www.visualcapitalist.comquote:Op donderdag 16 april 2020 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je een directe bron voor deze figuur?
Je hebt verplicht, verplicht en verplicht.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het verplicht gaat worden. Daar gaat zoveel tegenstand tegen komen. Niet alleen vanuit de bevolking.
Het zou ook haaks staan op Ruttes relaas over de 'volwassen democratie' en 'gezond verstand' van de manier waarop hij alle maatregelen aankondigt.
Had nog kleine hoop dat ze met beperkingen de sportscholen op zouden doen.quote:Het is nu niet aan de orde om theaters, sportclubs of andere evenementen weer open te stellen, ook als ze zouden kunnen voldoen aan de 1,5 metermaatregel door minder
Als je niet te maken hebt met long lead items dan is het zeker niet verkeerd om nu wat grote projecten aan te pakken inderdaad. Aan de andere kant, de toch al fragiele economie kun je zo misschien nog wel meer ontwrichten!quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef mark6791 het volgende:
Misschien is dit al genoemd, maar vind het wel slim dat ze nu ook flink wat wegwerkzaamheden aan het doen zijn op drukke plekken.
Eigenlijk zouden ze grote projecten ook naar voren moeten schuiven, to flatten the economic dip.
Die hebben ook prio 0.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:05 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Had nog kleine hoop dat ze met beperkingen de sportscholen op zouden doen.
Om depressief van te worden.
Tandartsen gaan gelukkig binnenkort massaal weer open.quote:
Allemaal fake joh, dit filmpje ook.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:37 schreef Arkai het volgende:
[..]
Als je zelfs CNN niet objectief vindt dan vrees ik dat je een moeilijk leven hebt.
De prostituees werken sowieso gewoon verder hoor.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:59 schreef -XOR- het volgende:
Als software engineer voel ik me redelijk safe. Isolatie is me ook niet vreemd. Ik mis in het plaatje wel de prostituees, zij vormen de echte frontlinie.
Als je echt kiespijn hebt dan kies je toch echt wel voor die kans op Corona hoor. Een tandarts blijft nog steeds een arts die zieke mensen moet behandelen. Blijft een lastige situatie om die beroepsgroep daarop te beoordelen.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tandartsen gaan gelukkig binnenkort massaal weer open.
Jarenlang op een houtje bijten en lopen nu na een maand zonder geld op hun tandvlees.
Asperges steken?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De prostituees werken sowieso gewoon verder hoor.
Hij doelt neem ik aan op de beroepsgroep die lag te janken over deze financieel zware tijden terwijl ze normaliter extreem goed boeren.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:09 schreef Arkai het volgende:
[..]
Als je echt kiespijn hebt dan kies je toch echt wel voor die kans op Corona hoor. Een tandarts blijft nog steeds een arts die zieke mensen moet behandelen. Blijft een lastige situatie om die beroepsgroep daarop te beoordelen.
Watquote:
Zijn de prostituees nu actief in een andere sector omdat ze niet meer mogen stampen i.v.m. Corona?quote:
Ja ik snapte zijn post wel maar volgens mij klagen de tandartsen niet zo zeer dat ze geen inkomsten hebben maar zijn het meer de patiënten die dringend zorg nodig hebben. Tandartsen gaan nu namelijk ook een zeer groot risico nemen voor die paar centen meer.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij doelt neem ik aan op de beroepsgroep die lag te janken over deze financieel zware tijden terwijl ze normaliter extreem goed boeren.
Juist niet, sporten is na goede voeding de belangrijkste bron van gezond leven. Die hadden wat mij betreft allang weer open gemoeten.quote:
Nee, ik meende wat ik zei. Reportage op internet. Ze hebben het zelfs drukker dan voordien.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:13 schreef Arkai het volgende:
[..]
Zijn de prostituees nu actief in een andere sector omdat ze niet meer mogen stampen i.v.m. Corona?
Als ze de vrije gewichten verbieden zou het misschien kunnen. Die halters en dumbbells zijn echt een broeinest voor bacteriën en virussen. Is ook bijna niet schoon te krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Juist niet, sporten is na goede voeding de belangrijkste bron van gezond leven. Die hadden wat mij betreft allang weer open gemoeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |