Ik vond die District 9 ook mooi.quote:
Dus gewoon heel je weekafstand in 1 dag lopen en de rest van de week op je luie gat kunnen zitten, lijkt me toch niet echt bevorderlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je afstand niet meer vergroten dan je weektotaal+10% per week. Verder is vooral 2 "korte" trainingen en 1 lange (langzame duurloop) gebruikelijk.
Ik heb al een paar keer dezelfde blessure gehad dus kan niet te gek van start gaan. Maar dit klinkt wel prima ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik papegaai ook vooral wat ik elders gelezen heb hoor.Maar zo pak ik het zelf ook aan en tot nu toe steeds blessurevrij, dus ik geloof er wel in.
Als je dat áltijd doet, eh? Dan zijn, afhankelijk van je beginpunt, de stapjes ook klein he.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus gewoon heel je weekafstand in 1 dag lopen en de rest van de week op je luie gat kunnen zitten, lijkt me toch niet echt bevorderlijk
Ik hou het wel gewoon bij wandelenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer dezelfde blessure gehad dus kan niet te gek van start gaan. Maar dit klinkt wel prima ja.
Je sociale afstand?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Wandelen is ook fijn.
Jammer wel dat ik het nu niet zo'n topidee vind om m'n afstand te trainen.
Ik wil weer de grens over kunnen om lekker in heuveltjes te wandelenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Wandelen is ook fijn.
Jammer wel dat ik het nu niet zo'n topidee vind om m'n afstand te trainen.
Oh zo, ik dacht dat je alles moest optellen en in 1 keer moest lopen. Ik loop nu gemiddeld 12/13 kilometer per dag (en dan ook elke dag).quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Als je lijf één dag lopen prima vind en je dan 10km doet, zal 11km ook wel prima gaan, zeg maar.
Het was de bedoeling dat ik met Hemelvaart een wandeling van 30km zou doen, maar die afstanden trainen vind ik niet zo handig nu.quote:
Plek zat buiten, toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat ik met Hemelvaart een wandeling van 30km zou doen, maar die afstanden trainen vind ik niet zo handig nu.
Die 'trilogie' van Neil Blomkamp is sowieso tof met District 9, Elysium en Chappiequote:Op vrijdag 17 april 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Film is sowieso een aanrader, maar dus het "due to lower pollution"etc. met:
[ afbeelding ]
Neuh, het is vooral een handigheidje dat je niet teveel ineens gaat opbouwen. Bij 3 trainingen worden 2 daarvan als redelijk constant gedacht, dus bijvoorbeeld 2 dagen elk 5km en dan in het weekend de opbouwende afstand.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat je alles moest optellen en in 1 keer moest lopen. Ik loop nu gemiddeld 12/13 kilometer per dag (en dan ook elke dag).
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 'trilogie' van Neil Blomkamp is sowieso tof met District 9, Elysium en Chappie
Ja, waar iedereen tegelijk heen wil op tijden waarop ik ķķk kan.quote:
Wist niet dat dit van dezelfde schrijver wasquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 'trilogie' van Neil Blomkamp is sowieso tof met District 9, Elysium en Chappie
dat weekend zou mijn wandeling naar Monschau zijnquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat ik met Hemelvaart een wandeling van 30km zou doen, maar die afstanden trainen vind ik niet zo handig nu.
5 km op een dag is wel erg weinig hoor, dat is meer een soort rustdag. Nooit verwacht dat ik dat ooit zou zeggen trouwensquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, het is vooral een handigheidje dat je niet teveel ineens gaat opbouwen. Bij 3 trainingen worden 2 daarvan als redelijk constant gedacht, dus bijvoorbeeld 2 dagen elk 5km en dan in het weekend de opbouwende afstand.
Met Die Antwoord. Bizarre lui zijn het ook.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wist niet dat dit van dezelfde schrijver was
District 9 en Elysium al gezien, topfilms. Chappie dus ook maar eens kijken
Elysium, met dat ontploffende hoofdquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, da's minder.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, waar iedereen tegelijk heen wil op tijden waarop ik ķķk kan.
Eiffelsteigquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weekend zou mijn wandeling naar Monschau zijn
Nonsens.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
5 km op een dag is wel erg weinig hoor, dat is meer een soort rustdag. Nooit verwacht dat ik dat ooit zou zeggen trouwens
Chappie vond ik misschien nog wel de beste zelfsquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wist niet dat dit van dezelfde schrijver was
District 9 en Elysium al gezien, topfilms. Chappie dus ook maar eens kijken
In District 9 ontploffen ook ledematenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elysium, met dat ontploffende hoofd
Wat is nonsensquote:
Jouw referentiekader gebruiken als algemene maatstaf.quote:
nah, niet echt. het is vanuit mijn dorp naar monschau. Daar eten en drinken en dan met de bus terug.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weekend zou mijn wandeling naar Monschau zijn
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich lekker bij voelt. Ik wandel niet om de afstanden, maar omdat ik er van geniet om buiten, in de natuur te zijn. En zo heft iedereen zijn eigen motivatie.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon lekker bewegen zoals het in je ritme past en hoever je lijf/hoofd aan kan. Daar een waardeoordeel aan hangen vind ik not done.
Ohja! de film wel gezien trouwens.. de meme nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Film is sowieso een aanrader, maar dus het "due to lower pollution"etc. met:
[ afbeelding ]
Ja het was ook meer als referentie voor mezelf ipv algemeenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jouw referentiekader gebruiken als algemene maatstaf.
Dat voorop.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich lekker bij voelt. Ik wandel niet om de afstanden, maar omdat ik er van geniet om buiten, in de natuur te zijn. En zo heft iedereen zijn eigen motivatie.
Delen van die route zullen vast de route van de Eiffelsteig volgen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nah, niet echt. het is vanuit mijn dorp naar monschau. Daar eten en drinken en dan met de bus terug.
is 56km
Het staat er erg lomp.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het was ook meer als referentie voor mezelf ipv algemeen.
Bij mij is het uit pure noodzaak begonnen ivm revalidatie, maar tegenwoordig weet ik niet meer beterquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich lekker bij voelt. Ik wandel niet om de afstanden, maar omdat ik er van geniet om buiten, in de natuur te zijn. En zo heft iedereen zijn eigen motivatie.
O, daar laat ik mijn oren niet naar hangen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat voorop.![]()
Maar als je aan het opbouwen bent, zijn er weinig dingen zo demotiverend als "ja, da's niet zo ver he?!"
Ik heb ook nooit beweerd dat ik zo'n geweldig taalkundig tacticus benquote:
oh, vast wel. al is het grootste deel van de route in belgiequote:Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Delen van die route zullen vast de route van de Eiffelsteig volgen.Daar heb ik vorig jaar echt waanzinnig van genoten.
Ah ja ik ken hem ja. mijn vriendin moest huilen toenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chappie vond ik misschien nog wel de beste zelfs
Ken ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het uit pure noodzaak begonnen ivm revalidatie, maar tegenwoordig weet ik niet meer beter
Het was m'n kerel die het riep. Riep, tegenwoordig durft 'ie niet meer.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar laat ik mijn oren niet naar hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |