abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2020 @ 21:11:37 #51
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_192655540
Lab of niet, die Chinezen vertellen niet de hele waarheid.
pi_192655552
quote:
6s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:08 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik start em zelf wel samen met die ene user die zich ook strijdlustig voelde vandaag.
:D
pi_192655585
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik neig meer dat het uit lab kwam dan 100% natuurlijk ontstaan is.
We zullen het nooit weten.
pi_192655626
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:05 schreef D_A het volgende:
Samenvatting? :+
De Amerikanen zoeken een zondebok (misschien wel terecht trouwens).
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_192655629
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We zullen het nooit weten.
Dat telt dan ook voor het HIV-virus.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 april 2020 @ 21:16:18 #56
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192655635
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:15 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Tsja.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192655662
quote:

[..]

Als het waar is is het geen zondebók maar de zondaar.
pi_192655674
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als het waar is is het geen zondebók maar de zondaar.
Dat is inderdaad een betere verwoording.
pi_192655839
quote:

[..]

Valt wel mee. De kop klinkt heftig maar ze zeggen uiteindelijk voornamelijk dit:

Gen. Mark Milley, the chairman of the Joint Chiefs of Staff, said on Tuesday afternoon: "It should be no surprise to you that we have taken a keen interest in that and we've had a lot of intelligence take a hard look at that. I would just say at this point, it's inconclusive, although the weight of evidence seems to indicate natural, but we don't know for certain."

Sources point to the structure of the virus, in saying the genome mapping specifically shows it was not genetically altered.
Alpha kenny one
pi_192655891
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:26 schreef falling_away het volgende:
Sources point to the structure of the virus, in saying the genome mapping specifically shows it was not genetically altered.
Ja maar dat zegt niemand behalve complotgekkies. In dat lab werken ze ook met natuurlijke virussen. Ik zou zeker kunnen geloven dat een medewerker per ongeluk het meegenomen heeft door een fout of inadequaat werk.

Niemand beweert dat het een bioweapon is of dat het genetisch gemodificeerd is. Ze werken daar in dat BSL-4 lab zeker wel met coronavirussen afkomstig van vleermuizen
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_192655897
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:26 schreef falling_away het volgende:

[..]

Valt wel mee. De kop klinkt heftig maar ze zeggen uiteindelijk voornamelijk dit:

Gen. Mark Milley, the chairman of the Joint Chiefs of Staff, said on Tuesday afternoon: "It should be no surprise to you that we have taken a keen interest in that and we've had a lot of intelligence take a hard look at that. I would just say at this point, it's inconclusive, although the weight of evidence seems to indicate natural, but we don't know for certain."

Uit de persconferenties van Trump lees ik toch wel veel woede af jegens China.
pi_192655924
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:01 schreef THEFXR het volgende:

Sources believe coronavirus outbreak originated in Wuhan lab as part of China's efforts to compete with US

Ik ben benieuwd. Als het gewoon goed en gedegen onderzoek is dan durf ik wel te geloven dat het per ongeluk afkomstig is uit dat lab. Als dit mainstream wordt is dat echt groot nieuws.
pi_192656029
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:28 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Uit de persconferenties van Trump lees ik toch wel veel woede af jegens China.
Trump is altijd boos op iemand
Alpha kenny one
pi_192656059
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik neig meer dat het uit lab kwam dan 100% natuurlijk ontstaan is.
https://vidmax.com/video/(...)coronavirus-in-a-lab
https://www.wsj.com/artic(...)athogens-11583349777
Snap niet waarom het logischer is dat het uit een (neem ik aan) zwaar beveiligd lab komt dan uit die shithole van de markt. We hebben de beelden van die markt gezien. Het verbaasd mij nog dat het nog zo lang heeft geduurd. :')
  donderdag 16 april 2020 @ 21:39:10 #65
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192656069
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:05 schreef D_A het volgende:
Samenvatting? :+
Het lab bestudeerde virussen die voorkomen bij vleermuizen, één ervan besmette een lab medewerker, die het dan verder verspreidde.

Wat tegenstrijdig is met berichten dat het virus eerst via een pangolin gegaan is voordat het mensen besmette. Als je vleermuisvirussen wil bestuderen ga je ze niet in miereneters zoeken.

En de kans dat je door een natuurlijk virus besmet raakt is veel groter op een wet market dan in een BSL-4 lab, speciaal ontworpen om besmettingen te vermijden.
are we infinite or am I alone
pi_192656112
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:37 schreef falling_away het volgende:

[..]

Trump is altijd boos op iemand
Dat is zeker waar, maar Trump was al boos op China vóór dit hele debacle. Hopelijk is dit geen aanleiding voor een 'full scale war'. :{
pi_192656118
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 20:15 schreef Arkai het volgende:

[..]

Ja ik snapte zijn post wel maar volgens mij klagen de tandartsen niet zo zeer dat ze geen inkomsten hebben maar zijn het meer de patiënten die dringend zorg nodig hebben. Tandartsen gaan nu namelijk ook een zeer groot risico nemen voor die paar centen meer.
Mijn schoondochter is tandarts in een grote praktijk. Ook daar is niet voldoende beschermingsmateriaal. Terwijl een tandarts misschien nog wel het grootste risico loopt.
Bij een behandeling spat er nogal wat uit de mond van de patiënt, vertelde ze mij.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  donderdag 16 april 2020 @ 21:43:29 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_192656129
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:38 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

Snap niet waarom het logischer is dat het uit een (neem ik aan) zwaar beveiligd lab komt dan uit die shithole van de markt. We hebben de beelden van die markt gezien. Het verbaasd mij nog dat het nog zo lang heeft geduurd. :')
Misschien een nieuwe Chinese Muur bouwen om het hele land heen. Echt al die virale ellende komt daar vandaan.
  donderdag 16 april 2020 @ 21:43:57 #69
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192656136
Een wet market in de buurt van een biolab waar vleermuisvirussen bestudeerd worden is natuurlijk de ideale plaats om een biowapen los te laten. Dan heb je een geloofwaardige oorsprong voor het virus, en stelt niemand vragen wanneer later Iran het zwaarst getroffen wordt.

/BNW
are we infinite or am I alone
pi_192656138
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:42 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Mijn schoondochter is tandarts in een grote praktijk. Ook daar is niet voldoende beschermingsmateriaal. Terwijl een tandarts misschien nog wel het grootste risico loopt.
Bij een behandeling spat er nogal wat uit de mond van de patiënt, vertelde ze mij.
Je bedoelt tandartsen zonder mondkapje? :{
pi_192656166
He is natuurlijk niet zo dat China geen enkel verwijt te maken valt. De rest van de wereld moet deze schurkenstaat hard straffen en wraak nemen voor het enorme verlies waar ze ons mee opgezadeld hebben. De Chinezen zaten te janken toen Amerika de grenzen dicht deed voor dat virushol, terwijl ze toen al zeker wisten dat het virus zeer, zeer besmettelijk en gevaarlijk was.
pi_192656203
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:46 schreef Confetti het volgende:
He is natuurlijk niet zo dat China geen enkel verwijt te maken valt. De rest van de wereld moet deze schurkenstaat hard straffen en wraak nemen voor het enorme verlies waar ze ons mee opgezadeld hebben. De Chinezen zaten te janken toen Amerika de grenzen dicht deed voor dat virushol, terwijl ze toen al zeker wisten dat het virus zeer, zeer besmettelijk en gevaarlijk was.
China mag van mij wel naar de grond. Dystopische kutstaat is het.
pi_192656250
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:44 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Je bedoelt tandartsen zonder mondkapje? :{
Zoiets. En van die doorzichtige kappen, welke nu nodig zijn bij behandeling.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_192656283
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:38 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

op die markt verkochten ze geen bats.
  donderdag 16 april 2020 @ 21:52:54 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_192656292
Ik zou inderdaad als tandarts zo'n unit opzetten. Gewoon nog beschikbaar en maar 20 euro.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')