ook wel passen, dus ik denk dat ik het gehad heb.
Alleen als je er na 2 maanden nog wat van voelt ga je je wel afvragen hoe lang je wel niet besmettelijk bent bijv. Het zijn wel vragen.
Vriendlief heeft dit gedaan. Huuuuu! Van mooie kop haar (wat al nodig naar de kapper moest de week voor de kappers sloten...) naar gevangenislookquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:08 schreef KingRadler het volgende:
Dan heeft het allemaal geen zin wat we nu doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat iedereen het krijgen, dat hou je niet tegen.
de lesbische look?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendlief heeft dit gedaan. Huuuuu! Van mooie kop haar (wat al nodig naar de kapper moest de week voor de kappers sloten...) naar gevangenislook
Pittig kort?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendlief heeft dit gedaan. Huuuuu! Van mooie kop haar (wat al nodig naar de kapper moest de week voor de kappers sloten...) naar gevangenislook
Wat we nu doen is er niet voor om te zorgen dat niemand ooit nog besmet raakt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:16 schreef ludovico het volgende:
Dan heeft het allemaal geen zin wat we nu doen.
Beter leren we effectief ouderen te isoleren en gooien we het asap open.
Ha schat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |