quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Komt Herman vertellen dat er bitches in z'n aura staan?quote:
Nee hij mag samen met nitwit Dione, die niet weet of er lucht of zand in een band zit, en de arrogante lul Niki Terpstra feest komen vieren dat de Tour weer op de kalender staat (voordat alles weer van de kalender af wordt gegooid).quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Komt Herman vertellen dat er bitches in z'n aura staan?
Nicequote:Op vrijdag 17 april 2020 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
Gommers GOAT vanavond
@:caland
@:jancees
@:doublepain
@:zipportal
@:el-stinho
Ik dacht precies hetzelfde, wat een flauwekul zo'n vraag.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:23 schreef Vallon het volgende:
geef de schuld maar aan Gommers dat er nu geen mondkapjes zijn in de verpleeghuizen... how low can you go tonight.
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:23 schreef Vallon het volgende:
geef de schuld maar aan Gommers dat er nu geen mondkapjes zijn in de verpleeghuizen... how low can you go tonight.
Hij werd zo'n beetje ter verantwoording geroepen, terwijl hij niet verantwoordelijk is voor het tekort aan mondkapjes.quote:
Raar dan jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Hij werd zo'n beetje ter verantwoording geroepen, terwijl hij niet verantwoordelijk is voor het tekort aan mondkapjes.
Dat gesmak ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
Hugo kom eens voor de grap slecht uit je woorden
Ja, ho maar
Yep, 3 weken geleden kwamen ze met 100/dag op de IC. Je mag verwachten dat ze nu met dat tempo de IC verlaten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:28 schreef Vallon het volgende:
Dat de uitstroom niet opgang komt.... iets met lange ligdagen.
Het was een glibberige vraag ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Hij werd zo'n beetje ter verantwoording geroepen, terwijl hij niet verantwoordelijk is voor het tekort aan mondkapjes.
Ik hou van vrouwmeisjesquote:
Ik ga op tv voor 1,2 miljoen mensen en ik trek aan...quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga op tv voor 1,2 miljoen mensen en ik trek aan...
Tuinbroek!quote:
Het vooral hopen dat dit virus zich muteert naar een mildere vorm.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:30 schreef OProg het volgende:
"We komen nooit meer van het coronavirus af".
Dat klopt, het is net een fluenza. Maar ik weet niet zo goed wat in deze vraagstelling 'HET' virus is. Coronavirussen zijn er al veel langen.
De vrouwelijke Jort Kelder?quote:
Erger. Een roze tuinbroek.quote:
Beta meisjesquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Die roze bretels door daar aan toe, maar het matcht totaal niet met de rest.
Sowieso is kleding overrated.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:34 schreef svann het volgende:
[..]
En tech-dame, die heeft andere prioriteiten dan standaardmode.
Niets mis mee.
Ongeveer jaquote:
Wat zou jij dragen als je op tv kwam?quote:
Hoeft niet zo moeite te doen met zoveel mannen om haar heen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:34 schreef svann het volgende:
[..]
En tech-dame, die heeft andere prioriteiten dan standaardmode.
Niets mis mee.
Spijkerbroek tshirt zonder tekst. Schoenen en sokjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat zou jij dragen als je op tv kwam?
Krijgt ze ingefluisterdquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:37 schreef svann het volgende:
Intensivisten zijn wel ingewikkelder apparaten gewend.
Wat een vraag.
Seegers is getrouwd en christen, dat wordt hem niet.quote:
ja Kuzu ook! Dat eerste danquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Seegers is getrouwd en christen, dat wordt hem niet.
Mua Italie heeft hier niet zo veel aan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:38 schreef OProg het volgende:
Met dit soort vindingen kunnen ze in armere landen een hoop bereiken denkt ik.
Capelle?quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Segers heeft op dezelfde middelbare school als ik gezeten
Wat?quote:
En toch is het nog redelijk goed met jou gekomen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Wat is je vraag.quote:
quote:
Ik mag Segers wel, altijd beschaafd, onderlegd en zal nooit iemand neerhengsten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Gesloten vraag; ja of nee.quote:
Ja fuck andere mensenquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
lijkt me overdreven dit, dat saamhorigheid
Ja Segers is een topper, al ben ik het inhoudelijk niet vaak met hem eens, maar sterke politicus, ik zou niet weten wie die partij zou moeten dragen die enigszins vergelijkbaar is met hem.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik mag Segers wel, altijd beschaafd, onderlegd en zal nooit iemand neerhengsten.
Jammer dat hij zich door een hoger echelon laat lijden en zich moet laten leiden door stupide presentatoren.
ze zagen hem zeker als 1 van de plagen en hebben hem weggejaagdquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:44 schreef xzaz het volgende:
Wisten jullie dat hij nog in Egypte heeft gewoond?
Sophie is de zwakste van allemaal, ik krijg de indruk dat zij haar vragen baseert op basis van haar ideeën. Het is vrij helder dat Sophie niets journalistieks in haar heeft. Zeg dan niets, zoals Giovanca.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:42 schreef Waterdrinker het volgende:
Sophie stelt echt zulke debiele vragen en luistert totáál niet naar de antwoorden.
Prima kerelquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik mag Segers wel, altijd beschaafd, onderlegd en zal nooit iemand neerhengsten.
Jammer dat hij zich door een hoger echelon laat lijden en zich moet laten leiden door stupide presentatoren.
Giovanca is nog erger.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Sophie is de zwakste van allemaal, ik krijg de indruk dat zij haar vragen baseert op basis van haar ideeën. Het is vrij helder dat Sophie niets journalistieks in haar heeft. Zeg dan niets, zoals Giovanca.
Yep is sws op dat MO sterk... wat veel mensen in hem onderschatten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:44 schreef xzaz het volgende:
Wisten jullie dat hij nog in Egypte heeft gewoond?
De begin vraag (waarschijnlijk bedacht door de redactie) is wel oké, maar zodra ze zelf door gaat vragen dan wordt het raar. "Kan ik ook zo'n apparaat bedienen, als je me 3 weken traint?" Tsja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Sophie is de zwakste van allemaal, ik krijg de indruk dat zij haar vragen baseert op basis van haar ideeën. Het is vrij helder dat Sophie niets journalistieks in haar heeft. Zeg dan niets, zoals Giovanca.
Een aantal reacties van de maatschappij vielen in positieve zin op, maar het beestje zal inderdaad niet enorm van karakter zijn veranderd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
lijkt me overdreven dit, dat saamhorigheid
In die vraag zit wel heel veel dedain ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De begin vraag (waarschijnlijk bedacht door de redactie) is wel oké, maar zodra ze zelf door gaat vragen dan wordt het raar. "Kan ik ook zo'n apparaat bedienen, als je me 3 weken traint?" Tsja.
Pauw zou dit nooit vragen
quote:
Heb je die ook?quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Shell is door het putje, slecht moment om te verkopen
-45,67%quote:
Die zou ik nog maar eventjes vasthouden.quote:
Hij sprak nochtans matig Russisch in Flodder in Amerika.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:58 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze man heeft opa Flodder aan het lopen en praten gemaakt
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:57 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die zou ik nog maar eventjes vasthouden.
Ach, komt wel goed.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je houdt nog 54,33% over...het glas is half vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |