wat dacht je van een economic hitman?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:43 schreef crystal_meth het volgende:
Een wet market in de buurt van een biolab waar vleermuisvirussen bestudeerd worden is natuurlijk de ideale plaats om een biowapen los te laten. Dan heb je een geloofwaardige oorsprong voor het virus, en stelt niemand vragen wanneer later Iran het zwaarst getroffen wordt.
/BNW
Mm pa laat de jonge Syriër in zn praktijk de klusjes doen op dit momentquote:Op donderdag 16 april 2020 21:52 schreef speknek het volgende:
Ik zou inderdaad als tandarts zo'n unit opzetten. Gewoon nog beschikbaar en maar 20 euro.
[ afbeelding ]
Het komt dan ook uiteindelijk van zo'n schubdier toch?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op die markt verkochten ze geen bats.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:15 schreef Remco het volgende:
Juist niet, sporten is na goede voeding de belangrijkste bron van gezond leven. Die hadden wat mij betreft allang weer open gemoeten.
Helaas gaat dat niet zonder dat het hele grote consequenties heeft voor de hele wereld. Zowel qua productie als de gehele wereldeconomie.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
China mag van mij wel naar de grond. Dystopische kutstaat is het.
Helaas. Maar waarom maken we veel dingen zelf eigenlijk niet? Mondkapjes is een goed voorbeeld. Kunnen we zelf ook prima.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet zonder dat het hele grote consequenties heeft voor de hele wereld. Zowel qua productie als de gehele wereldeconomie.
Dat begrijp ik ook niet. We hebben ze toch ook zelf gemaakt toen we er ik weet niet hoeveel naar China gestuurd hebben? Dit is iets wat ik echt helemaal niet begrijpquote:Op donderdag 16 april 2020 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Helaas. Maar waarom maken we veel dingen zelf eigenlijk niet? Mondkapjes is een goed voorbeeld. Kunnen we zelf ook prima.
we moeten het virus allemaal krijgenquote:Op donderdag 16 april 2020 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. We hebben ze toch ook zelf gemaakt toen we er ik weet niet hoeveel naar China gestuurd hebben? Dit is iets wat ik echt helemaal niet begrijp.
Is altijd met risico, maar die Belgen houden ook echt niet aan de maatregelen die de regering al lang heeft ingesteld.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:17 schreef skrn het volgende:
Frankrijk weet me echt te verbazen.
In België gaan trouwens klus-winkels dit weekend open, kunnen die rare Belgen ook hun huisjes opknappen.
Ja, bizar. Een collega van me koopt ook 1 keer per week in voor een gezin nota bene en die lukt dat klaarblijkelijk. Misschien gewoon heel veel pasta, rijst, spaghetti, soep, conserven enzo?quote:Op donderdag 16 april 2020 22:11 schreef speknek het volgende:
Je mag in Frankrijk ook maar 1 keer in de 8 dagen boodschappen doen. (Of ergens 2 uur in de rij staan) Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, mijn koelkast kan net aan 4 dagen aan.
6 courgettes 6 paprika's 10 tomaten.... Moet kunnen opzicht allemaal.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, bizar. Een collega van me koopt ook 1 keer per week in voor een gezin nota bene en die lukt dat klaarblijkelijk. Misschien gewoon heel veel pasta, rijst, spaghetti, soep, conserven enzo?
40 minuten voor een random prof met een standpunt die tegen praktisch ieder ander ingaat? Heb daar nu echt geen tijd voor.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:19 schreef THEFXR het volgende:
Perspectives on the Pandemic Episode 2: In this explosive second edition of Perspectives on the Pandemic, Professor Knut Wittkowski, for twenty years head of The Rockefeller University's Department of Biostatistics, Epidemiology, and Research Design, says that social distancing and lockdown is the absolutely worst way to deal with an airborne respiratory virus.
Further, he offers data to show that China and South Korea had already reached their peak number of cases when they instituted their containment measures. In other words, nature had already achieved, or nearly achieved, herd imm
Dat kan maar niet voor dezelfde prijs. Daarbij heeft China het slim gespeeld door heel veel schulden van de VS op te kopen, en hebben ze ook veel controle over de zeldzame grondstoffen voor elektronica in in oa. Afrika.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Helaas. Maar waarom maken we veel dingen zelf eigenlijk niet? Mondkapjes is een goed voorbeeld. Kunnen we zelf ook prima.
Ik koop meestal een aantal tomaten per week, maar in de koelkast houden die dat geen week vol... althans, tegen het einde zijn ze misschien nog eetbaar, maar ik ben er niet zeker van?quote:Op donderdag 16 april 2020 22:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
6 courgettes 6 paprika's 10 tomaten.... Moet kunnen opzicht allemaal.
Mijn moeder is er ook goed in.
Mja ik bedenk vaak op de dag zelf waar ik trek in heb.
?quote:Op donderdag 16 april 2020 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. We hebben ze toch ook zelf gemaakt toen we er ik weet niet hoeveel naar China gestuurd hebben? Dit is iets wat ik echt helemaal niet begrijp.
Zeker 2 weken hoor tomaten.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik koop meestal een aantal tomaten per week, maar in de koelkast houden die dat geen week vol... althans, tegen het einde zijn ze misschien nog eetbaar, maar ik ben er niet zeker van?
Deze baas kan niet vaak genoeg gepost wordenquote:Op donderdag 16 april 2020 22:19 schreef THEFXR het volgende:
Perspectives on the Pandemic Episode 2: In this explosive second edition of Perspectives on the Pandemic, Professor Knut Wittkowski, for twenty years head of The Rockefeller University's Department of Biostatistics, Epidemiology, and Research Design, says that social distancing and lockdown is the absolutely worst way to deal with an airborne respiratory virus.
Further, he offers data to show that China and South Korea had already reached their peak number of cases when they instituted their containment measures. In other words, nature had already achieved, or nearly achieved, herd imm
Mwjah ik vind de regels in Frankrijk bijna op hetzelfde niveau komen als je hele bevolking in een gevangenis stoppen.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:11 schreef speknek het volgende:
Je mag in Frankrijk ook maar 1 keer in de 8 dagen boodschappen doen. (Of ergens 2 uur in de rij staan) Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, mijn koelkast kan net aan 4 dagen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |