Attent!quote:Op vrijdag 17 april 2020 06:25 schreef Barreltje het volgende:
Voor mini nog een topic... voor dr ochtend fapje
quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:57 schreef Muck het volgende:
Ik ben inmiddels ook alweer een uurtje aan het werk.
Gelukkig is er koffie
Gisteravond om 22:45 stroomde het weerquote:
Ik ben druk aan het werk, maar heb 0 vergaderingen staan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:58 schreef fietsie het volgende:
Confcall #1 van 5 op confcall-vrije-vrijdag.
Waarom? Is gewoon mee wassen met de rest niet voldoende?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gisteravond om 22:45 stroomde het weer
Was mooi op tijd, want kon ik gelijk mijn baard in de conditioner zetten![]()
Ja, dat zijn idiote prijzen. Appartement hier in het gebouw, begane grond wel een minituintje. 23 jaar geleden gekocht voor 145.000 gulden, is verkocht voor 199.500 euro. Volgens mij ca 70m2quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:12 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte vandaag B&G![]()
Succes met puzzelen Loon! Ik heb ook weer een nieuwe! (Moet nog beginnen)
We wisten eigenlijk nog niet zo goed of we nu al moesten gaan kijken voor een ander huis. (En of het dan huur zou worden - want wat we écht willen is toch nog jaren onbereikbaar, maar ja, huur is niet zo'n goede investering, althans.... als je een gekocht huis weer goed kan verkopen.... En waar dan precies; want qua werk/studie zouden we naar het zuiden moeten, maar gaan we dan voor een aantal jaar richting Delft (dan sowieso huur) of Brabant?).
Maar mijn vader wees me gisteren op een appartement in de straat dat te koop staat, gelijk aan het onze (behalve dan dat wij op de bovenste verdieping zitten en een lift in het gebouw hebben). 209.500 - fokking- euro.
... Das bizar. Voor 60m2 hè![]()
(In de niet bepaald beste wijk van deze stad. Voor een jaren 70 betonblok...)
(Wij kochten het voor 110. Wel met koopgarantregeling (60/40), anders was het 140 geweest. Maar toch)
Die woningmarkt is echt mesjogge. Maar misschien toch eens moeite dan om nu wel echt verder te kijken.
Hier geen eens een tuin, maar enkel een balkonnetje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn idiote prijzen. Appartement hier in het gebouw, begane grond wel een minituintje. 23 jaar geleden gekocht voor 145.000 gulden, is verkocht voor 199.500 euro. Volgens mij ca 70m2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |