SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Je kunt de bollen nog opetenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:00 schreef Melting het volgende:
@ TT: ik heb tulpen staan, maar die zijn bijna uitgebloeid. Morgen dus maar weer iets anders halen.
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
Ik heb Gerbera's. Die staan weken.
Is ook Schitterend - Voltooid verleden tijd
Veel mensen vinden dit nummer niets, maar ik vind het een geweldig nummer.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:03 schreef just me het volgende:
Ik heb vorige week vrijdag een schitterend boeket van Junior gekregen
staat nog schitterend
Dat ze elkaar gevonden hebbenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan het artikel over Dsjingis Khan niet meer vinden, maar het was een bij elkaar geraapt zooitje uit heel Europa dat a la K3 samen ineens en zanggroep vormde, terwijl de helft nog nooit iets op een podium gedaan had...
Nee, ze hebben allemaal auditie gedaan bij een Duitse producer, sommigen dachten dat ze voor een dansgroep of een rockband kwamen...quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze hebben allemaal auditie gedaan bij een Duitse producer, sommigen dachten dat ze voor een dansgroep of een rockband kwamen...
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
De collega’s van Symph hebben gisteren tulpen gekregen, hij wacht nog steeds
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
De collega’s van Symph hebben gisteren tulpen gekregen, hij wacht nog steeds
Bij mr Songfestival Ralf Siegelquote:Op donderdag 16 april 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze hebben allemaal auditie gedaan bij een Duitse producer, sommigen dachten dat ze voor een dansgroep of een rockband kwamen...
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
De Doodgewoonste Dingen - Passe Partout
Ik vind het best 'n mooi nummerquote:Op donderdag 16 april 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Dit is volgens mij zelfs #1 geweest...
6 wekenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Dit is volgens mij zelfs #1 geweest...
Ik ook.quote:
Wanneer heb je haar dan gezien?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En het optreden van Bonnie was een genante vertoning
Heleboel jaar geleden op de Kapelse dag (het grote evenement in de woonplaats van mijn vader en zusje). Uitgerangeerde artiesten worden daar op een podium tegenover een kroeg gehesen, echt heel ergquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
Op een mooie pinksterdag![]()
![]()
![]()
Kuieren in de zon mogen we nog steeds.
Als het doorgaat natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, 2 jaar geleden had ze George Baker, voor dit jaar reikt het budget net voor Rene Karst, zie ik
Die is niet uitgerangeerd..... wordt nog best veel geboekt vanwege zijn atje voor de sfeer.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, 2 jaar geleden had ze George Baker, voor dit jaar reikt het budget net voor Rene Karst, zie ik
Voor 3 euro is dat best een aardig optreden..quote:Op donderdag 16 april 2020 21:29 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die is niet uitgerangeerd..... wordt nog best veel geboekt vanwege zijn atje voor de sfeer.
Ik dacht aan Sandy, maar die lijkt er minder op dan ik dacht.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:32 schreef Melting het volgende:
Mad... vraagje wat jij misschien wel weet...
Het meisje uit deze clip, komt me bekend voor. Heeft zij nog ergens in meegespeeld, dat jij weet?
Ik herken haar niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:32 schreef Melting het volgende:
Mad... vraagje wat jij misschien wel weet...
Het meisje uit deze clip, komt me bekend voor. Heeft zij nog ergens in meegespeeld, dat jij weet?
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht aan Sandy, maar die lijkt er minder op dan ik dacht.
Was wel leuk zo, thanks!
Misschien verwarde ik haar met Sandy.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken haar niet.
Sandy is het niet...
Goedemorgen.quote:
Ja, inderdaad. Ik kan niet wachten tot het 17.00 is. Mijn moraal was/is deze week wel echt op een dieptepunt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Laatste werkdag van de week.
Dan hoop ik voor je dat het snel 17.00 uur is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 06:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik kan niet wachten tot het 17.00 is. Mijn moraal was/is deze week wel echt op een dieptepunt.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 06:55 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen.
Ze hebben het erover dat na de 21e tandartsen wellicht weer mogen gaan werken.
Weet alleen niet of ik dan al direct zou durven. Krijg je denk ik toch een soort van run op die hulp.
En ben sowieso al een angstpatiënt die in de risicogroep zit. Denk dat ik toch wat langer wacht.
Maar wel fijn voor die tandartsen, las dat er al een paar 100 faillissementen zijn aangevraagd.
Mochten alleen maar spoed dingen doen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Tandartsen die failliet gaan?
Hoe kan dat als je ziet wat ze verdienen?
Maar ik zou wel gewoon gaan als ik jou was.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mochten alleen maar spoed dingen doen de laatste tijd.
Wel grappig, heeft de praktijk waar ik ga een filmpje over het corona gedoe op YouTube, sluiten ze af met "als je een vraag hebt, zet het in de comments, dan beantwoorden we die zo snel mogelijk.
"Comments are turned off"
Heb er ook maar een mailtje over gestuurd, ze moeten toch wat te doen hebben nuquote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:18 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag geen volledig vrije dag, maar een half dagje werken ivm spoedklus en zieke collega (geen Corona).
Een kwart van de dag zit er nu al opquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat halve dagje is voorbij voor je er erg in hebt.
Je kan ook overdrijven, Raf.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een kwart van de dag zit er nu al op![]()
Een dag duurt 24 uur, dus om 06:00u is een kwart al voorbijquote:
Ik vind het ook niet zo heel erg, aangezien ik de geplande New York dagen verplicht op moet nemen. Compenseer ik nu weer een beetje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat halve dagje is voorbij voor je er erg in hebt.
Dat mogen ze je niet verplichten geloof ik. Al zou ik daar ook niet snel moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel erg, aangezien ik de geplande New York dagen verplicht op moet nemen. Compenseer ik nu weer een beetje.
Dat mogen ze wel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat mogen ze je niet verplichten geloof ik. Al zou ik daar ook niet snel moeilijk over doen.
Ik (her)ken hetquote:Op vrijdag 17 april 2020 06:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik kan niet wachten tot het 17.00 is. Mijn moraal was/is deze week wel echt op een dieptepunt.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik (her)ken hetElke dag komt naar moeizaam op gang. Ik hoop vandaag echter wel om 14:30 uur te kunnen stoppen met werken.
Goedemorgen
Enkel als je echt vaste vakanties hebt dacht ik, maar ben geen arbeidsrechtsdeskundige.quote:
Afgelopen woensdag was het 14:30 uur.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat heb ik je vaker zien zeggen.
Dit betreffen reeds geplande en goedgekeurde vrije dagen. Volgens mij mogen werkgevers daarvan zeggen dat je ze moet opnemen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Enkel als je echt vaste vakanties hebt dacht ik, maar ben geen arbeidsrechtsdeskundige.
Maar zal dit jaar sowieso raar gaan, dat ze opperen schoolvakanties te verkorten is ook niet echt handig qua planning.
Ja maar in beginsel moet een werkgever een aanvraag voor vrije dagen buiten 2 weken voor aanvang goedkeuren. Mits dat geen gevolgen heeft voor de continuïteit van het bedrijf. Dus dan zou er voor mijn gevoel ook een annuleringstermijn moeten zijn. Meen daar ook wel eens wat over gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit betreffen reeds geplande en goedgekeurde vrije dagen. Volgens mij mogen werkgevers daarvan zeggen dat je ze moet opnemen.
Dat snap ik ook wel want anders bewaart iedereen de uren voor het najaar of kerst. Je mag ook maar een beperkt aantal uren meenemen naar volgend jaar.
Dit is trouwens wel overal anders geregeld.
Oh maar dat is ook goed. Maar dat is (in theorie) anders dan verplichten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn leidinggevende heeft mij gevraagd om toch een paar dagen vrij te plannen of vakantie te nemen de komende periode. Was ik eerst niet van plan en vond ik niet nodig.
Maar ik heb er eens over nagedacht en toch wat dagen vrij gepland. Mede omdat ik nu zo'n 40 uur per week thuis werk (normaal 36) en het toch wel goed is om ook even los te komen van het werk.
Ik zou juist graag vrij willen nemen in deze periode, maar bij mij lukt dat dan weer juist niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn leidinggevende heeft mij gevraagd om toch een paar dagen vrij te plannen of vakantie te nemen de komende periode. Was ik eerst niet van plan en vond ik niet nodig.
Maar ik heb er eens over nagedacht en toch wat dagen vrij gepland. Mede omdat ik nu zo'n 40 uur per week thuis werk (normaal 36) en het toch wel goed is om ook even los te komen van het werk.
Vraag me wel eens af of jij überhaupt ooit vrij kan nemen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou juist graag vrij willen nemen in deze periode, maar bij mij lukt dat dan weer juist niet.
In normale omstandigheden is annuleren nooit een probleem, maar het zijn nu geen normale omstandigheden. Ik begrijp het wel hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar in beginsel moet een werkgever een aanvraag voor vrije dagen buiten 2 weken voor aanvang goedkeuren. Mits dat geen gevolgen heeft voor de continuïteit van het bedrijf. Dus dan zou er voor mijn gevoel ook een annuleringstermijn moeten zijn. Meen daar ook wel eens wat over gelezen te hebben.
Ach het gaat in dit geval maar om 2 dagen... prima! Ik heb die dagen ook vrij genomen... dus hebben we samen een paar dagen vrij.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar in beginsel moet een werkgever een aanvraag voor vrije dagen buiten 2 weken voor aanvang goedkeuren. Mits dat geen gevolgen heeft voor de continuïteit van het bedrijf. Dus dan zou er voor mijn gevoel ook een annuleringstermijn moeten zijn. Meen daar ook wel eens wat over gelezen te hebben.
Ow dat is balen. Is er niemand die jouw werk (deels) kan overnemen? Dat is ook wel een dingetje bij mij trouwens. Ik heb ook geen vervanger en daar moet ik ook over nadenken van mijn leidinggevende. Dat is nog niet zo gemakkelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou juist graag vrij willen nemen in deze periode, maar bij mij lukt dat dan weer juist niet.
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af. Maar ik ben niet de enige op dit moment bij ons. Het is gewoon echt druk. Een collega van mij zat er echt doorheen vorige week en had een dag vrij gepland, maar heeft toch gewoon gewerkt vanwege de drukte.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af of jij überhaupt ooit vrij kan nemen?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af. Maar ik ben niet de enige op dit moment bij ons. Het is gewoon echt druk. Een collega van mij zat er echt doorheen vorige week en had een dag vrij gepland, maar heeft toch gewoon gewerkt vanwege de drukte.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:08 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
wel 'n half kopje koffie maar ik zal niet zeuren, straks maar verder proberen het koffieapparaat weer goed werkend te krijgen![]()
Wat lastig dat wel vrij moeten nemen of juist geen vrij kunnen nemen. Ik hoorde Merel er ook al over.
Er zijn 1 april 3 nieuwe medewerkers begonnen. Sinds 1 januari zijn er meer dan 10 mensen bijgekomen, maar voordat je ze hebt ingewerkt duurt gewoon lang. En nu nog langer. Inwerken van 3 mensen vanaf thuis is ook een behoorlijke klus.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moet toch niet kunnen. Ze moeten gewoon wat meer mensen aannemen dan.
Dit is voor niemand goed.
Ik zal het apparaat even vrij gevenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Maar een half kopje?
Werkt het apparaat nog steeds niet goed? Ik denk dat dat komt omdat het apparaat overwerkt is.
Zie je de druk wel afnemen, of merk je weinig verschil?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn 1 april 3 nieuwe medewerkers begonnen. Sinds 1 januari zijn er meer dan 10 mensen bijgekomen, maar voordat je ze hebt ingewerkt duurt gewoon lang. En nu nog langer. Inwerken van 3 mensen vanaf thuis is ook een behoorlijke klus.
Maar je merkt wel dat de druk nu bij de 'oude' garde te groot aan het worden is, ja.
op dit moment is de druk toegenomen omdat ik mijn vorige functie er ook weer bij heb gekregen. Dit om ook weer anderen te ontlasten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie je de druk wel afnemen, of merk je weinig verschil?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:42 schreef livelink het volgende:
[..]
op dit moment is de druk toegenomen omdat ik mijn vorige functie er ook weer bij heb gekregen. Dit om ook weer anderen te ontlasten.
Dat kán toch niet livelink, dit is wachten totdat jij niet meer kunt functioneren !quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:42 schreef livelink het volgende:
[..]
op dit moment is de druk toegenomen omdat ik mijn vorige functie er ook weer bij heb gekregen. Dit om ook weer anderen te ontlasten.
Nieuwe medewerkers is fijn, maar op de korte termijn heb je er helaas niet veel aan en kost het juist meer tijd. En helemaal op de manier waarop je nu mensen moet inwerken. Kwestie van lange adem...quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn 1 april 3 nieuwe medewerkers begonnen. Sinds 1 januari zijn er meer dan 10 mensen bijgekomen, maar voordat je ze hebt ingewerkt duurt gewoon lang. En nu nog langer. Inwerken van 3 mensen vanaf thuis is ook een behoorlijke klus.
Maar je merkt wel dat de druk nu bij de 'oude' garde te groot aan het worden is, ja.
Justme was er niet?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen bejaarden geschopt in de supermarkt
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Just me gaat naar de rustige buurtwinkel en laat de rest thuisbezorgen
bij ons beginnen we maandag met het alsnog inplannen van 4500 examens in groepjes van 8quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij ons beginnen we maandag met het alsnog inplannen van 4500 examens in groepjes van 8
Ik hoef dus voorlopig niet aan extra vakantiedagen te denken.
Ik gok dat ik voornamelijk half lig te slapenquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:13 schreef peaceman het volgende:
Is er nog behoefte aan een show vanavond?
Dat klinkt goed, spijkerbroek. Ik denk dat ik als kluizenaar uit deze crisis kom. Dat ik dan ook helemaal geen zin meer heb om andere mensen te zien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, ben net thuis van uitgebreide koffiemiddag met een collega. Nou ja, na de koffie kwam er bier. Was erg gezellig
Jij hebt nog een gezin om je heen. Ik woon alleen, dus elke vorm van mensen zien vind ik wel fijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, spijkerbroek. Ik denk dat ik als kluizenaar uit deze crisis kom. Dat ik dan ook helemaal geen zin meer heb om andere mensen te zien.
Ja, begrijp ik heel goed hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij hebt nog een gezin om je heen. Ik woon alleen, dus elke vorm van mensen zien vind ik wel fijn.
Ik begin mezelf ook zat te wordenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij hebt nog een gezin om je heen. Ik woon alleen, dus elke vorm van mensen zien vind ik wel fijn.
Ik klets nog wel veel met mijn buurmeisje over de schutting. Zij is ook alleen en heeft er ook wel echt behoefte aan. Ze roept me ook gewoon vanuit de tuin om even te kletsen.quote:
Is ook gezelligquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik klets nog wel veel met mijn buurmeisje over de schutting. Zij is ook alleen en heeft er ook wel echt behoefte aan. Ze roept me ook gewoon vanuit de tuin om even te kletsen.
Ik vind dat ook wel fijn hoor ter afleiding.
Ik begin jou ook zat te wordenquote:
Spijkerbroek durft niet dichtbij te komenquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, een beetje sociaal doen, zij het op gepaste afstand...
Nu zijn het slechts paarden die het moeten ontgelden. Wie weet op welke staak mijn hoofd terecht komt als ik dicht bij je kom..quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Spijkerbroek durft niet dichtbij te komen
Goedemorgen just me.quote:
Na een lange indringende strijd heb ik gewonnenquote:Op zaterdag 18 april 2020 07:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Hoe is het met het koffiezet apparaat?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 07:35 schreef just me het volgende:
[..]
Na een lange indringende strijd heb ik gewonnen
![]()
Toen ik echt alles uit elkaar gehaald had wat kon en ik alles weer ging terugplaatsen was het best spannendquote:
Just me de bouwer, kan ze het maken? Ja, ze kan het!quote:Op zaterdag 18 april 2020 07:39 schreef just me het volgende:
[..]
Toen ik echt alles uit elkaar gehaald had wat kon en ik alles weer ging terugplaatsen was het best spannend
Ik had geen keus, het was of dit proberen of een nieuw apparaat kopenquote:Op zaterdag 18 april 2020 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Just me de bouwer, kan ze het maken? Ja, ze kan het!
quote:Op zaterdag 18 april 2020 07:44 schreef just me het volgende:
Maar slim... ben ik niet echt hoor.. ik had een kaartje gestuurd naar Junior en fam.... had ik het vorige adres gebruikt
Ik ken de nieuwe bewoners van het huis nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet slim inderdaad. Is het kaartje nog wel aangekomen?
Wel goed dat je er zelf achter gekomen bent.quote:Op zaterdag 18 april 2020 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken de nieuwe bewoners van het huis niet![]()
Ik heb maar een nieuw kaartje gestuurd en nu wel het juiste adres gebruikt.
Dat dan weer wel. Ik had het kaartje via Greetz verstuurd dus ik kon het nakijken. Meteen het adresbroek daar bijgewerkt en de adressen weggegooid die niet meer gebruikt gaan worden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel goed dat je er zelf achter gekomen bent.
Slim.quote:Op zaterdag 18 april 2020 07:50 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ik had het kaartje via Greetz verstuurd dus ik kon het nakijken. Meteen het adresbroek daar bijgewerkt en de adressen weggegooid die niet meer gebruikt gaan worden.
Ik ga zo eerst naar de markt om kaas en wat bloemen te kopen en ik ga vandaag met Junior skypen, dolle boel dusquote:Op zaterdag 18 april 2020 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Slim.
En wat staat er op het programma voor dit weekend?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 07:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst naar de markt om kaas en wat bloemen te kopen en ik ga vandaag met Junior skypen, dolle boel dus![]()
Ga jij nog iets bijzonders doen behalve je zaterdagse huishoudelijkse beslommeringen ?
Hier nog geen zonnetje te zien, er wordt wel wat regen voorspeld.quote:Op zaterdag 18 april 2020 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]Nee, alleen wassen en poetsen.
Hoop dat het een beetje lekker weer is, dan ga ik straks misschien nog even buiten zitten.
Echt?quote:Op zaterdag 18 april 2020 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
Hier nog geen zonnetje te zien, er wordt wel wat regen voorspeld.
Die komt misschien nog welquote:Op zaterdag 18 april 2020 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt?
Dat is jammer. Hier trouwens ook nog geen zon.
Fijne dag.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
Die komt misschien nog wel
Als het zo blijft kan ik straks het gras maaien, als iedereen buiten zit doe ik dat toch maar niet.tijd om te douchen en dat soort dingen, tot later
Goedemorgen Diana.quote:
Twan is afgelopen week begonnen met schoolexamens thuis maar is ook vaak bij zijn vriendin. Hij verveelt zich wel. Hij kan ook niet werken want die sportzaak zit nu tijdelijk dicht. Hij heeft wel geholpen in de tuin en vorige week hebben we samen een nieuwe kledingkast op zijn kamer in elkaar gezet en heeft hij alles opgeruimd op zijn kamer. Hij moet nog 4 schoolexamens doen (laatste 15-5) en dan is hij helemaal klaar met school dit jaar. Hopelijk gaat de sportzaak snel weer open. Dan kan hij nog wat doen met zijn vrije tijd.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diana.
Zijn Lennon en Twan het thuiszitten nog niet zat?
Goed bezig. Ik heb dat ding ooit ook helemaal uit elkaar gehaald, alles schoongemaakt en hij liep weer als een zonnetje. Ondanks jaren ongebruikt en vies in de berging staan. Dat ding kan kennelijk wat hebbenquote:Op zaterdag 18 april 2020 07:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had geen keus, het was of dit proberen of een nieuw apparaat kopen
Dat snap ik dan wel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is afgelopen week begonnen met schoolexamens thuis maar is ook vaak bij zijn vriendin. Hij verveelt zich wel. Hij kan ook niet werken want die sportzaak zit nu tijdelijk dicht. Hij heeft wel geholpen in de tuin en vorige week hebben we samen een nieuwe kledingkast op zijn kamer in elkaar gezet en heeft hij alles opgeruimd op zijn kamer. Hij moet nog 4 schoolexamens doen (laatste 15-5) en dan is hij helemaal klaar met school dit jaar. Hopelijk gaat de sportzaak snel weer open. Dan kan hij nog wat doen met zijn vrije tijd.
Lennon doet elke ochtend zijn schoolwerk en 's middags vaak chatten of gamen met vrienden. Maar die wil wel graag weer naar school.
Dus eigenlijk zijn ze het beiden wel zat thuis.![]()
Hij gaat doorleren hoor, hij gaat naar Saxion Enschede (op 5 minuten afstand van thuis). HBO Accountancyquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel.
Gaat Twan doorleren, of gaat hij aan het werk?
Toe maar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij gaat doorleren hoor, hij gaat naar Saxion Enschede (op 5 minuten afstand van thuis). HBO Accountancy
Ja daar zit een heel plan achter.... hij wil uiteindelijk graag een eigen bedrijf.quote:
Goed dat hij vooruit plant.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja daar zit een heel plan achter.... hij wil uiteindelijk graag een eigen bedrijf.
Ja dat vind ik ook. Ben wel benieuwd hoe het hem afgaat. Hij doet nu zo weinig mogelijk maar wel goede resultaten. Op het HBO moet dat wel anders denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed dat hij vooruit plant.![]()
Dat is een extra motivatie om te slagen.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Ben wel benieuwd hoe het hem afgaat. Hij doet nu zo weinig mogelijk maar wel goede resultaten. Op het HBO moet dat wel anders denk ik.
Motto: beste resultaten bij de minste inspanning. Liever een 6 zonder stress dan een 7 zonder leven.![]()
Precies en daar probeer ik wel een beetje op in te praten. Maar met zijn doel moet hij wel wat gaan doen op het HBO anders gaat het niet lukken. Hij leert ook wel heel gemakkelijk hoor. Hij heeft nu twee zessen en 5 zevens. Dat zijn wrs ook de eindcijfers op zijn diploma.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel een punt. Zo dacht ik er ook over......toen.
Achteraf had ik het beter anders gedaan, maar ja..... dat is allemaal achteraf.
Mooie cijfers.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies en daar probeer ik wel een beetje op in te praten. Maar met zijn doel moet hij wel wat gaan doen op het HBO anders gaat het niet lukken. Hij leert ook wel heel gemakkelijk hoor. Hij heeft nu twee zessen en 5 zevens. Dat zijn wrs ook de eindcijfers op zijn diploma.
Precies. Die les heeft hij ook gehad in de eerste keer 4 havo, hij is toen blijven zitten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooie cijfers.
Maar als het niet lukt, komt hij er vanzelf achter. Soms is een harde les nodig om iets duidelijk te maken.
Een béétje accountant kan goochelen met cijfers en er wel 2 zevens en 5 achten van makenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Hij heeft nu twee zessen en 5 zevens. Dat zijn wrs ook de eindcijfers op zijn diploma.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De laatste filter voor de waterfilterkan van het andere merk beviel niet zo goed, die is na 3 weken al ‘op’, dus nu maar weer dure filters van Brita zelf besteld. Ach, ik mag niet klagen, we hebben ze jaren goedkoop bij de kringloop kunnen scoren en nu met mijn bonnen van bol.com doet het ook niet echt pijn in de portemonnee. Ik won afgelopen week nog een bon van ¤10
Vragenlijst invullen bij MeMopanel. Ik had geluk, ik heb daar drie lijsten ingevuld en ik won. Bij andere panels krijg je gewoon punten die je in kunt wisselen voor o.a. bonnen van bol.com, bij dit panel kun je winnen. We zijn aan het sparen voor als de wasmachine het ooit begeeft, ik geloof dat we nu nog ¤75 aan bonnen hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe win jij Bol.com cadeaubonnen? Die wil ik ook wel winnen. Komen altijd van pas.
WIlde ik weer eens rustig pokeren, komen er ineens van die gasten binnenvallen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:34 schreef spijkerbroek het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)t-53-bekeuringen-uit
53 zwakzinnigen. Wat een honden.
Helaas is de boete hiervoor slechts ¤390.
Nog even door sparen dan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vragenlijst invullen bij MeMopanel. Ik had geluk, ik heb daar drie lijsten ingevuld en ik won. Bij andere panels krijg je gewoon punten die je in kunt wisselen voor o.a. bonnen van bol.com, bij dit panel kun je winnen. We zijn aan het sparen voor als de wasmachine het ooit begeeft, ik geloof dat we nu nog ¤75 aan bonnen hebben.
Ik had iets anders te doen gisteren. Nu kan ik die ¤390 bij de volgende keer inzetten 👍quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:37 schreef Melting het volgende:
[..]
WIlde ik weer eens rustig pokeren, komen er ineens van die gasten binnenvallen.
Kom je er weer goed vanaf. Anders had ik je sowieso ingemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had iets anders te doen gisteren. Nu kan ik die ¤390 bij de volgende keer inzetten 👍
Ik was gisteren bezig met een paar ronden Russisch roulette. Just saying...quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom je er weer goed vanaf. Anders had ik je sowieso ingemaakt.
En? Gewonnen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was gisteren bezig met een paar ronden Russisch roulette. Just saying...
Nee, 3 keer verlorenquote:
Is Symph nog niet terug van de bloemist?quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Hier nog geen tulpen, ik gok dat er ergens iets misgegaan is
quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Hier nog geen tulpen, ik gok dat er ergens iets misgegaan is
Geen idee waar het mis is gegaan, bloemen bestellen voor meer dan 1000 medewerkers lijkt me ook nogal een klus. Bestelling ergens niet goed doorgekomen, bezorger de weg kwijt, je weet het niet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:06 schreef just me het volgende:
[..]wat ontzettend onattent van zijn werk!!!
Dan is het te hopen dat de bezorger alsnog jullie adres weet te vinden!quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geen idee waar het mis is gegaan, bloemen bestellen voor meer dan 1000 medewerkers lijkt me ook nogal een klus. Bestelling ergens niet goed doorgekomen, bezorger de weg kwijt, je weet het niet.
Dat hoop ik wel. Maar het is altijd maar afwachten hè?quote:
Je zegt het zelf...quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Maar het is altijd maar afwachten hè?
Kolonel Mustard heeft het gedaan, met de kandelaar in de biljartzaal.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
Ik tune denk ik wat later in.
Moet nog even naar de winkel en de laatste aflevering van Money Heist (La casa de papel) kijken.
En dat past niet in 50 minuten.
Zo hard zitten te bingen de laatste tijd, nu wil ik het einde (voor nu) ook zien).
Cluedo is een ondergewaardeerd spel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kolonel Mustard heeft het gedaan, met de kandelaar in de biljartzaal.
Oeps, spoiler.
Het is geen slecht spel idd.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Cluedo is een ondergewaardeerd spel.
Vroeger vaak gespeeld jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Cluedo is een ondergewaardeerd spel.
Ik ookquote:
Ja. Even refreshen om 21:00 uur.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Klopt het dat je nog niet kan luisteren??
playquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Klopt het dat je nog niet kan luisteren??
