abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192656295
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:43 schreef crystal_meth het volgende:
Een wet market in de buurt van een biolab waar vleermuisvirussen bestudeerd worden is natuurlijk de ideale plaats om een biowapen los te laten. Dan heb je een geloofwaardige oorsprong voor het virus, en stelt niemand vragen wanneer later Iran het zwaarst getroffen wordt.

/BNW
wat dacht je van een economic hitman?
pi_192656346
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:52 schreef speknek het volgende:
Ik zou inderdaad als tandarts zo'n unit opzetten. Gewoon nog beschikbaar en maar 20 euro.

[ afbeelding ]
Mm pa laat de jonge Syriër in zn praktijk de klusjes doen op dit moment :'). Zijn wel wat gewend.
pi_192656376
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

op die markt verkochten ze geen bats.
Het komt dan ook uiteindelijk van zo'n schubdier toch?
  donderdag 16 april 2020 @ 22:01:50 #79
224960 highender
Travellin' Light
pi_192656388
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 20:15 schreef Remco het volgende:
Juist niet, sporten is na goede voeding de belangrijkste bron van gezond leven. Die hadden wat mij betreft allang weer open gemoeten.
Dit inderdaad.
  donderdag 16 april 2020 @ 22:05:19 #80
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_192656427
De Franse politie deelde al 700.000 boetes uit – in een maand tijd
Corona en handhaving Weinig Europese landen zijn in de strijd tegen het COVID-19-virus zo repressief als Frankrijk. De kritiek op „de willekeur” neemt toe.

In Tours kreeg een vrouw een boete van 360 euro omdat zij twee cakes had gekocht in de supermarkt – de agenten die haar boodschappentas inspecteerden vonden dat geen essentiële aankoop. In het 20ste arrondissement van Parijs werd een vrouw staande gehouden die maandverband ging kopen – de agent vond dat niet essentieel.

In Sanary-sur-Mer in het zuidelijke departement Var kun je een boete krijgen als je één baguette koopt – om de verplaatsingen te beperken heeft de burgemeester beslist dat mensen minstens twee baguettes moet kopen. In Carquefou in de Loire-Atlantique werd een man beboet omdat hij met de fiets naar de dokter ging – hij had de auto moeten nemen want fietsen is in Frankrijk verboden tenzij je ermee naar je vitale baan rijdt.

De boetes zijn niet mis: 135 euro voor een eerste overtreding, 200 euro voor een tweede, 3.750 euro en zes maanden gevangenisstraf bij een derde overtreding binnen dertig dagen. Maar het is vooral het arbitraire karakter ervan dat kritiek uitlokt.

lees verder op: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-maand-tijd-a3996996
=============
pfff... echt idiote repressie daar. Je krijgt om wel heel domme redenen enorme boetes
pi_192656475
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

China mag van mij wel naar de grond. Dystopische kutstaat is het.
Helaas gaat dat niet zonder dat het hele grote consequenties heeft voor de hele wereld. Zowel qua productie als de gehele wereldeconomie.
Alpha kenny one
  donderdag 16 april 2020 @ 22:11:02 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_192656476
Je mag in Frankrijk ook maar 1 keer in de 8 dagen boodschappen doen. (Of ergens 2 uur in de rij staan) Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, mijn koelkast kan net aan 4 dagen aan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 april 2020 @ 22:13:57 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192656495
Minister van gezondheid definitief weg in Brazilië, zo lijkt het, een Bolsonaro-marionet komt op zijn plaats.
https://oglobo.globo.com/(...)io-da-saude-24375976
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192656516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:10 schreef falling_away het volgende:

[..]

Helaas gaat dat niet zonder dat het hele grote consequenties heeft voor de hele wereld. Zowel qua productie als de gehele wereldeconomie.
Helaas. Maar waarom maken we veel dingen zelf eigenlijk niet? Mondkapjes is een goed voorbeeld. Kunnen we zelf ook prima.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_192656528
Frankrijk weet me echt te verbazen.

In België gaan trouwens klus-winkels dit weekend open, kunnen die rare Belgen ook hun huisjes opknappen.
pi_192656529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Helaas. Maar waarom maken we veel dingen zelf eigenlijk niet? Mondkapjes is een goed voorbeeld. Kunnen we zelf ook prima.
Dat begrijp ik ook niet. We hebben ze toch ook zelf gemaakt toen we er ik weet niet hoeveel naar China gestuurd hebben? Dit is iets wat ik echt helemaal niet begrijp :? .
pi_192656539
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook niet. We hebben ze toch ook zelf gemaakt toen we er ik weet niet hoeveel naar China gestuurd hebben? Dit is iets wat ik echt helemaal niet begrijp :? .
we moeten het virus allemaal krijgen
  donderdag 16 april 2020 @ 22:18:33 #88
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192656543
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:17 schreef skrn het volgende:
Frankrijk weet me echt te verbazen.

In België gaan trouwens klus-winkels dit weekend open, kunnen die rare Belgen ook hun huisjes opknappen.
Is altijd met risico, maar die Belgen houden ook echt niet aan de maatregelen die de regering al lang heeft ingesteld.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_192656552
Perspectives on the Pandemic Episode 2: In this explosive second edition of Perspectives on the Pandemic, Professor Knut Wittkowski, for twenty years head of The Rockefeller University's Department of Biostatistics, Epidemiology, and Research Design, says that social distancing and lockdown is the absolutely worst way to deal with an airborne respiratory virus.

Further, he offers data to show that China and South Korea had already reached their peak number of cases when they instituted their containment measures. In other words, nature had already achieved, or nearly achieved, herd imm

pi_192656562
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:11 schreef speknek het volgende:
Je mag in Frankrijk ook maar 1 keer in de 8 dagen boodschappen doen. (Of ergens 2 uur in de rij staan) Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, mijn koelkast kan net aan 4 dagen aan.
Ja, bizar. Een collega van me koopt ook 1 keer per week in voor een gezin nota bene en die lukt dat klaarblijkelijk. Misschien gewoon heel veel pasta, rijst, spaghetti, soep, conserven enzo?
  donderdag 16 april 2020 @ 22:22:23 #91
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_192656575
Frankrijk +17K nieuwe cases....
Nieuwe rekenmethode?
pi_192656584
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, bizar. Een collega van me koopt ook 1 keer per week in voor een gezin nota bene en die lukt dat klaarblijkelijk. Misschien gewoon heel veel pasta, rijst, spaghetti, soep, conserven enzo?
6 courgettes 6 paprika's 10 tomaten.... Moet kunnen opzicht allemaal.

Mijn moeder is er ook goed in.

Mja ik bedenk vaak op de dag zelf waar ik trek in heb. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192656599
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:19 schreef THEFXR het volgende:
Perspectives on the Pandemic Episode 2: In this explosive second edition of Perspectives on the Pandemic, Professor Knut Wittkowski, for twenty years head of The Rockefeller University's Department of Biostatistics, Epidemiology, and Research Design, says that social distancing and lockdown is the absolutely worst way to deal with an airborne respiratory virus.

Further, he offers data to show that China and South Korea had already reached their peak number of cases when they instituted their containment measures. In other words, nature had already achieved, or nearly achieved, herd imm

40 minuten voor een random prof met een standpunt die tegen praktisch ieder ander ingaat? Heb daar nu echt geen tijd voor.

Wat is zijn argument waarom afstand houden de absoluut slechtste manier is om om te gaan met een virus wat zich via de luchtwegen verspreidt?
pi_192656601
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat kan maar niet voor dezelfde prijs. Daarbij heeft China het slim gespeeld door heel veel schulden van de VS op te kopen, en hebben ze ook veel controle over de zeldzame grondstoffen voor elektronica in in oa. Afrika.
Alpha kenny one
pi_192656621
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

6 courgettes 6 paprika's 10 tomaten.... Moet kunnen opzicht allemaal.

Mijn moeder is er ook goed in.

Mja ik bedenk vaak op de dag zelf waar ik trek in heb. :+
Ik koop meestal een aantal tomaten per week, maar in de koelkast houden die dat geen week vol... althans, tegen het einde zijn ze misschien nog eetbaar, maar ik ben er niet zeker van?
pi_192656622
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

?

Die waren “Made in China” gok ik.
pi_192656630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik koop meestal een aantal tomaten per week, maar in de koelkast houden die dat geen week vol... althans, tegen het einde zijn ze misschien nog eetbaar, maar ik ben er niet zeker van?
Zeker 2 weken hoor tomaten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192656650
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:19 schreef THEFXR het volgende:

Deze baas kan niet vaak genoeg gepost worden _O_ Alles wat hij zegt klinkt ook nog eens logisch.
pi_192656652
2 UUR GELEDEN
Kabinet ziet af van verkoop van onderzoeksinstituut naar vaccins
Nederland doet een onderzoeksinstituut voor vaccins in Bilthoven voorlopig toch niet van de hand. Het kabinet heeft zich bedacht nu alle landen vanwege coronapandemie op zoek zijn naar vaccins.

De vaccinfabriek van het Bilthovense instituut is in 2012 al geprivatiseerd, en het overgebleven onderzoekscentrum Intravacc zou binnenkort volgen. Het kabinet ziet daar nu vanaf. "Het stond in de verkoop, maar we zetten dat on hold", zegt minister De Jonge. "Juist in het licht van de ontwikkelingen."

De fabriek is verkocht aan het Indiase Serum Institute. Volgens het radioprogramma Argos en De Groene Amsterdammer zette minister Schippers de verkoop door ondanks waarschuwingen van experts. Het kabinet verzekerde volgens Argos en De Groene destijds ten onrechte dat Nederland in geval van nood weer een beroep zou kunnen doen op de fabriek. Het Serum Institute heeft gezegd niets van zo'n afspraak te weten.

Bron: nos
pi_192656656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:11 schreef speknek het volgende:
Mwjah ik vind de regels in Frankrijk bijna op hetzelfde niveau komen als je hele bevolking in een gevangenis stoppen.
Die gaan echt veels te ver hoever de overheid bepaald wat wel en niet kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')