Komt goed.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:58 schreef just me het volgende:
@:Melting, gaat dit nog goedkomen ?
The server is Offline or Unreachable
quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
Yep. Biertje bij de hand. Ik zit er helemaal klaar voor.
Namens Melting:quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:58 schreef just me het volgende:
@:Melting, gaat dit nog goedkomen ?
The server is Offline or Unreachable
i have faith in Meltingquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Namens Melting:
John Hiatt - Have a little faith in me
hijgend en welquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:00 schreef DJ11 het volgende:
En er is geluid![]()
The diskjockey person has arrived.
quote:
Dat klopt.quote:
Zo leer je nog eens watquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
Ik wist dus helemaal niet dat dit van The Stones was![]()
Hij is met Brian May?quote:
Mijn shows zijn erg leerzaam. Vaak ook nog voor mezelf.quote:
Zij hebben het gejat van Lady gaga hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
Ik wist dus helemaal niet dat dit van The Stones was![]()
Dan hoop ik dat je genoeg bier in huis hebt.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je genoeg bier in huis hebt.
Ik red het wel, alcoholgewijs. Ik heb ook nog een kruidenbitter voor noodgevallen.quote:
Bad is bad.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij komt daar vast bekenden tegen. Guus Meeuw is er ook.
Gelukkig draait Vout niet..... anders had je dat wel nodig.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik red het wel, alcoholgewijs. Ik heb ook nog een kruidenbitter voor noodgevallen.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bad is bad.
En douche is douche.
Wijs je Symph nu als vrijwilliger aan om drank te bezorgen bij de luisteraars die het nodig hebben?quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor noodgevallen staat er hier ook nog allerlei drank
Ik woon in het midden van het land. Moet kunnen toch. Is voor iedereen goed bereikbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wijs je Symph nu als vrijwilliger aan om drank te bezorgen bij de luisteraars die het nodig hebben?
Wordt wel lastig als ik ook nog plaatjes moet draaien.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik woon in het midden van het land. Moet kunnen toch. Is voor iedereen goed bereikbaar.
Ik heb hier net een kop gezet. Ik laat de alcohol waarschijnlijk staan. Wil morgen echt weer een keer hardlopen...quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ook maar een paar lentebokjes in huis gehaald. Voor het eerst sinds maanden weer eens een biertje.
Maar zo eerst:
Symph komt bij mij langs als hij naar jou moet. Kan hij hier ook meteen wat afgeven.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik woon in het midden van het land. Moet kunnen toch. Is voor iedereen goed bereikbaar.
Gewoon Gup aanzetten op shuffle. En zeggen dat google het niet meer doet, zodat je geen plaatjes kunt posten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt wel lastig als ik ook nog plaatjes moet draaien.
Symphonic Alcoholic ®quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wijs je Symph nu als vrijwilliger aan om drank te bezorgen bij de luisteraars die het nodig hebben?
Ik heb het weleens gehoord, maar het is erg lang geleden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Geen slecht nummer idd. Ik kende het niet
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, leuk liedje. Gaat mijn verzamelmap in.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Geen slecht nummer idd. Ik kende het niet
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gehoord, maar het is erg lang geleden.
Als dit allemaal,lang gaat duren moeten we allemaal eerst weer een paar lessen nemenquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Symph komt bij mij langs als hij naar jou moet. Kan hij hier ook meteen wat afgeven.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon Gup aanzetten op shuffle. En zeggen dat google het niet meer doet, zodat je geen plaatjes kunt posten.
Zegt wel wat over mij of over mijn opvoeding...quote:
Het zegt iets over Meltingquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zegt wel wat over mij of over mijn opvoeding...
Misschien meer over leeftijd.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zegt wel wat over mij of over mijn opvoeding...
Er is een Nederlandse versie hiervan..quote:
Kan ook, hoewel ik redelijk wat muziek ken van voor mijn geboorte..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |